اردو در نوروز چیست؟


در ابتدا ممکن است برای عده ای این سوال پیش بیاید که اردوی نوروزی چیست و یا فکر کنید که اردوی تفریحی است که در ایام نوروز برگزار می شود اما در واقع نام کامل این دوره اردوی تحصیلی نوروزی است که مختص داوطلبان می باشد. کنکور سراسری چون در ایام نوروز که در خانه جایی برای درس خواندن نیست می توانم خوب درس بخوانم و در محیط بهتر شوم.



اردوی یادگیری نوروزی کجا خواهد بود؟

اردوهای تحصیلی نوروزی معمولاً در دانشگاه ها یا مدارس شبانه روزی تحصیلی برگزار می شود و از این رو به آنها مدارس شبانه روزی آیدان یا مدارس شبانه روزی نوروزی نیز می گویند. این رویداد در تهران هر ساله در دانشگاه‌های خواز نصیر و تهران و هر سال در دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف برگزار می‌شود.



در این استراحتگاه ها چه می گذرد؟

در این دوره های آموزشی که اغلب توسط بهترین مراکز امتحانی در تهران برگزار می شود، هر داوطلب برای خود مکانی برای مطالعه دارد، در برخی از رشته ها داوطلبان دارای یک (فقط) صندلی امتحانی هستند و در برخی دیگر چندین نفر در یک صندلی بزرگ درس می خوانند. جدول. ، اما در بهترین کمپ نوروزی هر داوطلب یک میز و صندلی بسیار بزرگ و راحت برای مطالعه دارد و از ساعت 7 صبح تا 22 الی 22 در دانشگاه درس می خوانند و خدمات مشاوره ای و آموزشی زیادی نیز برای آنها تدارک دیده شده است.


چه خدمات مشاوره ای در کمپ نوروزی ارائه می شود؟

در اردوی نوروزی داوطلبان یک مشاور شخصی دارند که قبل از شروع اردو برای هر داوطلب یک برنامه سفارشی در نظر می گیرد و در تمام ایام عید سعید فطر در کنار داوطلبان است تا به آنها کمک کند تا به خوبی یاد بگیرند و روش های یادگیری خود را بهبود بخشند. می تواند یاد بگیرد. در نهایت در پایان 3 ماه با استفاده از بهترین روش، خلاصه خوبی از مطالعات خود دارید.

در این اردوها معلمان کنکور به دانش آموزان می پیوندند که با انجام جمع بندی و اصلاح مشکلات درسی به نیازهای یادگیری آنها پاسخ می دهند.

حضور روانشناس و مشاور انگیزشی از دیگر ویژگی های این اردوهاست.



آیا در این کمپ ها داوطلب می پذیرید؟

اکثر کمپ های نوروزی کامل ترین پذیرایی را ارائه می دهند که شامل صبحانه، میان وعده، ناهار و شام می باشد که از بهترین رستوران های تهران تهیه شده و زیر نظر کارشناس تغذیه ارائه می شود. بنابراین داوطلبان با تغذیه و کیفیت مناسب می توانند انرژی لازم برای مطالعه در ایام حر نوروز را داشته باشند.



کدام اردوی نوروزی در بین برگزارکنندگان اردوهای نوروزی بهترین است؟

با نگاهی به خدمات کمپ های نوروزی می توان دریافت که اکثر مجموعه ها از نظر خدماتی تقریبا برابر هستند و قیمتی در حدود 1.5 تا 3 میلیون در ایام نوروز دارند، اما در این بین داوطلبان باید به دنبال مجموعه ای باشند که بهترین و سازماندهی شده ترین رویداد را ارائه می دهد. انجام دادن. کنکور بدهیم چون به سمت پرداخت می رویم و اگر وقت نوروزی را در جمع آوری بی نظم تلف کنیم، این زمان مهم و مهم به هیچ وجه قابل بازگشت نیست.

به عنوان فردی که سال ها در زمینه آموزش کنکور فعالیت کرده ام و پس از بررسی اردوهای نوروزی به این نتیجه رسیدم که اردوی نوروزی موسسه موفقیت یکی از بهترین هاست.

این اردو طولانی ترین اردوی نوروزی است، یعنی 13 روز و درست قبل از عید شروع می شود و از زمان شلوغ قبل از عید به خوبی استفاده می شود.

همه روزه از ساعت 7 صبح تا 22 شب بیش از 50 مشاور تهرانی و دبیر کنکور از اردو بازدید می کنند. هماهنگی های انجام شده در این کمپ و در دسترس بودن غذای خوب از جمله موارد خاص سرویس اردوی نوروزی مرکز پیروزی است به طوری که غذاهای این کمپ توسط رستوران ایرانی تهیه می شود و حجم آن بسیار زیاد است. آنچه مهم است این است که داوطلب بتواند از شغل انتخابی لذت ببرد و با توجه به خدماتی که دریافت می کند، دستمزد دریافت کند.

مطالعه مقاله کامل:

نويسنده : چک مارکر


اسکنر چیست؟


اسکنر یا چاپگر وسیله ای الکتریکی است که می تواند اشیاء فیزیکی را به اشیاء دیجیتال تبدیل کند. کاربران باید بدانند که به راحتی می توانند این تصاویر را در رایانه خود ذخیره کرده و بلافاصله آنها را ویرایش کنند. انواع مختلفی از اسکنرها توسط شرکت های مختلف تولید و به فروش می رسند و معمولا هر شرکتی رزولوشن خاص خود را دارد. در این عصر تکنولوژی، برخی افراد بر این باورند که اسکن یکی از سریع ترین و آسان ترین روش هاست. قرار است تصویری را منتقل کند، بنابراین معمولاً به اسکنر دستگاهی گفته می‌شود که می‌تواند یک سند فیزیکی را به شکل دیجیتال بگیرد، اما اگر می‌خواهید دقیق‌تر به این دستگاه نگاه کنید، یک اسکنر می‌تواند انواع کارها را انجام دهد. باید بگویم. که یک نمای کلی deviceTask است تصاویر و متن را اسکن کنید، اسکنر آن را به یک فایل دیجیتال تبدیل می کند و کاربر می تواند این فایل دیجیتال را در دستگاه مورد نظر ذخیره کند.


تاریخچه اسکنر:

همانطور که قبلا ذکر شد، اسکنر وسیله ای است که برای تبدیل اشیاء فیزیکی به دیجیتال استفاده می شود. اولین اسکنر در تاریخ یک اسکنر استوانه ای بود که در سال 1957 توسط فردی به نام راسل کرش در ایالات متحده اختراع شد. گروه آمریکایی تحت نظر جالب است که اولین چیزی که با این چاپگر چاپ شد، تصویر نوزاد راسل بود که تنها 3 ماه داشت و باید بدانید که از آن زمان تا کنون از این دستگاه استفاده می شود و شرکت های زیادی از آن زمان استفاده می کنند. بهبود این ابزار با افزودن ویژگی هایی به نمونه اولیه.

نحوه کار با اسکنر:



نحوه کار اسکنر بسیار ساده است و بر اساس اصل انعکاس و انتقال کار می کند، به این معنی که نور به کاغذ می تابد و جسم فیزیکی زیر اسکنر را پس از انجام فرآیند به یک کپی دیجیتال تبدیل می کند. . از طریق چندین آینه و عدسی که روی سنسور منعکس می شوند. در اکثر اسکنرهای موجود در بازار، نام سنسور CCD (Charge Coupled Device) است. عکس نمایش داده شده توسط اسکنر در دستگاه بارگذاری می شود و شدت نور را تغییر می دهد. در یک فایل دیجیتال، در حالی که فناوری نور (PMT (تست پزشکی مطبوعاتی) و سنسور تصویر تماسی (CIS) در برخی از اسکنرهای ارزان و گران قیمت وجود دارد و اسکنر در فرآیند تبدیل اشیاء فیزیکی به فایل‌های دیجیتال با استفاده از فناوری PMT استفاده می‌شود. در اسکنر درام برای ایجاد تصاویر و فایل های باکیفیت استفاده می شود، اما از طرف دیگر به دلیل ابعاد، مصرف برق و غیره در کاربردهای محدودی استفاده می شود. اگرچه تکنولوژی CIS مدرن ترین تکنولوژی است، اما دست، آن را با وضوح متفاوت است

مرجع: https://avafarhang.com/


نويسنده : چک مارکر


دیزل ژنراتور چیست؟


دیزل ژنراتور چیست؟ آیا ویژگی های دیزل ژنراتور را از دیدگاه های مختلف می دانید؟ اگر می خواهید در مورد این موضوع بدانید، کمی وقت بگذارید و این مقاله را بخوانید.

همانطور که می دانیم جایگاه برق در زندگی متمدن بشریت غیر قابل انکار است و به هیچ وجه نمی توان آن را از جوامع مدرن شهری جدا کرد. زیرا نبود برق و برق در شهرها زندگی ما را بسیار ناراحت می کند و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به عبارت دیگر می توان گفت که زندگی ما انسان ها عمدتاً مربوط به برق و برق است و اگر برای چند ثانیه با قطعی برق مواجه شویم، مشکلات عظیمی به وجود می آید. تمام مشکلات مربوط به کمبود برق به این دلیل است که دستگاه های بسیار زیادی از این انرژی استفاده می کنند. به عنوان مثال: تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها یکی از مهم ترین وسایلی است که اگر برای چند ثانیه با مشکل قطعی برق و برق مواجه شوند، وضعیت بیماران بسیار وخیم و حتی خطر مرگ افزایش می یابد. تهدید شدن بنابراین برای مواجهه با چنین مشکلاتی در مواقع اضطراری از دستگاهی به نام دیزل ژنراتور استفاده می شود.


دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور دستگاهی است که به نام دیزل ژنراتور یا مجموعه دیزل ژنراتور نیز شناخته می شود.

برای تولید برق و برق در شرایط اضطراری یا نیاز استفاده می شود. استفاده از این ابزار بسیاری از مشکلات را حل کرده است و مراکز مهمی که حتی چند ثانیه قطعی برق در آنها صدمات جبران ناپذیری وارد می کند برای جلوگیری از مشکل زمان قطع برق از این ابزار استفاده می کنند و بیمارستان یکی از مهمترین مراکزی است که باید مجهز به موتور دیزلی قوی و قدرتمند. یکی از بارزترین ویژگی های دیزل ژنراتور اندازه و اندازه آن است، زیرا انواع دیزل ژنراتورها ابعاد بزرگی دارند و معمولاً با افزایش قدرت، اندازه و اندازه آنها نیز افزایش می یابد. بنابراین دیزل ژنراتورهای کوچک اغلب برای مصارف کوچک و انواع بزرگتر برای مصارف صنعتی و مهمتر مورد استفاده قرار می گیرند.


انواع دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتورها بر اساس میزان برقی که تحویل می دهند به 3 دسته تقسیم می شوند که این سه در واقع از پرکاربردترین و مهم ترین انواع موتور ژنراتور محسوب می شوند و به شرح زیر می باشند:


دیزل ژنراتورهای اضطراری

دیزل ژنراتورهای اضطراری در واقع همان نوع موتورهای دیزلی هستند که در مواقع اضطراری در مراکز درمانی، بیمارستان ها، کارخانه ها و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. ما مجبور شدیم از این موتور دیزلی برای تامین برق در زمان قطع برق در سراسر کشور استفاده کنیم.


دیزل ژنراتور برای مرغداری

دیزل ژنراتور دائمی

دیزل ژنراتورهای دائمی اغلب زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که محل مورد نظر به منبع برق سراسری شهر دسترسی نداشته باشد. در این شرایط از یک موتور دیزل دائمی به عنوان منبع تغذیه اصلی استفاده می شود و برای تولید برق به طور مداوم استفاده می شود.


دیزل ژنراتور برای معدن

دیزل ژنراتور پایه

دیزل ژنراتورهای پایه مشابه موتورهای دیزلی هستند با این تفاوت که برای تولید برق دائمی استفاده نمی شوند بلکه برای تامین برق برای مدت زمان طولانی تری استفاده می شوند. در واقع این نوع ژنتیک دیزل در دو مورد دیگر استفاده می شود.


دیزل ژنراتور برای بیمارستان

اجزای دیزل ژنراتور

با توجه به اینکه موتور دیزل یک واحد بزرگ و نسبتاً پیچیده است، باید توجه داشته باشید که این واحد دارای اجزای مختلفی بوده و از قطعات کوچکتری تشکیل شده است. اجزای اصلی دیزل ژنراتورها را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

منبع تغذیه موتور دیزل

موتور ماشین

سیستم های سوخت و آتش نشانی

تنظیم کننده ولتاژ

سیستم خنک کننده دستگاه

سیستم های اصلاح

چک لیست

باتری دستگاه را شارژ کنید

مخزن روغن موتور

بگو روغن

جایگزین

و...

کنار هم قرار دادن این قطعات به موتور دیزل اجازه می دهد تا نیروی الکتریکی تولید کند.



دیزل ژنراتور چگونه کار می کند

روشی که یک دیزل ژنراتور برای تولید انرژی الکتریکی کار می کند به این صورت است که در آن احتراق برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی مکانیکی انجام می شود و سپس انرژی مکانیکی دوباره به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. به عبارت دیگر، دیزل ژنراتور در سه مرحله کار می کند که عبارتند از: جذب، احتراق و تخلیه. ابتدا هوا با نیروی جاذبه وارد سیلندر می شود، سپس سوخت وارد هوای متراکم شده و تا رسیدن به سطح در سیستم تامین سوخت باقی می ماند. در ادامه فرآیند هوای فشرده در سیلندر پخش می شود و باعث بالا رفتن یا باز و بسته شدن پیستون های بسته می شود که به آزاد شدن هوای باقی مانده در پیستون و در نهایت حرکت و کار کمک می کند. کامل.


آخرین کلمه

دیزل ژنراتور یا موتور دیزل یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در زندگی ما انسان هاست و باید به مقدار کافی در ظرفیت های مختلف برای مراکز، سازمان ها، سمت ها و ... تهیه شود. به طوری که در تغذیه مشکلی ایجاد نشود. در صورتی که قصد خرید این تجهیزات را دارید، توصیه می کنیم برای احراز شرایط و استفاده از ژنراتور به بهترین نحو، با توجه به نیاز و اهداف خود اقدام به خرید نمایید. امیدواریم مطالب ذکر شده در رابطه با دیزل ژنراتورها برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

مشاهده رفرنس:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214080-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


نويسنده : چک مارکر


با نصب درب ضد سرقت امنیت و زیبایی را در عین حال دارید


اگرچه زندگی در یک شهر و زندگی در شهرهای شلوغ از بسیاری جهات برای مردم لذت بخش است، اما مشکلات خاص خود را دارد. زندگی در شهرهای توسعه یافته به فضای بیشتری نیاز دارد. بر اساس این نیازها، اجناس و محصولات به تدریج تغییر می کنند تا نیاز مردم را برطرف کنند. ایمنی یکی از مهمترین جنبه های زندگی شهری است. نه اینکه امنیت در مواجهه با شهرها مهم نباشد، اما این زندگی مدرن باید امنیت را در سطح بالاتری تامین کند. درب ضد سرقت یکی از مهمترین نیازهای امنیتی در دنیای امروز است. در کشور ما سالهاست که یکی از مهمترین موارد در طراحی و تعمیر خانه محسوب می شود. در زیر با مثال ها و فواید مختلف در مورد آن توضیح خواهیم داد.


درب ضد سرقت چیست؟

این درب ها همانطور که از نامشان پیداست مقاومت بالاتری در برابر سارقین دارند و امنیت بهتری را ایجاد می کنند. البته این نام به این معنی نیست که سارقان نمی توانند از درهای ضد سرقت عبور کنند. فقط این درب ها نسبت به نمونه های معمولی ضریب اطمینان بالاتری دارند و طراحی آنها اجازه نمی دهد که به راحتی جدا یا جدا شوند.

درب های ضد سرقت چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟

این درب ها عایق صدا هستند. در نتیجه استفاده از آنها از ورود صدا به داخل خانه جلوگیری می کند و صدای داخل خانه خاموش نمی شود.

قفل درب ضد سرقت در جهات مختلف کار می کند که محافظت بیشتری را ایجاد می کند.

با توجه به تنوع موادی که در ساخت آنها به کار رفته است، قیمت و بازه قیمتی آنها متفاوت است، بنابراین با هر بودجه ای می توان آنها را ساخت.

ماندگاری ابزار و یراق آلات بالا بوده و سالیان سال مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب آسان و ضد آب است.

این درب ها از چند نقطه مختلف به چهارچوب متصل می شوند که امنیت بیشتری را ایجاد می کند.

از آنجایی که درب ها با یک تکه پلاستیک پوشانده شده اند، علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی زیاد، از ورود گرد و غبار به داخل خانه نیز جلوگیری می کنند.


انواع برچسب ضد سرقت

در حال حاضر سه نوع درب امنیتی در بازار وجود دارد: درب های امنیتی ایرانی، درب های امنیتی ترکیه ای و درب های امنیتی چینی.

درهای شکسته

این مدل درب دارای چهار حلقه بوده و علاوه بر چشمی داخلی دارای قفل شب نیز می باشد. ظاهر زیبایی دارد و با چرخاندن یک کلید، 8 زبانه از دو طرف مختلف وارد قاب می‌شوند. از نظر مشخصات فنی، ورق به کار رفته در آنها در سایز 1.4 میلی متر در سایز استاندارد 110*210 تولید می شود.

دروازه چینی



این درب ها همچنین دارای چهار لولا، یک قفل شبانه و یک گیره چشمی هستند، با این تفاوت که با چرخاندن کلید، 13 زبانه وارد چارچوب می شود که در نهایت امنیت بیشتری را ایجاد می کند. به صورت تک تیغه و دوبل به فروش می رسند. چارچوب این نوع درب ها صاف است.

درب ایرانی

این درب ها شباهت زیادی به نمونه های ترکی دارند. زیرا عملیات آنها در کشور ما انجام می شود. البته قاب وارداتی است و ابزار و مواد وارداتی نصب شده است.


نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

جنس قاب یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. فلز مورد استفاده باید کیفیت خوبی داشته باشد و جوشکاری به درستی انجام شود و از همه مهمتر ضخامت قاب باید حداقل 1.5 میلی متر باشد.

لولای درب یکی دیگر از اجزای مهم است که باید از کیفیت خوب و به مقدار کافی برخوردار باشد. اگر جنس لولاها خراب باشد، خوب کار نمی کنند. لولاهای بلبرینگ نمونه ای از لولاهای خوب هستند.

ورق فلزی نصب شده روی درب بسیار مهم است و در واقع همان چیزی است که این درب ها را از نمونه های معمولی جدا می کند. این درجه باید مواد و ضخامت خوبی داشته باشد.

جنس درب، اعم از PVC، MDF یا ملامین، یکی دیگر از موارد مهم است که باید در نظر گرفته شود. هر نوع دارای ویژگی های خاص خود است که باید با توجه به نیاز و هدف استفاده انتخاب شود.

کیفیت قفل و کلید از اهمیت بالایی برخوردار است. و همچنین ابزار و لوازم مختلف به یاد داشته باشید که زیبایی تنها چیزی نیست که اهمیت دارد. اما ایمنی هدف ما هنگام انتخاب این درب ها است.

 

قیمت درب ضد سرقت

همانطور که قبلا ذکر شد، انواع مختلفی از میله های سرقتی در بازار وجود دارد که قیمت آنها را متفاوت می کند. درهای کشویی به دلیل کیفیت و دوام معمولاً گرانتر از دو نوع دیگر هستند. پس از آنها درب های ایرانی به دلیل شباهت زیادی به درب های ترک در دسته دوم قرار می گیرند. و درب های چینی ارزان ترین هستند.


تفاوت درب های امنیتی با درب های معمولی چیست؟

تفاوت های جنسیتی

درهای معمولی بیشتر از چوب ساخته می شوند. البته انواع چوب ها می تواند متفاوت باشد اما پایه اصلی آنها چوب است. اما درب های ضد سرقت ترکیبی از چوب و فلز هستند. که ورود فلز به مواد چوب، یعنی آلیاژ آهن، آنها را مقاوم کرده است.



ابزار و اتصالات و قفل

درهای معمولی در بازار بدون قفل و ابزار به فروش می رسند. یعنی باید درب را جداگانه خریداری کنید و بعد از خرید ابزار و قفل های لازم روی درب نصب کنید. یکی دیگر از مزایای درب های ضد سرقت این است که درب ها به صورت ست تحویل مشتری می شود. بنابراین پس از خرید درب ضد سرقت جدید، لازم نیست به فکر قفل مناسب و ابزار و سخت افزار لازم باشید. درب های ضد سرقت را می توان علاوه بر قفل به تجهیزات دیگری به عنوان مثال زنجیر یا چشمی مجهز کرد که در این صورت قیمت درب متفاوت خواهد بود. به طور کلی قیمت متاثر از تجهیزات همراه درب ضد سرقت است.



ضمانتنامه


درب های ضد سرقت دارای گارانتی می باشند. این امکان استفاده از گارانتی و تعمیر درب را در صورت بروز مشکل در درب ضد سرقت پس از استفاده فراهم می کند. اما برخی از درب های معمولی این امکانات را ندارند و تامین کنندگان مسئولیتی در قبال آسیب دیدن درب ها پس از فروش نخواهند داشت.


عایق بندی درب برای جلوگیری از سرقت

درب های ضد سرقت محافظت عالی در برابر حرارت و صدا هستند اما درب های معمولی این مزیت را ندارند. پشم شیشه بین درب های ضد سرقت محافظ بسیار خوبی بود.


تفاوت در ضخامت

همچنین ضخامت درب های معمولی با درب های ضد سرقت تفاوت چشمگیری دارد. قطر درب های معمولی به طور معمول 4.5 سانتی متر است در حالی که قطر درب های ضد سرقت 7 سانتی متر است که این قطر افزایش یافته باعث افزایش امنیت درب و بهبود عایق حرارتی می شود.

مراجعه به مرجع:

نويسنده : چک مارکر


ترانسمیتر فشار زیمنس



ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین دستگاه های تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان می باشد. انواع واشرهای تحت فشار زیمنس کارکردها و قابلیت های زیادی دارند اما ویژگی جالب و بارز آنها گستردگی مدل های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به دستگاهی با کارکرد خاص نیاز دارید، می توانید به راحتی یکی از مدل های متعدد ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.


انتقال فشار زیمنس خراب می شود

از فرستنده فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آنها به صورت اعداد دیجیتال استفاده می شود و از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و اندازه گیری سطح اشاره کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی زیمنس خود خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از فناوری جدید و پیشرفته برای تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 مدل های مختلف موجود در بازار هستند.


مشخصات فنی ترانسمیترهای فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزار و متعلقات مختلفی هستند که بسته به ظاهر و نوع ابزار قابل تغییر هستند. معمولا فرستنده های فشار زیمنس دارای یک صفحه نمایش LCD هستند که می تواند فشار را در مقیاس های اندازه گیری مختلف نشان دهد. گزارش های فشار و گزارش های شدت جریان نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل های ارتباطی بین المللی و کابل های ارتباطی انجام می شود. فرآیند کار فرستنده فشار زیمنس به این صورت است که دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند متصل می شود. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود، یک مبدل برای تبدیل فشار به جریان وجود دارد که نتیجه نهایی را به عنوان یک عدد دیجیتال برای فشار گزارش می کند.

از اعداد می توان برای نشان دادن سطح مایع در یک مخزن یا در موقعیت های دیگر استفاده کرد، به همین دلیل است که فشار سنج زیمنس بسیار مهم است. به طور معمول برای کالیبره کردن این دستگاه از هارت 475 استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار زیمنس از فولاد و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که توانایی بالایی در تحمل فشار بالا و شرایط خطرناک دارند. دقت فرستنده فشار زیمنس حدود 0.065 درصد فشار گزارش شده است که این پایداری را به مدت 60 ماه حفظ می کند.

به علاوه مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس می توانند فشارهایی را از 1 میلی بار تا 700 بار گزارش کنند که عدد قابل توجهی است. یعنی ترانسمیتر فشار زیمنس در شرایط مختلف قابل استفاده بوده و کارایی آن را تضمین می کند. ترانسمیترهای فشار زیمنس با جریان های 4 تا 20 میلی آمپر کار می کنند و محدوده جریان وسیعی را پوشش می دهند. بنابراین به طور خلاصه می توان این دستگاه ها را به عنوان ابزاری کارآمد و مفید در حوزه های مختلف صنعت و فرآوری معرفی کرد.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیترهای فشار Rosemount یکی از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت می باشد و دارای بالاترین کیفیت می باشد. ترانسمیترهای فشار Rosemount در محدوده اسمی 2000- تا 4000 PSI تولید می شوند.

ترانسمیترهای فشار Rosemount گزینه های زیادی برای رفع نیازهای کاربر با استفاده از قطعات با کیفیت و مطابق با استانداردهای مربوطه دارند. این برند فرستنده فشار Rosemount خود را در انواع مختلف ارائه می دهد.


اطلاعات فنی سنسور فشار روزمونت

شرکت مهندسی روزمونت در سال 1956 برای تامین تجهیزات دقیق برای کاربردهای آمریکایی تاسیس شد. برند امرسون روزمونت بیش از 50 سال تجربه در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار دارد و بیش از 10 میلیون دستگاه اندازه گیری فشار روزمونت (ترانسمیتر فشار روزمونت) در سراسر جهان نصب شده است. اولین نسل از مبدل فشار آنالوگ این شرکت مدل 1151 در سال 1969 عرضه شد. این محصول در رسانه های فن کویل استفاده می شود.

20 سال بعد، نسل دوم و جدید فرستنده فشار Rosemount به نام 3051 که دیجیتالی بود و دارای خروجی های 4 تا 20 میلی آمپر بود، توسط Heart Profibus، Foundation Field Bass و Wireless Heart تولید شد. وزن و اندازه ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 حدود 50 درصد کمتر از نسل قبلی بود. در این نسل جدید یک مدل کاهنده به نام Coplanar وجود دارد که طراحی متفاوتی نسبت به مدل درون خطی دارد و امکان اختلاط محصول اصلی، منیفولدها و دیافراگم اسپلیت را در کارخانه فراهم می کند.



ترانسمیتر فشار Vega

Vega یک تولید کننده جهانی ابزارهای اندازه گیری دقیق است. خط تولید این شرکت از سنسورهای فشار سطح، نقطه و پیوسته مانند ترانسمیتر فشار Vega تا سخت افزار و نرم افزار برای استفاده در سنسورها و سیستم های کنترل فرآیند گسترش می یابد. فرآیندهای تولید هر روز پیچیده تر می شوند. بنابراین، مهم است که تکنیک اندازه گیری مورد استفاده برای نظارت و کنترل فرآیندها کاملاً قابل درک و شهودی باشد. هدف VEGA توسعه فن‌آوری‌های اندازه‌گیری نوآورانه است که نصب و استفاده آسان باشد و حداکثر ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه دهد.

اندازه ترانسمیتر فشار Vega یا ترانسمیتر فشار Vega از چند میلی بار با فشار تا 1000 بار شروع می شود. انواع مختلفی از لودسل ها در این ترانسمیترهای فشار Vega استفاده می شود. روش‌های اندازه‌گیری فشار Vega و فرستنده‌های فشار را می‌توان نه تنها برای اندازه‌گیری فشار فرآیند یا فشار دیفرانسیل، بلکه برای اندازه‌گیری سطح، حجم، چگالی یا جریان جرمی در تمام حوزه‌های فناوری استفاده کرد.



اندازه فرستنده های فشار Vega از چند میلی بار متغیر است و تا فشار 1000 بار ادامه دارد. سلول های اندازه گیری مختلف در این ابزارهای فشار استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار Vega اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهند. چه چیزی را می توان در سوئیچ فشار Vega اندازه گیری کرد:

گاز

پاره کردن

مایعات



فشارسنج های مختلف و ترانسمیترهای فشار Vega

هنگام اندازه گیری فشار دیفرانسیل با ترانسمیتر فشار Vega، فشار دیفرانسیل به دو طرف شمع پر از روغن اعمال می شود تا اختلاف اندازه گیری شود. یک واحد جداگانه فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. فشار، سطح، چگالی و جریان مایعات، سوسپانسیون ها، گازها و بخارات را می توان با استفاده از اصل اختلاف فشار اندازه گیری کرد.

مزایای ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Vega

طیف گسترده ای از کاربردها به دلیل اندازه گیری های مختلف و فناوری های اتصال

ترانسمیترهای فشار دیفرانسیل Vega می توانند فشارهای تفاضلی را تنها چند میلی بار تشخیص دهند

با نصب مهر و موم شیمیایی، حتی نواحی با دمای شدید را می توان با ترانسمیترهای فشار Vega به طور ایمن و مطمئن اندازه گیری کرد.

مشاهده منبع:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290477-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3?pr=1


نويسنده : چک مارکر


آب و هوای دبی بر اساس فصل

دبی که به عنوان عروس خاورمیانه لقب گرفته، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات عمیق بسیاری شده است. با توجه به این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید و در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آنها بپردازیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

قبل از سفر به دبی، توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر عموماً گرم و خشک است و برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، چنین هوایی آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی بر اساس فصل

از تهران به دبی چند ساعت پرواز داریم؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی دانستن زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو این هتل یکی از مهم ترین موارد قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن دارای بهترین هتل های دنیا برای اقامت مسافران است که در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره را نیز ارائه می دهد.

اوسویت: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در کنار هتل و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی قرار دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.


آدرس: امارات متحده عربی، بر دبی، مرکز خرید وافی، خیابان شیخ رشید

اون هتل دبی

هتل تاج یکی از 5 هتل برتر دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای چندین رستوران است که در آنها غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می شود.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه با ماشین و حدود 30 دقیقه از هتل قرار دارد. اقیانوس دبی با ماشین. همچنین امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد، تجربه خوبی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است که تضاد جالب و منحصر به فردی را با منظره آب در شهر کویری دبی ایجاد کرده است. اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از رفتن به دبی تمامی نکات مهم را برای داشتن یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی نیاز به خودرو داشتید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «دیدم دیگه راهی ندارم تو شدی سر و کارم»

متن آهنگ دیدم دیگه راهی ندارم تو شدی سر و کارم یوسف زمانی

 

یه عشق♫♫ خوشگـــــل و بی کــــــم و کـــــسر ♫♫من تورو دارم تو نفس

همه دار ♫♫و ـنــــــدار دل عاشـــــقم♫♫ تویی و بــــــــس

تو هفت ♩♪آسمونا هم از کجا♩♪ مثل تو بیــــــــــارم

نه نمیـــــــــشه♩♪ این آرامش ♩♪پــــــیش تو بودنو♩♪ انکار کرد

دلبر عـــــــــــشق???? اول و آخر★ تو شــــــــــدی???? انتخابم

اینجوری???? نــــــــــکن★ با آدم

دیدم دیـــــــــگه راهی نــــــــدارم???? تو شدی سـَـــــــر و کارم

به تو پرته???? حواســــــــم★ به تو ????قلبــــــــمو دادم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/213139/


نويسنده : چک مارکر