یک سایت موفق چه ویژگی هایی دارد؟


کدام سایت موفق است؟

آیا به عنوان یک خریدار، وقتی می خواهید محصولی را بخرید، قبل از خرید در وب سایت های مرتبط جستجو و تحقیق می کنید؟ بر اساس گزارش بنیاد تجارت الکترونیک، 88 درصد از مردم قبل از خرید یک محصول، در مورد مشخصات، ویژگی ها و قیمت آن تحقیق می کنند. این آمار به این معنی است که اکنون بهترین زمان برای شروع یا گسترش کسب و کار آنلاین است و حتی اگر کسب و کار آنلاین دارید، می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. شرط موفقیت یک کسب و کار اینترنتی تنها طراحی سایت یا استفاده و فعالیت آن در شبکه های اجتماعی نیست. در مرحله بعد، بیایید نگاهی به موفقیت طراحی وب سایت بیاندازیم و ویژگی های یک وب سایت موفق چیست.

ویژگی های یک سایت موفق

ویژگی های یک سایت موفق

بررسی ویژگی های یک سایت موفق یکی از مواردی است که می تواند تجربه ما را برای موفقیت و پیشرفت سایت خودمان افزایش دهد. بدون شک با رعایت این نکات می توانید به نتایج عالی برسید.

بارگذاری سریع صفحه

یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ کاربران برای یک سایت این است که صفحه در کمتر از 8 ثانیه بارگذاری شود. در سال 2017، گوگل مطالعه‌ای انجام داد و متوجه شد که صفحاتی که در کمتر از 10 ثانیه بارگیری می‌شوند، 30 درصد شانس بازگشت دارند. نرخ پرش در این مورد به این معنی است که کاربران بدون کلیک بر روی لینک، پیمایش در صفحات یا بازدید از صفحات دیگر وارد وب سایت می شوند و از آن خارج می شوند. خروج کاربر از سایت می تواند به عنوان یک فرصت از دست رفته برای تبدیل کاربر به مشتری در نظر گرفته شود. در این صورت می توانید متوجه شوید که افزایش زمان بارگذاری صفحه و کاهش این زمان برای کاربر چقدر اهمیت دارد که می تواند برای کسب و کارها فرصت ایجاد کند.

یکی دیگر از عواملی که نشان دهنده مضر بودن سرعت بارگذاری سایت است، دو عامل احتمالی زیر است:

موتورهای جستجو مانند گوگل قادر به شناسایی محتوا بودند زیرا سرعت بارگذاری صفحه پایین بود.

موتور جستجو (گوگل) محتوایی را که توسط کاربر تایید نشده است در نظر می گیرد و کاربر مجبور به ترک سایت به عنوان محتوایی غیر مرتبط با جستجوی کاربر می شود.

این عوامل نشان دهنده نارضایتی کاربر از محتوا و در نتیجه نارضایتی موتور جستجو و در نهایت کاهش رتبه سایت و کاهش ترافیک است.

طراحی سایت ریسپانسیو

در اکثر مقالات منتشر شده در صفحه کلیک اول؛ در مورد اهمیت ریسپانسیو بودن سایت صحبت کردیم. دلیل اهمیت طراحی وب سایت ریسپانسیو این است که بیش از 50 درصد از کاربران از تلفن همراه برای جستجو و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند. این رقم شامل صاحبان مشاغل، به ویژه مشاغل آنلاین می شود. طراحی سایت ریسپانسیو برای افزایش بازدید و حتی افزایش فروش و کسب و کار مهم و ضروری است.

طراحی سایت ریسپانسیو مسئولیت اصلی طراح یا توسعه دهنده سایت است که باید به او گفته شود صفحات سایت را طوری طراحی کند که سایر کاربران بتوانند با استفاده از تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه ها صفحات سایت را مشاهده کنند. البته فراموش نکنید که در هنگام بررسی، بررسی کنید که سایر مانیتورها چگونه سایت شما را می بینند تا ببینند سایت شما واکنش گرا است یا خیر. برای این تست، https://search.google.com/test/mobile-friendly را وارد کرده و URL (آدرس سایت) را وارد کنید.

مقاله کامل: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر