همه چیز درباره پودر صورت


فونداسیون لایه ای از کرم با رنگ های مختلف تیره و روشن است که به صورت یک لایه روی پوست اعمال می شود. کرم پودر در آرایش صورت تاثیر بسزایی دارد. پودر کرم باید مکمل آرایش شما باشد. با این حال، مانند سایر لوازم آرایشی، کرم پودرها با هر رنگی سازگار نیستند.

دو نوع اصلی وجود دارد، یکی با رنگدانه، دیگری بدون رنگدانه. معمولا پایه آرایش کرم پودر با رنگدانه است. این مواد نه تنها استفاده از مواد آرایشی و صورت را تسهیل می کنند، بلکه به نرم و تیره شدن پوست نیز کمک می کنند.

از طرفی کرم پودرهای بی رنگ سطح را با توجه به درصد رنگ موجود در آن روشن می کنند.

به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید

اگر پوست معمولی (نه خیلی خشک یا خیلی چرب) ندارید، به مواد تشکیل دهنده کرم دقت کنید. امروزه کرم مخصوصی برای انواع پوست وجود دارد.

اگر اگزما یا حساسیت پوستی دارید، مراقب باشید از کرم های معطر، سیلیکونی یا خیلی چرب استفاده نکنید، در عوض از مواد ملایم و تسکین دهنده مانند سویا، آلوئه ورا، بابونه یا مواد معدنی مانند دی اکسید کربن تیتانیوم استفاده کنید. ضد آفتاب قبل از استفاده منظم، توصیه می شود این کرم ها را برای چند روز روی بازوی خود تست کنید تا مطمئن شوید که حساسیت ندارید.

با بهبود زخم یا خشکی، قرمزی یا خارش موقت صورت، استفاده از این کرم ها را به حداقل برسانید. اگر آکنه زیاد دارید به کرم های حاوی رنگدانه سبز توجه کنید. این محصول به کاهش و از بین بردن قرمزی صورت کمک می کند.

کسانی که پوست چرب دارند باید به دنبال کرم هایی با چربی کم یا شیرین بیان باشند، زیرا این مواد احتمال رشد باکتری ها را کاهش می دهند. پوست را نرم و لطیف می کند.

اگر به دنبال یک مرطوب کننده هستید، کرم باید حاوی موادی مانند جوجوبا یا عصاره آووکادو باشد.

اگر نگران چین و چروک هستید، این محصولات آرایشی می توانند راه حل خوبی باشند زیرا منافذ و خطوط صورت را پر می کنند. استفاده از این کرم را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. ویتامین C موجود در آن نیز به روشن شدن پوست کمک می کند.

زیاد استفاده کنید

پودرهای سنباده فاصله مناسب بین آرایش و پوست را حفظ می کنند، بنابراین اولین قدم هنگام آرایش است. اگر زیر چشم خود اسپری می کنید، پودر را در یخچال نگهداری کنید. سرما مواد التهابی را از بین می برد، اگر پوست حساسی دارید، کرم را با انگشتان خود نزنید، بلکه فقط با برس استفاده کنید.

ادامه نوشته: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-گریم-عروس/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر