عمل بینی


رینوپلاستی نوعی جراحی است که توسط جراح حرفه ای برای تغییر شکل بینی و بهبود عملکرد بینی انجام می شود، سابقه جراحی بینی بیش از نیم قرن است. این سرویس برای مدیران طراحی شده است. خانواده ها و بازیگران و امروزه عموم مردم می توانند از آن استفاده کنند. این انحرافات می توانند عبارتند از:

تغییر اندازه بینی (کوچک کردن بینی، بزرگ کردن بینی) خلاص شدن از بیرون زدگی بینی (بینی کلاغی)

پولیپ قهوه ای

گرفتگی بینی

تغییر زاویه بینی نسبت به لب بالا

چرخش بینی

و اصلاح سایر عیوب بینی.

بینی شما ممکن است در مقایسه با صورت شما بزرگ باشد یا برعکس. به همین دلیل است که می خواهید عمل بینی انجام دهید. در جراحی بینی، جراح یک برش کوچک در ناحیه کلوملا ایجاد می کند و به استخوان و غضروف داخل بینی دسترسی پیدا می کند. از آنجایی که برشی که وی ایجاد کرده می تواند در داخل بینی ایجاد شود، پس از عمل برش نامرئی است.

جراحی بینی

اگر بینی شما کوچک است، با افزودن غضروف به بینی (گاهی اوقات می توانید از سایر قسمت های بدن انسان مانند گوش ها و دنده ها و سطوح کامپوزیت مصنوعی استفاده کنید)، جراح اندازه آن را با سایر قسمت ها تنظیم می کند. اگر بینی بیش از حد بزرگ باشد، جراح با تراشیدن استخوان یا غضروف آن را در مقایسه با سایر قسمت های صورت کاهش می دهد. قرار گرفتن بینی در مرکز صورت باعث می شود این نقص بیشتر از آنچه هست آشکار شود. از این رو هر روز بر تعداد متقاضیان جراحی بینی افزوده می شود، بهتر است توضیح دهیم که اسکلت بینی از دو قسمت استخوان و غضروف در صورت وجود توده در استخوان یا خراب است. می توان با جراحی ترمیم کرد، اما لمس غضروف سخت است، برای انجام آن مهارت و تجربه زیادی لازم است، پزشک وجود دارد، زیرا غضروف به طور طبیعی می خواهد به حالت اولیه خود بازگردد. متخصص گوش و حلق و بینی یا جراح پلاستیک.

بعد از جراحی بینی چه انتظاری باید داشت؟

در این مدت صورت کمی متورم شده و چشم ها و نواحی بینی ممکن است کمی کبود و متورم شوند. برای درمان کبودی و تورم اطراف بینی، کمپرس سرد برای بهبودی سریعتر مفید است. جراح با تجویز داروهای ضد درد به بیمار کمک می کند تا درد و تورم را کاهش دهد، اگرچه این کبودی ها و تورم ها در حدود 10 تا 14 روز کاهش یافته و ناپدید می شوند.

چرا جراحی بینی؟

زیبایی امری نسبی است و امروزه فرقی نمی کند که زن یا مرد بخواهد زیبا باشد، زیبایی در بین مردم رایج است، افراد سعی می کنند با لباس، آرایش و آرایش خود توجه دیگران را به خود جلب کنند. بوسیدن دیگران عمل زیبایی اگر زیبایی درونی وجود داشته باشد، فرد از نظر روانی متعادل است، مرکز بینی همیشه در ایجاد این احساس اولویت دارد، بنابراین افراد زیادی در این زمینه ها عمل می کنند.

آیا من کاندید جراحی بینی هستم؟!

آیا نتایج جراحی بینی مشخص است؟

قبل از جراحی نمی توان دقیقاً گفت که بینی بعد از جراحی چگونه خواهد بود، زیرا عوامل زیادی در ایجاد این مشکل نقش دارند. کیفیت پوست بینی یکی از عوامل اصلی تعیین کننده تاثیر نهایی عمل است. علاوه بر پوست، دانش و تجربه جراح نیز ممکن است در این زمینه دخیل باشد.

نکاتی برای عفونت سینوسی

برنامه ریزی در جراحی بینی

داشتن برنامه ریزی دقیق برای جراحی بینی کمک زیادی به روند بهبودی می کند، بنابراین جراحان همیشه برنامه ریزی مناسب را به داوطلبان توصیه می کنند.

چگونه برای جراحی بینی آماده شویم

اگر از نتیجه عمل راضی نبودم چه کار کنم؟

در برخی موارد ممکن است فرد از نتیجه عمل راضی نباشد، البته این نارضایتی ممکن است به دلیل عوامل مختلفی، طبیعی یا بد شدن بینی در ماه اول بعد از عمل و استفاده از گزینه های درمانی باشد. . اصلاح و درمان مجدد بینی در آن زمان را رینوپلاستی می گویند که با مشورت پزشک انجام می شود.

نقش زیبایی و فواید آن

این کمال انسان بود که انسان را برای زیبایی تلاش کرد.

مزایای جراحی زیبایی بینی

بهبود ظاهر - رینوپلاستی می تواند بین بقیه قسمت های صورت هماهنگی ایجاد کند.

تقارن صورت – عدم تقارن بین هر قسمت از صورت برای زیبایی بسیار موثر است و جراحی بینی به تعادل آن با سایر قسمت ها کمک می کند.

برداشتن برآمدگی یا بیرون زدگی بینی - جراحی زیبایی بینی می تواند عیوب بینی را اصلاح کند، چه این عیوب مادرزادی باشد و چه ناشی از ضربه باشد.

فواید جراحی بینی برای سلامتی

جراحی بینی علاوه بر فواید زیبایی، برای سلامتی افراد نیز بسیار مهم است و می تواند مشکلات او را از نظر مشکلات تنفسی و نقایص مادرزادی حل کند.

اثرات روانی جراحی بینی

جدای از مزایای ذکر شده، جراحی بینی از نظر روانشناسی نیز برای افراد بسیار موثر است، معمولا افرادی که از ظاهر خود خجالتی هستند اعتماد به نفس پایینی دارند، این اتفاق در جامعه، محل کار، انتخاب شغل مناسب، و همچنین در ازدواج افراد . ، چون تاثیری ندارد همین ویژگی به تنهایی یکی از دلایل اصلی انتخاب جراحی بینی است.

بعد از جراحی بینی چه عوارضی را می توان انتظار داشت؟

جراحی زیبایی بینی مانند هر عمل زیبایی دیگر دارای عوارض و عوارضی است که خوشبختانه امروزه به ندرت اتفاق می افتد و بیمار می تواند با رعایت اصول مراقبت بعد از جراحی بینی این عوارض را به حداقل برساند. البته باید بر این نکته تاکید کرد. کبودی دور چشم و تورم یک چیز طبیعی است که پس از مدت کوتاهی از بین می رود. مشکلات دیگری که با احتمال کمی ممکن است ایجاد شوند عبارتند از:

• خون ریزی

• عفونت (در این مورد پزشک آنتی بیوتیک تجویز می کند)

• حساسیت به داروهای بیهوشی و بیهوشی

هماتوم (جمع شدن خون در زیر پوست)

برخی از خطرات خاص جراحی بینی عبارتند از:

بی حسی و گزگز

• خونریزی بینی

• به جا گذاشتن اسکار در قاعده بینی

• ترکیدن رگ های خونی کوچک در سطح پوست

• تورم

آسیب عصبی دائمی

• اصلاح بیش از حد یا نامطلوب بینی، ترمیمی و رینوپلاستی ثانویه ضروری است.

 

لینک مقاله: https://pezeshke-shahr.com/جراحی/جراح-زیبایی-بینی-در-شیراز/ 


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید سیامک عباسی به نام مثه آب خوردن ازم دل برید

متن آهنگ مثه آب خوردن ازم دل برید سیامک عباسی

مثه آب خوردن ازم دل برید مثه آب خوردن ازم دست کشید!♫!
تو رویاش اصا برام جا نبود شاید جای رویاش اینجا نبود!♫!

 https://musicdel.ir/single-tracks/61145/


نويسنده : چک مارکر


اعداد چیست؟


آیا ریاضیات در چند جمله قابل ارائه است؟


ریاضی چیست

آیا می توان ریاضیات را در چند جمله خلاصه کرد؟ مسلماً معرفي علوم پايه، به ويژه رياضي، مادر همه علوم، كار دشواري است. علوم ریاضی از یک سو ذهنی و انتزاعی و از سوی دیگر کاربردی هستند و در نتیجه تعریف ما باید کلی باشد تا تمام جنبه های دانش ریاضی را در برگیرد. آندروگلیسون، ریاضیدان آمریکایی، در مقدمه ای بر علوم ریاضی می گوید:

"ریاضیات علم نظم است و هدف آن یافتن، توصیف و درک نظمی است که در موقعیت های به ظاهر پیچیده نهفته است، ابزارهای اساسی این علم مفاهیمی هستند که به ما امکان می دهند این نظم را توصیف کنیم."

دکتر سیبایی، استاد ریاضی دانشگاه تربیت معلم تهران نیز در مقدمه‌ای بر ریاضیات می‌گوید:

«علم ریاضی قانونی کردن تجربیات طبیعی است که در گیاهان و موجودات دیگر مشاهده می‌کنیم، علم ریاضی این تجربیات را طبقه‌بندی و مشروعیت می‌بخشد و توسعه می‌دهد.

دکتر. این ریاضی دان، استاد ریاضی نیز در مقدمه ریاضیات می گوید: «ریاضی علمی است که علوم دیگر را الگوبرداری می کند. یعنی زبان رایج نظریه های علمی سایر علوم، علم ریاضی است و امروز اگر علم را نمی توان به زبان ریاضی بیان کرد، علم نیست.

برخلاف تصور برخی افراد، ریاضیات مجموعه ای از فرمول ها و قواعد نیست که بتوان در هر مکان و هر زمان از آن استفاده کرد، بلکه ریاضیات به معنای درک یک مسئله و تفکر صحیح برای رسیدن به آن است. پاسخ این است که دانش آموز برای به دست آوردن این نیرو باید صبور باشد. a بتواند حتی چند ساعت به یک مسئله ریاضی فکر کند و سپس با استفاده از منطق و خلاقیت آن را حل کند.

مقدمه ای بر گرایش های ریاضی:

ریاضیات یک هنر کهن است و یکی از فلسفی ترین و در عین حال علمی ترین تلاش های بشر از بدو پیدایش بوده است. یعنی از سال 1800 قبل از میلاد، زمانی که بابلی ها ماهیت انتزاعی اعداد را مطالعه کردند، اعداد به عنوان ابزاری روزانه برای بررسی زمین، جهت یابی و ساختن ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار گرفتند.

امروز هم همینطور است و شاید به همین دلیل در ریاضیات با دو وضعیت ریاضی محض و کاربردی روبرو هستیم. اما آیا می توان این دو سیستم ریاضی را به طور کامل از یکدیگر جدا کرد؟ آیا می توان گفت که ریاضیات محض فقط کار ذهنی است و کاربردی ندارد و ریاضیات کاربرد ریاضیات را در علم و فرآیندهای مختلف بررسی می کند؟ به گفته «هارولد هاردی» ریاضیدان انگلیسی، آیا فقط برای زیبایی ریاضیات (محاسبات محض) باید این کار را کرد و این علم هیچ ارزش علمی ندارد؟

باید گفت که امروزه چنین رویکردی قابل قبول نیست، اما به عقیده ریاضیدانان، حتی ذهنی ترین حوزه های ریاضی مانند هندسه، نظریه اعداد و منطق اهمیت علمی بالایی دارند و به همین دلیل ریاضیات را نباید تقسیم کرد. . در دو جهت: ریاضی محض و ریاضی کاربردی.

مطالعه از منبع: https://lotusmath.ir/

 


نويسنده : چک مارکر


نظافت چه مزایایی دارد؟


1- نظافت ضامن زیبایی، جذابیت و جذابیت مکان و محیط اطراف آن، پاکسازی کف و دیوار از گرد و غبار و زباله، نظافت و پاکسازی، زیبایی آن مکان را دو چندان می کند.

2- بهداشت اصولی سلامت محیط را تضمین می کند. نظافت و نظافت در هر کجا که ممکن است ضروری است. در صورت عدم رعایت بهداشت، باکتری ها تکثیر می شوند و برخی از باکتری های مضر باعث بیماری و مرگ می شوند. به عنوان مثال، تخت و ظروف بیماران مسافر در بیمارستان ها و هتل ها پس از تمیز کردن و شستن حشرات، جوندگان و سایر حیوانات خطرناک ضدعفونی نشد. در این حالت باکتری های مضر به طرفین پخش می شوند. نظافت، ضدعفونی و سمپاشی برای از بین بردن این باکتری ها توسط شرکت خدماتی انجام می شود و سلامت محیط به کارکنان و کارکنان بستگی دارد.

چرا تمیز کردن؟

3- از تمیزی سطح وسایل مانند مبلمان، پرده، فرش و ... محافظت می کند و همچنین عمر آنها را افزایش می دهد.

4- نظافت به شما این امکان را می دهد که لوازم و زباله های اضافی را از محیط جمع آوری کرده و در نهایت خطرات ناشی از آن را از بین ببرید.

5- نظافت باعث تسهیل و سازماندهی کار و فعالیت در محیط می شود.

هنگام استفاده از مواد شوینده به موارد زیر توجه کنید.

1- از محصولات و محصولات قانونی استفاده کنید.

2- برچسب روی محصول را به دقت مطالعه کنید.

3- با مواد غذایی دیگر مخلوط نشود.

4- فرآورده های اسیدی نباید با محصولات کلردار استفاده شوند.

5- هرگز نباید محصولات پاک کننده را بو کنید

 

مراجعه به سایت: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-سالمند/


نويسنده : چک مارکر