آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام «یار نبود یاور بودم من چه خوش باور بودم»

متن آهنگ رضا ملک زاده یار نبود یاور بودم من چه خوش باور بودم

پای اون مانده ام تا که قد بکشد

پر کشید اما بی خبر تنها دل به یک آسمان داد

او که میگفتش بیقرار من است

تا جهان چرخید فرصتی را دید روی دیگر نشان داد

اما بدان هم خدای منی هم خطای منی

گرچه بد کردی با من تو جان منی

درد شیرین من گناه توام اشتباه توام

هر چه دوری بدان چشم به راه توام

یار نبود یاور بودم من چه خوش باور بودم

پر کشید و رفت من تماشاگر بودم

دوریش دلگیرم کرد انتظارش پیرم کرد

خواب بد دیدم رفتنش تعبیرم کرد

 

اما بدان هم خدای منی هم خطای منی

گرچه بد کردی با من تو جان منی

درد شیرین من گناه توام اشتباه توام

هر چه دوری بدان چشم به راه توام

 

 آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام «یار نبود یاور بودم من چه خوش باور بودم»


نويسنده : چک مارکر


توسط Dubois Examiner تاسیس شد


ایسوس یکی از شرکت هایی است که مانیتورهای باکیفیت و مقرون به صرفه در بازار تولید می کند. این شرکت به لطف تولید محصولات باکیفیت توانسته است کاربران زیادی را به خرید و استفاده از مانیتور متقاعد کند. مانیتور نیز مانند دیگر محصولات این شرکت (موس، کیبورد، کارت گرافیک، مادربرد، صندلی و ...) توانسته رضایت اکثر کاربران را برانگیخته و رضایت آنها را تا حد زیادی افزایش دهد. مانیتورهای ایسوس به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردشان، علاوه بر افزایش تجربه بصری کاربر، مقرون به صرفه هستند. در این مقاله به بررسی یکی از مانیتورهای کمپانی ایسوس با نام VA279HAE می پردازیم! این مدل مانیتور مانند سایر محصولات ساخت ایسوس علاوه بر کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای روز دنیا از قابلیت ها و امکانات فراوانی نیز بهره می برد! نمونه هایی از ویژگی های استفاده شده در مانیتور VA279HAE شامل فناوری های امنیتی، پل های ارتباطی متعدد، زاویه دید گسترده، وضوح تصویر فول اچ دی، نرخ به روز رسانی مناسب و غیره می باشد. ویژگی های ذکر شده کیفیت و وضوح بسیار خوبی به تصاویر نمایش داده شده در این مدل مانیتور می دهد. طراحی ارگونومیک بدنه و پایه نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانیتور محسوب می شود. پایه ارگونومیک به کاربر این امکان را می دهد که زاویه مناسبی را برای نمایشگر تنظیم کند و از نمایشگر لذت ببرد. در مقاله پیش رو بیشتر و بیشتر به مانیتورهای ویژه ایسوس VA279HAE می پردازیم، پس تا پایان مقاله با دیجی چه همراه باشید!

مجهز به VA و زاویه دید!

مانیتور ایسوس VA279HAE دارای روشنایی 300 cd/m2 است که به شما این امکان را می دهد تا بدون افت کیفیت در محیط های معمولی از بالاترین کیفیت تصاویر لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای نور پس زمینه LED است که نقش مهمی در بهبود کیفیت تصاویر خواهد داشت. مانیتور ایسوس VA279HAE از پنل VA-27 برای عملکرد دوگانه استفاده می کند. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از مشاهده تصاویر با پیکسل های (1920x1080) و FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور 16:9 است که قادر است طیف وسیعی از تصاویر را به نمایش بگذارد تا در هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم، کوچکترین جزئیات را از دست ندهید. به لطف نمایشگر مانیتور ایسوس VA279HAE در 6 میلی ثانیه می توانید سرعتی را که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود با وضوح بالا و بدون وقفه مشاهده کنید.

با توجه به نرخ نوسازی 60 هرتز، مانیتور به شما این امکان را می دهد که در حین انجام فعالیت های روزانه و یا حتی هنگام انجام بازی های ویدیویی، تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی های این مدل مانیتور امکان پخش روان تصاویر گرفته شده را فراهم می کند تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های بازی را مشاهده کند. علاوه بر این، با توجه به این ویژگی، کاربر می تواند در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، تیراندازی اول شخص، بازی های مسابقه ای و غیره برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود کسب کند! از دیگر ویژگی های مانیتور VA279HAE می توان به زاویه دید 178 درجه اشاره کرد.زاویه دید این مدل مانیتور امکان مشاهده تصویر را از هر زاویه ای به شما می دهد!

طراحی ارگونومیک و تکنولوژی های پیشرفته!

طراحان مانیتور asus هنگام توسعه مانیتور VA279HAE از طراحی ارگونومیک استفاده کردند. به لطف این نوع طراحی، این مدل مانیتور می تواند علاوه بر احساس استفاده از مانیتور با عرض مناسب و غوطه ور شدن در محتوای نمایش داده شده، امکان تنظیم شیب را از 20+ تا 5- به کاربر بدهد. درجه.. با وجود این عملکرد، کاربر می تواند مانیتور را با توجه به موقعیت دید و میز خود تنظیم کند و بهترین زاویه دید را ایجاد کند. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل مانیتور می توان به ابعاد 622.6 x 430.55 x 194.94 میلی متر (با پایه) و وزن 4.6 کیلوگرم (با پایه) اشاره کرد. ایسوس برای اتصال مانیتور VA279HAE به سایر دستگاه های دیجیتال از کانکتورهای متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت های استفاده شده در ساخت این مدل مانیتور شامل یک پورت HDMI 1.4 و یک پورت VGA می باشد. از آنجایی که به پورت HDMI مجهز است، می توانید این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و سایر دستگاه های سازگار با این پورت نیز متصل کنید. با استفاده از پورت VGA می توانید به دستگاه های دیجیتالی که از این پورت پشتیبانی می کنند نیز متصل شوید.


یکی از ویژگی های دیگر این مدل مانیتور که به لطف فناوری های متعدد و کاربردی خود به آن دست یافت، گواهینامه TUV Rheinland است! کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی سیاه را با عمق زیاد و مناطق روشن را با وضوح بالا نمایش می دهد. ایسوس هنگام تولید مانیتور VA279HAE از حالت های مختلف نمایشگر و فناوری های مدرن نیز بهره برد تا کاربر بتواند برای مدت طولانی بدون نگرانی از خستگی و صدمات چشمی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل مانیتور عبارتند از Low Blue Light، Flicker-Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، SPLENDID و Trace Free Technology!

Flicker Free: فناوری هوشمند دیگری که در این مدل مانیتور استفاده شده است برای جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری می تواند با از بین بردن لرزش قسمت های روشن مانیتور از خستگی چشم کاربر جلوگیری کند.

نور آبی کم: فناوری Low Blue Light همچنین نورهای آبی را حذف می کند و از سوسو زدن تصاویر جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد ساعت ها بدون خستگی یا آسیب به چشم بازی کنید.

GamePlus: این فناوری برای دسترسی سریع در شرایط خاص اضافه شده است و به شما این امکان را می دهد که از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی مانند نمایشگر FPS، اهداف، نمایشگرها و تایمرها بهره ببرید!

SPLENDID: این فناوری منحصرا توسط مهندسان ایسوس طراحی شده است و با افزودن آن به مانیتور، می تواند تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های تکنولوژیکی اضافه شده می توان به افزایش کنتراست، رنگ و وضوح تصویر، ایجاد تصاویر با وضوح بسیار بالا اشاره کرد.


نويسنده : چک مارکر


علت سیاه شدن استخوان لگن چیست؟


اگر در جریان خون مشکل جزئی وجود داشته باشد، خون در مسیر حرکت به سمت استخوان لگن مسدود می شود و باعث تیره شدن (در یک کلام سیاه) استخوان لگن می شود. در برابر وزن و ضربه مقاومتی ندارد. این مشکل باعث می شود که به تدریج از حالت گرد و گرد در آمده و در نهایت شکل اولیه خود را به جا بگذارد. تا انتهای این مقاله با دکتر منصوری همراه باشید.



توصیه هایی در مورد استخوان لگن و علل تیرگی

استخوان سخت‌ترین و قوی‌ترین بافت بدن است که با تمام سختی‌اش مانند سایر قسمت‌های بدن نیاز به تغذیه از غذا و مهم‌تر از همه اکسیژن برای زنده نگه داشتن آن دارد.

در سرتاسر بدن، تمام اکسیژنی که به اندام ها و بافت های مختلف می رسد، تنها توسط خون حمل می شود. به همین دلیل اگر به هر دلیلی جریان خون باسن و لگن قطع شود، در نهایت خواهیم دید که تمام اعضایی که از تغذیه محروم هستند، کارایی و قدرت خود را از دست داده و به عضوی مرده و کسل تبدیل می شوند.

استخوان لگن نیز از این قاعده مستثنی نیست و همین اتفاق ممکن است برای این عضو نیز بیفتد.

خوشبختانه، لگن و رحم منبع خون یکسانی دارند (رگ‌های خونی به این قسمت‌های بدن تخلیه می‌شوند). به همین دلیل راه دیگری برای رفع این کمبود وجود ندارد و اگر همین روش دچار مشکل شد، مدتی کار تغذیه سر استخوان را به عهده بگیرید.

یکی از ابهامات بیماری نکروز این است که علل موثر در ایجاد این بیماری از ما پنهان است و نمی‌توانیم دلایل این بیماری را به درستی توضیح دهیم. آنچه می دانیم این است که طبق یک مکانیسم، رگ های خونی که به لگن و ران می روند مسدود می شوند و این مشکل را در افراد ایجاد می کنند. تنها چیزی که از علائم این بیماری می توانیم تصور کنیم این است که تمام عواملی که باعث انسداد رگ های خونی ران و لگن می شوند را از بین ببریم تا از بروز این بیماری جلوگیری کنیم. . گوشت

چگونه می توانیم احتمال نکروز را کاهش دهیم؟

اولین قدمی که می توانیم برداریم پرهیز از مصرف الکل است.

راه دوم برای جلوگیری از نکروز، عدم استفاده از تنباکو است که حاوی تنباکو، قلیان و سایر مواد سمی است که باعث می شود کل سیستم بدن از بین برود و به درستی کار نکند.

اگر شکستگی لگن یا اصطلاحاً شکستگی لگن به هر دلیلی رخ دهد باعث بروز مشکلات عروقی می شود.

در برخی موارد، مفصل ران ممکن است عفونی شود. در این موارد باید با نظارت مستمر از مشکلات جدی تری جلوگیری کنید.

در برخی موارد، مفصل ران یک نوازنده در بدو تولد شکسته می شود. در این زمان باید اقدامات لازم برای درمان یا پیشگیری از این بیماری انجام شود.

برخی افراد به صورت حرفه ای و مداوم غواصی می کنند. در این افراد احتمال عفونت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و منجر به ایجاد بیماری می شود.

چگونه بفهمم لگن و استخوانم تیره است یا نه؟

حقیقت این است که برای تشخیص، باید تصاویر اشعه ایکس برای اطمینان داشته باشید. اما در هر صورت علائم این بیماری در ابتدای بیماری فقط دردهای مفاصل ران و مفصل ران است به حدی که حتی راه رفتن برای بیمار و در این زمان ارتوپدی بسیار سخت و دردناک است. متخصصان باید بازرسی های لازم را انجام دهند.

علائم تیره شدن استخوان لگن

سیاه شدن استخوان ران یا سیاه شدن لگن چگونه درمان می شود؟


در بیشتر موارد تنها راه درمان جراحی است. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید این است که این بیماری نیز مانند سایر بیماری ها در صورت تشخیص در مراحل اولیه، مراحل و روش های درمانی بسیار ساده و مراحل کمی برای از بین بردن علائم بیماری وجود خواهد داشت. در این بیماری اگر نکروز خیلی زیاد باشد، پزشک دیگر نمی تواند روی استخوان ها و مفاصل لگن کار کند. در این زمان این بیماری باید با تعویض مفصل ران برطرف شود.

اختلال

در خاتمه امیدواریم این مقاله اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا با همین آگاهی نسبت به پیشگیری یا تشخیص این بیماری اقدام کنند. البته هر فردی علل و علائم متفاوتی دارد و هر فردی باید خود را مشورت و معاینه کند. اما داشتن اطلاعات کلی می تواند روند درمان را تسریع کند.


نويسنده : چک مارکر


از سالن های زیبایی زنانه چه می دانید؟


در آرایشگاه های زنانه همانطور که از نامش پیداست خدمات مختلفی از جمله کوتاه کردن مو، رنگ کردن، فرم دادن به ابرو، کاشت ناخن، کاشت مژه، هایلایت، مانیکور و پدیکور و بسیاری موارد دیگر را برای مشتریان ارائه می دهند. امروزه کوتاه کردن مو به یک حرفه پردرآمد تبدیل شده و افراد زیادی به این شغل روی آورده اند. به همین دلیل، تیم سوریتو تصمیم گرفته است مقاله ای را به این موضوع اختصاص دهد:

خانم هایی که قصد راه اندازی آرایشگاه را دارند باید روش های فنی و حرفه ای را اعمال کنند و با اخذ مدرک آرایشگری مجوز کار بگیرند. اکثر سالن ها در تمام بخش های آرایشی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند، اما برخی از آنها فقط در یک زمینه مانند کاشت ناخن یا کاشت مژه تخصص دارند و بیشتر در آن بخش کار می کنند. برخی از مشاغل مانند مژه زدن یا ناخن کشیدن نیاز به تجربه دارند و یک آرایشگر باید مدرکی در این زمینه داشته باشد.

امروزه بیشتر آرایشگاه های زنانه تزریق لب، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، بوتاکس و لیزر را نیز ارائه می دهند. بهتر است بدانید هیچ سالنی نمی تواند این عمل را بدون مدرک انجام دهد، زیرا ممکن است به مشتری آسیب برساند و بدون تجربه غیرقانونی است.

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس راه اندازی کنید

برای راه اندازی آرایشگاه زنانه باید از انجمن مجوز داشته باشید، این امر الزامی است. مکانی که برای آرایشگری انتخاب می کنید باید یک کسب و کار یا یک اداره باشد. محیط آرایشگاه باید تمیز و بهداشتی باشد چون روی پوست و موی محیط تاثیر می گذارد، اگر تمیز و سالم نباشد بسیاری از مشتریان را دچار مشکل می کند و این کلمه برای آرایشگر خوب نیست. سوپر مارکت. مدیر یک آرایشگاه زنانه برای داشتن مشتریان دائمی باید دوستانه و با روی باز از مشتریان استقبال کند. بهترین خدمات به مشتریان

خطر پاک کردن خالکوبی از آرایشگاه

سوال این است: آیا پاک کردن خالکوبی در آرایشگاه خطرناک است؟

تغییر رنگ خالکوبی روی لب و به خصوص چشم ها یکی از خطرناک ترین حس هاست و ایدز، هپاتیت و تبخال از جمله مشکلات مرتبط با این کار است. متخصصان پوست و مو بر این باورند که پاک کردن خالکوبی در آرایشگاه ها خطرناک است و به افرادی که به هر دلیلی روی صورت یا بدن خود خالکوبی می کنند هشدار داده اند که برای پاک کردن آن با سالن های معتبر تماس بگیرند. در آرایشگاه ها بدون مهارت، عدم علم و استفاده از رنگ های سفید و اسیدی، پوست سفید است و رنگ مشکی تاتو عمیقاً در پوست نفوذ می کند.

امروزه خالکوبی های مختلفی در بین مردم رواج پیدا کرده و استفاده از رنگ های بی اثر و غیربهداشتی باعث ایجاد انواع آلرژی ها و عفونت های باکتریایی می شود. پس از انجام این عمل در شرایط غیر استریل، اکثر افراد بلافاصله به دنبال راهی برای رهایی از آن می گردند. این اشتباه از اشتباه اول آنها خطرناکتر است زیرا در شرایط غیر استریل رنگ خالکوبی با اسید یا رنگ سفید پاک می شود.

زیبایی آرایشگاه زنانه را بشناسید

راه اندازی آرایشگاه زنانه معمولا از دو قسمت تشکیل شده است: قسمت مدیریتی که به آن قسمت زمان بندی می گویند و قسمت دوم که محل اصلی کلیه خدمات آرایشی و آرایشی است که در آن مدل های جدید را تست و عرضه می کنیم. تمام تلاش مدیر آرایشگاه برای جذب مشتری است، بنابراین تمام هزینه هایی که برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه می کند صرفاً به این هدف می رسد. سالن زیبایی جدید خود را افتتاح می کنید؟ یا از پرده های داخلی آرایشگاه خسته شده اید؟ در هر دو مورد، شما به یک نتیجه فکر می کنید.

مهمترین قسمت دکوراسیون آرایشگاه زنانه مربوط به خدمات اصلاح و آرایش می باشد. این قسمت از یک سری صندلی راحتی و آینه های تمام قد و نیم قد تشکیل شده است و در واقع همین ایده ها باعث متفاوت شدن تجهیزات آرایشگاه های زنانه مختلف می شود.


نويسنده : چک مارکر


کرم غلیظ کننده لارگو


کرم لارگو ژلی است که آلت تناسلی را بزرگ و ضخیم می کند. طول اندام تناسلی مردانه را افزایش می دهد و آلت تناسلی را ضخیم تر می کند.

این کرم در عین حال عدم انزال مردانه و رضایت همسر شما را تضمین می کند. به طور کلی می توان گفت که این گونه مشکلات را برطرف می کند.

کرم لارگو (کرم غلیظ کننده لارگو) چیست؟

کرم لارگو  فروشگاه زوجیم ژلی است که طول آلت تناسلی را افزایش می دهد. در کل می توان گفت ژل حجم دهنده قوی است. کرم لارگو به عنوان کرم بزرگ کننده آلت تناسلی شناخته می شود. کرم لارگو به طور کاملا طبیعی و بدون بازگشت سایز اندام تناسلی مردانه را افزایش می دهد. این کرم با نام کرم غلیظ کننده فوری Elt نیز شناخته می شود. کرم لارگو در داروخانه ها نادر است زیرا یک محصول جنسی محسوب می شود. این کرم علاوه بر سختی نعوظ باعث سفت شدن نعوظ نیز می شود. به این ترتیب جریان خون را در بافت سر افزایش می دهد و تناسب و استحکام سر را مانند ستون بتنی سفت می کند.


اگرچه در ظاهر مردان سخت و لجباز به نظر می رسند و گویی هیچ نیاز روحی و جنسی ندارند، اما در درون برعکس است. بالاخره آنها هم آدم هستند و نیازهای متفاوتی دارند اعم از عاطفی، روانی، جنسی و... اتفاق نمی افتد در همه زمینه ها عوامل جنسی برای مردان مهم است.

حل مشکلات ازدواج برای مردان لارگو



مشکلات جنسی مردان را می توان به روش های مختلفی همچون استفاده از کرم لارگو حل کرد. مشکلات روانی که همسر باید بهترین درمان را برای آنها ارائه دهد بیقراری روانی که باید زیر نظر روانپزشک متخصص درمان شود. و مهمترین آنها مشکلات نعوظ ضعیف با انزال زودرس است، این مشکلات با انواع قرص های تاخیری، تزریقات و دستگاه های توانبخشی نیز قابل درمان است. ژل تقویت کننده نعوظ لارگو گزینه مناسبی برای انواع روش های جراحی است.


عوارض جانبی کرم لارگو

کرم غلیظ کننده لارگو

این کرم گیاهی بوده و هیچگونه عوارضی ندارد.کرم تاخیری لارگو رقیب اصلی ژل اکستندر جگوار می باشد.ژل لارگو محصول شرکت انورما است و سابقه آن به بیش از 40 سال می رسد.

ساختار ژل لارگو و خواص آن

ژل لارگو کرمی است که با آن می توانید نعوظ عالی داشته باشید، رابطه جنسی را بهبود بخشید، آلت تناسلی را ضخیم و بزرگ کنید، ارگاسم را به تاخیر بیندازید و بهبود بخشید. از آنجایی که آلت تناسلی از بافت اسفنجی تشکیل شده است، کرم لارگو این بافت ها را پر کرده و کارایی و اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد. با ژل تاخیری لارگو ارگاسم خوشایندی را احساس خواهید کرد.

این ژل حاوی:

پارافین مایع، ستیل الکل، عطر، Capiscum Frutescnes، ایزوپروپیل نیکوتینات، لیمونن، هیدروکسی سیترونلال، سیترال، لینالول، آلفا ایزومتیل لونون، عصاره کومارین دارچین، Evernia Pruastri (خزه بلوط). بوتیل فنیل متیل پروپانیول (Butylphenylmethylpropaniol) لذت جنسی را بیشتر می کند و شریک زندگی شما را خوشحال می کند. علاوه بر کرم می توانید از قرص بزرگ کننده استفاده نمایید.



با ژل لارگو طول و قطر آلت تناسلی مردانه را افزایش دهید.

کوتاهی آلت تناسلی بسیاری از مردان را آزار می دهد. این کوتاهی باعث سردرگمی مردان و نارضایتی در شریک جنسی آنها شد. قوی ترین راه برای حل این مشکل استفاده از آماده سازی چربی برای تاخیر و غلیظ شدن است، یعنی استفاده از فرم فعال آن و در عین حال افزایش جریان خون در بین اندام های همراه و همچنین افزایش پیری. کرم برای درمان استفاده می شود قرص ویمکس در کوتاه کردن آلت تناسلی و افزایش ضخامت در هنگام رابطه جنسی موثر است. کرم تاخیری لارگو درمان قطعی زود انزالی و افزایش رضایت جنسی است. این محصول 100% گیاهی است و انرژی جنسی را به شما باز می گرداند.

نحوه استفاده از ژل لارگو (کرم غلیظ کننده لارگو).

بیگ کرم نوعی مرهم است که باید قبل از رابطه جنسی استفاده شود. سازندگان این کرم توصیه می کنند که هر 12 ساعت یکبار از آن استفاده کنید و قبل از استفاده، اندام تناسلی خود را کاملا بشویید. سپس پارچه خود را تمیز و خشک کنید. مقداری ژل را در کف دست بریزید و آرنج را حدود 2 دقیقه ماساژ دهید تا بافت آرنج پر شود. سعی کنید از پایین به بالا ماساژ دهید.

ویژگی اصلی تشکیل

خرید ژل لارگو از اولین داروخانه اینورما آلمان، درمان ناتوانی جنسی و افزایش سایز و سایز آلت تناسلی، غلبه بر ناتوانی های خود از جمله زود انزالی، اختلال نعوظ و کمبود میل جنسی، اضافه شدن و ضخامت هنگام تولد. ، ضخامت و سختی بیضه دائمی است و قبل از مصرف کرم بزرگ کننده بیضه به شما قدرت و انرژی جوانی می دهد، می توانید برای این کرم با متخصص مشورت کنید.

مزایای ژل تاخیری لارگو (کرم غلیظ کننده لارگو)

از بهترین ویژگی ها و مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت رابطه جنسی را افزایش می دهد

هنگام استفاده، طول را افزایش دهید

ضخامت تسمه کمک می کند

برای همیشه از شر انزال زودرس در مردان خلاص شوید

برای طولانی شدن رابطه جنسی و لذت بردن از رابطه مفید است

افزایش کیفیت ارگاسم زوجین


نويسنده : چک مارکر


مزایای تبلیغات در سوشیال مدیا

 

شبکه‌های اجتماعی نه تنها امروزه به سامانه ای برای گسترش ارتباطات و دوستی با افراد با یکدیگر تبدیل شده‌اند، بلکه برای کسب‌وکارها هم فرصتی بی‌نظیر را فراهم می‌کنند تا با بازاریابی و تبلیغات رشد کسب و کار خود را سرعت دهند. برای آشنایی بیشتر با بازاریابی، تبلیغات، خرید ممبر ایتا در شبکه های اجتماعی و نیز پیامرسان ایتا با ما همراه شوید.

چرا باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید؟

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی با رسانه های سنتی تفاوت های زیادی دارد. معمولا، هزینه های تبلیغات در فضای مجازی کمتر و مخاطبان بیشتر است.
با حضور و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب و با آنها تعامل کرده، اعتماد آنها را جلب و فروش خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق دهید. ایتا یک شبکه اجتماعی ایرانی است که میلیون ها کاربر دارد.
اگر قصد کار در ایتا را دارید، انتخاب نام و آدرس زیبا برای کانال مرتبط با موضوع فعالیت و محتوای کانال در اولویت است. تصویر مناسبی برای کانال خود آپلود کنید. توضیحات مفید کوتاهی در مورد کانال خود با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بنویسید تا مخاطبان در چند ثانیه اطلاعات مفیدی در مورد کانال و فعالیت های شما به دست بیاورند.
ابتدا لازم است مشخص کنید که از ایجاد کانال چه هدفی دارید تا تولید و انتشار محتوا بر اساس هدفتان باشد، چرا که مخاطبان از کانال ها با زمینه و موضوع فعالیت مختلف انتظار محتوای متفاوتی دارند.
کانال های عامه پسند نسبت به کانال های تجاری جذاب تر  بوده و جذب ممبر بیشتری دارند.
اگر کانال کسب و کار خود را دارید، سعی کنید محتوای جذاب تری را برای افزایش ماندگاری مخاطب در کانال ارسال کنید. همچنین برای کانالتان به تبلیغ بیشتری نسبت به کانال های عمومی نیاز دارید.
قبل از شروع بازاریابی و تبلیغات اهداف خود را تنظیم کنید تا کارآیی و اثربخشی تبلیغات قابل سنجش و اندازه گیری باشد.  هدف شما می تواند افزایش عضویت باشد. همچنین آگاهی از برند نمایش و دید محصولات و خدمات که باعث افزایش فروش و افزایش تعامل کاربر می شود و نیز ایجاد اشتیاق و علاقه به کانال در کاربر باشد.
زمانی که هدف مشخص شد، طبیعتا انتخاب نوع تبلیغات و طراحی راحت تر خواهد بود. زیرا طراحی کمپین فروش با کمپین جذب ممبر ایتا متفاوت است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

به بکارگیری و بهره گیری از زیرساختهای سوشیال مدیا مانند پلتفرم ایتا جهت جذب مخاطبان و برقراری ارتباط با آنها بازاریابی شبکه های اجتماعی گفته می شود.
در این ساز و کار با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی فعالیت ها، محصولات و خدمات و برند خود را به ممبرها معرفی می کنید. از امتیازات جالب این روش، میتوان به ارسال پستهای شما به دیگر افراد اشاره کرد، به شرطی که بینندگان از آن خوششان بیاید.
ایتا که توانسته میلیونها نفر جذب خود کند در حال حاضر به پلتفرمی مناسب برای بازاریابی و تبلیغات فعالان تجاری و کسب و کارها تبدیل شده است.
راه اندازی کانال و تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها این برتری را دارد که در به دست آوردن اطلاعات مخاطبان و دنبال کنندگان و بهبود شناخت آنها از محصولات و خدمات شما کمک می کند.

چطور کانال خود را تبلیغ کنیم؟

در شبکه اجتماعی ایتا به شیوه های مختلفی می توانید تبلیغ کنید. یکی از بهترین راه ها تبلیغات پاپ آپ ایتا نام دارد که هم اشخاص بسیاری کانال شما را بازدید می کنند و هم افزایش ممبر بالایی دارد. اعضای جذب شده از این طریق پس از دیدن کانال به انتخاب خود عضو می شوند، بنابراین از پست ها بازدید می کنند و اگر پستی را دوست داشتند آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. آنها همچنین امکان دارد که از شما خرید کنند.
مطالب کانال شما قبل و بعد از تبلیغ باید به شکلی باشد که مخاطبان را ترغیب به خرید کند.استفاده از تخفیف یا برگزاری مسابقه و چالش می تواند در بیشتر شدن فروش شما کمک کند.
سعی کنید به طور مداوم تبلیغ کنید زیرا تبلیغات باعث افزایش تعداد اعضای کانال شما در کنار افزایش فروش می شود. مقیاس اندازه گیری اعتبار و محبوبیت در شبکه های اجتماعی تعداد اعضا است، زیرا تعداد بیشتر به این معنی است که افراد بیشتری به کانال علاقه مند هستند و از آن را دنبال می کنند. به همین دلیل افراد دیگر به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند و عضو کانال شما شوند یا از شما خرید کنند.

خط مشی تولید محتوا برای سوشیال مدیا

جذب و باقی ماندن اعضا و توسعه کانال بدون ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت ناممکن است. پس ارائه محتوا نیازمند برنامه و سیاست گذاری است.
برای این هدف نوع محتوا، زمان بندی ارسال کردن محتوا و تعداد مطالبی که منتشر می کنید را از پیش طراحی کنید.
عدم علاقمندی اعضا به مطالب و مدیا کانال شما موجب می شود که آنها خیلی زود کانال شما را ترک کنند.


نويسنده : چک مارکر