آهنگ جدید حمید عسکری به نام «خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم»
آهنگ جدید حمید عسکری به نام «خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم»

متن آهنگ خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم حمید عسکری

خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم
با مرور خاطراتت بازم خزمامو تازه کردم
حتی این کاغذای خیسم مثل من دیگه خستن از اشکام
حتی این شعرای نا تمومم دیگه موندن تو کار دنیام
می نویسم با چشم خیسم خاطراتمونو دونه دونه
شاید یروزی اونا رو خوندی شاید فهمیدی این عاشق دیوونه
گریه کردم تا بمونی نشد احساسمو بدونی
تو با بی رحمی درو بستی و رفتی از این خونه

https://musicdel.ir/single-tracks/173441/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر