یک تیزر تبلیغاتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
یک تیزر تبلیغاتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟



یکی از مهم ترین ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب، ایده و فیلمنامه قوی و جذاب است. یک ایده جذاب گویندگی تیزر زهرا شیراحمدی می تواند ذهن بسیاری را به خود جلب کند و مردم همیشه در مورد تیزرهای تبلیغاتی که دیده اند صحبت می کنند.

مهمترین نکته در مورد تیزر تبلیغاتی این است که بیننده در مقابل تلویزیون، رسانه، سینما و هر جای دیگری منتظر نمایش مورد علاقه خود است که می تواند یک فیلم، سریال، فیلم تلویزیونی، فوتبال و سایر برنامه های ورزشی باشد. تیزر شروع به پخش می کند، تبلیغ می کند که کانال را عوض نکند، تیزر را تا آخر تماشا می کند و ذهنش را درگیر می کند. بعد از ایده و فیلمنامه، جذابیت بصری بسیار مهم است.

استفاده از لوکیشن های شیک و جذاب، رنگ های زیبای لباس ها و اکسسوری ها، استفاده از چهره های زیبا و جذاب، موسیقی مناسب برای تریلر و کارگردانی حرفه ای مواردی هستند که می توانند یک تریلر را به یک تریلر تبلیغاتی خوب تبدیل کنند.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب در مقایسه با یک تیزر تبلیغاتی بد تنها این ویژگی ها نیست. یکی از مهم ترین موارد این است که تیزر نباید زمان زیادی را صرف صحبت کند، باید در مدت کوتاهی در تیزر به خوبی به مخاطب گفت و گفتن این حرف ها برای بازیگران لازم نیست. گفتن تمام کلمات متن در قالب داستان توسط خواننده خوانده می شود، اما کارگردان با دیدن تصاویر و نمونه ها با بیننده صحبت می کند و نکات اصلی داستان را بیان می کند.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با ما تماس بگیرید.

همه عوامل، لوکیشن ها، بازیگران پروژه باید در دسترس باشند و سعی کنند  آتیم ساز رادیو بهترین کاری را که می توانند ارائه دهند انجام دهند، زیرا مانند یک ماشین، اگر کار خود را به درستی انجام ندهد، ماشین روشن نمی شود و اگر استارت کار کند، با سر و صدا و مشکلات راه رفتن را شروع می کند و به مقصد نمی رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر