تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند

زیر ساخت مطلوب تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT: Information and Communication Technology) به منظور ایجاد ارتباط دو طرفه به منظور فراهم نمودن اطلاعات مختلف از شرکتهای مختلف در جهت ردیابی محصول، مورد نیاز است. مواد اولیه مستقیم، موادی هستند که شرکت ها مستقیماً در ساخت یک محصول نهایی مانند چوب برای صندلی استفاده می کنند. شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. در این مقاله با شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی آشنا شدید. در قیمت مواد اولیه غذایی نقش به سزایی دارند. این سیستم، ردیابی کامل را ممکن میسازد و در انطباق با استانداردهای موجود ردیابی مواد غذایی قرار دارد. در آنها استفاده شدهاند مواجه گشتهاید. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و بیرون از سازمان را در بر میگیرد. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که شامل تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و برون سازمان است.

شرکت سایا شیمی پارت با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. شما میتوانید برای تهیه مواد اولیه غذایی به سایت معتبر پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکتها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز، مواد اولیه شامل لسیتین، خرید آلژینات سدیم، خرید لاکتات سدیم، آلانتوئین، متیل پارابن، خرید اسید اسکوربیک، ایزوله سویا، خرید سوربات پتاسیم، خرید ستیل الکل، خرید ویتامین e، خرید کافور، خرید منتول، صمغ عربی، خاک دیاتومه، زانتان گام، گوارگام، کربومر، سوربیتول و… فروش سدیم استات صنعتی | فروش اسید هیدروفلوریک |… به منظور ردیابی کامل،کلیه اطلاعات لازم اعم از مشخصات مواد اولیه تا فروش محصولات میبایستی جمع آوری و در دسترس قرار گیرد. با توجه به اینکه بیشتر پژوهشهای حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران، بر آن دسته از کسبوکارهایی تمرکز دارد که به فروش مستقیم محصولات خود اقدام میکند (رهانندهپور و امیری، 2016؛ فرازمند و علیبخشی، 1395؛ رضایی و همکاران، 2016)، در پژوهش حاضر روی یک سیستم توزیع مواد غذایی بهعنوان بخشی از زنجیرۀ تأمین مواد غذایی خانگی تمرکز میشود.

در حال حاضر گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند. در این مقاله ضمن بررسی و مروری به انواع مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی گوشت و فرآورده های آن به روشهای بسته بندی در این زمینه نظیر بسته بندی تحت خلاء، بسته بندی به طریق تزریق گاز (Gas Flashing) و اتمسفر اصلاح شده (MAP) اشاره شده است و در خاتمه برای هر یک از انواع گوشتها و فرآورده های گوشتی لفاف و پوشش بسته بندی مناسب آن توصیه شده است. علاوه بر نقش مهم گوشت در تأمین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذ یرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصول نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه از طریق کاهش آلودگی های ناشی از استفاده بسته بندی های غیربهداشتی و نامناسب را دارد و در حقیقت باید گفت فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت. اين شركت يكي از برترين شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی در زمينه تامين مواد اوليه در ايران است.

سیاست چهارم: افزایش قیمت نهایی غذا: در این سیاست با افزایش قیمت نهایی غذا، سود سیستم و درنتیجه، میزان سرمایهگذاری افزایش مییابد که این امر موجب افزایش جمعیت محدودۀ تحت پوشش میشود. مواد اولیه غذایی در شرکتهای وارد کننده مواد اولیه غذایی مختلف صنایع غذایی که مجموعهای جامع از شرکتهای متنوع میباشند و بیشتر مواد اولیه غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند، کاربرد دارند. در این مقاله، معماری مدل سیستم ردیابی محصولات غذایی ارائه شده است که روشهای جدیدی در کنترل و مدیریت ردیابی را پدید میآورد. مهمترین رکن استفاده شده در این مدل وب سرویس مبتنی بر نگرش سرویسگرا میباشد. بهرهگیری از سیستمهای مبتنی بر وب بر اساس معماری سرویسگرا برای پردازش دادهها، ذخیرهسازی و انتقال، روش انعطاف پذیری برای دسترسی، به اشتراکگذاری و بهکارگیری به موقع اطلاعات را پدید میآورد. خسروی نژاد و همکاران (1392) به ارزیابی اثر افزایش قیمت مواد غذایی بر رفاه خانوارهای شهری ایران پرداختند و از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل در برآورد معادلات تقاضا و سپس تغییر جبرانی، جهت ارزیابی تغییر رفاه مصرفکنندگان استفاده کردهاند.


نويسنده : چک مارکر


پیام تبریک نوروزی رئیس‌جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب

به نقل از تسنیم به نقل از رادیو ارمنستان، آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک خود خطاب به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو سال موفقیت‌های سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود تاکید کرد: چالش‌ها و مسایل موجود در منطقه قفقاز توسعه و تعمیق روابط دو کشور را به امری ضروری تبدیل کرده است.

وی در این پیام تبریک ادامه گفتگو‌های سازنده دو کشور بر پایه احترام متقابل به فرهنگ و باور‌های دو ملت را در جهت توسعه همکاری‌های همه جانبه مهم شمرد.

رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک جداگانه به روحانی رئیس جمهوری کشورمان با تاکید بر این که حسن همجواری ملت‌های ایران و ارمنستان پایه و اساس محکمی است در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور، آمده است: شرایط کنونی بوجود آمده در منطقه قفقاز ما را ملزم به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی می‌نماید.

همچنین نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌هایی به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان آغاز سال نو هجری شمسی را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای سراسر ایران همراه با صلح، موفقیت و دستاورد باشد.

پاشینیان همچنین در پیام خود آورده است: من برای مردم مهربان ایران در شرایطی که این اپیدمی (شیوع ویروس کرونا) همه ما را تحت تاثیر قرار داده است، آرزوی سلامتی و صبوری دارم و امیدوارم که با کمک خداوند هرچه زودتر آسیب‌های ناشی از آن بهبود یابد.

وی در ادامه گفت که در این روزها حمایت مردم ارمنستان از ایرانیان را اعلام می‌کند و ابراز تاسف کرد که به دلیل شرایط موجود کشورش نتوانسته در ایام نوروز میزبان مردم مهربان ایران باشد.


نويسنده : چک مارکر