وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس


سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟

قبل از توضیح اینکه وردپرس چیست، باید یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS را تعریف کنیم. امروزه در اینترنت، CMS مخفف Content Management System است که به مدیر سایت اجازه می دهد بدون بازنویسی کل سایت، محتوا را منتشر کند.

CMS به گونه ای کار می کند که از قالب ها و افزونه های آماده استفاده می کند و یک سایت آماده را به شما ارائه می دهد. پاسخ کوتاه و ساده به سوال سیستم مدیریت محتوا چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. خیلی جالبه، نه!

وردپرس به زبان ساده چیست؟

به زبان ساده، وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که کاملا رایگان است و می توانید از آن برای ایجاد انواع وب سایت ها استفاده کنید. سایت های شخصی، فروشگاهی، شرکتی، خبری و هر قالب سایتی را بدون مشکل ایجاد کنید.

تا لحظه نگارش این مطلب، نسخه 5.8.1 وردپرس به تازگی منتشر شده است. به جرات می توانم بگویم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که تا به حال ساخته شده است و اگرچه عمر زیادی ندارد، اما محبوب ترین CMS در جهان است و هر روز به طرفداران آن اضافه می شود و به شما قول می دهم که هر مدلی که می توانید وب سایت مورد نظر خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مقالات آموزشی وردپرس از Webkema بسازید!

وردپرس متن باز به چه معناست؟

مانند بخش وردپرس؟ به شما گفتم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و کاملا متن باز است. وردپرس منبع باز به این معنی است که شما می توانید بهترین سیستم سازنده وب سایت جهان را مطابق میل خود سفارشی کنید!

اگر برنامه نویسی بلد هستید به راحتی می توانید وردپرس را مطابق میل خود شخصی سازی کنید و اگر برنامه نویسی بلد نیستید کافیست مقالات قسمت آموزش وردپرس آکادمی وب کم را دنبال کنید تا نحوه طراحی سایت با وردپرس را بیاموزید مرحله نحوه انجام آن به صورت مرحله ای اشتباه نکنید، این اصلا سخت نیست، حتماً مقالات سایت خود یعنی آکادمی وب کم را دنبال کنید.

چگونه وردپرس را راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی وردپرس کافی است آخرین نسخه این سیستم مدیریت محتوای زیبا را از وب سایت سازنده به آدرس wordpress.org دانلود کنید. همچنین برای دانلود نسخه فارسی وردپرس به لینک دانلود وردپرس فارسی مراجعه کرده و آخرین نسخه فارسی این CMS را دانلود کنید.

سپس اقدام به نصب و پیکربندی وردپرس با آموزش وردپرس وب کم کنید. برای نصب وردپرس در لوکال هاست به آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست و برای نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل به آموزش نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل و آموزش نصب وردپرس بر روی هاست ادمین دایرکت مراجعه کنید. ، آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین را تماشا کنید.

زبان برنامه نویسی وردپرس چیست؟

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و توسط Mysql نیز پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد این سیستم کاملا رایگان و متن باز است.

توسعه دهنده وردپرس چیست؟

Matt Mullenough طراح و خالق وردپرس است و وردپرس را در 27 می 2003 راه اندازی کرد. در ابتدا وردپرس به طور گسترده توسط وبلاگ نویسان برای وبلاگ نویسی استفاده می شد.

اما اکنون پس از گذشت چندین سال از معرفی وردپرس و آپدیت های مختلفی که برای سیستم مدیریت وب وردپرس ارائه شده است و برعکس انعطاف پذیری CMS وردپرس که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. افزونه های وردپرس علاوه بر وبلاگ شخصی شما و طراحی قالب وردپرس سفارشی برای هر طراحی وب سایتی که می خواهید انجام دهید.

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس یا پوسته وردپرس شبیه به ظاهر و ظاهر سایت است. این بدان معناست که تمام جنبه های وب سایت های وردپرس بر روی قالب های وردپرس پیاده سازی می شوند. قالب وردپرس تمام رنگ ها، سطوح، آیکون ها، عناصر را در مکان های مختلف و تمام جنبه های صفحه وردپرس تنظیم می کند.

بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم، هزاران قالب رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کرده و در سایت خود استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم از قالب وردپرس حرفه ای استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس، نگاه کنید به تم وردپرس چیست؟

همچنین می توانید قالب وب سایت وردپرس خود را طراحی کنید تا تمامی امکانات و مزایای کسب و کار شما در قالب وب سایت پیاده سازی شود (می توانید از تیم طراحی وب کم برای طراحی قالب وردپرس خود استفاده کنید.)

مدل های مختلف تم وردپرس

قالب های وردپرس بر اساس مدل وب سایت شما به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و هر قالب وردپرس بسته به کاری که باید انجام دهید ویژگی های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت تجاری داشته باشید، باید از قالب وردپرس تجاری یا اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی ایجاد کنید، باید از قالب فروشگاهی استفاده کنید.

پس وقتی پاسخ ساده و کلی به سوال قالب وردپرس چیست را می خوانید، در مقالات آموزشی زیر به طور کامل به این سوال پاسخ خواهیم داد.

چگونه قالب وردپرس را نصب کنم؟

اگر می خواهید نحوه نصب قالب وردپرس را یاد بگیرید، توصیه می کنیم فیلم آموزشی نصب قالب وردپرس را مشاهده کنید.

افزونه وردپرس چیست؟

در قسمت وردپرس چیست به انعطاف پذیری بالای وردپرس اشاره کردیم. اکنون این انعطاف پذیری را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد. می توانید از افزونه های وردپرس برای افزودن هر ویژگی که می خواهید به سایت خود استفاده کنید.

البته طراحی یک وب سایت با کارایی بالا به تنهایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس غیرممکن است، اما با استفاده از افزونه وردپرس می توانید تقریباً تمام عملکردها و عملکردهایی را که فکر می کنید انجام دهید.در وردپرس.

مشابه قسمت قالب های وردپرس اشاره کردیم که هزاران قالب رایگان وردپرس وجود دارد اما اکنون می خواهیم به شما بگوییم که هزاران افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که به راحتی و به طور کامل از مخزن افزونه های وردپرس قابل دانلود هستند فکر کنید. سایت وردپرس.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزونه های وردپرس، به راهنمای ویدئویی پلاگین های وردپرس چیست؟

چگونه افزونه وردپرس را نصب کنیم؟

برای آموزش نصب افزونه های مختلف در وردپرس توصیه می کنیم مقاله آموزش نصب افزونه های وردپرس را مطالعه کنید.

اجازه دهید یک مثال عملی از استفاده از افزونه های وردپرس به شما ارائه دهم:

اگر می خواهید پروفایلی برای دریافت اطلاعات در مورد یک کاربر در وردپرس ایجاد کنید، از افزونه های فرم ساز استفاده کنید. یکی از حرفه ای ترین افزونه های فرم ساز، افزونه Gravity Form می باشد که با استفاده از آن می توانید پروفایل های حرفه ای و کاربردی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

یا مثلا می توانید از ابزارهای Elementor برای طراحی صفحات زیبا برای سایت خود استفاده کنید. (حتما به بخش آموزش Elementor سر بزنید تا از ویژگی های این افزونه شگفت زده شوید!)

انواع مختلف افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس بسته به کاری که انجام می دهند به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند، برای مثال اگر می خواهید سئو سایت خود را تقویت کنید باید از افزونه های سئو وردپرس استفاده کنید. یا اگر می خواهید سایت وردپرس خود را به یک فروشگاه قدرتمند تبدیل کنید، باید از افزونه ووکامرس و افزونه ووکامرس استفاده کنید. اکنون می دانید که افزونه وردپرس چیست، در مقالات بعدی بیشتر در مورد افزونه های وردپرس توضیح خواهیم داد.

ویژگی های وردپرس چیست؟

وردپرس بر اساس ویژگی ها ساخته و برنامه ریزی شده است و همه سازندگان و توسعه دهندگان قالب و افزونه وردپرس از ویژگی های وردپرس برای توسعه برنامه های خود استفاده می کنند. در واقع، ویژگی‌های وردپرس مجموعه‌ای از کدهای php هستند که قبلاً توسط توسعه‌دهندگان وردپرس برای پویا کردن وب‌سایت‌های وردپرس تعریف شده‌اند، که می‌توان از آنها برای طراحی وب‌سایت‌های مختلف با ویژگی‌های مختلف استفاده کرد.

علاوه بر امکاناتی که توسط توسعه دهندگان اصلی وردپرس گنجانده شده است، می توانید با توجه به نیاز خود ویژگی های جدیدی را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه کنید. یا حتی گاهی اوقات، اگر یک سایت ساده دارید، می توانید ویژگی هایی را که برای افزایش سرعت وردپرس استفاده نمی کنید حذف کنید و در نتیجه سرعت بارگذاری وردپرس را افزایش دهید.

برای طراحی و توسعه قالب ها و افزونه های وردپرس، باید توابع وردپرس را یاد بگیرید و با آنها کار کنید. برای آشنایی با توابع وردپرس می توانید به کدکس-وردپرس و توسعه دهنده-وردپرس مراجعه کنید. با مراجعه به وبلاگ Webkema می توانید مقالات مرتبط را بخوانید و در مورد پرکاربردترین توابع وردپرس و نحوه استفاده از آنها بیشتر بدانید.

چرا CMS وردپرس اینقدر محبوب است؟

سیستم سازنده وب سایت انعطاف پذیر با گزینه های مختلف

دارای امکانات بی نظیر و در دسترس است.

کاملا رایگان و متن باز

فرمت های زیادی در همه زمینه ها (شخصی، تجاری، فروشگاهی، خبری، وبلاگ و غیره) وجود دارد.

این برنامه افزودنی نامحدود برای هر فعالیت یا کسب و کاری دارد

به روز رسانی های مکرر و هیجان انگیز

پشتیبانی سریع و عالی با استفاده از انجمن های وردپرس

وردپرس و موتورهای جستجو

به طور کلی، وردپرس طوری طراحی شده است که در موتورهای جستجو بسیار محبوب باشد. اما فراموش نکنید که سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO -> Search Engine Optimization) بسیار مهم هستند.

توصیه ما به کسانی که می خواهند وب سایت خود را با وردپرس راه اندازی کنند این است که تعداد بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو افزایش دهند. اگر موتور جستجوی گوگل برای شما مهم است، باید طراحی سایت خود را به فردی با دانش خوب بسپارید. سئو.باید در این صنعت تجربه داشته باشد. همزمان، محتوای خصوصی؛ به این نکته توجه کنید که ساخت عناصر مختلف سئو و نصب افزونه های معرفی شده توسط آکادمی وبکما می تواند به شما کمک کند.

10 دلیل مهم برای استفاده از وردپرس Zhalet.com

کار با وردپرس بسیار ساده است، بنابراین کار با آن برای مبتدیان آسان است.

وب سایت های ساخته شده با وردپرس خیلی سریع روی هاست بارگیری می شوند.

کاربر پسند: به این معنی که به جای استخدام یک طراح یا مدیر وب سایت برای ایجاد هر گونه تغییر در سایت، با کمی دانش برنامه نویسی، می توانید به راحتی تغییرات مورد نظر خود را پیاده سازی کرده و خود را ایجاد کنید.می توانید محتوای سایت را مدیریت کنید. .

انعطاف پذیری بالا: با هزاران افزونه و پوسته های مختلف، Word Press به شما امکان می دهد هر مدل سایتی با هر محتوا و موضوعی ایجاد کنید. شخصی، فروشگاهی، خبری، خرید، آموزشی و غیره

در زمینه سئو، وردپرس به گونه ای طراحی شده است که در موتورهای جستجو مانند گوگل بسیار محبوب است.

پشتیبانی از زبان های کشورهای مختلف

امکان کار بر روی تمامی وب سایت ها

به روز رسانی های منظم و رفع اشکال برای افزایش امنیت این CMS

با قالب ها و پوسته های رایگان

مهمترین چیز این است که شما یک سیستم با تمام این ویژگی ها و عملکردها به صورت رایگان دارید.

نکاتی برای استفاده از وردپرس برای ایجاد یک وب سایت: افزونه وردپرس

همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید.

پس از نصب، آن را در اسرع وقت به روز کنید.

قبل از تهیه قالب وب سایت و افزونه ها، نوع وب سایت را مشخص کنید تا با ضرر مواجه نشوید.

اگر می خواهید برای اولین بار وب سایت داشته باشید، قبل از خرید هاست و دامنه، ابتدا وردپرس را روی لوکال هاست نصب و تست کنید.

هنگامی که یک سایت را باز می کنید، همیشه باید یک نسخه پشتیبان داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز به راحتی از آن استفاده کنید.

چه چیزی یاد گرفتیم؟

در خاتمه، امیدوارم پاسخ سوال در مورد وردپرس چیست؟ و با مقالات آموزش وردپرس Webkem می توانید یک سایت وردپرس حرفه ای طراحی کنید. اگر سوالی در مورد مقاله وردپرس چیست، در قسمت نظرات صفحه مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

 


نويسنده : چک مارکر


یک مبل خوب چیست؟


ویژگی های خوب مبل

بهترین مبل چیست؟ چگونه بهترین مبل را بشناسید؟ خوب بودن یا نبودن مبل به استفاده افراد مختلف از مبل، سبک دکوراسیون منزل و ... بستگی دارد. چیزی که برای یک مبل فلزی خوب در نظر گرفته می شود را نمی توان برای یک مبل خوب استفاده کرد، بنابراین قبل از انتخاب مبلمان. ، برای انتخاب درست باید ویژگی های بهترین مبل را با توجه به نیاز ما بدانید.

1- مبل راحتی را انتخاب کنید که با سبک خانه شما همخوانی داشته باشد

هدف از خرید مبل چیست؟ ویژگی یک مبل خوب چیست؟ در کدام قسمت از خانه مبل را انتخاب می کنید؟ یکی از مهم ترین ویژگی های یک مبل خوب، سهولت استفاده از آن است. مبل انتخابی شما باید با توجه به نیاز شما و سبک خانه شما انتخاب شود. به عنوان مثال استفاده از مبلمان راحتی در اتاق نشیمن انتخاب خوبی نخواهد بود، در اتاق تلویزیون یا اتاق نشیمن که زمان بیشتری را به استراحت می گذرانید باید از انواع مبل راحتی مانند چستر، ال و ... استفاده کنید. زیرا مبل های استیل و کینگ برای نشستن طولانی مدت مناسب نیستند.

2. دوام و ارگونومی از ویژگی های یک مبل خوب است.

یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ استحکام اسکلت مبلمان یکی از ویژگی های یک مبل خوب است، متریالی که برای بدنه مبلمان استفاده می شود باید مرغوب باشد، زیرا در صورت نیاز می توان به راحتی سایر قسمت های مبل مانند پارچه یا فوم را تعویض کرد. ، اما اسکلت مبلمان و بدن نمی تواند. اما سوال مهم این است که چگونه یک مبل خوب بشناسیم؟

پایه های مبلمان باید با یک برگ یا اهرم دیگر به مبل وصل شوند نه اینکه فقط چسبانده شوند.

طراحی و ارگونومی مبلمان باید بدن فرد را در راحت ترین حالت نگه دارد و به ستون فقرات آسیبی نرسد.

از طرفی وزن مبلمان باید به گونه ای باشد که در صورت لزوم بتوان آن را جابه جا کرد.

پشت و عمق مبلمان باید متناسب با یکدیگر باشند تا در صورت استفاده صحیح بتوانند فرم بدن را پشتیبانی کنند.

عمق کف مبلمان انتخابی باید با توجه به میانگین قد اعضای خانواده باشد تا بتوان پاها را به درستی روی زمین قرار داد.

3- انتخاب رنگ پارچه مبلی

برای انتخاب رنگ مناسب باید مواردی مانند رنگ چوب، بدنه، نوع و رنگ آستر، سبک خانه و ... را در نظر بگیرید.

برای مبل های راحتی بهتر است از رنگ های شاد و رنگ های زیاد استفاده کنید تا جان تازه ای به فضا ببخشید.

برای مبلمان استیل و کلاسیک بسته به نوع و سبک مبلمان و اتاق از رنگ های ظریف و قوی تری استفاده کنید تا هماهنگی بین مبلمان و محیط اطراف ایجاد شود.

امروزه انتخاب مبلمان تک رنگ با مخاطب کم دنبال می شود، با این حال اگر گزینه های تک رنگ را دوست دارید بهتر است رنگ های روشن را انتخاب کنید.

4- ساختار پارچه

چگونه بهترین مبل را بشناسید؟ برای شناخت بهترین و بهترین مبل، یکی از ویژگی های بهترین مبل، تراکم پارچه است. هر چه چگالی بیشتر باشد، عمر طولانی تر و طولانی تر است. شکل و طرح پارچه نقش زیادی در ظاهر مبلمان دارد، پارچه های نرم برای اتاق های کوچک و پارچه های ظریف و مخمل برای خانه های بزرگ مناسب است، پارچه های گلدار یا نقش های هندسی آن را بزرگتر نشان می دهد.

5- انتخاب مواد مناسب

انتخاب یک مبل خوب و انتخاب متریال مناسب در بین ویژگی ها یکی از موثرترین عوامل است که به زیر گروه ها تقسیم می شوند. پارچه و فوم انتخاب شده از جمله عناصری هستند که طول عمر و راحتی مبلمان را تعیین می کنند.

6- انتخاب پارچه

مهمترین چیز در مورد یک مبل خوب پارچه آن است. نوع مبلمان و استفاده از آن اولین قدم در انتخاب پارچه مناسب است، به عنوان مثال جنس مبل ها باید محکم تر و بهتر باشد زیرا برای مدت طولانی از آنها استفاده می شود.

پارچه های مبل به سه دسته تقسیم می شوند:

انواع پارچه با الیاف طبیعی (چرم، ابریشم، استات و ...)

دارای الیاف مصنوعی (پلی استر، ابریشم مصنوعی، اکریلیک و ...)

پارچه های مخلوط

الیاف مصنوعی مخرب نیستند و استحکام خوبی دارند. هر چه ظرفیت تولید بیشتر باشد، قیمت بالاتر و طول عمر بیشتر می شود. انتخاب نوع پارچه باید به نیاز و ویژگی های فرد بستگی داشته باشد، مثلاً محصولات چرمی برای افرادی که آلرژی دارند و حساس نیستند مناسب است. علاوه بر این، تمیز کردن تجهیزات با سطح چرمی آسان تر است. اما این نوع دکوراسیون برای هیچ سبک دکوراسیونی قابل استفاده نیست و بیشتر برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن مناسب است.

7- مواد فوم برای مبلمان

یکی دیگر از ویژگی های یک مبل خوب، مواد فوم آن است. برای انتخاب فوم مناسب و با کیفیت ابتدا باید انواع فوم های موجود در بازار را بشناسیم. از فوم و اسفنج پلی اتیلن در صنعت مبلمان استفاده می شود، فوم پلی اتیلن به دو نوع سرد و گرم تقسیم می شود و از هر دو نوع فوم در صنعت مبلمان استفاده می شود.

فوم سرد یا مموری فوم با حرارت غیر مستقیم و دمای پایین تولید می شود، مموری فوم ساختار مولکولی بهتری دارد زیرا در دمای پایین تری تشکیل می شود و در نتیجه عملکرد و کیفیت بهتری دارد. میانگین عمر مفید این فوم توسط شرکت تا 15 سال تضمین شده است.

فوم های داغ در دمای بالا و مستقیم در فر پخته می شوند و سخت تر از مموری فوم هستند و به مرور زمان خاصیت ارتجاعی و نرمی پیدا می کنند، این فوم ها عمر کوتاه تری دارند و در صورت استفاده مداوم پوک می شوند.

اسفنج: در نهایت به ارائه اسفنج هایی می رسیم که به معنای واقعی کلمه ابرهایی با ضخامت های متفاوت دارند و هر چه اسفنج ضخیم تر و سنگین تر باشد طول آن ها نیز بیشتر می شود. استفاده از فوم برای مبلمان به دلیل دوام و دوام بودن آن توصیه می شود و در صورت استفاده از اسفنج بهتر است از اسفنج های 30 کیلویی سفت و قابل شستشو استفاده شود.

چگونه یک مبل خوب را تشخیص دهیم؟

از این رو در مورد ویژگی های یک مبل خوب اطلاعاتی را ارائه کرده ایم. در ادامه می توانید نحوه خرید مبلمان مناسب را بیاموزید.

هنگام خرید، قسمت زیر مبل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مبلمان هنوز نو هستند.

از فروشگاه ها و برندهای معتبر خرید کنید تا در صورت بروز مشکل از خدمات پشتیبانی و گارانتی بهره مند شوید.

رنگ بدنه چوبی مبلمان را با توجه به فضا و سبک محیط انتخاب کنید.

تعداد و اندازه مبلمان باید با توجه به تعداد افراد خانه و میزان رفت و آمد انتخاب شود.

رنگ فرش و پرده یکی از مواردی است که باید با رنگ و مدل مبلمان همخوانی داشته باشد.

رنگ های روشن به خصوص اگر مدام استفاده شوند، می میرند و ظاهر اصلی خود را از دست می دهند، بنابراین در هنگام انتخاب باید به رنگ و جنس لباس توجه ویژه ای داشت.

رجوع به مقاله:  https://farazandefurniture.com/انواع-مبل-ال/


نويسنده : چک مارکر


همه چیز درباره بیت کوین



امروزه بیت کوین را یک انقلاب مالی می نامند. ارز دیجیتالی که علاوه بر استفاده روزانه، می تواند به عنوان سرمایه گذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما بیت کوین چیست و چگونه اقتصاد جهان را تغییر داده است؟

بیت کوین چیست؟

بیت کوین شکلی از ارز دیجیتال است که از طریق محاسبات پیچیده ریاضی ایجاد می شود. ذخیره سازی داده های تراکنش بیت کوین از طریق فناوری بلاک چین امکان پذیر شده است. بیت کوین هیچ گونه پشتوانه ای مانند طلا یا کالاهای قابل مبادله ندارد. و ارزش آن به اعتماد مردم بستگی دارد. به یاد داشته باشید که ارزهای فیات پشتوانه واقعی ندارند و بر اساس قرارداد معامله می شوند.

مزایای ویژه بیت کوین

بیت کوین را می توان بدون کنترل دولتی یا سیستم اقتصادی در سراسر جهان استفاده کرد. از آنجایی که تمامی تراکنش های بیت کوین بر روی بلاک چین انجام می شود، می توان گفت که تراکنش های این ارز در یک لایه امنیتی پیچیده انجام می شود و قابل دستکاری نیست.

شبکه غیرمتمرکز بیت کوین با شفافیت کامل و سرعت بالای تراکنش ها، توجه بسیاری را به این صنعت جلب کرده است. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که بیت کوین مکان مناسبی برای دارایی های آنهاست. زیرا آنها می توانند دارایی های خود را بدون پرداخت هیچ گونه مالیات یا هزینه اضافی افزایش دهند.

تعداد کل بیت کوین هایی که می توانند وارد گردش شوند 21 میلیون واحد است که تضمینی بر ضد تورم بودن پروتکل پادشاه رمزارزها است.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از کیف پول های دیجیتال برای انتقال دارایی های مورد نظر خود به کیف پول های دیگر استفاده می کنند. کیف پول های کریپتوکارنسی Hayes نرم افزاری است که به عنوان رابط بین شما و بلاک چین های مختلف عمل می کند و انتقال آنها را ممکن می کند.

ویژگی های بیت کوین

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند ویژگی های بیت کوین این ارز را بیشتر از سایر ارزها می سازد. بیت کوین دارای ویژگی های زیر است: تماس با بیت ارز

طبقه بندی:

تمرکززدایی ارزهای دیجیتال به این معنی است که آنها توسط هیچ دولت یا سازمانی کنترل نمی شوند و نیازی به واسطه یا شخص ثالث برای انجام معاملات ندارند.

امنیت بالا:

در واقع بیت کوین از کدهای دیجیتالی تشکیل شده و مشابه فیزیکی ندارد. در بازارهای دیجیتال، افراد می توانند فعالیت های مالی خود را با وارد کردن کد انجام دهند، در بازار ارز دیجیتال نمی توان تقلب کرد و یا معاملات مکرر انجام داد، زیرا استخراج ارزهای دیجیتال بسیار دشوار و پیچیده است و دسترسی به کدهای آنها تقریبا غیرممکن است.

راحتی فرآیند معامله:

با توجه به عدم وجود قوانین سخت و پیچیده برای تراکنش توسط مراجع نظارتی، شفافیت کامل بازار و اطلاعات آن و همچنین اینکه هیچ دولتی حق انجام تراکنش را ندارد، بازار ارزهای دیجیتال از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در دسترس است. . فرآیند معامله آسان تر از بازار واقعی است.

هویت نامعلوم:

یکی از مهم ترین ویژگی های بیت کوین ناشناس بودن افراد در هر دو طرف معامله است. این ویژگی ردیابی افراد در هر دو طرف معامله را تقریبا غیرممکن می کند.

مالیات اخذ نشده:

دولت ها نمی دانند چگونه با این ارزها برخورد کنند، بنابراین هیچ کشوری هنوز آنها را به طور کامل به رسمیت نشناخته است. با توجه به این مشکل، هیچ دولتی فعالیت های این بازار را کنترل نکرده و به همین دلیل مالیاتی دریافت نمی شود.

حمل و نقل آسان:

از آنجایی که بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است و وجود فیزیکی ندارد، حمل و نقل آن راحت تر از ارزهای معمولی است.

رویداد غیر قابل برگشت:

هویت افراد شرکت کننده در تراکنش های بیت کوین کاملاً ناشناس است و در نتیجه پس از ثبت تراکنش دیگر قابل بازیابی یا تغییر نیست. بنابراین، لطفاً هنگام انجام تراکنش‌ها دقت بیشتری داشته باشید و از صحت اطلاعات کیف پول طرف مقابل مطمئن شوید. زیرا امکان بازپرداخت وجه به دلیل خطا وجود ندارد.

بیت کوین، فرصتی برای ریسک پذیران

شبکه غیرمتمرکز بیت کوین توسط هیچ سازمانی کنترل نمی شود، به این معنی که هر فردی مسئول حفظ امنیت دارایی های خود است. از آنجایی که تراکنش ها بر روی بلاک چین انجام می شود، مشخص است که تراکنش ها برگشت پذیر هستند و اگر فردی اشتباه کند، سرمایه او برگردانده نمی شود.

بیت کوین یک سیستم جدید در نظر گرفته می شود و فرد برای بهره مندی از مزایای آن باید مفاهیم اولیه این تجارت را بیاموزد. در هر کجای دنیا می توانید با دانش کافی از نوسانات قیمت بیت کوین سرمایه گذاری موفقی انجام دهید.

ایمنی؛ یک کلمه کلیشه ای، اما مهم

حفظ امنیت در دنیای  صرافی بیت ارز های دیجیتال مهم است و انتخاب پلتفرم مناسب برای معاملات ارزهای دیجیتال در واقع می تواند منجر به دو راه کسب یا از دست دادن دارایی شود. واضح است که موفقیت در تجارت دیجیتال مستلزم حفظ امنیت دارایی ها و تراکنش های شماست. یک معامله گر با انتخاب یک کیف پول ایمن و مطمئن می تواند امنیت سرمایه خود را تضمین کند و با خیال راحت معامله کند.

با توجه به محدودیت های ارزی، بهترین گزینه برای علاقه مندان ایرانی ثبت نام در سایت های امن و مطمئن داخلی است که در صورت بروز مشکلات احتمالی به حفظ دارایی های خود کمک می کند.


نويسنده : چک مارکر


شرکت ویکا


WIKA یک شرکت معتبر بین المللی در زمینه ساخت و توزیع تجهیزات اندازه گیری فشار، دما، کنترل و تجهیزات مربوط به اتوماسیون می باشد. این شرکت در سال 1946 در آلمان تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از پیشتازان جهان در زمینه اندازه گیری و کنترل شناخته شده است.

شرکت ویکا نکات کلیدی در مورد:

1. ابزار اندازه گیری فشار و دما: ویکا در زمینه ساخت انواع ابزارهای اندازه گیری فشار و دما فعال است. این محصولات شامل سنسور، فرستنده، گیج ویکا، دیافراگم فشار و ابزار اندازه گیری دما می باشد.

2. کالیبراسیون و تعمیر: شرکت ویکا همچنین خدمات کالیبراسیون و تعمیر تجهیزات اندازه گیری فشار و دما را برای حفظ عملکرد بهینه تجهیزات مشتری ارائه می دهد.

3. صنایع مختلف: محصولات ویکا در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، خودروسازی، معدن، صنایع غذایی و دارویی، کارخانه های صنعتی و بسیاری از زمینه ها استفاده می شود.

4. تکنولوژی و کیفیت: ویکا از نظر تکنولوژی پیشرفته و استانداردهای بین المللی سعی در ارائه محصولات با کیفیت و دقیق دارد.

5. توزیع جهانی: شرکت ویکا در سطح جهانی فعالیت می کند و شبکه توزیع گسترده ای در سراسر جهان دارد.

6. توسعه پایدار: ویکا همچنین به حفظ محیط زیست و توسعه پایدار می پردازد و سعی در کاهش اثرات مضر در تولید محصولات خود دارد.

ویکا با چندین دهه تجربه در فناوری اندازه گیری و کنترل، به عنوان یک شرکت پیشرو و قابل اعتماد در صنعت تجهیزات اندازه گیری شناخته می شود که محصولات با کیفیت بالا را برای مخازن تحت فشار، خطوط لوله، کارخانه های صنعتی و بسیاری از زمینه های دیگر عرضه می کند.

WIKA با بیش از 70 سال تجربه در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار و دما به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان این نوع تجهیزات در سراسر جهان تبدیل شده است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد، دارای دفاتر فروش و توزیع در سراسر جهان است و بیش از 7500 کارمند دارد.

محصولات ویکا در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه، تولید، خودروسازی، معدن، غذا و داروسازی، صنعتی، اتوماسیون و کنترل کاربرد دارد. چند نمونه از محصولات و خدمات Wicca عبارتند از:

- سنسورها و مبدل های فشار و دما: از این دستگاه ها برای اندازه گیری دقیق فشار و دما در شرایط مختلف استفاده می شود. این محصولات یکی از دستگاه های مهم در کنترل فرآیندهای تولید و تجهیزات می باشند.

- گیج های فشار و دما: از این گیج ها برای اندازه گیری فشار و دما در مخازن، لوله ها، تجهیزات و سیستم های مختلف استفاده می شود.

- تجهیزات صنعتی: Weka انواع فرستنده ها، ترموکوپل ها و ترموستات های مورد استفاده در اتوماسیون و کنترل فرآیندهای صنعتی را تولید می کند. https://www.aryanews.com/News/20230905184504601/

- کالیبراسیون و تعمیر: شرکت ویکا همچنین خدمات کالیبراسیون و تعمیر دستگاه های اندازه گیری فشار و دما را برای حفظ دقت و کیفیت دستگاه ارائه می دهد.

ویکا بر اساس تجربه و تخصص فنی خود تجهیزات دقیق و باکیفیتی را برای اندازه گیری فشار و دما ارائه می دهد و یکی از موفق ترین نام ها در صنعت اندازه گیری به شمار می رود. از جمله ویژگی های مهم و متمایز این شرکت می توان به مهارت کالیبراسیون، تحقیق و توسعه پیشرفته و تعهد به محیط زیست اشاره کرد.

شرکت ebb

گروه ABB یکی از بزرگترین شرکت های فناوری و مهندسی جهان است که در زمینه اتوماسیون، رباتیک، شبکه های انرژی و برق، تجهیزات الکتریکی و صنعتی و مراقبت های بهداشتی و درمانی فعالیت می کند. این یک شرکت سوئیسی-سوئدی است و دارای سابقه طولانی و تجربه گسترده در صنعت فناوری است.

مهمترین نکات در مورد شرکت ABB:

1. اتوماسیون و ابزار دقیق: ABB به عنوان پیشرو در اتوماسیون صنعتی شناخته شده است. این شرکت تجهیزات اتوماسیون، کنترل کننده ها، سیستم های کنترل فرآیند و تجهیزات اندازه گیری دقیق را تولید و عرضه می کند.

2. رباتیک و اتوماسیون صنعتی: ABB فعالیت های گسترده ای در زمینه رباتیک و اتوماسیون صنعتی دارد. ربات های صنعتی ABB برای کاربردهای مختلف در خطوط تولید، جابجایی مواد، جوشکاری و بسیاری از فرآیندهای صنعتی دیگر استفاده می شوند.

3. شبکه های برق و برق: ABB در زمینه های تولید، توزیع و کنترل شبکه های برق و برق فعالیت می کند. این شرکت تجهیزات الکتریکی، ترانسفورماتور، سیستم های انتقال و تجهیزات مرتبط را ارائه می دهد.

4. تجهیزات الکتریکی و صنعتی: ABB انواع تجهیزات الکتریکی و صنعتی را تولید می کند که در زمینه های مختلف مانند توزیع برق، کنترل فرآیند و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

5. اتصال و فناوری ارتباطات: ABB در زمینه فناوری اتصال و ارتباطات نیز فعال است. این شرکت تجهیزات مربوط به انتقال داده ها، سیستم های ارتباطی و سیستم های کنترل مرتبط با فناوری های پیشرفته را تولید می کند.

6. مراقبت های بهداشتی: ABB در زمینه تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی نیز فعال است. این شرکت دستگاه ها و راه حل های پزشکی از جمله سیستم های تصویربرداری پزشکی و تجهیزات تشخیصی را تولید می کند.

7. توسعه پایدار: ABB بر توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست تاکید دارد و تلاش می کند فناوری های پایدار را در محصولات و فرآیندهای خود وارد کند.

ABB به دلیل سابقه و تخصص گسترده در زمینه های مختلف به عنوان یکی از معتبرترین و کارآمدترین شرکت ها در زمینه فناوری و مهندسی در جهان شناخته می شود.

مهمترین جنبه های ABB عبارتند از: https://www.aryanews.com/News/20230905184012459/

1. اتوماسیون صنعتی: ABB به عنوان یکی از پیشروان در اتوماسیون صنعتی شناخته می شود. این شرکت تجهیزات و سیستم های خودکار را برای چندین صنعت از جمله: تولید، انرژی، خودروسازی، معدن، نفت و گاز و فرآوری تولید می کند.

2. رباتیک و اتوماسیون صنعتی: ABB ربات های صنعتی و خدمات مرتبط را تولید و ارائه می کند. این ربات ها در فرآیندهای تولید، جابجایی مواد، جوشکاری، بسته بندی و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

3. شبکه های برق و برق: ABB در تولید تجهیزات انتقال و توزیع برق، ترانسفورماتورها، سیستم های تجدیدپذیر، شبکه های هوشمند و تجهیزات مرتبط با انرژی مشغول است.

4. شبکه ها و اتصالات ارتباطی: در زمینه فناوری ارتباطات و ارتباطات نیز این شرکت مجموعه ای از محصولات و راهکارها را ارائه می دهد که به بهبود ارتباطات و ارتباطات در محیط های صنعتی و شهری کمک می کند.

5. فناوری اطلاعات و اتوماسیون ساختمان: شرکت ABB تجهیزات اتوماسیون ساختمان، کنترل سیستم های HVAC، مدیریت انرژی، نظارت و کنترل هوشمند ساختمان ها را تولید می کند.

6. مراقبت های بهداشتی: ABB تجهیزات پیشرفته ای را تولید می کند که در تصویربرداری پزشکی، تشخیص و درمان استفاده می شود.

7. توسعه پایدار: ABB بر توسعه پایدار و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست تمرکز دارد و اصول پایدار را در تولید محصولات خود اعمال می کند.

شرکت ABB به عنوان یکی از پیشگامان فناوری و مهندسی در جهان شناخته می شود و دارای تجربه و تخصص گسترده در بسیاری از زمینه ها می باشد. اهداف اصلی این شرکت بهبود بهره وری، افزایش انرژی های تجدیدپذیر، بهینه سازی فرآیندها و خدمات مبتنی بر داده است.

شرکت هایسنس

داکتد اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع و تبرید است که در آن یک واحد داخلی (که معمولاً "آینه" یا "فن کویل" نامیده می‌شود) به یک واحد خارجی (معروف به "کمپرسور" نسبی) متصل می‌شود. این نوع سیستم برای تهویه و خنک کردن فضاهای بزرگ مانند اتاق جلسات، ادارات، فروشگاه ها، هتل ها و مکان هایی که نیاز به تهویه مرکزی دارند استفاده می شود. یکی از بهترین برندهای اسپلیت کانال اسپلیت هایسنس است.

در کانال اسپلیت هوا از طریق لوله های فلزی یا پلاستیکی به اتاق ها یا فضاهای مورد نیاز می رسد. یونیت داخلی دارای یک فن و یک چیلر (اواپراتور) است که هوا را خنک می کند و رطوبت را از هوا خارج می کند. سپس هوای خنک شده به اتاق منتقل می شود.

یونیت خارجی شامل کمپرسور، کندانسور (مبدل) و گاز مبرد است. گاز مبرد مورد استفاده برای فرآیندهای بخار و انجماد به اینجا منتقل می شود. کمپرسور همچنین وظیفه افزایش فشار گاز مبرد و تولید گرما را انجام می دهد. گرما با کمک کندانسور به محیط منتقل می شود.

داکت اسپلیت هایسنس به عنوان یکی از سازندگان مطرح در سیستم های تهویه مرکزی و خنک کننده استفاده می شود. این سیستم ها اغلب به دلیل قابلیت کنترل هوشمند، بهره وری انرژی و سهولت استفاده شناخته می شوند.


نويسنده : چک مارکر


لپ تاپ لنوو چه ویژگی هایی دارد؟



اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید، احتمالاً نام لنوو را شنیده اید. لنوو یک برند چینی است که مانند دیگر شرکت های موفق چینی در سال های اخیر توانسته است سهم خوبی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. ارائه کیفیت خوب و قیمت های رقابتی یکی از دلایل اصلی موفقیت این برند است، بنابراین با توجه به قیمت های فعلی لپ تاپ های لنوو می توان محصولات این شرکت را جزو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست. لنوو با شناخت بازار و نیازهای آن سری های مختلفی از لپ تاپ ها را تولید و روانه بازار کرده است که در ادامه به محبوب ترین آنها می پردازیم.

مدل های مختلف لپ تاپ لنوو

· ایده پد

این مدل لپ تاپ لنوو برای افرادی مناسب است که بازی های سبک انجام می دهند و یا می خواهند از یک لپ تاپ سبک برای کارهای روزمره خود استفاده کنند. لپ تاپ های این خانواده با مدل ها و ویژگی های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و محصولات این دسته از لیست قیمت بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه می باشند.

· Thinkpad

این مدل یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های لپ تاپ   ای بای لنوو می باشد. این محصول با توجه به ویژگی های ساختاری خود از جمله کیفیت بالای ساخت بدنه، استفاده از حسگرهای بیومتریک اثر انگشت و ... برای کاربران حرفه ای و اداری مفیدتر خواهد بود. لپ تاپ های این خانواده به دلیل استفاده از تراشه TPM فایل هایی را که در لپ تاپ خود ذخیره می کنید رمزگذاری می کنند.

· بخش

لنوو از نیازهای گیمرها غافل نشده و خانواده Legion را مخصوص گیمرها ساخته و روانه بازار کرده است. لنوو در ساخت این لپ تاپ ها از جدیدترین نوع پردازنده های موجود در بازار و حافظه SSD برای افزایش سرعت این لپ تاپ ها استفاده کرده است.

یوگا

اگر از علاقه مندان به انعطاف پذیری هستید و می خواهید یک دستگاه چند کاره داشته باشید، لنوو بازی یوگا را برای شما ساخته و نام مناسب و مناسبی را نیز انتخاب کرده است. لپ تاپ های این خانواده به راحتی جنبه 360 درجه را به خود می گیرند و می توان گفت نقطه قوت اصلی آنها استفاده از صفحه نمایش لمسی است.

ویژگی های کلیدی لپ تاپ های لنوو

یکی از دلایل موفقیت لنوو تولید سری های مختلف لپ تاپ با توجه به تقاضای بازار است. اما دلیل اصلی محبوبیت این برند به خصوص در بازار ایران، ویژگی های این برند لپ تاپ است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نوآوری

یکی از اصول اصلی برند لنوو، استفاده از نوآوری و خلاقیت است. این شرکت جلسات طوفان فکری متعددی را برگزار می کند و آشکارا بازخورد همه کارمندان را تشویق می کند. نوت بوک های سری یوگا نیز حاصل این جلسات طوفان فکری است. این لپ تاپ شگفت انگیز به کاربران این امکان را می دهد که هم لپ تاپ و هم تبلت را در یک محصول داشته باشند.

طراحی خاص

مردم شرق آسیا به اصول و گذشته خود بسیار وفادار هستند و در بین چینی ها نیز می توانید این مشکل را زیاد ببینید. طراحان لپ‌تاپ‌های لنوو در تمامی طرح‌ها از عناصر و مصنوعات باستانی چینی الهام گرفته‌اند تا هم اصالت را در طراحی‌ها به ارمغان بیاورند و هم رضایت کاربران را جلب کنند و طرح‌های منحصربه‌فرد و به‌روز ارائه دهند.

· تجهیزات مدرن

لنوو هنگام طراحی محصولات از جدیدترین منابع و محصولاتی که به بازار ارائه می شود استفاده می کند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هارد دیسک های SSD

سنسورهای بیومتریک

لولاها را بلند کرده و ببندید

صفحه لمسی

یک پر

پردازنده های قدرتمند نسل دهم اینتل

سیستم های خنک کننده بدون فن

از طریق tal-laptop Lenovo
لپ تاپ Lenovo  مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. لنوو مجموعه ای از مدل ها را برای سلیقه ها و نیازهای مختلف تولید کرده است. اما به طور کلی کمترین قیمت روز لپ تاپ لنوو در حال حاضر متعلق به لپ تاپ Lenovo V15 N4020 است که حدود 7 میلیون یوان است و بیشترین قیمت مربوط به لپ تاپ لنوو i7 / 8 / 512 / 6 Legion 5 می باشد.قیمت حدود 33 میلیون تومان است.

 

منبع مطمئن برای خرید لپ تاپ لنوو

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو گرفته اید، یکی از بهترین گزینه های شما خرید آنلاین است. زیرا در این صورت قادر خواهید بود با مقایسه و مطالعه نظرات سایر کاربران تصمیم بهتری بگیرید. اضافه کردن قیمت ارزان اما نگران خرید آنلاین، امنیت، گارانتی، پشتیبانی و غیره باشید. این نیز یکی از معایب این روش است. برای رفع این مشکل فروشگاه کامپیوتر سورس وارد میدان شد و با ارائه گارانتی و پشتیبانی محصول در محیطی امن سعی در رفع نگرانی مشتریان داشت. محصولات سورس کامپیوتر نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین و فیزیکی ارزان تر هستند، به دلیل ارسال مستقیم و وجود ستون کالا در کشور، برای اثبات این ادعا می توانید به وب سایت سورس کامپیوتر برای یافتن لیست قیمت لپ تاپ لنوو مراجعه کنید. محصولات دیگر . و با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید.

علاوه بر این، سورس کامپیوتر انواع محصولات الکترونیکی از تلفن های همراه گرفته تا تجهیزات اداری و موارد دیگر را می فروشد و به شما کمک می کند هر آنچه را که نیاز دارید در یک فروشگاه مورد اعتماد پیدا کنید.


نويسنده : چک مارکر


روش استعلام کانفیگ سرور

 

البته کانفیگر های سرورهای HP بسیار متنوع و گاها پیچیده می ‌توانند باشند و به نیاز های خاص شما بستگی دارند. اما در کل، می‌ توانید از مراحل زیر برای استعلام کانفیگ سرور استفاده کنید: ذخیره‌سازی نوع و اندازه دیسک‌ها (HDD یا SSD) برای ذخیره داده‌ها نیز باید تعیین شود. همچنین، می‌توانید در نظر بگیرید که آیا RAID تنظیم می‌کنید یا خیر. شبکه و ارتباطات اگر سرور نیاز به ارتباطات شبکه دارد (مثلاً برای ترافیک داده، ارتباطات داخلی یا ارتباط با اینترنت)، پورت‌ها و قابلیت‌های شبکه را بررسی کنید.سیستم عامل و نرم‌افزارها مطمئن شوید که سرور با سیستم عامل و نرم‌افزارهای مورد نیاز شما سازگار است. قدرت تامین برق و خنک‌کاری توجه به توان مناسب برق و سیستم خنک‌کاری برای سرور اهمیت دارد. مقایسه قیمت‌ها و تامین منابع مالی نهایتا پس از تعیین نیازها و انتخاب مدل، قیمت‌ها را از منابع مختلف مقایسه کنید و با توجه به بودجه‌تان تصمیم بگیرید.

تعیین نیازها قبل از هرچیز، نیازهای خود را مشخص کنید.باید بدانید چه نوع کارها و بارهایی را سرور باید انجام دهد. این شامل تعداد کاربران همزمان، نوع برنامه‌های کاربردی، حجم داده‌ها و موارد مشابه است. انتخاب مدل با توجه به نیازهای خود، مدل مناسب سرور HP را با استعلام کانفیگ سرور انتخاب کنید.

انتخاب سی پی یو نقش مهمی در کارایی سرور ایفا می‌کند. از جمله مواردی که باید در نظر بگیرید: تعداد هسته‌ها و رشته‌های پردازشی پردازنده سرعت پردازنده حافظه نهان  نوع پردازنده. حافظه حافظه رم نیز بسیار مهم است و به میزان همزمانی و کارایی سرور تأثیر می‌گذارد. برای تعیین حافظه مناسب، به نیازهای برنامه‌ها و سیستم عامل توجه کنید.

اگر برای پروژه‌ای خاص هستید یا به کمک متخصصان نیاز دارید، ارتباط با کارشناسان HP یا متخصصان IT می‌تواند کمک کننده باشد.


نويسنده : چک مارکر


وظایف مدیر فروش چیست؟ محل کار او چگونه است؟

 

مدیران فروش تیم فروش را در یک شرکت مدیریت و نظارت می‌کنند. اگر علاقه‌مند به توسعه استراتژی فروش و رهبری گروهی از کارشناسان فروش هستید، این موقعیت برای شما مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از تجربه فروش موجود و کسب آموزش و آموزش‌های لازم، حرفه فروش خود را به این شغل سطح بالا ارتقا دهید. در این مقاله، قصد داریم شما را با حرفه مدیر فروش آشنا کنیم. پس با این مقاله جوان ایرانی همراه باشید.

مدیر فروش کیست؟

 

مسئول مدیریت تیم فروش یک شرکت به‌عنوان مدیر فروش شناخته می‌شود. آنها به رئیس فروش یا مدیر فروش در یک شرکت بزرگ گزارش می‌دهند، اما در مشاغل کوچک‌تر اغلب به مدیرعامل گزارش می‌دهند.

بسته به‌اندازه، ماهیت و محصول یا خدماتی که یک شرکت می‌فروشد، مسئولیت‌های مدیر فروش ممکن است متفاوت باشد، اما به‌طورکلی، مدیران فروش رهبران کسب‌وکار هستند که اهداف و سهمیه‌های فروش را تعیین می‌کنند و تیم خود را تشویق می‌کنند تا آنها را برآورده کنند. مدیران فروش معمولاً مسئول استخدام و اخراج کارکنان، تعیین نیاز به آموزش و ارائه آن، مربیگری نمایندگان فروش و ایجاد منطقه فروش هستند.

 

به‌منظور انتخاب عاقلانه، آنها همچنین مسئول توسعه برنامه‌های فروش و انجام تجزیه‌وتحلیل داده‌ها هستند. آنها مرتباً مدیران را در مورد دستاوردهای خود به‌روز می‌کنند و حتی ممکن است در تعیین مسیری که شرکت در آینده در پیش خواهد گرفت نقش داشته باشند. هر کاری که انجام می‌دهند به آنها کمک می‌کند تا به هدف خود یعنی فراتر از اهداف فروش و کسب سود برای کسب‌وکارشان برسند.

مدیر فروش چه می‌کند؟

 

بخش فروش موتور درآمد یک شرکت است. شرح شغل مدیر فروش معمولاً شامل ایجاد و رهبری تیمی از فروشندگان برای کمک به افزایش درآمد است. مدیران فروش باید تیم‌های خود را برای ایجاد سرنخ، ایجاد روابط با مشتری، تعیین اهداف برای رسیدن به پیش‌بینی درآمد یا فراتر از آن، و در نهایت برآورده‌کردن نیازهای مشتری، تشویق کنند. موفق‌ترین نامزدها درک کاملی از محصولات و خدماتی که می‌فروشند به دست می‌آورند، در ایجاد رابطه استاد هستند و می‌توانند مشتریان، مخاطب و سود را به دست آورند.

اهداف مدیر فروش
در موردنیازهای مصرف‌کننده تحقیق کنید و شناسایی کنید که راه‌حل‌های ما چگونه آنها را برطرف می‌کند.
تیمی از نمایندگان فروش را استخدام کنید، آموزش دهید، انگیزه دهید و به آنها مشاوره بدهید.
دستیابی به اهداف شرکت با برنامه‌ریزی کامل، تعیین اهداف فروش، تجزیه‌وتحلیل داده‌های عملکرد و پیش‌بینی
برای استخدام، آموزش و رهبری اعضای تیم به طور مداوم مهارت‌ها را توسعه دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها از تاکتیک‌های فروش مؤثر برای دستیابی به اهداف درآمد استفاده می‌کنند.
ایجاد سرنخ، و ایجاد و پرورش روابط با مشتری
مسئولیت‌های مدیر فروش
وظایف مدیر فروش چیست؟

در اینجا نگاهی به برخی از نقش‌ها و مسئولیت‌های اصلی یک مدیر فروش می‌اندازیم.

جذب مشتریان جدید
تبدیل سرنخ از کانال‌های بازاریابی متعدد
ایجاد یک برنامه فروش کوتاه‌مدت و بلندمدت باهدف دستیابی به اهداف داده شده
به طور مداوم اهداف درآمدی را مطابق با اهداف تیمی / سازمانی برآورده کنید
فعالانه به دنبال امکاناتی برای فروش و فروش متقابل به مشتریان فعلی است
دریافت ارجاع از مشتریان فعلی برای گسترش خط لوله فروش
مدیریت روابط با مشتری
شناخت نیازهای مشتری و ارائه بینش برای بهبود سبد محصولات بر اساس تعامل و بازخورد از مشتریان
مدیریت حساب‌های کلیدی
توسعه حساب‌های جدید
گزارش و عملیات
نظارت بر فعالیت‌های پشتیبانی قبل از فروش برای کالاها و مناطق تعیین شده و درعین‌حال تضمین بالاترین سطح رضایت مشتری.
یک برنامه فروش استراتژیک ایجاد و اجرا کنید که پایگاه مشتریان و دامنه جهانی شرکت را گسترش دهد.
با مشتریان بالقوه ملاقات کنید و روابط طولانی‌مدتی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برطرف کند.
نمایندگان فروش را استخدام کنید، اهدافی را تعیین کنید، آنها را آموزش دهید و راهنمایی کنید و عملکرد آنها را نظارت کنید
شکاف‌های دانش را در تیم شناسایی کنید و برای پر کردن آنها برنامه‌ریزی کنید.
اطمینان حاصل کنید که سهمیه‌های شرکت با برگزاری چک – این‌های روزانه با تیم فروش برای تعیین اهداف و نظارت بر پیشرفت انجام می‌شود.
از طریق برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کارآمد، یک مدیر فروش باید به اهداف فروش دست یابد.
یک مدیر فروش از طریق بهترین استراتژی‌های تجاری، مسیر آینده تیم را تعیین می‌کند و جریان کار را هموار می‌کند.
.مدیر فروش مسئول افزایش محبوبیت محصول در بین مشتریان است.
ارائه اختیارات واقعی به مدیران فروش و حفظ آنها در حلقه استراتژی اجرایی، مدیران فروش را برای دستیابی به اکثر اهداف تجاری توانمند می‌کند.
نقش مدیر فروش
جوان ایرانی (irjavan.com)

همچنین یک مدیر فروش درعین‌حال سه نقش اساسی را ایفا می‌کند.

مدیریت افراد: یک مدیر فروش باید یک تیم را استخدام، ایجاد و پرورش دهد.
مدیریت مشتریان: از طریق ابتکارات استراتژیک، مدیر فروش باید مشارکت مشتری را ارتقا دهد
از دیدگاه تجاری، مدیر فروش باید کسب‌وکار را به سمت سرمایه‌گذاری‌های سودآور هدایت کند.
شرایط مدیر فروش
لیسانس بازرگانی یا رشته‌های مرتبط
تجربه در برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های فروش
تجربه در مدیریت ارتباط با مشتری
تجربه مدیریت و هدایت تیم فروش
مهارت‌های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی
تعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان
توانایی رهبری تیم فروش
وظایف مدیر فروش


یک روز معمولی یک مدیر فروش بسته به شرکت، صنعت و عملکرد فروش خاصی که بر آن نظارت دارد، مسئولیت‌های آنها نیز متفاوت خواهد بود. بااین‌حال، در اینجا چند کار کلی وجود دارد که یک مدیر فروش ممکن است در طول یک روز معمولی انجام دهد:

جلسات تیم: مدیران فروش اغلب روز را با ملاقات با تیم فروش خود برای بحث در مورد عملکرد فروش، بررسی داده‌های فروش و ارائه راهنمایی یا بازخورد شروع می‌کنند.

توسعه استراتژی فروش: مدیران فروش ممکن است زمانی را صرف توسعه و اصلاح استراتژی‌های فروش برای دستیابی به اهداف درآمدی شرکت کنند.

تجزیه‌وتحلیل عملکرد: مدیران فروش به طور منظم داده‌های فروش را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند تا روندها و الگوها را شناسایی کنند و عملکرد تیم خود را ارزیابی کنند.

مربیگری فروش: مدیران فروش ممکن است به‌صورت تک‌به‌تک با نمایندگان فروش همکاری کنند تا به آنها کمک کنند تا مهارت‌های فروش خود را بهبود بخشند و به اهداف فروش خود برسند.

مدیریت ارتباط با مشتری: مدیران فروش ممکن است با تیم فروش برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان همکاری کنند و ممکن است با حساب‌های کلیدی ارتباط برقرار کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها از محصولات یا خدمات شرکت راضی هستند.

وظایف اداری: مدیران فروش اغلب وقت خود را صرف کارهای اداری می‌کنند، مانند بررسی و تأیید گزارش‌های فروش، مدیریت بودجه و تهیه ارائه برای مدیریت.

همکاری: مدیران فروش ممکن است با بخش‌های دیگر مانند بازاریابی یا توسعه محصول کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که تلاش‌های فروش با اهداف کلی سازمان همسو هستند.

به‌طورکلی، وظایف روزانه یک مدیر فروش بر رشد فروش و اطمینان از عملکرد تیم فروش آنها در سطح بالایی برای رسیدن به اهداف و اهداف درآمدی شرکت متمرکز است.

انواع مدیران فروش
انواع مختلفی از مدیران فروش وجود دارد – و نوع مدیر فروش بسته به صنعت، اندازه شرکت و عملکرد فروش خاصی که آنها نظارت می‌کنند متفاوت است. در اینجا برخی از رایج‌ترین انواع مدیران فروش آورده شده است:

مدیر فروش داخلی: بر تیم‌های فروش نظارت می‌کند که محصولات یا خدمات را از طریق تلفن یا از طریق کانال‌های دیجیتال می‌فروشند.
مدیر فروش میدانی: مسئول تیم‌های فروش است که محصولات یا خدمات را به‌صورت حضوری و اغلب در یک منطقه جغرافیایی خاص به فروش می‌رسانند.
مدیر فروش کانال: بر تیم‌های فروش شرکای کانال، مانند توزیع‌کنندگان، فروشندگان یا نمایندگانی که محصولات یا خدمات شرکت را می‌فروشند، نظارت می‌کند.
مدیر فروش حساب کلیدی: مسئول ایجاد و حفظ روابط با بزرگ‌ترین و استراتژیک‌ترین مشتریان شرکت است.
مدیر فروش ملی: مسئول نظارت بر تیم‌های فروش در سراسر یک کشور، اغلب در مناطق جغرافیایی بزرگ یا متنوع است.
مدیر فروش منطقه‌ای: بر تیم‌های فروش در یک منطقه خاص مانند یک ایالت یا گروهی از ایالت‌ها نظارت می‌کند.
مدیر فروش محصول: بر فروش یک محصول یا خط محصول خاص تمرکز دارد و مسئول توسعه و اجرای استراتژی‌های فروش برای تبلیغ و فروش آن محصول است.
چگونه مدیر فروش شویم؟


مراحل ذکر شده در زیر می‌تواند به شما در دستیابی به هدف خود در ارتقای شغل فروش کمک شایانی کند:

مدرک لیسانس بگیرید.
اکثر کسب‌وکارها از متقاضیانی که دارای مدرک لیسانس در یک‌رشته مرتبط هستند، وقتی صحبت از مشاغل فروش می‌شود، حمایت می‌کنند. ممکن است در مورد مشاغل بازاریابی، حسابداری، اقتصاد یا امور مالی فکر کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های مدیریت، حقوق تجارت و ریاضیات ثبت‌نام کنید. به طور معمول چهار سال طول می‌کشد تا مدرک لیسانس بگیرید، و در طول این مدت می‌توانید توانایی‌ها و اطلاعات موردنیاز برای انجام وظایف موقعیت‌های فروش اولیه را به دست آورید.

تجربه کسب کنید.
اگر دانشجویی هستید که به دنبال کسب تجربه فروش عملی هستید، درخواست برای کارآموزی یا موقعیت‌های پاره‌وقت را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، برای توسعه مهارت‌های خدمات مشتری خود، ممکن است به‌عنوان یک همکار خرده‌فروشی یا یک کار تابستانی در تیم فروش یک شرکت کار کنید. این فرصت‌ها ممکن است به شما کمک کند تا برای موقعیت‌های فروش سطح ابتدایی آماده شوید و اشتیاق خود را در این زمینه ارزیابی کنید.

برای نقش‌های سطح ابتدایی درخواست دهید.
یک موقعیت مدیریت فروش معمولاً به سال‌ها تخصص نیاز دارد و یک پست ابتدایی نیست. شما می‌توانید پس از دریافت مدرک لیسانس، با درخواست برای موقعیت‌های فروش ابتدایی، رشد شغلی خود را آغاز کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید به‌عنوان یک فروشنده یا یک خریدار شروع به کار کنید. شما دانشی در مورد نحوه انجام وظایف روزانه فروش در این موقعیت‌ها و همچنین تجربه لازم برای مدیریت تیم‌ها به‌عنوان مدیر فروش کسب می‌کنید. ممکن است از این تجربیات یاد بگیرید که از کدام نوع فروش بیشتر لذت می‌برید.

 

کسب مدرک کارشناسی ارشد را در نظر بگیرید.
اگرچه مدرک کارشناسی ارشد معمولاً برای کاندیداهای پست‌های مدیر فروش موردنیاز نیست، داشتن مدرک ممکن است به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید. کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (MBA) را می‌توان در دو سال به دست آورد، و برنامه‌های آنلاین یا در محوطه دانشگاه اغلب در دسترس هستند. شما در مورد انواع موضوعات مرتبط با کسب‌وکار در دوره‌های آموزشی MBA، از جمله ارتباطات، مدیریت، تفکر استراتژیک و کارآفرینی یاد می‌گیرید. با کمک مدرک MBA، می‌توانید در مورد بازاریابی و فروش و تفاوت بین فروش و بازاریابی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گواهینامه‌های حرفه‌ای را دنبال کنید.
برای پشتیبانی بیشتر از اعتبار خود، می‌توانید در مورد دریافت گواهینامه‌های حرفه‌ای فکر کنید. شما می‌توانید با استفاده از این گواهی‌ها استعدادهای خاصی مانند سبک‌های رهبری یا تاکتیک‌های فروش را برای مدیران فروش پرورش دهید. اگرچه ممکن است کارفرمایان به گواهینامه‌ها نیاز نداشته باشند، اما می‌توانند به شما کمک کنند که برجسته شوید. آنها همچنین ممکن است به کاری که شما انجام می‌دهید برای ادامه رشد به‌عنوان یک فرد و یادگیری بیشتر در مورد رشته خود ارزش قائل شوند.

برای تبدیل‌شدن به یک مدیر فروش، کار زیادی می‌طلبد، اما اگر فرد مناسبی باشید، این تلاش ارزشش را دارد. به‌هرحال، مدیر فروش بودن، به تلاش و انگیزه بسیار بیشتر از ایجاد شغل در وهله اول نیاز دارد.

ویژگی‌های مدیر فروش خوب


اجازه دهید برخی از ویژگی‌هایی که یک حرفه‌ای فروش باید داشته باشد را بررسی کنیم:

صبور بودن
یک مدیر فروش باید بسیار صبور باشد. شما نمی‌توانید به‌راحتی با مشتریان خود بی‌ادب باشید.
مشتریان برای باور به شما و اعتماد به محصولات شما به زمان نیاز دارند. زیاده‌روی نکنید و زندگی مشتری را به جهنم تبدیل کنید. به او فرصت فکرکردن و تصمیم‌گیری بدهید.
مردمی‌بودن
برای یک مدیر فروش ضروری است که مشتری‌محور باشد. نیازها و انتظارات مشتری را درک کنید. به‌سادگی چیزهایی را به او تحمیل نکنید.
افرادی که عمودی فروش را نمایندگی می‌کنند باید نسبت به مشتریان مراقب و مهربان باشند.
فقط به اهداف و منافع خودخواهانه خود فکر نکنید. هرگز نباید مشتریان را گمراه کرد. با آنها صادق باشید. از گفتن دروغ و ساختن داستان‌های جعلی بپرهیزید.
پرانرژی بودن
یک حرفه‌ای فروش باید تهاجمی و پرانرژی باشد. افراد تنبل در فروش حرفه‌ای نمی‌شوند.
داشتن شخصیت برون‌گرا
خوش‌بین بودن در فروش سودمند است. متخصصان فروش برای کسب بهترین نتایج باید نگرش پیشرو داشته باشند.
واقعاً لازم نیست که همه مشتریان محصول شما را دوست داشته باشند یا به آن نیاز داشته باشند. هر بار انتظار نتیجه را نداشته باشید. به یاد داشته باشید که شکست‌ها پله‌های موفقیت هستند. انسان باید از اشتباهات قبلی خود درس بگیرد و ادامه دهد. شکست‌ها را به دل نگیرید.

 

زمان‌بند بودن
افراد در فروش باید برای زمان ارزش قائل شوند. تأخیر در جلسات باعث ایجاد تصور اشتباه در ذهن مشتریان می‌شود.
معصیت است که مشتریان را منتظر بسازیم مگر اینکه و تا زمانی که شرایط اضطراری وجود داشته باشد. کمی زود شروع کنید و مطمئن شوید که به‌موقع به جلسات می‌رسید.
متعهد بودن
یک نماینده فروش که نسبت به کار خود متعهد است، در مقایسه با دیگران به‌خوبی عمل می‌کند و نشان خود را نشان می‌دهد. تعهد در واقع در همه زمینه‌های کاری ضروری است.
اگر به کسی قول داده‌اید که در ساعت 5 بعدازظهر ملاقات کنید، مطمئن شوید که ساعت 4:45 بعدازظهر در محل موردنظر حضور دارید. بهانه‌های احمقانه نیاورید وقتی تعهدات پس گرفته شود، اعتماد از بین می‌رود. نباید برگشتی وجود داشته باشد.
معتمد بودن
مشتریان باید بتوانند به متخصصان فروش وابسته باشند. احساس اعتماد مهم است.
انعطاف‌پذیربودن
یک متخصص فروش باید بداند که چگونه فروش خود را مطابق با مشتری تغییر دهد. فقط به یک طرح یا یک ایده پایبند نباشید.
یاد بگیرید باتوجه‌به موقعیت، سریع تصمیم بگیرید. با تغییرات سازگار باشید. افراد در فروش نباید خیلی سفت‌وسخت و خواستار باشند.
شفاف‌بودن
چیزها را از مشتریان پنهان نکنید. شفافیت برای جلوگیری از مشکلات بعدی ضروری است.
فقط آنچه را که محصول شما ارائه می‌دهد، منتقل کنید.
کوشا و پرتلاش بودن
صرف نشستن در دفتر کار کمکی به فروش نمی‌کند. فرد باید بیرون برود، با مردم ملاقات کند و مشتریان بالقوه پیدا کند. اگر بیرون خیلی گرم یا سرد است شکایت نکنید.

یک حرفه‌ای فروش در حالت ایدئال باید حداکثر زمان خود را در این زمینه صرف کند تا به بهترین شکل ممکن به اهداف برسد.

روابط اجتماعی بالا داشتن
یک حرفه‌ای فروش باید یک ارتباط خوب برای تأثیر مطلوب باشد.
مراقب لحن و زیروبم خود باشید
همچنین یک مدیر فروش خوب دارای ویژگی‌های زیر نیز است:

قابلیت پیش‌بینی
مهارت شنیداری عالی
ضریب هوش هیجانی بالا
ظرفیت به چالش کشیدن و تحریک رشد
سازگاری برای ایجاد انگیزه در فروشندگان با سطوح مختلف تجربه.
درک عالی از وظایف اصلی تیم
محل کار یک مدیر فروش چگونه است؟
وظایف مدیر فروش چیست؟

محل کار یک مدیر فروش بسته به صنعت، شرکت و عملکرد فروش خاصی که بر آن نظارت دارد، می‌تواند متفاوت باشد. بااین‌حال، اکثر مدیران فروش در یک محیط اداری کار می‌کنند که معمولاً در دفتر مرکزی شرکت یا یک دفتر منطقه‌ای قرار دارد. مدیران فروش همچنین ممکن است به طور مکرر برای ملاقات با مشتریان، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری یا بازدید از نمایندگان فروش در این زمینه به طور مکرر سفر کنند.

مدیران فروش ممکن است دفتر خصوصی خود را داشته باشند یا ممکن است در یک فضای اداری مشترک با سایر مدیران فروش یا اعضای تیم کار کنند. آنها معمولاً زمان قابل‌توجهی را در تلفن یا تماس‌های ویدئویی با مشتریان، نمایندگان فروش و سایر ذی‌نفعان صرف می‌کنند. مدیران فروش همچنین زمانی را با استفاده از نرم‌افزار کامپیوتری برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های فروش، ارتباط با اعضای تیم و ایجاد گزارش‌ها و ارائه‌ها صرف می‌کنند.

در برخی موارد، مدیران فروش ممکن است در یک محیط پرفشار کار کنند، به‌خصوص اگر شرکت آنها اهداف فروش تهاجمی داشته باشد یا اگر مسئولیت مدیریت یک تیم بزرگ را بر عهده دارند. علاوه بر این، مدیران فروش اغلب ساعات طولانی کار می‌کنند و ممکن است نیاز باشد که خارج از ساعات کاری معمولی در دسترس باشند تا با اعضای تیم یا مشتریان در مناطق زمانی مختلف ارتباط برقرار کنند.

به‌طورکلی، محل کار یک مدیر فروش معمولاً سریع، رقابتی و نتیجه‌گرا است، با تمرکز بر دستیابی به اهداف فروش و افزایش درآمد.

سخن آخر
مدیر فروش فردی حرفه‌ای است که تیمی از نمایندگان فروش را در دستیابی به اهداف فروش یک شرکت رهبری می‌کند. آنها استراتژی‌های فروش را توسعه و اجرا می‌کنند، بر آموزش و توسعه تیم فروش نظارت می‌کنند و داده‌های فروش را برای تصمیم‌گیری آگاهانه تجزیه‌وتحلیل می‌کنند.

مدیران فروش همچنین با سایر بخش‌ها مانند بازاریابی و توسعه محصول همکاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تلاش‌های فروش با اهداف کلی سازمان همسو هستند. آنها نقش کلیدی در رشد درآمد، افزایش سهم بازار و بهبود رضایت مشتری دارند.

سنگ بنای موفقیت یک سازمان
تبدیل سرنخ فروش
نمایندگان فروش با مشتریان احتمالی تعامل مستقیم دارند. با ارائه راه‌حل‌های سفارشی، سطح اعتبار و اعتماد مشتری در بخش فروش افزایش می‌یابد.

رشد کسب‌وکار
فروش نقشی اساسی در ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار دارد که به نوبه خود به‌عنوان سفیران برند برای مشتریان بالقوه عمل می‌کند. بخش فروش می‌تواند رشد کسب‌وکار را از طریق قدرت بازخورد در رسانه‌های اجتماعی و آنلاین تحت‌تأثیر قرار دهد. نقش اساسی یک مدیر فروش اطمینان از بازگشت مشتریان است.

حفظ مشتری
پرسنل فروش باید اقدامات ماهرانه‌ای را برای رفع نارضایتی مشتری انجام دهند. این یک ارتباط شخصی بین برند و مشتری ایجاد می‌کند و اعتبار برند شما را تقویت می‌کند.

مدیران فروش معماران کلیدی هستند که سازماندهی، انگیزه، سازماندهی و انجام طیف وسیعی از فعالیت‌ها را برای حفظ تیم فروش در هدف و دستیابی به معیارهای مهم بهره‌وری سازمانی مانند درآمد و رضایت مشتری انجام می‌دهند.

 

وظایف مدیر فروش چیست؟ محل کار او چگونه است؟


نويسنده : چک مارکر


با ویژگی ها و کاربردهای اجاق های داخلی آشنا شوید



فر توکار یکی از مدرن ترین انواع فر است که در بسیاری از آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. این نوع فر داخل کابینت و دیوار تعبیه می شود و فضای کابینت را اشغال نمی کند.

طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و پرکاربرد است و به راحتی می تواند با دکور آشپزخانه هماهنگ شود. مدل های این اجاق گاز موجود در بازار استیل، شیشه و ترکیبی از مدل های استیل و شیشه ای می باشد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر عرض دارند. ظرفیت این نوع فر معمولا بین 51 تا 76 لیتر است. متوسط ​​ظرفیت اکثر کوره های فردی 60 لیتر است. مجموع حجم داخلی فر را ظرفیت می گویند و ربطی به ابعاد فر  سناپویان ندارد. گاهی اوقات فر دارای ابعاد بزرگ است، اما ظرفیت آن کمتر از فر کوچکتر است.


کار ساختمانی در فر

دو نوع فر وجود دارد: برقی و گازی، اما فرهای برقی کاربرد بیشتری دارند. در واقع امروزه تولید اجاق گاز توکار محدود است، یافتن این نوع مشکل است، اما با توجه به هزینه، قیمت آن پایین خواهد بود. فرهای گازی در حین پخت به دلیل کمبود اکسیژن و فضای بسته خاموش می شوند، بنابراین بهتر است در حین پخت، ته یا پشت فر را باز یا درب فر را نیمه باز بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای مطلوب برسد. اما اجاق‌های برقی عملکرد بهتری برای پخت کامل‌تر غذا و توزیع حرارت بهتر در داخل مخزن فر دارند. این نوع زمان پخت کمتر از فرهای گازی است، در هنگام پخت می توان درب آن را بست، انرژی گرمایی هدر نمی رود و غذا بو نمی دهد.

فر توکار

برخلاف اجاق گازی که صدا را کم و زیاد می کند، می توان یک فر برقی را با یک لمس درست کرد.

این فر مجهز به سیستم تمیز کننده حرارتی است و هنگامی که دمای داخل فر افزایش می یابد، روغن به خاکستر تبدیل می شود و سرویس فرتوکار بوش تمیز کردن را آسان می کند. این ویژگی استفاده از فر را راحت و ایمن می کند.

فرهای پیشرفته تر دارای قفل کودک هستند که برای کودکان کوچک توصیه می شود.

به طور کلی اگر قصد خرید اجاق گاز توکار را دارید باید به موارد ذکر شده و همچنین اصالت برند سازنده، وجود گارانتی و گارانتی برای محصول توجه کنید و دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید. اجاق گاز قبل از خرید


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید حمید عسکری به نام «خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم»

متن آهنگ خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم حمید عسکری

خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم
با مرور خاطراتت بازم خزمامو تازه کردم
حتی این کاغذای خیسم مثل من دیگه خستن از اشکام
حتی این شعرای نا تمومم دیگه موندن تو کار دنیام
می نویسم با چشم خیسم خاطراتمونو دونه دونه
شاید یروزی اونا رو خوندی شاید فهمیدی این عاشق دیوونه
گریه کردم تا بمونی نشد احساسمو بدونی
تو با بی رحمی درو بستی و رفتی از این خونه

https://musicdel.ir/single-tracks/173441/


نويسنده : چک مارکر


پادکست چیست؟ نحوه ایجاد پادکست به زبان ساده را بیاموزید


امروزه روش های مختلفی برای دریافت اطلاعات و محتوا وجود دارد. از شبکه‌های اجتماعی پر از عکس و ویدیو گرفته تا وب‌سایت‌های خبری مبتنی بر متن، همگی محتوای جدید و متنوعی ارائه می‌کنند. در این میان شکل دیگری از تولید محتوا وجود دارد که برای ارائه محتوا به جای چشم از گوش مخاطب استفاده می کند. به این نوع محتوای صوتی پادکست می گویند.

در حال حاضر پادکست های زیادی در سرتاسر جهان در مورد موضوعات مختلف وجود دارد. پادکست ها فرم منحصر به فرد و سرگرم کننده ای از محتوا هستند که این روزها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در طول 15 سال گذشته، پادکست ها به دلیل ماهیت مناسب خود برای شنوندگانی که به دنبال محتوای خاص هستند، به خودی خود تبدیل شده اند و محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. طبق آمار، 11 درصد از شنوندگان پادکست شاغل هستند که بهترین راه برای بیرون رفتن به صورت روزانه است.

پادکست ها از سال 2005 رواج یافتند و در ابتدا پادکست های کمی وجود داشت، اما با گذشت زمان تعداد آنها افزایش یافت و امروزه حدود یک میلیون برند مختلف در این بخش وجود دارد و 300 میلیون قسمت پادکست وجود دارد. . برخط. .

حالا ممکن است شما هم بخواهید وارد دنیای پادکسترها شوید، اما هیچ اطلاعاتی از گردش کار آنها ندارید. در این مقاله هر آنچه برای ایجاد یک پادکست نیاز دارید پوشش داده شده است.

پادکست چیست؟

اولین قدمی که برای ورود به دنیای پادکست باید بردارید این است که معنی این واژه را درک کنید. به زبان ساده، پادکست یک برنامه صوتی است. مثل رادیو؛ از طریق برنامه های مختلف منتشر می شود و بینندگان مشترک می شوند و هر زمان که بخواهند گوش می دهند.

اگر بخواهیم این اصطلاح را با جزئیات توضیح دهیم، یک پادکست مجموعه ای از قسمت های صوتی است که همه بر یک یا چند موضوع خاص مانند دوچرخه سواری یا دویدن متمرکز شده اند.

شرایط مهم در تولید پادکست

با درک معنای اصلی کلمه پادکست، بهتر است اصطلاحات مهم و کاربردی در این زمینه را بدانید. اگر در مورد پادکست جدی هستید، اطلاعات بیشتر می تواند به شما کمک زیادی کند.

پادکچر

پلتفرمی که پادکست در آن پخش می شود، پادکست نامیده می شود. Apple iTunes، Castbox و Google Podcast سه نمونه از محبوب‌ترین نمونه‌های امروزی هستند.

پادکستر

به شخصی که پادکست تولید می کند پادکست گفته می شود.

نرخ CPM

"هزینه به ازای هر برد" یا "هزینه به ازای نمایش" CPM (هزینه در هر میلیون) است. این هزینه ها بسته به محبوبیت پادکست از 15 تا 100 دلار متغیر است.

محتوای همیشه سبز

این اصطلاح برای محتوایی استفاده می شود که پیر نمی شود. به عنوان مثال، محتوای کانال های آموزشی به عنوان سبز طبقه بندی می شود.

تخلیه

عمق بیت برای تعیین کیفیت صدا استفاده می شود. رایج ترین عمق ها 16، 24 و 32 بیت هستند.

نرخ بیت

هرچه میزان بیت بالاتر باشد، حجم فایل بزرگتر است. این بخش به شما می گوید که چند بیت داده در یک ثانیه از یک فایل صوتی وجود دارد.

میکروفون پویا

میکروفون هایی که نیاز به برق ندارند پویا نامیده می شوند.

تک کانال

به آن خط تک کانالی می گویند که شبیه یک موج است. اگر رادیو اینترنتی در این حالت باشد، تنها یکی از کانال های راست یا چپ فعال است.

لینک را کپی کنید

فید RSS

خدمات بازاریابی این فیدها را ارائه می دهند تا تولیدکنندگان بتوانند از آنها در پادکست های مختلف خود استفاده کنند.

فرمت صوتی پیشرفته (ACC)

این یک فایل صوتی با کیفیت بالاتر و فرکانس گسترده تر از Mp3 است.

تخت خواب

موسیقی پس‌زمینه یک پادکست، موسیقی پس‌زمینه نامیده می‌شود.

نکات مهم برای ایجاد پادکست

قبل از ایجاد یک پادکست، این واقعیت را در نظر بگیرید که همه به این نوع محتوا گوش نمی دهند. برخی از آنها طرفداران مشتاق پادکست هستند. اما برخی دیگر حتی در مورد آن چیزی نشنیده اند. بسیاری از سبک های رسانه ای چنین ناهماهنگی ندارند. وجود این مشکل فضای بسیار رقابتی ایجاد می کند پس برای داشتن یک پادکست موفق باید به چند نکته مهم توجه کرد. در زیر مهمترین نکات مورد نیاز پادکست های جدید آورده شده است:

انگیزه های خود را در نظر بگیرید

اهداف مختلفی وجود دارد که می توان با پادکست به آنها دست یافت، و نکته کلیدی این است که تصمیم بگیرید چه چیزی شما را برای شروع کار انگیزه می دهد. صرف نظر از اینکه چرا یک پادکست را راه اندازی کرده اید، انگیزه شما برای شروع یک پادکست باید محتوایی را که به اشتراک می گذارید توجیه کند.

پایدار باشید

در حالت ایده آل، هر هفته یک قسمت جدید منتشر خواهید کرد. هرکسی که به طور منظم پستی ارسال نکند به مرور زمان ارتباطش با کاربر قطع خواهد شد. آیا می توانید تقویمی بسازید که به آن پایبند باشید؟ یک تقویم برای تولید و انتشار محتوا ایجاد کنید و از آن برای انتشار مداوم پادکست ها استفاده کنید.

جایگاه خود را بشناسید

اگر محتوای شما روی موضوع خاصی متمرکز نباشد، مخاطبان شما نمی دانند که از پادکست شما چه انتظاری دارند. اگرچه اجتناب از صحبت در مورد هر چیزی و همه چیز سخت است. اما حفظ جایگاه مناسب برای پادکست برای موفقیت بالقوه آن بسیار مهم است.

در مورد مخاطب ایده آل خود و آنچه برای ارائه دارید فکر کنید. آیا در مورد چیزی صحبت می کنید که بلافاصله شما را هیجان زده می کند؟ از آنجا شروع کنید و ایده های خود را اصلاح کنید تا زمانی که در مورد موضوع مناسب تصمیم بگیرید.

نام پادکست مهم است

عنوان پادکست باید منعکس کننده سبک شما باشد و به شنوندگان ایده بدهد که چه نوع موضوعاتی را در برنامه خود پوشش می دهید. هنگامی که موضوعی را که دوست دارید پیدا کردید، در پلتفرم های پادکست جستجو کنید تا مطمئن شوید که قبلاً از آن استفاده نشده است. همچنین مطمئن شوید که هیچ چیز دیگری که خیلی شبیه نام انتخابی شما باشد وجود نداشته باشد.

شروع و پایان مهم است

در حالی که هنگام ضبط یک پادکست جدید نباید خود را به یک متن خاص و سختگیرانه متعهد کنید، اما همیشه ایده خوبی است که برای شروع و پایان برنامه ریزی کنید. به این ترتیب هرگز جزئیات مهم را فراموش نخواهید کرد. انتهای هر بخش را می توان به ابتدای بخش دیگر متصل کرد و این برای شنونده جالب خواهد بود.

در پایان هر قسمت نیز باید از مخاطب بخواهید که اقدامی مانند نظر دادن یا اشتراک گذاری (فراخوانی) انجام دهد.

تصاویر کوچک با کیفیت بسازید.

پادکست فقط صوتی است، بنابراین تصویر کوچک تنها جایی است که می توانید شنوندگان بالقوه خود را به صورت بصری درگیر کنید. این تصویر باعث می شود که پادکست شما قابل تشخیص باشد. از آنجایی که تصاویر کوچک معمولا کوچک هستند، از لوگوهای کوچک در آنها استفاده نکنید زیرا قابل مشاهده نیستند.

از تجهیزات مناسب استفاده کنید

مخاطبان پادکست شما نمی توانند چهره شما را ببینند، بنابراین ارائه محتوای صوتی با کیفیت بسیار مهم است. این به معنای استفاده از تجهیزات مناسب است. برای ایجاد یک پادکست، به مواردی مانند میکروفون، کمپرسور، جعبه USB و میکسر صدا نیاز دارید. در مورد این بخش بیشتر بحث خواهیم کرد.

از نرم افزار مناسب استفاده کنید

وقتی صحبت از نرم افزار پادکست می شود، Adobe Audition یکی از بهترین هاست. اما انتخاب های دیگری هم هست. این قسمت نیز در زیر به طور کامل توضیح داده شده است.

قالب خود را بشناسید

فرمت های زیادی برای ایجاد پادکست وجود دارد. برخی مهمان دارند، برخی دیگر کاملا شخصی هستند و حتی پادکست هایی وجود دارند که از تماس تلفنی با مخاطبان برای تولید محتوا استفاده می کنند. میلیون ها راه برای قالب بندی پادکست شما وجود دارد، فقط باید در نظر بگیرید که چه چیزی برای شما مفید است.

از چاپ نترسید

در نهایت، از ارسال نترسید. هنگام ایجاد اولین پادکست خود، سعی کنید آن را برای مخاطبان مختلف ارسال کنید. در مراحل اولیه می توانید یک قسمت جدید را برای دوستان و آشنایان بفرستید و از آنها بخواهید که نظرات مثبت خود را با شما در میان بگذارند. به این ترتیب می توانید سرعت پیشرفت خود را چند برابر کنید.

ساخت پادکست

راه اندازی پادکست کار سختی نیست. با این حال، تنظیم آن به چند مرحله نیاز دارد. در زیر لیستی از مراحل اصلی که باید برای ایجاد یک پادکست انجام دهید آورده شده است.

موضوع و نام را انتخاب کنید

قالب پادکست و قسمت ها

ساخت پوشش

شروع و پایان موسیقی

ضبط و ویرایش صدا

برای پادکسترها ارسال کنید

برنامه ریزی

این اولین قدمی است که اغلب در پادکست نادیده گرفته می شود. بهتر است برای این قسمت زمان مناسبی در نظر گرفته شود. از یک دفترچه یادداشت یا وایت برد استفاده کنید تا این کار را به حرفه ای ترین شکل انجام دهید.

موضوعی را انتخاب کنید

یک پادکست باید روی یک موضوع خاص تمرکز کند. سعی کنید آن را به موضوعی محدود کنید که می تواند قسمت های زیادی را مدیریت کند (بیش از 100). به عنوان مثال، به جای پادکست «فعالیت های در فضای باز»، درباره پیاده روی صحبت کنید. همانطور که موضوع شما محبوب تر می شود، همیشه می توانید آن را گسترش دهید.

انتخاب هم اتاقی (اختیاری)

آیا دوست، عضوی از خانواده یا همکار دارید که بخواهید با او یک پادکست میزبانی کنید؟ راه اندازی یک پادکست زمانی که یک میزبان مشترک دارید بسیار ساده تر است. اگر هر دوی شما نظرات خود را در مورد یک موضوع به اشتراک بگذارید، واضح است که گفتگوی جالب تری خواهید داشت.

همچنین داشتن کسی در اطراف که بتواند کارها را ادامه دهد کمک می کند. فراتر از آن، می توانید ویرایش، تبلیغات و پیگیری اضافه کنید. با این حال، ممکن است نکات منفی نیز وجود داشته باشد. هر دو نفر باید برای طولانی مدت به کارهای مرتبط با صدا متعهد باشند و گاهی اوقات یک نفر نمی خواهد به همکاری ادامه دهد.

لطفا یک نام انتخاب کنید

اگر به جدول اصلی پادکست های Castbox نگاه کنید، چند نام خواهید دید. برخی نمادین موضوع پادکست هستند، اما برخی دیگر اهمیت خاصی ندارند. شما باید نامی را برای پادکست خود انتخاب کنید که گسترده تر از موضوع شما باشد. نام نباید خیلی از موضوع پادکست منحرف شود.

قالب بندی پادکست

اول از همه باید به مسئله زمان توجه کرد. در دنیای تولید صدا، پادکست های 5 دقیقه ای و 6 ساعته با هم وجود دارند و هر پادکست می تواند در جایگاه خاص خود موفق باشد. طول مناسب را برای پادکست خود انتخاب کنید.

نکته دیگر سبک است. پادکست های مصاحبه محبوب هستند. اما آیا باید از این روش استفاده کرد؟ البته نه، شما باید سبک خود را پیدا کنید و یک پادکست بر اساس آن سبک ایجاد کنید. البته گاهی اوقات می توانید برای افزایش مخاطبان خود از مهمان دعوت کنید.

قالب بندی حجم

یک پادکست باید شامل چه مواردی باشد؟ به عنوان مثال، در یک پادکست معمولی، ممکن است یک تیزر، موسیقی مقدماتی، خوش آمد گویی، تبلیغات، مصاحبه، دعوت به عمل و موسیقی پس زمینه را به ترتیب بشنوید. با خیال راحت در طرح بندی محتوای خود خلاق باشید.

فقط به یاد داشته باشید که هر قسمت باید برای شنوندگان قدیمی و جدید به طور یکسان جذاب باشد.

ساخت سقف

جلد اولین چیزی است که مخاطب می بیند. بسیاری از مردم هر روز با مرور لیست پادکست ها و مشاهده تصاویر جلد آنها پادکست ها را انتخاب می کنند. اگر خودتان قادر به طراحی تصاویر جذاب و خلاقانه نیستید، حتما از یک طراح گرافیک کمک بگیرید.

انتخاب موسیقی اولیه

برای خاطره انگیزتر شدن آن برای شنونده، یک آهنگ آغازین جذاب را انتخاب کنید و آن را در ابتدای هر قسمت پخش کنید. شما می توانید موسیقی خود را برای پادکست بسازید و از آن استفاده کنید.

ضبط و ویرایش

هنگامی که محتوای خود را انتخاب کردید و اطلاعات لازم را وارد کردید، باید ضبط پادکست خود را شروع کنید. ویرایش یکی از مهم ترین بخش های تولید پادکست است. این قسمت را در بخش نرم افزار پادکست خود به طور کامل توضیح خواهیم داد.

یک میزبان انتخاب کنید

برای شروع نیازی به استفاده از هاست های حرفه ای  شیراحمدی ندارید. البته، گزینه‌های رایگان به خوبی گزینه‌های پولی نیستند، اما می‌توانند به مبتدیان برای شروع کمک کنند. نمونه هایی از هاست های محبوب (رایگان و پولی):

آنکر

یکی از جدیدترین هاست های موجود Anker است، اما طرفداران زیادی دارد. این سرویس به صورت رایگان برای پادکسترها در دسترس است.

Buzzsprout

یکی دیگر از گزینه های موجود Buzzsprout است که علاوه بر خدمات اشتراک، یک طرح رایگان ارائه می دهد. به نظر می رسد که این نبرد برای مبتدیان خوب است.

مبهم

اگر به دنبال یک کارگر نظامی بیشتر هستید، بلوبری برای شما مناسب است. این سرویس همچنان در حال بروزرسانی است و خدمات خوبی را به کاربران ارائه می دهد. البته این سرویس رایگان نیست و قیمت آن از 12 دلار برای اشتراک روزانه شروع می شود.

پادکست منتشر کنید

بالاخره می توانید پادکست خود را منتشر کنید. فراموش نکنید که از یک عنوان جذاب، یک جلد خوب، برچسب های مرتبط و یک توضیحات کامل استفاده کنید تا فهرست درست به دست آورید.

موضوع پادکست

یکی از سوالات اصلی در ذهن پادکسترهای جوانی که راه جدیدی برای تولید محتوا کشف کرده اند این است: چه بگویم؟

یکی از سخت‌ترین بخش‌های یک میزبان موفق پادکست، یافتن ایده‌های پادکست است که برای شما و مخاطبان هدفتان جالب هستند. در نهایت، انتخاب موضوع پادکستی که از آن لذت می برید، کلید موفقیت است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایده های خود را محدود کنید و موضوع پادکست مناسب را انتخاب کنید.

از علایق و سرگرمی های خود شروع کنید

مهم است که موضوع پادکستی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید. در غیر این صورت شنوندگان به شما علاقه مند خواهند شد. اگر می‌خواهید درباره موضوعی صحبت کنید که به آن علاقه خاصی ندارید، ممکن است مخاطبان شما احساس کنند که شما فردی متظاهر یا عجیب و غریب هستید.

همچنین، اگر روی موضوعاتی که دوست دارید تمرکز کنید، به احتمال زیاد پادکست جذاب تری خواهید داشت. در مورد علایق، کار و زمینه های تخصصی خود فکر کنید یا در مورد موضوعی که اغلب با دوستان و خانواده صحبت می کنید بنویسید.

اهداف خود را ارزیابی کنید

اگر هدف شما آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان است؛ پادکست شما احتمالا رویکرد روزنامه نگاری بیشتری خواهد داشت. اما اگر سرگرمی مورد علاقه شماست، به یک مکان رسمی کمتر می خواهید. برخی از پادکست ها حتی سعی می کنند محصولات خاصی را بفروشند. در آن صورت، موضوعات گفتگو باید ویژگی های محصول و سایر اطلاعات را برجسته کنند.

برنامه ریزی برای دعوت از مهمانان را در نظر بگیرید

دعوت از مهمانان به پادکست شما می تواند راهی عالی برای آموزش آنلاین تولی پادکست زهرا شیراحمدی جذب شنوندگان جدید و افزایش ترافیک برای پادکست شما باشد. همانطور که موضوعات مختلف پادکست را می سنجید، از خود بپرسید آیا می خواهید این موضوع را با شخص دیگری در میان بگذارید؟

اگر چنین است، می توانید موضوعی را انتخاب کنید که فضای بیشتری برای ایده ها، نظرات و دانش جدید داشته باشد.

چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند؟

صنعت پادکست لحظه به لحظه بزرگ‌تر و متنوع‌تر می‌شود، بنابراین باید برای موفقیت پادکست جدید خود برجسته باشید. موضوع پادکستی را انتخاب کنید که شکاف گزینه های موجود شما را پر کند.


نويسنده : چک مارکر


سرویس خواب لوکس


توضیحات سرویس اتاق خواب لوکس

سرویس خواب لوکس یکی از زیباترین مدل های سرویس خواب نوگن  تانیل چوب می باشد و شما می توانید آن را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. ست کامل این قسمت شامل یک تخت دونفره، یک میز کنار تخت، یک انباری 4 تخته و یک میز آرایش می باشد. در ضمن این کار از مواد مرغوب ساخته شده و دارای 24 ماه گارانتی شرکتی می باشد.

جنس و ویژگی های روتختی لوکس

بدنه سرویس خواب شرکتی تانیل چوب از ام دی اف مرغوب و میز آرایش، پاتختی و رومیزی نیز از سنگ ساخته شده است. این روتختی دارای دوخت های پیچیده در بالا و کناره هاست که زیبایی آن را دو چندان می کند. همچنین پارچه استفاده شده برای این قطعات از چرم درجه یک می باشد که حتی پس از استفاده طولانی مدت نیز پاره نمی شود.


نحوه خرید و اندازه گیری روتختی لوکس

برای خرید و سفارش این سرویس می توانید آن را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل نهایی سفارش را تکمیل کنید. Corporate sleeping service اما در صورت تمایل به تغییر رنگ این سرویس یا وصول بیشتر و اطلاع از شرایط اقساط می توانید از طریق نماد پایین صفحه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 


نويسنده : چک مارکر