اقامت در قبرس - راه های مهاجرت در قبرس شمالی و جنوبی




در قبرس شمالی یا جنوبی دو نوع اقامت موقت و دائم وجود دارد که برای اخذ اقامت دائم قبرس به 5 سال زندگی و پرداخت مالیات نیاز است. در این مطلب می خواهیم انواع اقامت قبرس و راه های درخواست مجوز مهاجرت به قبرس را بررسی کنیم. اقامت در قبرس از طریق اجاره ملک، خرید ملک و تحصیل طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند زیرا قیمت آن مناسب است و مدارک تحصیلی مورد تایید اروپا و آمریکاست. موسسه ملک پور برای کسب اطلاعات بیشتر مطالبی در زمینه اقامت در قبرس ارائه می دهد، در صورت نیاز به اقدام ابتدا با یک مشاوره تلفنی رایگان شرایط خود را بررسی کرده و مقایسه های لازم را انجام دهید.

اقامت موقت قبرس

اگر می خواهید اقامت موقت و خرید ملک در قبرس شمالی یورومای را دریافت کنید راه های مختلفی به شرح زیر وجود دارد. هر یک از روش های زیر به فرم درخواست و مدارک لازم، هزینه های قابل اجرا و غیره نیاز دارد:

مسکن توسط استارتاپ

زندگی با شغل پاره وقت

اقامت از طریق ویزای کار

اسکان توسط گردشگران

زندگی از طریق انتقال دیجیتال

زندگی از طریق آموزش

زندگی با استخدام خارجی ها

با محقق همراه باشید

محل سکونت برای کارآموزی

مسکن داوطلبانه

از وضعیت محافظت موقت بمانید

مسکن توسط پناهندگان

اسکان با بورسیه

اقامت از طریق اعضای خانواده که شهروند قبرس هستند

اقامت از طریق انتقال در داخل شرکت

ثبت شرکت

اجاره ملک

اقامت طولانی مدت در قبرس

اتباع کشورهای ثالث، یعنی کسانی که قبل از ارائه درخواست مربوطه به مدت پنج سال به طور قانونی و مستمر در مناطق تحت کنترل این کشور اقامت داشته اند و دارای مجوز اقامت معتبر هستند، می توانند برای این نوع درخواست اقدام کنند.

افرادی که نمی توانند اقامت دائم قبرس را دریافت کنند:

دانشجویانی که برای تحصیل به این کشور می آیند یا ساکنان این کشور

پناهندگان شناخته شده

مردم اجازه دارند تحت حمایت این اصلاحیه باقی بمانند

پناهندگان

افرادی که به دلایل موقت در جمهوری زندگی می کنند یا افرادی که دارای مجوز اقامت هستند رسما ممنوع است

نحوه درخواست اقامت دائم قبرس

فرم مربوطه (MLT1) را می توان از اداره ثبت احوال، اداره مهاجرت، اداره مهاجرت به قبرس شمالی  منطقه ای یا به صورت آنلاین دریافت کرد.

متقاضی باید پس از تماس با شماره اطلاع رسانی و هماهنگی های قبلی، درخواست و مدارک مورد نیاز را به دفتر شرکت در نیکوزیا ارسال کند. متقاضیان می توانند در صورت تمایل وکلا یا کارفرمایان خود را در این دفاتر همراهی کنند.

درخواست های ناقص برای بررسی پذیرفته نمی شوند.

هزینه درخواست 30 یورو است که باید به صورت نقدی در میز پرداخت شود.

اگر شرایط متقاضی مهاجرت در طول فرآیند استخدام تغییر کند، باید به اداره مهاجرت اطلاع داده شود.

دوره بررسی درخواست 6 ماه است. (از توصیه‌کنندگان درخواست می‌شود برای اطلاع از نتیجه درخواست در مدت زمان مشخص شده با اداره مهاجرت تماس نگیرند تا از تاخیر در رسیدگی به پرونده جلوگیری شود)


نويسنده : چک مارکر


همه چیز درباره پودر صورت


فونداسیون لایه ای از کرم با رنگ های مختلف تیره و روشن است که به صورت یک لایه روی پوست اعمال می شود. کرم پودر در آرایش صورت تاثیر بسزایی دارد. پودر کرم باید مکمل آرایش شما باشد. با این حال، مانند سایر لوازم آرایشی، کرم پودرها با هر رنگی سازگار نیستند.

دو نوع اصلی وجود دارد، یکی با رنگدانه، دیگری بدون رنگدانه. معمولا پایه آرایش کرم پودر با رنگدانه است. این مواد نه تنها استفاده از مواد آرایشی و صورت را تسهیل می کنند، بلکه به نرم و تیره شدن پوست نیز کمک می کنند.

از طرفی کرم پودرهای بی رنگ سطح را با توجه به درصد رنگ موجود در آن روشن می کنند.

به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید

اگر پوست معمولی (نه خیلی خشک یا خیلی چرب) ندارید، به مواد تشکیل دهنده کرم دقت کنید. امروزه کرم مخصوصی برای انواع پوست وجود دارد.

اگر اگزما یا حساسیت پوستی دارید، مراقب باشید از کرم های معطر، سیلیکونی یا خیلی چرب استفاده نکنید، در عوض از مواد ملایم و تسکین دهنده مانند سویا، آلوئه ورا، بابونه یا مواد معدنی مانند دی اکسید کربن تیتانیوم استفاده کنید. ضد آفتاب قبل از استفاده منظم، توصیه می شود این کرم ها را برای چند روز روی بازوی خود تست کنید تا مطمئن شوید که حساسیت ندارید.

با بهبود زخم یا خشکی، قرمزی یا خارش موقت صورت، استفاده از این کرم ها را به حداقل برسانید. اگر آکنه زیاد دارید به کرم های حاوی رنگدانه سبز توجه کنید. این محصول به کاهش و از بین بردن قرمزی صورت کمک می کند.

کسانی که پوست چرب دارند باید به دنبال کرم هایی با چربی کم یا شیرین بیان باشند، زیرا این مواد احتمال رشد باکتری ها را کاهش می دهند. پوست را نرم و لطیف می کند.

اگر به دنبال یک مرطوب کننده هستید، کرم باید حاوی موادی مانند جوجوبا یا عصاره آووکادو باشد.

اگر نگران چین و چروک هستید، این محصولات آرایشی می توانند راه حل خوبی باشند زیرا منافذ و خطوط صورت را پر می کنند. استفاده از این کرم را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. ویتامین C موجود در آن نیز به روشن شدن پوست کمک می کند.

زیاد استفاده کنید

پودرهای سنباده فاصله مناسب بین آرایش و پوست را حفظ می کنند، بنابراین اولین قدم هنگام آرایش است. اگر زیر چشم خود اسپری می کنید، پودر را در یخچال نگهداری کنید. سرما مواد التهابی را از بین می برد، اگر پوست حساسی دارید، کرم را با انگشتان خود نزنید، بلکه فقط با برس استفاده کنید.

ادامه نوشته: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-گریم-عروس/


نويسنده : چک مارکر


سریال هفت

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سریال هفتگی: کیرش اسدی زاده

سال ساخت: 99 پخش: 1402 | پخش کننده: دانلود باحال

نام هفت بازیگر

امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا گیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیادی، نیکی کریمی، هانیه دوسلی، مهدی هاشمی، بندیا بهرام، مه لخا باقری.

خلاصه داستان هفتم.

داستان این سریال درباره هفت دانش آموز است که برای کسب درآمد در مسیر اشتباه قرار می گیرند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل است. سریالی که قرار بود در ابتدا 7 قسمت باشد در نهایت در 15 قسمت به دنیا آمد.

هفت خبر

کیرش اسدزاده: سریال هفت آمارماه پخش می شود، 6 دقیقه سریال نقد و بررسی می شود! | راستش باورم نمیشه از 20 قسمت شاید 6 دقیقه نقد نشده باشه. فضای سریال «سات» به گونه ای است که نسبت به سریال هایی که تاکنون ساخته شده، جریان را می شکند، بنابراین برای بازنگری های بیشتر آماده شدم، اما آنچه در این سریال مطرح و حل شد. . من و شورا در نهایت پیشنهاد دادیم، کار در مدت 6 دقیقه بیشتر انجام نشد. 19 ژوئیه 1402

زمان پخش در یک شبکه برنامه نویسی خانگی

امرداد ماه 1402 (برای اطلاع از تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

ویدئو: تیزر 1، تیزر 2

5 مفصل اهرمی با کیفیت های مختلف

دانلود 7 قسمت اول سریال

لینک ها بعد از پخش خانگی آپلود خواهند شد

برای اطلاع از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید.

توضیحی که به ما کمک می کند لینک خراب را برطرف کنیم. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.

نقد فیلم ها و سریال های ایرانی روزانه

همه چیز درباره هفت سری

از دیگر آثار کیرش اسدزاده کارگردان جوان کشورمان می توان به سریال هفت، گاز، فکس، هشتگ خالی زاسکی، موج ردیف 48، کرگدن و مجوز خروج اشاره کرد. این سریال دومین تجربه قریش اسدزاده در قالب یک سریال نمایشی است و با توجه به کار قبلی او به نام رنو سیروس که بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود، موفق خواهد شد تعداد زیادی بیننده را به خود جذب کند. نکته جالبی که در مورد سریال Huft باید به آن اشاره کرد این است که این سریال توسط خود قریش اسدزاده نوشته و تهیه شده است. سریال هفت یکی از محبوب ترین سریال های لوکیشن شبکه است که در تهران، کیش و هندوراس فیلمبرداری شده است.

داستان سری هفتم

آنچه تاکنون فاش شده این است که داستان این سریال درباره 7 دانش آموز است که برای کسب درآمد مسیر اشتباهی را طی می کنند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیات است که در سریال آنیل نام دارد. این سریال در ابتدا قرار بود 7 سریال باشد، اما در نهایت 15 سریال تولید شد.

زمان پخش سری هفتم

سریال «هفت» ابتدا قرار بود اردیبهشت ماه پخش شود اما به دلیل اوج گیری ویروس کرونا پخش آن به نیمه دوم خردادماه موکول شد.

اسامی هفت بازیگر

امیر جعفری، بابک حمیدین، حدیث میر امین، رزا کنیا، علی مصفی، مهدی هاشمی، مینو ساداتی، نازوین بتی، نیکی کریمی، خنیا طسلی.

مشاهده منبع: https://tmk.ir/series/101699


نويسنده : چک مارکر


طرز تهیه پنکیک شکلاتی خوشمزه


اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق تهیه پنکیک شکلاتی هستید، در این ویدئو و مقاله طرز تهیه پنکیک شکلاتی را با کمک کارشناسان تیم بیک آکادمی برای شما آماده کرده ایم. طرز تهیه این پنکیک شکلاتی بسیار آسان و خوشمزه است، پس از پخت فراموش نکنید که این دستور را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مواد لازم مقدار مواد اولیه

125 گرم آرد

1 عدد تخم مرغ

شیر 100 گرم

بکینگ پودر 3 گرم

30 گرم شکر

پودر کاکائو 5 گرم

ابتدا 125 گرم آرد را سه بار الک کنید تا به حالت پودری باقی بماند.

۱ عدد تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و با کمک همزن ۴ دقیقه بجوشانید.

100 گرم شیر را به تخم مرغ ها اضافه کنید و مخلوط کنید

3 گرم بکینگ پودر را با 5 گرم کاکائو الک کنید.

125 گرم آرد الک شده را به همراه بیکینگ پودر و پودر کاکائو به تخم مرغ ها اضافه کنید.

یک سینی فر با اندازه متوسط ​​انتخاب کنید و آن را با مقداری روغن چرب کنید.

صبر کنید تا تابه داغ شود.

مخلوط تخم مرغ و آرد (مایع پنکیک) را در تابه بریزید.

مدت زمان لازم برای سرخ کردن هر طرف پنکیک 2 دقیقه است.

بعد از پخت می توانید پنکیک های شکلاتی را با نوتلا یا توت فرنگی تزئین کنید.

اشتباهات رایج در تهیه پنکیک شکلاتی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که بعد از پخت پنکیک شکلاتی با مشکلات زیادی مانند خمیر، پنکیک شکلاتی پخته، خام، نچسب و ... مواجه شدید. در این قسمت با کمک کارشناسان بیک آکادمی علل این مشکلات را با شما بررسی می کنیم.

مخلوط پنکیک شکلاتی

هم زدن مایع پنکیک تاثیر مثبتی در بالا آمدن پنکیک شکلاتی دارد، بنابراین باید به آرامی هم بزنید. اگر خیلی سریع شروع به مخلوط کردن مواد پنکیک کنید، گلوتن شروع به سفت شدن پنکیک های شکلاتی می کند.

بنابراین مواد پنکیک را به آرامی مخلوط کنید تا فقط مایع تقریباً یکدست شود.

مایعات پنکیک را متوقف نمی کنید

ما می دانیم که نمی توانید صبر کنید تا پنکیک چیپسی شکلاتی شما آماده شود و نمی خواهید بیشتر از این به تعویق بیاندازید، اما مهم ترین قدم برای به دست آوردن پنکیک خوشمزه، صبر است. وقتی خمیر پنکیک شکلاتی استراحت می کند، گلوتن موجود در خمیر فعال می شود و باعث سفت شدن پنکیک می شود.

نکته: 5 تا 30 دقیقه زمان دهید تا مواد پنکیک خودش را بگیرد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه شیرینی های شکلاتی خوشمزه با ویدئو

قابلمه را گرم نکنید

برای آماده کردن پنکیک باید تابه را گرم کنید. قبل از شروع به تهیه پنکیک، ظرف را چند دقیقه در دمای دلخواه گرم کنید، سپس تابه را چرب کنید.

دمای مناسب هنگام پختن پنکیک

هنگام تهیه پنکیک شکلاتی باید صبور باشید تا پنکیک شکلاتی به خوبی پخته شود و داخل آن خام نباشد. همچنین اگر حباب های ریز روی پنکیک دیدید، کمی صبر کنید تا پنکیک به اندازه کافی پخته شود و سپس آن را برگردانید تا طرف دیگر پنکیک نیز کاملا پخته شود.

نکته: از چند بار چرخاندن پنکیک برای پخت خودداری کنید، یادتان باشد که هر طرف پنکیک فقط یک بار پخته شده است.

تزیین پنکیک شکلاتی

هنگام تزیین پنکیک خلاق باشید و ایده هایی که به ذهنتان می رسد را اجرا کنید. برای مثال از ایده هایی که ارائه کرده ایم استفاده کنید.

مقداری پنکیک شکلاتی آماده کنید و روی هم بچینید و روی آنها عسل یا شکلات بریزید.

مقداری پنکیک شکلاتی را روی هم بچینید، سپس می توانید روی پنکیک را با خامه، میوه یا مربا تزیین کنید.

برای تزیین پنکیک شکلاتی می توانید از پودر دارچین، پودر نارگیل و انواع توت ها استفاده کنید.

نکات مهم در مورد طرز تهیه پنکیک شکلاتی

هنگام پخت پنکیک از روغن نباتی، ذرت و روغن کلزا استفاده کنید، این روغن ها سطح تابه را به خوبی چرب می کنند و طعم پنکیک شما را تغییر نمی دهند. البته می توانید از روغن برای تهیه پنکیک شکلاتی نیز استفاده کنید، اما استفاده از آن روغن باعث ترش و غلیظ شدن پنکیک شما می شود.

وقتی می خواهید پنکیک ها را بعد از داغ شدن تابه بپزید، از ملاقه گرد استفاده کنید. مواد پنکیک را با کمک این ملاقه ها داخل تابه بریزید. دقت کنید که قطر دایره هایی که انتخاب می کنید تقریباً 10 سانتی متر باشد.

اگر از یک تابه بزرگ برای پخت پنکیک شکلاتی استفاده می کنید و می خواهید چند پنکیک در یک تابه درست کنید. مراقب باشید به لبه های پنکیک برخورد نکنید، در غیر این صورت پنکیک ها به هم می چسبند.

استفاده از بکینگ پودر در پنکیک کاملا اختیاری است اما وجود آن باعث پف دار شدن پنکیک می شود.

می توانید در حین تهیه مواد پنکیک نیز روغن اضافه کنید، افزودن روغن باعث چسبندگی مواد می شود و از متلاشی شدن مواد پنکیک جلوگیری می کند.

از مخلوط کردن بیش از حد مواد پنکیک خودداری کنید تا پنکیک سفت نشود.

در حین تهیه مواد پنکیک ممکن است حباب هایی در داخل آن مشاهده کنید و می توانید هر چند دقیقه یکبار مواد پنکیک را به آرامی هم بزنید تا از ایجاد این حباب ها جلوگیری کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای یک کباب پز خوب انجام دهید استفاده از تابه مناسب است. ظرفی که برای پخت انتخاب می کنید باید ضخیم و سنگین باشد و کناره های تابه مورب و کوتاه باشد. اگر ظرفی که برای برشته کردن استفاده می کنید نازک باشد، شکلات شما خام می ماند و فقط روی سطح آن قهوه ای می شود.

از تابه های چدنی و تفلون استفاده کنید.

زمانی که مواد پنکیک را آماده می کنید، از ریختن همزمان مواد خام در تابه خودداری کنید. خمیر پنکیک را حتما طبق روشی که در بالا توضیح داده شد آماده کنید. در غیر این صورت پنکیک شما بافت دلخواه را نخواهد داشت و سفت یا خشک می شود.

همانطور که گفتیم مواد پنکیک برای سفت شدن نیاز به استراحت دارند اما این بدان معنا نیست که می توانید این مواد را از شب قبل تهیه کنید.

دستور پخت پنکیک شکلاتی که با کمک تیم آکادمی باک برای شما آماده کردیم را حتما امتحان کنید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید. اگر علاقه مند به شرکت در کلاس های آشپزی، تزیین غذا، پخت انگشتی و ... هستید، حتما با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را برای حضور در کلاس های آکادمی باک انجام دهید.

مراجعه به سایت: https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنکیک-شکلاتی-پف-دار/


نويسنده : چک مارکر


کامفور چیست؟


ترکیبی آلی فرار، با بوی تند و سفید رنگ که از صمغ درخت کافور تهیه می شود، از قدیم الایام در ایران به عنوان یک ماده معطر و ضد عفونی کننده استفاده می شده است. درخت کافور تا 30-25 متر رشد می کند و صمغ کافور در بسیاری از نقاط یافت می شود. کافور معمولا در ژاپن، ویتنام و اندونزی رشد می کند. خواص تخریبی فواید دارویی کافور بعدها در دوره اسلامی کشف شد.

کافور متعلق به گروهی از ترکیبات آلی است که ساختار و واکنش‌های خاص آن از مشکلات مهم شیمی آلی در قرن نوزدهم بود. نقطه ذوب آن در حدود 178 تا 179 درجه سانتیگراد (352 تا 354 درجه فارنهایت) است و فرمول مولکولی آن C10H16O است.

کافور یک داروی قدیمی است که محبوب و رایج است.

موارد مصرف و خواص کافور

افراد برای تسکین درد و کاهش خارش از کافور روی پوست استفاده می کنند. همچنین برای درمان قارچ، زگیل، نیش حشرات، تبخال، هموروئید و آرتروز استفاده می شود.

برخی افراد از کافور برای پیشگیری از سرفه، درمان عفونت های تنفسی، درمان فشار خون پایین که هنگام ایستادن رخ می دهد و معالجه گاز روده (نفخ) استفاده می کنند. کارشناسان نسبت به انجام این کار هشدار می دهند زیرا کافور در صورت مصرف می تواند عوارض جانبی جدی و حتی مرگ ایجاد کند.

امروزه از کافور به عنوان نرم کننده نیترات سلولز و مومیایی و همچنین در آتش بازی و داروسازی استفاده می شود.

برخی افراد از کافور به صورت موضعی برای درمان بیماری های تنفسی و درمان علائم بیماری قلبی استفاده می کنند.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از کافور همراه با روغن کرچک و اکالیپتوس ممکن است به کاهش عوارض ناشی از نیش پشه کمک کند.

کافور در بسته بندی های 25 کیلویی قابل فروش می باشد

متن کامل مقاله را بخوانید: https://exirchemi.com/product/camphor/


نويسنده : چک مارکر


خرید بخاری برقی؛ روی چه موضوعاتی باید تمرکز کنید؟


انواع مختلفی از بخاری در بازار وجود دارد و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام بخاری برای شما مناسب است. در این مطلب نحوه خرید یک بخاری برقی مناسب را به شما گفته ایم بدون شک یک بخاری برقی می تواند محیط سرد را به سرعت و خیلی راحت گرم کند. انتخاب بخاری برقی مناسب برای گرم کردن فضای شما می تواند کمی مشکل باشد.

سایز بخاری برقی

قبل از خرید بخاری برقی باید اندازه مورد نیاز خود را با توجه به ابعاد محیطی که می خواهید گرم کنید در نظر بگیرید. اگر یک بخاری بزرگ برای یک منطقه کوچک بخرید، در نهایت انرژی زیادی را هدر خواهید داد و هزینه های غیر ضروری دیگری را متحمل خواهید شد. برخلاف نصب یک بخاری کوچک در یک اتاق بزرگ، شما را گرم نمی کند. یک راه آسان برای محاسبه اندازه بخاری وجود دارد.

طبق قانون فعلی، برای گرم نگه داشتن حدود 30 سانتی متر مربع به 10 وات توان گرمایشی نیاز است. بنابراین یک بخاری برقی 1500 وات می تواند فضایی در حدود 15 فوت را گرم کند. مقدار گرمایی که یک بخاری برقی می تواند تولید کند را محاسبه کنید و اندازه بخاری مورد نیاز خود را با توجه به فرمول محاسبه آن محاسبه کنید.

تکنولوژی مورد استفاده در بخاری برقی

فن آوری های مورد استفاده در بخاری های برقی

بخاری های برقی با استفاده از فناوری های مختلف اتاق را گرم می کنند. برخی از آنها برای گرم کردن کل اتاق ها و برخی دیگر برای گرم نگه داشتن افراد یا اشیاء جلوی آنها مناسب هستند. قبل از خرید بهتر است بدانید که کدام نوع بخاری برای شما مناسب است. از جمله این تکنیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گرمایش همرفت

فناوری گرمایش کانوکشن یکی از محبوب ترین روش ها برای گرم کردن اتاق ها است. در این حالت کل اتاق به خوبی گرم می شود و گرمای آن بیشتر باقی می ماند. در بخاری برقی مدل گرمایش همرفتی، جریان گرما از طریق یک دستگاه مولد گرما (مانند سیم پیچ برقی، روغن یا سیم برق) می گذرد و کل محیط را گرم می کند. اکثر مدل های گرمایش برقی مدل گرمایش کانوکشن مجهز به فن نیز هستند و هوای گرم را در کل اتاق به گردش در می آورند. بخاری های De'Longhi از محبوب ترین بخاری های برقی مجهز به گرمایش کانوکشن هستند.

گرمایش تابشی

گرمایش الکتریکی با استفاده از گرمای تابشی بر گرم کردن فضای روبروی شما متمرکز است. این بخاری ها بیشتر برای اتاق خواب و کنار تخت، ادارات و یا اتاق های کوچک دیگر مناسب هستند. البته از این نوع بخاری ها وجود دارد که می توانید آنها را زیر میز قرار دهید و در حین کار گرم نگه دارید. بخاری های برقی مادون قرمز مانند بخاری های تابشی عمل می کنند و فقط قسمت جلویی آنها را گرم می کنند. این بخاری ها مجهز به لامپ های کوارتز مادون قرمز هستند تا دمای مطلوب را فراهم کنند.

گرمایش میکروترمال

این فناوری از دو نوع گرمای همرفتی و تابشی استفاده می کند. گرما از طریق پانل ها فرستاده می شود و گردش طبیعی هوای گرم را در سراسر اتاق به گردش در می آورد. این بخاری نه تنها اتاق را گرم نگه می دارد بلکه از حرکت گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا در اتاق جلوگیری می کند و برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم مناسب است. این بخاری این ویژگی را ندارد پس بی صدا است. اکثر این مدل ها به صورت دیواری یا زمینی نصب می شوند.

انواع بخاری برقی

بخاری برقی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع و مدل آن می توانید یکی را انتخاب کنید. در این قسمت به طور مختصر به انواع بخاری ها از نظر مکانیزم تولید گرما اشاره می شود.

بخاری برقی سرامیکی

بخاری برقی سرامیکی

این بخاری ها دارای عناصر گرمایشی سرامیکی هستند و می توانند بدون سیم و سیم پیچ گرما تولید کنند. این بخاری به طور موثر میزان تولید گرما را تنظیم می کند و می تواند دمای مناسب و اتاق را برای مدت طولانی تامین کند.

بخاری برقی

بخاری نفتی برقی

این نوع بخاری برقی با فناوری گرمایش مایکوترمیک کار می کند. در واقع گرمایش تابشی و همرفتی با استفاده از روغن انتقال حرارت در داخل بخاری انجام می شود. این روغن به تمام بخاری ها نفوذ می کند و گرما را در تمام اتاق پخش می کند.

بخاری برقی مادون قرمز

بخاری برقی مادون قرمز

همانطور که گفته شد این بخاری ها گرمای تابشی تولید می کنند و دو نوع هستند.

گرمایش با لامپ کوارتز سیم گرمایش آن از 80 درصد نیکل و 20 درصد کروم تشکیل شده و داخل لامپ کوارتز می باشد.

بخاری هایی با بخاری میله ای، این بخاری ها با استفاده از یک عنصر فلزی جامد شبیه به سیم گرمایش داخلی، گرما تولید می کنند و اتاق را گرم می کنند.

مدل های مختلف بخاری برقی

انواع مدل ها و طرح های بخاری برقی در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید.

بخاری برقی زمینی

بخاری های زمینی

این بخاری ها به راحتی قابل حمل هستند، به صورت عمودی نیز در دسترس هستند و خیلی بزرگ نیستند. آنها را می توان روی زمین قرار داد و معمولاً دارای یک فن است و گرما را در تمام اتاق پخش می کند.

یک بخاری برقی کوچک

این بخاری ها که قابل حمل هستند به راحتی روی هر نوع میز و یا حتی کف اتاق قرار می گیرند و برای فضاهای کوچک مناسب هستند. با این بخاری ها می توانید در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید. زیرا شما فقط می توانید فضای مورد استفاده خود را گرم کنید و هیچ انرژی در قسمت های دیگر ساختمان که به آن نیاز ندارید هدر نمی رود. این بخاری ها با سیستم های گرمایشی متفاوتی تولید می شوند و برای ایمنی به دستورالعمل های سازنده توجه کنید.

بخاری برقی دیواری. بخاری برقی دیواری

این نوع بخاری ها را می توان در داخل خانه یا روی دیوار نصب کرد و در محیط های کاری باز مانند کارگاه ها قابل استفاده است.

بخاری برقی زیرزمین

گرمایش زیرزمین برقی

این بخاری ها برای ساختمان های قدیمی بدون گرمایش و لوله کشی مناسب هستند. همچنین می توان از آن به عنوان افزودنی برای گرمایش ساختمان های جدید استفاده کرد. این بخاری ها هوای اتاق را از کف تا سقف گرم می کنند. در عین حال نصب آن آسان است و گرمای خوبی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، به لطف سطح لوله های آب گرم، تبادل حرارت با محیط بهتر انجام می شود. در این سیستم لوله ها نقش رادیاتور را ایفا می کنند و با استفاده از این نوع بخاری ها می توان تا 50 درصد در لوله کشی ساختمان صرفه جویی کرد.

البته یکی از مشکلات پاها گرمکن این است که هوا را خیلی خوب به گردش در نمی آورند. بنابراین اگر بخاری از کف اتاق روشن باشد، نمی توان انتظار داشت که اتاق و فضاهای مجاور نیز گرم شوند. از نظر ایمنی، بخاری های قرنیز بخاری های خوبی هستند.

مشاهده متن کامل: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-برقی


نويسنده : چک مارکر


یک سایت موفق چه ویژگی هایی دارد؟


کدام سایت موفق است؟

آیا به عنوان یک خریدار، وقتی می خواهید محصولی را بخرید، قبل از خرید در وب سایت های مرتبط جستجو و تحقیق می کنید؟ بر اساس گزارش بنیاد تجارت الکترونیک، 88 درصد از مردم قبل از خرید یک محصول، در مورد مشخصات، ویژگی ها و قیمت آن تحقیق می کنند. این آمار به این معنی است که اکنون بهترین زمان برای شروع یا گسترش کسب و کار آنلاین است و حتی اگر کسب و کار آنلاین دارید، می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. شرط موفقیت یک کسب و کار اینترنتی تنها طراحی سایت یا استفاده و فعالیت آن در شبکه های اجتماعی نیست. در مرحله بعد، بیایید نگاهی به موفقیت طراحی وب سایت بیاندازیم و ویژگی های یک وب سایت موفق چیست.

ویژگی های یک سایت موفق

ویژگی های یک سایت موفق

بررسی ویژگی های یک سایت موفق یکی از مواردی است که می تواند تجربه ما را برای موفقیت و پیشرفت سایت خودمان افزایش دهد. بدون شک با رعایت این نکات می توانید به نتایج عالی برسید.

بارگذاری سریع صفحه

یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ کاربران برای یک سایت این است که صفحه در کمتر از 8 ثانیه بارگذاری شود. در سال 2017، گوگل مطالعه‌ای انجام داد و متوجه شد که صفحاتی که در کمتر از 10 ثانیه بارگیری می‌شوند، 30 درصد شانس بازگشت دارند. نرخ پرش در این مورد به این معنی است که کاربران بدون کلیک بر روی لینک، پیمایش در صفحات یا بازدید از صفحات دیگر وارد وب سایت می شوند و از آن خارج می شوند. خروج کاربر از سایت می تواند به عنوان یک فرصت از دست رفته برای تبدیل کاربر به مشتری در نظر گرفته شود. در این صورت می توانید متوجه شوید که افزایش زمان بارگذاری صفحه و کاهش این زمان برای کاربر چقدر اهمیت دارد که می تواند برای کسب و کارها فرصت ایجاد کند.

یکی دیگر از عواملی که نشان دهنده مضر بودن سرعت بارگذاری سایت است، دو عامل احتمالی زیر است:

موتورهای جستجو مانند گوگل قادر به شناسایی محتوا بودند زیرا سرعت بارگذاری صفحه پایین بود.

موتور جستجو (گوگل) محتوایی را که توسط کاربر تایید نشده است در نظر می گیرد و کاربر مجبور به ترک سایت به عنوان محتوایی غیر مرتبط با جستجوی کاربر می شود.

این عوامل نشان دهنده نارضایتی کاربر از محتوا و در نتیجه نارضایتی موتور جستجو و در نهایت کاهش رتبه سایت و کاهش ترافیک است.

طراحی سایت ریسپانسیو

در اکثر مقالات منتشر شده در صفحه کلیک اول؛ در مورد اهمیت ریسپانسیو بودن سایت صحبت کردیم. دلیل اهمیت طراحی وب سایت ریسپانسیو این است که بیش از 50 درصد از کاربران از تلفن همراه برای جستجو و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند. این رقم شامل صاحبان مشاغل، به ویژه مشاغل آنلاین می شود. طراحی سایت ریسپانسیو برای افزایش بازدید و حتی افزایش فروش و کسب و کار مهم و ضروری است.

طراحی سایت ریسپانسیو مسئولیت اصلی طراح یا توسعه دهنده سایت است که باید به او گفته شود صفحات سایت را طوری طراحی کند که سایر کاربران بتوانند با استفاده از تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه ها صفحات سایت را مشاهده کنند. البته فراموش نکنید که در هنگام بررسی، بررسی کنید که سایر مانیتورها چگونه سایت شما را می بینند تا ببینند سایت شما واکنش گرا است یا خیر. برای این تست، https://search.google.com/test/mobile-friendly را وارد کرده و URL (آدرس سایت) را وارد کنید.

مقاله کامل: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/


نويسنده : چک مارکر


بیوگرافی فقیه سلطانی بازیگر و همسرش

بیوگرافی فقیهه سلطانی بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق شخصی و ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش جلال امیدیان را به همراه پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

فقیهه سلطانی کیست؟
خانم فقیهه سلطانی بازیگر عرضه فیلم و سریال ایرانی متولد بیست و نهمین روز از مرداد ماه سال ۱۳۵۳ می باشد.

بیوگرافی فقیه سلطانی بازیگر و همسرش

آغاز فعالیت هنری
سلطانی فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال ۷۰ با حضور در سریال امام علی ع آغاز کرد این سریال ساخته آقای داوود میرباقری بود و جزء اثر جاودان این کارگردان می باشد و فقیه توانست در این سریال به اوج شهرت برسد و بعد از آن در سریال‌هایی نظیر سایه‌ها،طریقه عشقی نیز بازی کند.

شهرت با سریال آغوش های خالی
خانم سلطانی با بازی در سریال آغوش های خالی ساخته آقای وحید نیکخواه آزاد در سال ۷۸ توانست به اوج شهرت برسد و پس از آن در سریال تبریز در مه و عمارت فرنگی بازی کند.

بازی در سریال یاور
وی در جدیدترین کارهنری خود در سریال یاور که برای ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما راس ساعت 20:15 به روی انتن میرود درکنار بازیگران مشهوری چون

بیشتر ببینید: بازیگر نقش جلال در سریال یاور کیست؟

داریوش ارجمند ، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، و مهوش افشارزاده به هنرنمایی پرداخته است.

فقیه سلطانی در سریال یاور

ازدواج و همسر
وی و تحلیل می باشد و همسر ایشان آقای جلال امیدیان یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران می باشد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام گندم می باشد.

بیوگرافی فقیه سلطانی و دخترش گندم

جلال امیدیان کیست؟
آقای جلال امیدیان متولد یکمین روز از فروردین ماه سال ۵۷ می باشد وی سابقه حضور در تیم های همچون پیکان ذوب آهن اصفهان و مس کرمان را در سوابق ورزشی خود دارا می باشد.

اینستاگرام فقیه سلطانی
صفحه رسمی وی به نشانی

faghihehsoltani فعال است علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر وی را در صفح رسمی وی مشاهده کنند.

 

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%81%d9%82%db%8c%d9%87-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%88-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1%d8%b4/


نويسنده : چک مارکر


آهنگ جدید سیروان خسروی به نام داره با تو یادم میره دیگه اون روزای سردو

متن آهنگ داره با تو یادم میره دیگه اون روزای سردو سیروان خسروی

داره با تو یادم میره دیگه اون روزای سردو!♫!
حال عجیبی بینمونه حسش میکنیم هر دو!♫!

 


نويسنده : چک مارکر


یک تیزر تبلیغاتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟



یکی از مهم ترین ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب، ایده و فیلمنامه قوی و جذاب است. یک ایده جذاب گویندگی تیزر زهرا شیراحمدی می تواند ذهن بسیاری را به خود جلب کند و مردم همیشه در مورد تیزرهای تبلیغاتی که دیده اند صحبت می کنند.

مهمترین نکته در مورد تیزر تبلیغاتی این است که بیننده در مقابل تلویزیون، رسانه، سینما و هر جای دیگری منتظر نمایش مورد علاقه خود است که می تواند یک فیلم، سریال، فیلم تلویزیونی، فوتبال و سایر برنامه های ورزشی باشد. تیزر شروع به پخش می کند، تبلیغ می کند که کانال را عوض نکند، تیزر را تا آخر تماشا می کند و ذهنش را درگیر می کند. بعد از ایده و فیلمنامه، جذابیت بصری بسیار مهم است.

استفاده از لوکیشن های شیک و جذاب، رنگ های زیبای لباس ها و اکسسوری ها، استفاده از چهره های زیبا و جذاب، موسیقی مناسب برای تریلر و کارگردانی حرفه ای مواردی هستند که می توانند یک تریلر را به یک تریلر تبلیغاتی خوب تبدیل کنند.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب در مقایسه با یک تیزر تبلیغاتی بد تنها این ویژگی ها نیست. یکی از مهم ترین موارد این است که تیزر نباید زمان زیادی را صرف صحبت کند، باید در مدت کوتاهی در تیزر به خوبی به مخاطب گفت و گفتن این حرف ها برای بازیگران لازم نیست. گفتن تمام کلمات متن در قالب داستان توسط خواننده خوانده می شود، اما کارگردان با دیدن تصاویر و نمونه ها با بیننده صحبت می کند و نکات اصلی داستان را بیان می کند.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با ما تماس بگیرید.

همه عوامل، لوکیشن ها، بازیگران پروژه باید در دسترس باشند و سعی کنند  آتیم ساز رادیو بهترین کاری را که می توانند ارائه دهند انجام دهند، زیرا مانند یک ماشین، اگر کار خود را به درستی انجام ندهد، ماشین روشن نمی شود و اگر استارت کار کند، با سر و صدا و مشکلات راه رفتن را شروع می کند و به مقصد نمی رسد.


نويسنده : چک مارکر