بهترین راه برای سفید کردن بدن زنان

 چگونه بدن زنان را سفید کنیم نتایج شگفت انگیزی به دست می دهد؟ گاهی اوقات پوست اطراف ناحیه شرمگاهی و فرج تیره می‌شود، حتی اگر پوست روشن‌تری در سایر قسمت‌های بدنتان داشته باشید، به دلایل مختلف مانند مالیدن لباس زیر با تیغ. پوست تیره در ناحیه لگن و قسمت داخلی ران یک مشکل ناخوشایند است. بنابراین بسیاری از زنان به دنبال راه هایی برای سفیدتر کردن بدن خود هستند. قبل از انجام هر کاری برای پاکسازی مجرای زایمان، باید با پزشک مشورت کنید. در این زمینه می توانید با یک متخصص پلاستیک یا یک متخصص پوست در وب سایت پزشک خود مشورت کنید. می توانید برای معاینه حضوری یا مشاوره آنلاین با دکتر توتو وقت بگیرید.

بلیچینگ واژن چیست؟

اندام تناسلی زنان سیاه پوست، یکی از مهم ترین دغدغه های آنها شفاف سازی اندام تناسلی است. سفید کردن ناحیه تناسلی به معنای روشن کردن نواحی تیره بیکینی و اندام تناسلی است، صرف نظر از علت این تیرگی و اینکه چرا رنگ پوست این ناحیه نسبت به سایر نواحی متفاوت است.

بلیچینگ اندام تناسلی زنان یکی از روش های زیبایی اندام تناسلی در نظر گرفته می شود و گاهی اوقات به عنوان یک روش زیبایی اندام تناسلی در نظر گرفته می شود که معمولاً همراه با سایر درمان ها مانند فشرده سازی ناحیه تناسلی یا لیفت تناسلی استفاده می شود. در تمام این روش ها خانم ها به دنبال اندام تناسلی سالم، براق و جوان هستند.

چرا حذف تیرگی آلت تناسلی مهم است؟

سفید کردن بیکینی برای خانم ها بسیار مهم است. علت تیرگی واژن هرچه که باشد، داشتن اندام تناسلی سالم، جوان و شاداب تاثیر زیادی بر کیفیت روابط جنسی زوجین دارد. بسیاری از زنان به دلیل تاریکی واژن خود از داشتن رابطه جنسی خجالت می کشند و در حین مقاربت احساس راحتی نمی کنند.

بنابراین یکی از دلایل مهم سفید شدن اندام تناسلی افزایش اعتماد به نفس زنان، بهبود کیفیت روابط جنسی و داشتن رابطه جنسی خوب است. البته داشتن اندامی تمیز و شفاف می تواند آنها را بسیار خوشحال کند.

علت تیره شدن واژن چیست؟ (سفید کردن واژن یا بیکینی)

تیره شدن اندام تناسلی زنان می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. مهمترین دلایل:

اصلاح منظم، به ویژه در هنگام استفاده از زنبورها یا زنبورهای با کیفیت پایین

لیزر رفع تیرگی و جوانسازی واژن و ناحیه بیکینی در مشهد را به دکتر اذر اشکذری بسپارید.


استفاده از دئودورانت یا کرم های معطر در ناحیه تناسلی

از لباس زیر پلی استر استفاده کنید

تعریق زیاد از اندام تناسلی

پوشیدن مکرر لباس های تنگ و اصطکاک مداوم در ناحیه

استفاده از کرم های موبر

عفونت قارچی (یک مشکل شایع پوستی که هم مردان و هم زنان را درگیر می کند)

بیماری های دوران بارداری و زنان

تغییرات ناگهانی و مکرر وزن

بروز اختلالات هورمونی در بدن به ویژه کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید

برخی از بیماری های کبدی


نويسنده : چک مارکر


دستگاه کنترل دسترسی


دستگاه کنترل یا اکسس کنترل درب یکی از ضروری ترین و مهم ترین راه های کنترل ورود و خروج افراد مختلف از مکان ها و اتاق ها می باشد.


دستگاه کنترل دسترسی سیستمی است برای کنترل دسترسی به مکان ها یا مناطق مختلف این سیستم می تواند شامل چندین بخش باشد:

1- تجهیزات. شامل درها، دستگاه های ثبت ورود و خروج، قفل ها و سایر تجهیزات کنترل دسترسی فیزیکی است.

2- نرم افزار: شامل سیستم عامل ها، بانک های اطلاعاتی و نرم افزارهای مدیریت دسترسی برای کنترل قوانین دسترسی و کنترل درب ها و تجهیزات می باشد.

3- کارت های دسترسی و کنترل از راه دور. برای احراز هویت افراد و کنترل دسترسی استفاده می شود.

4- پایگاه داده کاربران و سطوح دسترسی: که کاربران را بر اساس موقعیت مکانی و دسترسی کاری طبقه بندی می کند.

ابزار کنترل دسترسی

سیستم های دسترسی معمولاً با احراز هویت یک شخص و سپس اجازه یا رد دسترسی بر اساس سطوح دسترسی داده شده به آن شخص کار می کنند. امیدوارم توضیحات من برای شما مفید باشد.

امروزه استفاده از کنترل های دسترسی در شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی بسیار رواج یافته است.

آیا می توان از دستگاه کنترل دسترسی برای کنترل دسترسی به ساختمان ها و ادارات استفاده کرد؟

بله، می توان از سیستم های کنترل دسترسی برای کنترل دسترسی به منازل و ادارات استفاده کرد. این فرآیند می تواند شامل موارد زیر باشد:

• درهای قفل شده برقی که از طریق پایگاه داده کنترل می شوند.

• دوربین هایی که ورود و خروج افراد را ضبط می کنند

• برای باز کردن درها به کارت ها یا کدها دسترسی داشته باشید

• امکان تنظیم سطوح دسترسی مختلف برای افرادی مانند کارمندان، مدیران، مهمانان و غیره

• سیستم مدیریت و کنترل سیستم متمرکز

بنابراین می توان از این سیستم برای کنترل ورود افراد به منازل و ادارات و افزایش امنیت فیزیکی استفاده کرد.

ابزارهای کنترل دسترسی به شما این امکان را می دهند که دقیقاً مشخص کنید هر کاربر خاص به کدام قسمت از ساختمان دسترسی داشته باشد.

ارتقای امنیت سازمان ها و شرکت ها همواره یکی از دغدغه های مدیران بوده است. و یکی از ابزارهای افزایش ایمنی استفاده از وسایل کنترل تردد و دسترسی افراد به مکان ها و اتاق های خاص است.

آیا دستگاه کنترل دسترسی قادر به ارائه گزارش های ورودی و خروجی دقیق است؟ دیلاک

بله یکی از مهم ترین مهارت ها برای مدیریت سیستم ها، ارائه گزارش های دقیق مهاجرت و مهاجرت است. به طور کلی سیستم های مدیریت دارای گزینه های زیر هستند:

• زمان ورود و خروج هر فرد را ثبت کنید

• نقطه ورود و خروج هر فرد را یادداشت کنید

• اطلاعات احراز هویت مانند کارت دسترسی یا کد دسترسی استفاده شده را ضبط کنید

• امکان تولید گزارش های مختلف:

- گزارش ورود و خروج برای یک فرد خاص در زمان مشخص

- گزارش ورود و خروج برای همه افراد در یک زمان معین

- گزارش حضور یک فرد خاص در یک روز خاص

- گزارش حضور همه در یک زمان و یک مکان

از این رو این سیستم ها می توانند ردیابی کامل ورود و خروج افراد را ثبت و گزارش کنند که برای اهداف نظارتی و امنیتی بسیار مفید است.

یک دستگاه کنترل دسترسی بخرید

خرید دستگاه کنترل دسترسی بر اساس امکاناتی که برای افزایش امنیت سازمان اداری اتاق سرور ارائه می دهد، تصمیمی منطقی است.

امروزه با توجه به نیاز شرکت ها به کنترل تردد افراد به داخل اماکن و خروجی ها، دستگاه کنترل ورود و خروج رشد چشمگیری داشته است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیازهای امنیتی، بسیاری از آژانس ها، شرکت ها و سازمان ها نیاز به خرید دستگاه کنترل دسترسی دارند. دستگاه های کنترل دسترسی یکی از راه های موثر برای کنترل دسترسی به مناطق مختلف است به طوری که تنها افراد مجاز به این مناطق دسترسی دارند.

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار دستگاه های کنترل دسترسی وجود دارد که می توانید از آنها برای خرید دستگاه اکسس کنترل استفاده کنید. قبل از خرید دستگاه کنترل دسترسی، بهتر است نیازهای خود را بررسی کرده و دستگاهی با امکانات مورد نیاز خود پیدا کنید. برای خرید اکسس کنترل نیز بهتر است از برندهای معتبر و شناخته شده برای کیفیت و عملکرد بهتر استفاده کنید.

برخی از برندهای مورد اعتماد دستگاه های کنترل دسترسی عبارتند از: HID Global، Suprema، ZKTeco، Paxton Access، Kaba Group. همچنین قبل از خرید دستگاه کنترل دسترسی بهتر است با کارشناسان تیک توک تماس بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

Access Control نگرانی از جابجایی افراد به مکان ها و اتاق های خاص مانند اتاق سرور - اتاق عمل - موتورخانه - خانه های مجموعه اجرایی را از بین می برد. و می توانید مطمئن باشید که افراد به آنچه شما می گویید دسترسی دارند برای مدت معینی امکان پذیر است.


نويسنده : چک مارکر


انواع آهک و کاربرد آن در ساختمان سازی


انواع آهک شامل آهک هیدراته، آهک آبی، آهک نیمه آبی، آهک زنده، آهک مرده و آهک دولومیتی است. هر آهک مصارف مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به صنعت ساختمان، تقویت بتن، تولید سیمان، تولید ملات، ترانشه‌سازی و راه‌سازی اشاره کرد.

انواع آهک حاوی عناصری مانند اکسید کلسیم است که قابلیت ترکیب با سایر اکسیدها را دارد. تمام مواد به کار رفته در آهک قلیایی و قوی هستند.

آهک یک پودر سفید بسیار سبک است. همچنین مقاومت و استحکام بالایی دارد. این نوع مصالح ساختمانی از ترک خوردن سازه پس از چسبندگی جلوگیری می کند. آهک یکی از مصالح ساختمانی سنتی با قیمت مناسب است. خرید آهک ساختمانی از آهک سازان

انواع آهک

آهک یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ساختمان سازی است که به طور کلی 6 نوع آهک وجود دارد:

آهک هیدراته

آهک آبی

نیم لیمویی آبی

آهک زنده

کافور لاکی

I-Dolomite لیمو

در ادامه به بررسی هر یک از موارد فوق می پردازیم.

1. کلخیدرات

این آهک توانایی جذب ذرات شناور در آب را دارد و به همین دلیل برای تصفیه آب مناسب است. از ویژگی های این نوع آهک می توان به اصل PH برای کنترل اسیدیته اشاره کرد.

با توجه به اینکه آهک هیدراته از ترکیب آهک زنده با آب تشکیل می شود، ساختار شیمیایی دارد که با جذب هیدروژن از اکسید کلسیم به هیدروکسید کلسیم تبدیل می شود. ساختار آهک هیدراته از بور بی رنگ شبیه پودر سنگ تشکیل شده است. در واقع به این نوع آهک آهک، هیدروکسید کلسیم و آهک می گویند.

2-آهک آبی

آهک آبی حدود 35 درصد خاک رس است که بیشتر آن به مدت یک روز یا بیشتر در آب و محیط های آبی بدون تغییر باقی می ماند. پردازش آهک هیدراته دشوار است. به همین دلیل از این نوع آهک برای پروژه های ساختمانی در مناطق مرطوب یا مناطق ساحلی استفاده می شود.

3.آهک نیمه آبی

با توجه به خواص آهک نیمه هیدراته، درصد خاک رس متفاوت است و به نوعی به دلیل نیمه هیدراته بودن، میزان رس آن به 15 درصد می رسد، بنابراین انتظار می رود در محیط آبی باقی بماند. . بدون تغییر برای یک هفته خوب است بدانید که ملات ایجاد شده از آهک نیمه هیدراته مقاومت بالایی دارد، بنابراین می توان از آن برای دیوارها استفاده کرد.

4. به سرعت

این نوع آهک در طی فرآیند گرمایش دی اکسید کربن برای تولید آهک خالص جدا می شود. آهک زنده مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. همچنین هنگامی که با آب ترکیب می شود، واکنش های حرارتی ایجاد می کند که نور و بخار تولید می کند.

در واقع، آهک یک افزودنی آهک متداول در تولید سیمان است.

5. آهک مرده

از انواع آهک موجود در بازار مصالح ساختمانی اصفهان می توان به آهک مرده اشاره کرد که از اختلاط آهک زنده با آب تهیه می شود. هنگامی که اکسید کلسیم هیدراته می شود و با آب ترکیب می شود به هیدروکسید کلسیم تبدیل می شود که به آن آهک مرده می گویند.

آهک زنده برخلاف آهک زنده با آب ترکیب می شود و به دلیل واکنش های شیمیایی این ماده به نام های دیگری مانند آهک کدر، آهک کدر و آهک کنده شناخته می شود. آهک کنده مانند پودری است که کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارد.

6. آهک دولومیت

آهک دولومیت حاوی مقادیر زیادی منیزیم در ترکیبات کلسیم و کربنات منیزیم است. تولید سنگ های تزئینی; برای تنظیم pH خاک کشاورزی و در تولید فولاد و همچنین در تولید کودهای شیمیایی استفاده می شود.

ویژگی این نوع گچ این است که پس از گیرش سفت می شود. در واقع در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مشابه، قیمت نهایی آهک دولومیت بسیار ارزان است.


نويسنده : چک مارکر


اخطار چیست؟


یکی از اولین چیزهایی که مردم به آن نیاز دارند داشتن امنیت است افراد همیشه سعی می کنند با انجام کارهای مختلف امنیت شخصی و مالی خود را تامین کنند و به تدریج با پیشرفت تکنولوژی امنیت خود را بر دوش تکنولوژی می گذارند و تلاش می کنند تا محصولاتی را برای آن توسعه دهید. طراحی و تامین امنیت. حاصل این تلاش ایجاد یک سیستم امنیتی است که یکی از مهم ترین آن ها دزدگیر است.

آلارم چیست؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. همچنین به بررسی عملکرد دزدگیر و ارائه اجزای مختلف آن می پردازیم. پس تا پایان این مقاله با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

در حقیقت، دزدگیر دزدگیر وسیله ای است که در صورت تشخیص خطر به صاحب آن هشدار می دهد و دیگران را از وجود خطر آگاه می کند. این خطرات ممکن است شامل شکستگی قفل، ورود افراد به مناطق خاص و آتش سوزی باشد.

دزدگیر دزدگیر می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند پیامک، هشدار صوتی، زنگ در و غیره.

اجزای زنگ هشدار

دزدگیرها دارای قسمت های فیزیکی و الکتریکی مختلفی هستند که در این قسمت تمامی اجزای دزدگیر را به شما خواهیم گفت:

حسگر یا چشم زنگ هشدار:

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های دزدگیر حواس یا ظاهر سارق است. سنسورهای سارقین بر اساس امواج مادون قرمز کار می کنند و وظیفه دارند هر لحظه محیط را زیر نظر داشته و سبک ترین و کوچک ترین حرکات را ببینند.

این تعریف کلی از سنسور بود، اما انواع مختلفی از سنسورهای دزدگیر وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سنسور حرکت:

همانطور که از نام این سنسورها پیداست وظیفه تشخیص و تشخیص حرکات مختلف را بر عهده دارند. این سنسورها معمولاً در ورودی های اصلی ساختمان نصب می شوند.

نظر ارسالی:

سنسورهای اسن دارای دو قسمت هستند که یکی به در یا پنجره متصل می شود و دیگری روی قاب نصب می شود و زمانی که در یا پنجره ای که سنسور را روی آن نصب کرده اید باز یا بسته می شود، سنسور آن را تشخیص می دهد. برای خرید دزدگیر کلیک کنید.

سنسور آسیب شیشه یا دیوار:

این سنسورها شباهت زیادی به سنسورهای نفوذ دارند، با این تفاوت که این سنسورها قادر به تشخیص ضربه شدید به دیوار یا پنجره سنسور هستند.

سنسور مه:

همانطور که از نام این سنسور ممکن است حدس بزنید. این سنسور قادر به تشخیص دود و مونوکسید کربن است و در صورت وجود دود یا آتش زیاد، این سنسورها می توانند آن را تشخیص دهند.

رنگ زنگ هشدار:

همچنین در بالا اشاره کردیم که دزدگیرها در صورت تشخیص خطر می توانند شما را از طریق تماس یا پیامک از خطر آگاه کنند که در واقع مسئولیت آن بر عهده تماس گیرنده دزدگیر است.

این زنگ‌گیر برای هر آلارم حافظه متفاوتی دارد، این حافظه‌ها برای ذخیره شماره‌های مختلف تماس گیرنده هستند. و می توانید اعداد مختلفی را برای موقعیت های مختلف تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پیامک به یک شماره دسترسی غیرمجاز ارسال کنید یا با یک شماره اضطراری تماس بگیرید.

آلارم پنل:

پنل دزدگیر قلب سیستم دزدگیر است که در سیستم دزدگیر بسیار مهم شناخته شده است. تمامی قسمت های مختلف دزدگیر باید به پنل دزدگیر متصل باشد و این قسمت اختیار کنترل این قسمت ها را دارد.

بلندگو یا ساعت زنگ دار:

عنوان این بخش بسیار مشخص و گویا است و نیازی به توضیح ندارد.

اگر حسگر چیزی را تشخیص دهد، آژیر یا بلندگو به صدا در می آید تا دیگران را از خطر آگاه کند.

هشدار از راه دور:

ساعت های زنگ دار دارای کنترل از راه دور مخصوص به خود هستند که می توانید از آنها برای روشن یا خاموش کردن زنگ هشدار استفاده کنید. برخی از ریموت کنترل ها می توانند تا 150 متر کار کنند.

هشدار پدال:

در برخی موارد آلارم غیرفعال یا خاموش است و یا به دلایلی سنسورها نمی توانند خطر را تشخیص دهند، می توانید با این پدال آلارم را به صورت دستی فعال کنید تا شروع به زنگ زدن یا ارسال پیامک و ... شود این عملکرد بسیار مفید است و مهم در فروشگاه های طلا، بانک ها و غیره

باتری:

برخی از دزدگیرهای امنیتی دارای باتری هستند که در صورت قطع برق یا خرابکاری، هشدار امنیتی را غیرفعال نمی کند.

صفحه کلید:

اکثر دزدگیرها دارای یک صفحه کلید برای وارد کردن کد دزدگیر هستند.

نحوه عملکرد زنگ هشدار

تمام اجزای دزدگیر به مرکز دزدگیر متصل هستند که به آن قلب دزدگیر نیز می گویند. اگر سنسورهای زنگ خطری را تشخیص دهند، همانطور که قبلاً تنظیم کرده اید، دیگران را مطلع می کند.

لازم به ذکر است که با نصب نرم افزار دزدگیر خود می توانید موقعیت آن را از راه دور کنترل کنید.


نويسنده : چک مارکر


رپورتاژ تبلیغات چیست؟


برای اطلاع از رپورتاژ آگهی، بهترین کار این است که به کلمه انگلیسی آن یعنی advertorial نگاه کنید. این کلمه از دو کلمه "Ad" و "Editor" ساخته شده است. بر اساس این دیدگاه به راحتی می توان دریافت که گزارش آگهی یا گزارش خبری نوعی آگهی در یک نشریه، روزنامه یا وب سایت است و این آگهی با نوع محتوای سرمقاله مطابقت دارد. بهترین جنبه این نوع بازاریابی این است که خواننده متن به سرعت متوجه نمی شود که در مقابل نوع خاصی از تبلیغات قرار گرفته است و محتوای مورد نظر را مانند سایر مطالب نشریه بررسی می کند.

رپورتاژ تبلیغات چیست؟

رپورتاژ تبلیغاتی نوعی تبلیغ شبیه به محتوای نشریه یا مجله است. به عبارت دیگر محتوای رپورتاژ تبلیغات با نوع و سبک رسانه مورد استفاده برابری می کند. بنابراین این نوع تبلیغات مورد استفاده شرکت ها و برندها قرار می گیرد و محتوای منتشر شده در آنها با سبک و محتوای نشریه سازگاری زیادی دارد.

اگر داستان تبلیغاتی مناسبی را ایجاد کنید که با محتوای مجله مطابقت داشته باشد، این فرصت را خواهید داشت که ارتباطی بین کسب و کار خود و مخاطبان مجله ایجاد کنید که تأثیرات متنوعی خواهد داشت. در بلند مدت و کوتاه مدت. یک گزارش تبلیغاتی را باید نوعی "تبلیغات بومی" در نظر گرفت که با هدف خاصی ایجاد شده است، یعنی ایجاد یک اقدام خاص از طرف خواننده. استانداردهای گزارش خبری را می توان در سه دسته زیر خلاصه کرد: خرید رپورتاژ آگهی  در سایت دستی بر ایران
حامیان مالی را به مشارکت تشویق کنید

متقاعد کردن سردبیر برای انتشار

ترغیب مخاطبان و مشترکین مجله به خواندن مطالب

نوع محتوا معمولاً توسط اسپانسر ارائه می شود، اما به مرور زمان ناشران یا به طور مستقل برای اسپانسر محتوا تولید می کنند یا به عنوان آژانس یا واسطه در ایجاد تبلیغات شرکت می کنند.

منظور از رپورتاژ چیست؟

«گزارش» واژه ای فرانسوی است که به معنای عمل یا روش گزارش خبر یا نوشتن خبر است، همانطور که در ابتدای متن ذکر شد. گزارش های تبلیغاتی به زبان انگلیسی با کلمه "Advertisement" توصیف می شوند.

تفاوت پست مهمان و پست وبلاگ

قبل از ادامه، بهتر است تفاوت پست مهمان و رپورتاژ آگهی را توضیح دهیم. پست مهمان مقاله ای است که در وبلاگ شخص دیگری منتشر می شود و معمولاً برای به اشتراک گذاری پیوند استفاده می شود، اما همانطور که در بالا ذکر شد، گزارش تبلیغاتی مقاله ای است که نوشته آن با محتوای مجله مطابقت دارد و محصولات و خدمات را تبلیغ می کند.

چرا باید از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

ساده ترین دلیل برای استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده این است که به خوبی کار می کند. در سال 2007، Reader's Digest تصمیم گرفت عملکرد تبلیغات طبقه بندی شده را با تبلیغات سنتی مقایسه کند. در این نشریه دو مقاله یکسان یکی در قالب گزارش مطبوعاتی و دیگری در قالب آگهی و هر دو متن به قصد فروش یک محصول به یکدیگر تهیه شده است.

نتیجه این بود که گزارش بازاریابی ۸۱ درصد فروش بیشتری داشت. این مجله همچنین گزارش داد که خوانندگان 500 برابر بیشتر از تبلیغات سنتی، مقالات تبلیغاتی را مطالعه می کنند.

زمان استفاده از یک گزارش تبلیغاتی

اگر متوجه شدید که میزان بازدید تبلیغات شما کاهش یافته است. یا اگر می‌خواهید با نوع خاصی از مخاطبان ارتباط برقرار کنید؟ رپورتاژ آگهی یک تکنیک مهم است. و همچنین در افزایش "آگاهی کسب و کار" در مقایسه با سایر بنرهای تبلیغاتی بسیار موثر است. و روش های کلی تبلیغات سه جنبه خاص را می توان برای تبلیغات گزارش ها ذکر کرد. بنابراین، هنگام استفاده از این ویژگی ها، مانند دور زدن مسدود کننده های تبلیغات، باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم. افزایش تعامل و شانس بیشتر برای سوق دادن مشتریان به خرید


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید رضا یزدانی به نام «قرن توحش»

متن آهنگ رضا یزدانی قرن توحش

ﺑﺎز ﺗﻮ ذﻫﻨﻢ ﺗﺮاﻓﻴﻜﻪ دﺳﺖ ﻓﻜﺮا روی ﺑﻮﻗﻪ

ﺷﺎﻋﺮ ﺷﻌﺮ ﺣﻘﻴﻘﺖ اﺳﻤﺶ آﻗﺎی دروﻏﻪ

ﻣﻨﻮ اﻳﻦ روح ﻣﭽﺎﻟﻪ ﻣﻨﻮ اﻳﻦ ﺷﻬﺮ دردﻧﺪﺷﺖ

ﺧﺴﺘﻪ از درﺑﻪ دری ﻫﺎ دل ﻣﻦ ﺑﻪ ﺳﻴﻨﻪ ﺑﺮﮔﺮد

ﻋﻴﻨﮏ دودی رو ﺑﺮدار از رو ﭼﺸﻢ ﺑﺮج ﻣﻴﻠﺎدMusicdel | موزیکدل

وﻗﺘﻰ ﻣﺠﻨﻮن ﭘﺎﺗﺎﻳﺎ ﺑﻮد ﻟﻴﻠﻰ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺸﺖ ﭘﺎ داد

ﺗﺮس از دﺳﺖ دادن ﺗﻮ ﻣﺜﻞ ﺗﺮس از ﻛﺮوﻧﺎ ﺑﻮد

دوﺑﺎره ﻳﻪ ﺧﻮاب ﻋﺠﻴﺐ دﻳﺪم ﺧﻮﻧﻤﻮن ﻋﻴﻨﻪ ﺳﻮﻧﺎ ﺑﻮد

ﺑﺎز ﺗﻮ ذﻫﻨﻢ ﺗﺮاﻓﻴﻜﻪ دﺳﺖ ﻓﻜﺮا روی ﺑﻮﻗﻪ

ﻫﺮ دروﻏﻰ ﻳﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﻫﺮ ﺣﻘﻴﻘﺘﻰ ﻳﻪ دروﻏﻪ

ﻃﻌﻢ ﮔﻮﻟﻪ رو ﭼﺸﻴﺪم

ﻣﻦ دﻳﮕﻪ دور ﺣﺮﻳﻢ آدﻣﺎرو ﺧﻄ ﻛﺸﻴﺪم

ﻋﻴﻨﮏ دودی رو ﺑﺮدار از رو ﭼﺸﻢ ﺑﺮج ﻣﻴﻠﺎد

وﻗﺘﻰ ﻣﺠﻨﻮن ﭘﺎﺗﺎﻳﺎ ﺑﻮد ﻟﻴﻠﻰ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺸﺖ ﭘﺎ داد

ﺗﺮس از دﺳﺖ دادن ﺗﻮ ﻣﺜﻞ ﺗﺮس از ﻛﺮوﻧﺎ ﺑﻮد

دوﺑﺎره ﻳﻪ ﺧﻮاب ﻋﺠﻴﺐ دﻳﺪم ﺧﻮﻧﻤﻮن ﻋﻴﻨﻪ ﺳﻮﻧﺎ ﺑﻮد

 

 آهنگ جدید رضا یزدانی به نام «قرن توحش»


نويسنده : چک مارکر