دندانپزشک کیست؟

دندانپزشک خوب

چگونه یک دندانپزشک خوب پیدا کنیم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از دندان درد می ترسند یا تجربه کرده اید، پیدا کردن یک دندانپزشک با تجربه و حرفه ای یکی از بزرگترین دغدغه های شماست. برای یافتن یک پزشک خوب باید به پارامترهای مختلفی توجه کرد تا انتخاب درستی انجام شود. انتخاب اشتباه می تواند درد دندان شما را چند برابر کند یا منجر به از دست دادن آن شود. در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های یک دندان‌پزشک خوب را بررسی می‌کنیم و آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

دندانپزشک کیست؟

متخصص پیشگیری و درمان مشکلات لثه و دندان. در صورت وجود مشکل، فرد به دندانپزشک مراجعه می کند که با تصویربرداری و آزمایشات مشکلات را شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

معرفی انواع تخصص های دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی نیز مانند هر رشته دیگری دارای تخصص ها و گرایش های متفاوتی است. فارغ التحصیلان این رشته می توانند پس از گذراندن دوره عمومی یکی از این گرایش ها را انتخاب و ادامه تحصیل دهند. یکی از دلایل ارتقای تخصص های مختلف این است که بتوانید دندانپزشک خوب و مناسبی را انتخاب کنید تا در طول دوره درمان با مشکل مواجه نشوید:

متخصص زیبایی و ترمیم دندان؛

متخصص دندانپزشکی کودکان؛

ایمپلنت و ایمپلنت دندان؛

دندان مصنوعی؛

جراحی لثه؛

جراح دهان، فک و صورت؛

ارتودنسی؛

درمان کانال ریشه.

بررسی ویژگی های یک دندانپزشک خوب

برای انتخاب بهترین دندانپزشکی تهران باید به عوامل مختلفی توجه کرد که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود:

مهارت های دستی بالا

شرط اول این است که دندانپزشک در دستان خود بسیار ماهر باشد، زیرا حفره دهان بسیار کوچک است و اگر ارتباطی بین اعصاب و ماهیچه ها وجود نداشته باشد و حرکات کوچک دست ها ایجاد شود، آسیب جبران ناپذیری به وجود می آید. مشتری. مهارت تمرین‌کننده باید بالا باشد تا بتواند ابزار را به راحتی حرکت دهد و به تمام دهانه‌های دهان برسد.

مربیان و مبتکران

پزشکی با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است. دندانپزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بنابراین پزشکان باید همیشه در حال یادگیری باشند. نظارت و استفاده از روش جدید می تواند به میزان قابل توجهی آسیب دندان و درد بیمار را در طول درمان کاهش دهد.

خارجی

صداقت و دلسوزی در کار

یک پزشک باید صداقت و دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهد. اگر درمانگری که انتخاب می کنید صادق و دلسوز نباشد، ممکن است از تاکتیک های خودخواهانه استفاده کند که هزینه درمان را افزایش می دهد.

استفاده از ابزارهای مناسب و به روز

استفاده از تجهیزات به روز به دندانپزشک کمک می کند تا از آخرین تکنیک های دندانپزشکی برای حل مشکلات استفاده کند. البته قبل از استفاده از تجهیزات جدید، دندانپزشک اغلب چک می کند تا به بیمار آسیبی نرسد.

تجربه بالا

هر چه پزشک تجربه بیشتری داشته باشد، احتمال ارائه خدمات با کیفیت بیشتر است. از خدمات یک متخصص با حداقل 5 سال سابقه استفاده کنید.

باید مهارت های تشخیصی کافی داشته باشد

یکی از مهمترین ویژگی های یک پزشک خوب، توانایی در تشخیص بیماری ها است. تشخیص صحیح روند درمان را کوتاه می کند و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اعتبار بالا

یک دندانپزشک خوب شهرت خوبی دارد و معمولاً توسط بیماران قبلی توصیه می شود، بنابراین قبل از انجام هر کاری، نظر بیماران را در مورد کار متخصص جویا شوید.

دسترسی به موقع و آسان

در انتخاب پزشک حتما به سهولت دسترسی و وقت شناسی توجه ویژه ای داشته باشید. گاهی اوقات دندان درد به طور ناگهانی به سراغ شما می آید و اگر روند مراجعه به پزشک طولانی باشد سطح آسیب افزایش می یابد و باید مدت طولانی این درد را تحمل کنید.

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید وقت شناسی است. اگر پزشک شما برای زمان بیمارتان ارزش قائل نیست و مجبورید ساعت های طولانی در مطب منتظر بمانید، توصیه می کنم فوراً پزشک خود را عوض کنید.

دندانپزشکی

مهارت های ارتباطی قوی

داشتن مهارت های ارتباطی قوی یک پزشک یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید. داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای مشتری می تواند روند درمانی را تا حد زیادی کاهش دهد. علاوه بر این، پزشک باید توانایی توضیح مشکلات خاص و پیچیده را به روشی بسیار ساده داشته باشد تا بیمار دچار سردرگمی نشود.

ارزیابی رفتار پزشکان و همکاران و کارکنان شاغل

یکی از عواملی که می توان برای شناسایی پزشک مورد توجه قرار داد، تعامل با همکاران و کارکنان مطب است. با این کار می توانید با خلق و خوی پزشک و شیوه مدیریت آن آشنا شوید.

محیط کار تمیز و نامرتب

قبل از انتخاب پزشک بهتر است به محیط مطب و تمیزی آن توجه کنید. کافی است به اطراف نگاه کند. در صورت مشاهده دستکش های قدیمی و ابزار کثیف، فورا محل را ترک کنید. استفاده از خدمات این دندانپزشک بسیار خطرناک است، زیرا میزان آلودگی در این محیط زیاد است و احتمال ابتلا به آنفولانزا افزایش می یابد. بهترین دندانپزشکی در تهران و شهرستان ها باید محیطی تمیز داشته باشد.

مطب دکتر

نکات بهداشتی و مراقبت از دهان را بیاموزید

از آنجایی که بیماران اطلاعات کمی در مورد بهداشت دهان و دندان دارند، این وظیفه پزشک است که روش های صحیح نگهداری از دندان ها را به بیماران آموزش دهد. یک دندانپزشک خوب همیشه بهترین روش ها را به بیماران خود آموزش می دهد تا آسیب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

راه هایی برای یافتن بهترین دندانپزشک در شهر خود

حال که با ویژگی های یک دندانپزشک خوب آشنا شدید، بهتر است راه هایی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بهترین دندانپزشک را در تهران و شهرستان ها پیدا کنید. این روش ها به شما کمک می کند تا از خدمات مناسب استفاده کنید و عوارض ناشی از درمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید:

قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی، از دوستان، اقوام و افرادی که از خدمات پزشک استفاده کرده اند بپرسید که کیفیت خدمات را زیر سوال ببرند. اگر تعداد افراد ناراضی بیشتر از افراد راضی است، بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

بخش نظرات سایت های بررسی مورد اعتماد را بررسی کنید و ببینید سایر بیماران چه می گویند. بررسی نظرات پزشکان مختلف به شما در انتخاب بهترین دندانپزشک کمک می کند.

یکی دیگر از روش های تحقیق می تواند مراجعه حضوری و بررسی شرایط مطب و پرسش از مشتریان فعلی باشد. مزیت این روش نسبت به روش قبلی این است که می توانید تمیزی محیط و رفتار پرسنل را به دقت کنترل کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از مراجعه به دندانپزشک باید در نظر گرفت، بررسی مشخصات و صلاحیت های متخصص است. برای این منظور می توانید به یک وب سایت معتبر مراجعه کرده و رزومه پزشک را جستجو کنید. راه دیگر برای بررسی مراجعه به مطب پزشک است. بسیاری از پزشکان برای جلب اعتماد مراجعین مدارک و سوابق تحصیلی خود را تبلیغ می کنند.

اگر قصد بازدید از متخصصان ایمپلنت و زیبایی را دارید، می توانید به صفحات شبکه های اجتماعی آنها رفته و نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید.

دندانپزشک خوب

نتیجه

یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از افراد انتخاب دندانپزشک مناسب با تجربه کافی است، زیرا دندان یکی از مهم ترین اعضای بدن است و آسیب آن می تواند سایر قسمت های بدن یعنی بدن را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در این مقاله سعی کرده ایم تمام ویژگی های دندانپزشک ایده آل را با شما در میان بگذاریم و روش های ارائه شده را برای کمک به شما در بهترین انتخاب یاری کنیم.


نويسنده : چک مارکر


دیزل ژنراتور کاشانی


دیزل ژنراتور وسیله ای است که بیشتر شما نام آن را شنیده اید یا از آن استفاده کرده اید. این دستگاه کاربردهای زیادی دارد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت دیزل ژنراتورها به حدی است که در صورت نبودن آنها مشکلات زیادی در شهرهای بزرگ به وجود می آید. دیزل ژنراتورها نیز در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی به شمار می روند.

ژنراتور دیزلی

موتور دیزل که موتور دیزل یا موتور الکتریکی نیز نامیده می شود، وسیله ای است که انرژی الکتریکی تولید می کند و ترکیبی از موتور دیزل و موتور الکتریکی است. این واحد می تواند چرخه هایی را با استفاده از سوخت دیزل اجرا کند و سوخت را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. به همین دلیل از این دستگاه برای اطمینان از قطع نشدن برق و بروز مشکل در زمان نبود برق در شهر و یا قطعی برق در سراسر کشور استفاده زیادی می شود.

انواع دیزل ژنراتور چیست؟

3 نوع موتور دیزل یا موتور الکتریکی وجود دارد که می توان آنها را به شرح زیر نام برد:

دیزل ژنراتور کوچک

یک دیزل ژنراتور کوچک که به آن دیزل ژنراتور قابل حمل نیز می گویند، ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل می توان آن را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتورهای پرتابل جابجایی راحت تری نسبت به انواع دیگر دیزل ژنراتورها دارند، کاربرد بیشتری نیز دارند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال از این نوع موتور برق در هتل ها، مغازه ها، نمایشگاه ها و ... استفاده می شود و از طرفی می توان از آن در تلویزیون، کولر، یخچال و ... استفاده کرد.

دیزل ژنراتور اصلی

دیزل ژنراتور پایه نوعی دیزل ژنراتور است که برای تامین برق در مکان هایی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد استفاده می شود و اغلب به عنوان تامین کننده اصلی برق در این مناطق استفاده می شود. به عنوان مثال: برای کمپ ها، کمپ ها و معادن، برق معمولاً توسط دیزل ژنراتورهای پایه تامین می شود.

دیزل ژنراتور آماده کار است

دیزل ژنراتورهای آماده استفاده که به نام دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز شناخته می شوند، در مکان های مختلف به عنوان منبع تغذیه مکمل برای تامین برق در مواقع قطع برق سراسری، طوفان و حوادث دیگر استفاده می شوند. در کشور ما در بسیاری از نقاط از این نوع دیزل ژنراتور استفاده می شود تا در این شرایط دسترسی به برق قطع نشود. زیرا قطع برق در برخی مکان ها مانند بیمارستان ها حتی به مدت نیم ساعت خطرناک است و می تواند جان افراد را به خطر بیندازد. به همین دلیل چنین اتاق هایی باید دارای منبع تغذیه پشتیبان به نام موتور الکتریکی باشند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

دیزل ژنراتور در ایران

دیزل ژنراتورها در مکان ها و مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارند و این دستگاه برای مردم کشورمان بسیار حائز اهمیت است چرا که در سراسر کشور به خصوص در ماه های تابستان قطعی برق مکرر وجود دارد. پرمصرف ترین دیزل ژنراتورها در ایران با موسسات و سازمان های زیر مرتبط هستند:

بیمارستان

بالینی

بیمارستان

نیروگاه

نهادها و ارگان های دولتی

بانک

دفاتر

خیابان

ساختمان های بزرگ

تغییر کرد

باغ گیاه شناسی

زمین کشاورزی

کارخانه

انبارها و انبارهای خارج از شهر

مناطقی که برق در شهر ممنوع است

جایی که دسترسی به برق محلی امکان پذیر نیست

و.....

 

در واقع می توان گفت در هر فضا و مکانی که اهمیت داشتن برق زیاد است، بدون شک از ماشین برقی در آنجا استفاده خواهد شد.

مزایای دیزل ژنراتور چیست؟

استفاده از دیزل ژنراتور مزایای بسیاری دارد که برخی از مزایای مهم استفاده را می توان به شرح زیر دانست:

دسترسی به برق در زمان کمبود برق یک کشور

تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز برای فضاهای مختلف

جلوگیری از مشکلات مختلف ناشی از منابع انرژی

از به خطر افتادن جان انسان ها در هنگام قطع برق جلوگیری کنید

قابل حمل بودن دیزل ژنراتور و امکان جابجایی آن به نقاط مختلف

از انواع مختلف باشد

امکان تامین برق در قدرت ها و ولتاژهای مختلف

امکان تهیه و دسترسی عموم مردم به این دستگاه

هیچ محدودیتی در استفاده از دیزل ژنراتور برای ساکنین وجود ندارد

این دستگاه در ایران به راحتی قابل تهیه است

و...

قیمت دیزل ژنراتور چقدر است؟

دانستن قیمت دیزل ژنراتور برای همه کسانی که قصد خرید آن را دارند مهم است. اما همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم، این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و برای تعیین قیمت این دستگاه، نوع دیزل ژنراتور مورد نظر برای خرید ضروری است. ابتدا مشخص شود

جدای از این، مسائل دیگری نیز می تواند بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بگذارد، مانند موارد زیر:

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم

قدرت و کارایی موتورهای الکتریکی در تولید برق

اندازه و شکل موتور الکتریکی

نوع موتور الکتریکی

مارک موتور برق

هدف ارائه یک خودروی الکتریکی است

اندازه فضایی که می خواهید از دیزل ژنراتور استفاده کنید

فروشگاهی که موتور الکتریکی را از آن خریده اید

ای...

ژنراتور نو یا دست دوم؟

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم؟ کدام گزینه بهتر است؟ این سوالی است که بسیاری از نامزدها با آن روبرو هستند. دیزل ژنراتور کارکرده قابل خرید و استفاده است و اگر موتور برق نو و بدون مشکل باشد خرید آن می تواند کاربردی و سودآور باشد. اما برای خرید دیزل ژنراتور دست دوم باید در حین خرید آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تجهیزات به درستی کار می کنند. در این صورت خرید می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

قیمت موتور دیزل دست دوم

قیمت دیزل ژنراتور دوم کمتر از دیزل ژنراتور جدید است و شما می توانید آن را با قیمت بسیار کمتری تهیه کنید. به طور کلی قیمت این نوع موتور الکتریکی حدود نصف قیمت نوع جدید است و بودجه ای که در این زمینه استفاده می شود بسیار به صرفه است. اما توجه داشته باشید که قیمت موتور سیکلت های برقی نو و دست دوم بسته به امکانات آنها متفاوت خواهد بود.


اخرین حرف

اگر قصد خرید دیزل ژنراتور نو یا دست دوم را دارید، می توانید آن را از فروشگاه کاشانی خریداری کنید. کاشانی کاشانی یکی از توزیع کنندگان پیشرو دیزل ژنراتور در کشور می باشد که امکان ساخت مدل های مختلف را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در قسمت های مختلف وب سایت kashanico.com می توانید با دیزل ژنراتورها آشنا شوید و انواع آنها را بررسی کنید.

 

مشاهده رفرنس: https://www.asriran.com/fa/news/892310/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C


نويسنده : چک مارکر


مزایای فیشال صورت چیست؟

مزایای فیشال صورت چیست؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در سطحی ترین قسمت پوست قرار دارند. عملکرد سلول های مرده در درجه اول محافظت از پوست است. گفته می شود این سلول ها از بدن در برابر خطرات خارجی محافظت می کنند. به طور معمول، بدن به طور کامل کراتینوسیت ها را دفع می کند و یک بار در ماه آنها را با سلول های جدید جایگزین می کند. در نتیجه این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و شادابی پوست را کاهش می دهند. برداشت این سلول ها باعث می شود پوست شما شفاف تر به نظر برسد و به پوست صورت شما کمک می کند. فیشال روش‌های مراقبت از پوست هستند که روی صورت انجام می‌شوند و شامل انواع تکنیک‌های درمانی و زیبایی هستند.

فواید پوست صورت

نقاط سیاه و سفید را از بین می برد و کاهش می دهد

لیفتینگ پوست و سفت کردن پوست

پوست را از هرگونه آلودگی و چربی پاک می کند

سلول های باز پوست را از بین می برد و پاک می کند

لک های تیره، پف و پف زیر چشم را کاهش می دهد

بهبود و رفع آسیب های پوستی

ماساژ صورت برای شل کردن عضلات سفت

پیشگیری و کاهش چین و چروک پوست

اثرات آکنه و کک و مک را کاهش داده و از بین می برد

انواع درمان های صورت

انواع مختلفی از فیشال ها وجود دارد که هر کدام برای هدف و نوع پوست خاصی طراحی شده اند، از جمله: پاکسازی عمیق صورت، پیشگیری از آکنه صورت، ضد پیری صورت، سفید کردن پوست صورت، درمان ملایم برای صورت، آنزیمی صورت، لایه برداری شیمیایی صورت و میکرودرم ابریژن . پزشک بر اساس آزمایشاتی که انجام می دهد و با توجه به نوع مشکلات پوستی و پوستی، بهترین نوع درمان را برای شما در نظر می گیرد.

سطح پوست

برای این کار ابتدا باید نوع پوست و کارهای لازم روی آن مشخص شود. به طور کلی 5 مرحله برای درمان پوست صورت وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

سطح پاکسازی پوست

اولین قدم این است که ابتدا پوست را تمیز کنید. در این مرحله متخصص با استفاده از پد و ماشین لباسشویی مخصوص صورت را به طور کامل تمیز می کند. برای این کار باید از پاک کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید.

سطح لایه برداری صورت

پس از پاکسازی پوست، توسط یک متخصص پوست خود را لایه برداری و بخارپز کنید. با کرم ها و اسکراب های لایه بردار لایه برداری کنید و سلول های مرده پوست را با دستگاه درما اف یا اتوی صورت پاک کنید. .

مرحله تخلیه یا استخراج

یکی از مهمترین مراحل در تحقق سطح پوست، مرحله استخراج است. یعنی منافذ باز پوست صورت که مملو از چربی و ناخالصی است باید با استفاده از وسایل مخصوص تخلیه شود.

الگوی رنگ پوست

پس از مرحله پاکسازی پوست، لازم است با کمک ماساژ صورت، تنش گردن و عضلات صورت را کاهش دهید. ماساژ صورت استرس و تنش را در فرد کاهش می دهد و باید با حوصله و دقت انجام شود تا تاثیر آن مشاهده شود.

سطح ماسک روی پوست

در مرحله آخر، بسته به نوع پوست شما، ماسک مناسب روی صورت شما قرار می گیرد. پزشک با توجه به نوع پوست و حساسیت ماسک مورد نظر را روی پوست شما قرار می دهد. اگر پوست خشکی دارید، پزشک برای از بین بردن خشکی پوست از ماسک های مرطوب کننده و آبرسان استفاده می کند و یا اگر پوست چرب دارید از ماسک های مناسب با نوع پوست شما برای کنترل چربی صورت استفاده می کند.

اقدامات لازم قبل از مراقبت از صورت

انتخاب مکانی با شهرت در رسیدن به نتایج خوب و جلوگیری از بروز جوش های پوستی بسیار موثر است.

در صورت استفاده از محصولات مخصوص پوست، روتین پوست و حساسیت و سوزش پوستتان، با پزشک خود مشورت کنید تا از هر نوع آسیبی در حین و بعد از عمل صورت جلوگیری کنید و از محصولات مناسب پوست و نیاز خود استفاده کنید.

چند روز قبل از انجام ماسک از لایه برداری خودداری کنید.

آقایان باید حداقل چند روز قبل از مراجعه اصلاح کنند و در روز ملاقات از اصلاح خودداری کنند. زیرا پوست را حرکت می دهد.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند باید صبر کنند تا پوست بهبود یابد و از درمان مناسب برای پوست آفتاب سوخته استفاده کنند.

اگر رویداد خاصی در پیش دارید، از چند روز قبل صورت خود را انجام دهید تا در روز موعود، پوستتان زیبا به نظر برسد.

در روز بازدید، ناحیه صورت و گردن باید فاقد زیور آلات باشد.

درمان صورت

تمام توصیه های پزشک خود را دنبال کنید، از جمله استفاده از مواد شوینده غیر تحریک کننده و غیره.

در 2-3 روز پس از انجام صورت، استفاده از شیر خالص، پاک کننده ها و اسکراب های خشن ممنوع است. زیرا پوست حساس است.

در چند روز اول صورت خود را به آرامی و به آرامی بشویید.

در روزهای اول تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.

از مالیدن پوست بعد از صورت خودداری کنید.

وقفه های چهره به چهره

پزشک با توجه به انواع جوش ها و دانه های سرسیاه روی پوست، میزان چربی یا خشکی پوست، تعداد مشکلات پوستی و نوع لکه های موجود، پوست را معاینه می کند و تعیین می کند که چه زمانی به صورت نیاز دارید. افرادی که دارای پوست چرب مستعد آکنه و جوش هستند باید هر دو هفته یک بار صورت خود را تمیز کنند تا به نتایج اولیه دست یابند. برخی دیگر باید این روند را یک بار در ماه تکرار کنند. اگر پوست حساسی دارید، می توانید هر 6 هفته یکبار برای درمان مراجعه کنید. به طور کلی برای افرادی که مشکل پوستی ندارند و پوستی صاف و بدون مشکل دارند، چهار جلسه در سال برای درمان های صورت برای کاهش سرعت پیری و پاکسازی و تغذیه اولیه پوست توصیه می شود.

عوارض صورت

اگر درمان صورت با گذشت زمان و بقیه قسمت های پوست و در مواقع خاص انجام نشود، ممکن است عوارضی مانند حساسیت پوست و قرمزی دائمی، نازک شدن پوست و ایجاد لکه های پوستی ایجاد شود. بنابراین برای جلوگیری از عوارض درمان های صورت، بهتر است در هنگام انتخاب مراکز مراقبت از پوست تحقیق کنید و از کیفیت محصولات مورد استفاده آنها اطمینان حاصل کنید.

قیمت صورت

قیمت به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع چهره ای که در آن مرکز اجرا می کنید.

کیفیت موادی که برای پاکسازی پوست شما استفاده می شود.


مراجعه به ادامه مطلب: آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران فاطمه حبشی


نويسنده : چک مارکر


با کمک استادبانک به موفقیت تحصیلی دست یابید

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

وقتی به داشتن یک معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی فکر می کنید، به چه نکاتی فکر می کنید؟ انتظار دارید از طریق آموزش خصوصی چه خدماتی دریافت کنید؟ انتظارات شما از کلاس های خصوصی چیست و چه عوامل و مزایایی باعث شد به فکر استخدام معلم خصوصی باشید؟

آیا از معلم خصوصی به غیر از تصحیح نقاط ضعف و کمک به موفقیت در امتحان انتظار دیگری دارید؟ آیا به ذهنتان خطور کرده است که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت علمی طی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت و موفقیت تحصیلی در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به تمامی این سوالات به شما کمک می کند تا مسیر درست را انتخاب کنید، بستر آموزشی استادبانک نسبت به سایر مراجع قادر به پاسخگویی بهتر و کاملتر به تمامی این سوالات است، برای دریافت پاسخ به این سوالات مهم می توانید 5 دقیقه بمانید و ارسال کنید باید مطالب داده شده را مطالعه کنید. مواد تا انتها

یک معلم خصوصی را انتخاب کنید؛ یک راه سریع برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما برای ما مهم نیست که آیا روش انتخاب شده راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی می تواند هزینه های گزافی را به همراه داشته باشد زیرا فرآیند یادگیری در یک دوره طولانی انجام می شود و ما باید برای کل دوره هزینه بپردازیم. اما تا زمانی که روش سریع تری به نام معلم خصوصی وجود دارد، دلیلی برای استفاده از روش های پرهزینه و زمان بر وجود ندارد و با استفاده از معلم خصوصی می توانید در زمان کمتر و با همان هزینه به نتیجه دلخواه برسید. . مانند مدرسه یا ارزان تر. استفاده از کلاس خصوصی استادبانک کوتاه ترین و بهترین راه یادگیری است.

برای یادگیری سریع و دستیابی به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای هر موضوع و مهارتی که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، معلمان قوی و باسوادی جذب کرده است. اگر وارد فرآیند جذب مدرس خصوصی در سایت استادبانک و همچنین تمامی دوره ها و مهارت هایی که این سایت آموزش می دهد، شگفت زده خواهید شد.

قرار دادن اساتید قوی

پیدا کردن یک معلم شایسته که عضو یک انجمن آموزشی معتبر نباشد بسیار دشوار است. پلتفرم استادبانک این سایت را در اختیار شما قرار داده است که می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و قوی در زمینه تدریس خصوصی معلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد این سایت، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب اساتید استفاده کرد. به عنوان مثال، تمامی سوابق تدریس هر معلم در چندین مؤسسه آموزشی، ضمن بررسی تعداد دانش آموزان تأیید شده، مورد ارزیابی قرار گرفت. در این پلتفرم هر استاد فقط می تواند دروس مرتبط با موضوعی را که مطالعه کرده است تدریس کند و چندین سال تجربه تدریس آن درس را با روش های مختلف دارد.

تمام رتبه بندی ها به صورت امتیاز و ستاره در پروفایل هر معلم نمایش داده می شود. بیوگرافی و کتاب کار هر معلم گواهی بر صحت ارزشیابی است و شما به راحتی می توانید اطلاعات این معلم را مشاهده کنید.

شناسایی معلمان خصوصی برای تدریس

شناخت کامل و اعتماد به یک معلم فردی دشوار است. اطلاعات حرفه ای و آموزشی معلم همیشه در اختیار شما قرار نمی گیرد. هیچ سازمان یا مدرسه ای همه این اطلاعات را به شما نمی دهد. اما با استفاده از پلتفرم استادبانک می توانید قبل از جلسه اول شناخت دقیق تری از استاد خود پیدا کنید.

برای ارزیابی کیفیت تدریس هر استاد می توانید از نظرات شاگردان سابق ایشان در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. برای ارزیابی سطح تجربه و تحصیلات هر معلم می توانید از اطلاعات رزومه تحصیلی و سوابق تدریس آنها استفاده کنید. با مشاهده امتیازات و ستاره های هر استاد می توانید عملکرد او را در جلسات تدریس خصوصی بسنجید. در واقع استادبانک تمامی اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما مناسب نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد که این یک مزیت برای این بستر تدریس خصوصی است.

هزینه شهریه خصوصی بستگی به بودجه دانشجو دارد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی متناسب با توانایی های معلم مربوطه باشد. آیا مبلغی که برای تدریس معلم پرداخت می شود با کیفیت تدریس او متناسب است؟ استادبانک شرایطی را ارائه می دهد که شما فقط برای مهارت های تدریس استاد مربوطه پرداخت می کنید. زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت و مهارت تدریس معلمان را جذب می کند و هزینه هر جلسه را با توجه به این مهارت ها تعیین می کند.

در استادبانک، اساتید بر اساس سوابق تدریس از یک ستاره تا پنج ستاره و بالعکس رتبه بندی می شوند. بنابراین اگر کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است مانند هزینه و قیمت کلاس خصوصی، می توانید در قسمت رتبه بندی استاد و با توجه به میزانی که برای هر درس خصوصی می خواهید، معلم مناسب را انتخاب کنید.

ارائه آموزش در مورد تمام مهارت های مورد نیاز برای فرصت های کار و تحصیل

برای یادگیری چه درس ها و مهارت هایی به یک معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به Ostabank دسترسی دارید. استادبانک برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس از مقطع ابتدایی تا متوسطه و دروسی مانند فیزیک و کنکور دارای معلمان شایسته می باشد. همچنین در استابانک می توانید از قابلیت های اساتید حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاهی بهره ببرید. برای یافتن شغلی پردرآمد می‌توانید برای آموزش مهارت‌های مختلف مانند زبان‌های برنامه‌نویسی و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف به استابانک مراجعه کنید.

ضمناً در سایت مدرس زبان امکان دریافت بورسیه تحصیلی از گرنت کانادا، گرنت آمریکا و سایر کشورها و همچنین سرکار رفتن و کسب نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل فراهم شده است. . استادبانک دارای مدرسان خصوصی برای کلیه دوره های آموزشی پایه و همچنین مهارت های حرفه ای مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

با کمک استادبانک به موفقیت تحصیلی دست یابید

با دسترسی به بستر تدریس استادبانک می توانید برای کلاس های تدریس خصوصی درخواست دهید و از خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاوره در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب مدرس آنلاین یا حضوری بهره مند شوید. . -face -do کلاس تدریس. در ضمن برای مطالعه منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی می توانید از اپلیکیشن استادبانک استفاده کنید.

با بستر استادبانک نیازی به موفقیت در تحصیل و کسب مقام های بالا نیست و با این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. با استادبانک دیگر کلمه «نمی‌توان» معنی نمی‌دهد، بلکه هدف اصلی خواستن و توانستن می‌شود. برای دستیابی به بهترین نتیجه بلافاصله به سایت تدریس خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02191005343 تماس بگیرید، همیشه می توانید برای انتخاب درست با تیم پشتیبانی استادبانک تماس بگیرید.


نويسنده : چک مارکر


اعلامیه رسمی گوگل در مورد به روز رسانی اصلی دسامبر 2020



اعلام رسمی گوگل از آپدیت دسامبر 2020. دیروز گوگل در صفحه رسمی خود اعلام کرد که در حال به روز رسانی هسته توسعه یافته هستیم. این اعلامیه دارای دو قسمت اعلامیه انتشار است که یک قسمت از این آپدیت و قسمت دیگر هنوز در دسترس نیست و از این تاریخ تا آن زمان باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک به روز رسانی است و باگ ها و مشکلات اصلی این هسته برطرف خواهد شد. در ادامه این مقاله، این به روز رسانی را آزمایش خواهیم کرد. وبلاگ را دنبال کنید.

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی جامع برای الگوریتم اصلی منتشر می کنیم. گوگل، اصلی ترین خبر رسمی در مورد خزیدن و نمایه سازی صفحات برای وب مسترها در فهرست گوگل است. googleblog.com

بعد از امروز ما به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته را همانطور که چندین بار در سال انجام می‌دهیم منتشر می‌کنیم. به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی‌های ما در مورد این به‌روزرسانی‌ها همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کرده‌ایم باقی می‌ماند. لطفا این پست وبلاگ را برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ببینید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره گوگل بدانند، به‌روزرسانی اصلی اخبار رسمی در سایت‌های خزیدن و فهرست‌سازی برای وب‌مسترهای فهرست گوگل است. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که می تواند از تغییرات الگوریتم ایجاد شود، مهم است که بفهمیم این نوع تغییرات چیست.

بیایید با آنچه که به روز رسانی الگوریتم اصلی نیست شروع کنیم.

این یک به‌روزرسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رسیدگی به یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی ها مانند الگوریتم های جدیدی هستند که در الگوریتم اصلی ادغام شده اند.

گاهی اوقات آنها به طور کامل جداگانه اجرا می شوند، بدون ارائه الگوریتم اصلی با نتایج یا طبقه بندی های دیگر که سپس برای تغییر کیفیت استفاده می شود.

مهم ترین به روز رسانی ها در سئو چیست؟

به روز رسانی الگوریتم پایه توسعه یافته به این معنی است که الگوریتم پایه به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تغییر روشی باشد که برخی از عوامل موجود با یکدیگر مخالف هستند یا نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل منسجم.

 

پنجشنبه 2020

به روز رسانی اصلی می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل در توییتی اعلام کرد که گوگل در حال ارائه به روز رسانی الگوریتم است.

بعد از حدود 90 دقیقه گفت که به روز رسانی در حال انجام است و 1-2 هفته طول می کشد تا تکمیل شود

هدف از به روز رسانی های عمده

به‌روزرسانی‌های اصلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج جستجو در همه کشورها و در همه زبان‌ها داشته باشند.

هنگامی که وب سایت ها شروع به به روز رسانی هسته خود کنند، قطعاً کاهش یا افزایش رتبه بندی جستجو خواهند داشت.

تغییر در لیست جستجو ارتباط مستقیمی با محتوای سایت ها دارد.

یعنی اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب بوده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت و بالعکس، یعنی محتوای تازه منتشر شده ای وجود دارد که در زمان آخرین به روز رسانی در دسترس نبوده است.

با این حال، محتوای جدید باید دوباره ارزیابی شود. به طور خلاصه، طرح ممکن است کاملاً متفاوت از قبل باشد.

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی اصلی جدید (نسخه اصلی دسامبر 2020) را منتشر کرد.

بری شوارتز 3 دسامبر 2020، ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود (به‌روزرسانی دسامبر 2020) منتشر می‌کند. این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که نسخه اول به روز رسانی کرنل ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی هسته مه 2020 است.

در اینجا توییتی از طرف گوگل است که آن را اعلام کرد، جایی که گوگل گفت: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

شروع در ساعت 13:00 گوگل به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را در ساعت 13:00 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه Google اعلام کرد این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، آغاز کرد.

گوگل اضافه کرد: "به‌روزرسانی Core 2020 اکنون در دسترس است. طبق معمول با این به‌روزرسانی‌ها، عرضه کامل آن حدود یک یا دو هفته طول می‌کشد."

به روز رسانی قبلی آخرین به روز رسانی (هسته ای) می 2020 یک به روز رسانی بزرگ و جامع است که راه اندازی کامل آن دو هفته طول می کشد.

قبل از اعلام آپدیت اصلی ژانویه 2020 توسط گوگل، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی در مورد این به روز رسانی داریم.

قبل از این به روز رسانی چه اتفاقی افتاده است؟ این به روز رسانی بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت را ناامید کرد، زیرا بسیاری اظهار داشتند که به اندازه آپدیت قبلی موثر نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به روز رسانی منتشر کرد، اما برای رتبه بندی محلی بود.

این تغییرات به ویژه برای همه وب مسترها اهمیت دارد زیرا تغییرات زیادی در نتایج و رتبه بندی صفحات وب ایجاد می شود.

گوگل به روز رسانی این موارد نامشخص و غیرقابل پیش بینی است. Google مسائل مربوط به این وظایف را به ما نشان می دهد تا بررسی کند که آیا این سایت ها برای مخاطبان خود بهینه شده اند یا برای دریافت رتبه بندی ایجاد شده اند.

تغییرات عمده در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

همچنین به عنوان "قسمت رتبه صفر" و "موقعیت صفر" شناخته می شود، در بین وب سایت ها محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. به این معنی که به جای کلیک بر روی لینک و بازدید از آن، بازدید کننده در صفحه نتایج حضور دارد. جستجو جواب دارد. .

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به روز می کند، یک گام به جلو برمی دارد تا تجربه جستجو را آسان تر و با نیازهای کاربران مرتبط تر کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای کاربران وب همان است که گوگل قبلاً چندین به‌روزرسانی برای الگوریتم اصلی برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحات رتبه‌بندی شده در گوگل اعلام کرده است.

این بدان معناست که سایت‌هایی که علیرغم ارسال محتوای باکیفیت رتبه بالاتری در گوگل کسب نکرده‌اند، تقویت خواهند شد.

با این حال، وب سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند باید علل احتمالی آن را بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن سایت یا محتوای آن نیست. جستجوی عالی به این معنی است که می توان محتوای به روز شده را نوشت یا داده های جدیدی را که کاربران علاقه مند به خواندن آن هستند اضافه کرد.

در آینده بروزرسانی را به تفصیل تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و شما را از نوسانات موجود در ردیاب های آپدیت جدید مطلع خواهیم کرد.

اطلاعیه امروز فقط یک هشدار است و نسخه‌های بیشتری بعداً عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود چندین روز مانند قبل ادامه پیدا کنند.

این می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای کارآمدتر کردن آن باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، تفسیر گوگل از سوالات مخاطبان.

همچنین ممکن است در به‌روزرسانی از کلاس جدیدی از عناصر استفاده شده باشد که قبلاً در نظر گرفته نشده بودند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال گوگل شروع به اعلام (و صحبت در مورد) به روز رسانی های بزرگ گوگل کرده است.

Cad به روز رسانی هسته گوگل است؟

برخلاف سایر راه‌اندازی‌ها، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات مهم و اساسی در الگوریتم موتور جستجو و موتور جستجو است.

 

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با آپدیت جدید گوگل، گوگل نحوه رتبه بندی محتوا را پس از تغییر سایت نسبت به به روز رسانی قبلی مجددا ارزیابی می کند.

سایت هایی که به سختی برای بهبود رتبه خود تلاش می کنند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهینه سازی محتوای خود انجام نمی دهند، می توانند به نتایج عالی دست یابند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به روز رسانی های اصلی در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان ها بسیار قابل مشاهده و موثر هستند.

وب سایت ها به ناچار با شروع به روز رسانی هسته خود، رتبه بندی جستجوی خود را کاهش یا افزایش خواهند داد.

تغییر در رتبه بندی جستجو، چه مثبت یا منفی، نشان دهنده اهمیت محتوا است.

اگر محتوای لیست نسبت به آخرین به روز رسانی بهبود قابل توجهی داشته باشد، می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.تفاوت از آنچه انتظار می رود دور نیست.

افزودن اطلاعات بیشتر به یک محتوا روشی موثر برای ارسال سیگنال به گوگل در مورد ارتباط آن با سوالات مخاطبان است.

اگر تغییری در علاقه پژوهشی در مورد یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا نیز مرتبط‌تر در نظر گرفته شود.

برای اینکه بعد از این به روز رسانی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشیم چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. شاید چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما پایین بیاید، هیچ چیز نمی تواند تغییر کند." ما می دانیم که صاحبان سایت و دارای افت به دنبال حل مشکل هستند، اما می خواهیم به شما بگوییم که مجبور نیستید خطاها را برطرف کنید. همچنین، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد."

به روز رسانی بومی گوگل وب سایت های خاصی را بررسی نمی کند. به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود روشی که سیستم رتبه‌بندی Google محتوا را ارزیابی می‌کند، عموماً عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است در به‌روزرسانی اصلی کاهش یافته باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییرات با هدف بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی انجام می شود."

اساساً وقتی رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا این محتوا منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت را تامین می کند؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به وب سایت شما متصل نیستند، بخواهید که یک بررسی صادقانه از وب سایت شما انجام دهند. خط‌مشی‌های Google E-A-T (تخصص، صداقت و اعتماد) عموماً اعمال می‌شوند.

3. نحوه انجام آن

اگر می خواهید رتبه بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب ضروری است. ابزارهای تحلیلی موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با نیازهای مخاطبان هماهنگ کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 ابزار برتر بهینه سازی سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی خوب، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

هدف از این تغییرات بهبود محتوا در گوگل است، بنابراین "این ممکن است باعث شود برخی از صفحات برای عملکرد بهتر رتبه پایین تری داشته باشند." ترتیب رتبه بندی تغییر کرده است و برخی از صفحات به سادگی حذف شده و با صفحات ارزشمندتری جایگزین شده اند.

بر ارائه بهترین محتوا تمرکز کنید!

به محتوا امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوا متمرکز است. راهنماها در قالب یک سری سوالات در مورد محتوای شما به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوا حاوی مطالب اصلی، مرتبط، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تخصص: آیا آنها به خوبی مورد تحقیق، تحقیق و مورد اعتماد یک مقام حرفه ای هستند؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد، آیا در دستگاه های مختلف عملکرد خوبی دارد؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی بازدیدکنندگان را فراهم می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به عنوان منبع دیگری برای مشاوره در مورد محتوای عالی به آن اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

گوگل می گوید: اگر عملکرد بهبود یابد - تا به روز رسانی نسخه اصلی بعدی ادامه خواهد داشت. با این حال، پیام "در صورت نیاز به بهبودها" را نیز می توان به عنوان یکی از معدود به روز رسانی های کلیدی که هنوز منتشر می شود بازگرداند.

گوگل اشاره می کند که بهینه سازی توسط وب مسترها نتایج جستجو را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط رتبه بالاتری نسبت به سایر صفحات خواهد داشت.

ادامه پست: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/ 


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید محسن چاوشی به نام «از آب یاد مبهمی دارم»

متن آهنگ از آب یاد مبهمی دارم محسن چاوشی

 

وقتی که شب حکم شبیخون داد
صحرا پر از خون کبوتر شد
توی چشام دریای بارون و
توی گلوم بارون خنجر شد
از آب یاد مبهمی دارم
چون تشنه ام سیراب میمیرم
از مردم بزدل دلم خونه
از کوفه دلگیر دلگیرم
ای کاش پیش خواهرم بودم
تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی
گل روی قبر مادرم میذاشت
ای کاش پیش خواهرم بودم
تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی
گل روی قبر مادرم میذاشت
ایمان من بی وقفه رنجم داد
آزاده بودم پس جفا دیدم
مکر و دورنگی ظلم و بدقولی
از اهل دنیا کی وفا دیدم
دنیای بی ارزش چه میدونه
کی غصه داره کی دلش خونه
این درده که غمگین تر از درده
این خونه که قرمزتر از خونه
حس میکنم از دور از نزدیک
عطر حرم عطر شهیدا رو
بیزارم از این خیل ابن الوقت
پس میزنم ابن الیزیدا رو

 

https://musicdel.ir/single-tracks/169415/


نويسنده : چک مارکر


لابیاپلاستی چیست؟

 

رابطه لابیاپلاستی با بارداری و زایمان طبیعی

زایمان طبیعی تنها رویداد مرتبط با بارداری نیست که می تواند بر اندازه و ظاهر لب ها تأثیر بگذارد. برعکس، در مراحل بعدی بارداری، بدن زن مملو از هورمون هایی است که می توانند باعث بزرگ شدن چشمگیر لب شوند. این امر در مورد زنانی که بخش بزرگی از لابیا مینور را از طریق جراحی لابیاپلاستی برداشته اند نیز صادق است. به همین دلیل، بسیاری از زنانی که در گذشته لابیاپلاستی انجام داده‌اند، پس از هر بارداری و زایمان طبیعی، دوباره آن را انجام می‌دهند.

خوشبختانه در صورت لزوم تا زمانی که بافت برای پاکسازی مناسب باشد و سلامت کاندوم ثابت بماند، قادر به بازسازی در این ناحیه خواهد بود. در این حالت ممکن است جراحی بعد از بارداری برای انجام لابیاپلاستی زیبایی انجام شود تا فقط بافت اضافی هورمون که به طور طبیعی وجود دارد برداشته شود.

لابیاپلاستی، قبل یا بعد از بارداری

تصمیم گیری در مورد زمان انجام لابیاپلاستی به بیمار بستگی دارد. اما اغلب به خانم ها توصیه می شود که تا بعد از زایمان و بارداری منتظر لابیاپلاستی باشند تا دیگر مجبور به انجام آن نشوند. با این اوصاف، بسیاری از خانم‌های جوان می‌خواهند در اسرع وقت لابیاپلاستی انجام دهند تا حتی پس از سال‌ها بارداری و زایمان احساس سیری و راحتی بیشتری داشته باشند.

نکته اصلی در مورد ارتباط لابیاپلاستی با زایمان طبیعی و بارداری این است که هیچ خطر ذاتی در ارتباط با بارداری پس از لابیاپلاستی وجود ندارد. علاوه بر این، لابیاپلاستی از باردار شدن بیماران جلوگیری نمی کند و باردار شدن یا زایمان طبیعی را دشوار نمی کند. با این حال، بیماران باید درک کنند که حاملگی بعد از جراحی لابیا ممکن است نتایج مهم و اولیه جراحی آنها را به خطر بیندازد و ممکن است نیاز به جراحی دیگر لابیا یا ترمیم لابیا داشته باشد. در واقع بارداری و زایمان دو دلیل برای بزرگ شدن لابیا و دلیلی برای لابیاپلاستی هستند.

لابیاپلاستی و باکرگی

برخی افراد معتقدند که لابیاپلاستی می تواند به پرده بکارت دختر آسیب برساند. اما همانطور که اشاره کردیم، لابیاپلاستی فقط شامل جراحی لابیا بزرگ یا لابیا مینور است و ربطی به پرده بکارت ندارد، بنابراین به او آسیبی نمی رساند.

برخی ممکن است فکر کنند که لابیاپلاستی برای بازگرداندن باکرگی و تقویت واژن انجام می شود که باز هم یک تصور اشتباه است. از سوی دیگر، واژینوپلاستی عملی برای تقویت اندام زنانه است که در اثر زایمان طبیعی یا افزایش سن سست یا ضعیف شده است.

اگرچه این درست است که بافت‌های زن خاصیت ارتجاعی دارند، اما این بافت‌ها و عمل‌ها به تنهایی نمی‌توانند افزایش میل و نتایج جنسی را تضمین کنند، زیرا میل به رابطه جنسی و ارگاسم بسیار پیچیده است و رفتار فردی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. لابیاپلاستی را می توان به تنهایی یا همراه با واژینوپلاستی انجام داد.

 

مزایا و معایب آزمایشگاه

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است که بدون توجه به بیهوشی یا بیهوشی در حین عمل، یک تا دو ساعت طول می کشد. پنج مهم ترین فایده ای که می توانید از عمل زیبایی لابیاپلاستی خود به دست آورید عبارتند از:

احساس زیباتر شدن

در حالی که چیزی به نام "لابیا استاندارد" وجود ندارد، برخی از زنان متوجه می شوند که لابیاهای آنها به طور غیر طبیعی طولانی بعد از لابیاپلاستی است و لابیا و واژن آنها زیباتر است. بنابراین با انجام این جراحی به ظاهر ایده آل واژن نزدیک می شوند.

راحتی بیشتر

گاهی اوقات داشتن لابیای بزرگ باعث محدود شدن فعالیت های خاصی در زنان می شود. به عنوان مثال، لابیای بزرگ ممکن است هنگام دوچرخه سواری باعث درد و ناراحتی شما شود. اما بعد از جراحی لابیاپلاستی این نوع عمل ها آسان تر می شود.

اعتماد به نفس بیشتر

وقتی چیزی در درون شما وجود دارد که باعث می شود به خودتان شک کنید، سخت است که اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین، پس از لابیاپلاستی، اعتماد به نفس ناشی از یافتن قدرت لازم برای حل مشکلی که قبلاً شما را آزار می داد، خواهید دید.

لذت بیشتر در حین رابطه جنسی

آلت تناسلی بزرگ گاهی اوقات می تواند باعث ناراحتی یا درد در حین رابطه جنسی شود. بنابراین، پس از بهبودی از لابیاپلاستی، افزایش لذت جنسی را تجربه خواهید کرد.

بیشتر لباس بپوش

اگر لابیای شما کمی بزرگ است، پوشیدن لباس های تنگ می تواند برای شما سخت و استرس زا باشد. اما بعد از عمل لابیا دیگر این مشکل را نخواهید داشت و می توانید از پوشیدن انواع مایو، شلوار یوگا، شلوار کش دار و تنگ و ... لذت ببرید.

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا 


نويسنده : چک مارکر