اعلامیه رسمی گوگل در مورد به روز رسانی اصلی دسامبر 2020



اعلام رسمی گوگل از آپدیت دسامبر 2020. دیروز گوگل در صفحه رسمی خود اعلام کرد که در حال به روز رسانی هسته توسعه یافته هستیم. این اعلامیه دارای دو قسمت اعلامیه انتشار است که یک قسمت از این آپدیت و قسمت دیگر هنوز در دسترس نیست و از این تاریخ تا آن زمان باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک به روز رسانی است و باگ ها و مشکلات اصلی این هسته برطرف خواهد شد. در ادامه این مقاله، این به روز رسانی را آزمایش خواهیم کرد. وبلاگ را دنبال کنید.

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی جامع برای الگوریتم اصلی منتشر می کنیم. گوگل، اصلی ترین خبر رسمی در مورد خزیدن و نمایه سازی صفحات برای وب مسترها در فهرست گوگل است. googleblog.com

بعد از امروز ما به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته را همانطور که چندین بار در سال انجام می‌دهیم منتشر می‌کنیم. به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی‌های ما در مورد این به‌روزرسانی‌ها همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کرده‌ایم باقی می‌ماند. لطفا این پست وبلاگ را برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ببینید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره گوگل بدانند، به‌روزرسانی اصلی اخبار رسمی در سایت‌های خزیدن و فهرست‌سازی برای وب‌مسترهای فهرست گوگل است. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که می تواند از تغییرات الگوریتم ایجاد شود، مهم است که بفهمیم این نوع تغییرات چیست.

بیایید با آنچه که به روز رسانی الگوریتم اصلی نیست شروع کنیم.

این یک به‌روزرسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رسیدگی به یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی ها مانند الگوریتم های جدیدی هستند که در الگوریتم اصلی ادغام شده اند.

گاهی اوقات آنها به طور کامل جداگانه اجرا می شوند، بدون ارائه الگوریتم اصلی با نتایج یا طبقه بندی های دیگر که سپس برای تغییر کیفیت استفاده می شود.

مهم ترین به روز رسانی ها در سئو چیست؟

به روز رسانی الگوریتم پایه توسعه یافته به این معنی است که الگوریتم پایه به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تغییر روشی باشد که برخی از عوامل موجود با یکدیگر مخالف هستند یا نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل منسجم.

 

پنجشنبه 2020

به روز رسانی اصلی می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل در توییتی اعلام کرد که گوگل در حال ارائه به روز رسانی الگوریتم است.

بعد از حدود 90 دقیقه گفت که به روز رسانی در حال انجام است و 1-2 هفته طول می کشد تا تکمیل شود

هدف از به روز رسانی های عمده

به‌روزرسانی‌های اصلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج جستجو در همه کشورها و در همه زبان‌ها داشته باشند.

هنگامی که وب سایت ها شروع به به روز رسانی هسته خود کنند، قطعاً کاهش یا افزایش رتبه بندی جستجو خواهند داشت.

تغییر در لیست جستجو ارتباط مستقیمی با محتوای سایت ها دارد.

یعنی اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب بوده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت و بالعکس، یعنی محتوای تازه منتشر شده ای وجود دارد که در زمان آخرین به روز رسانی در دسترس نبوده است.

با این حال، محتوای جدید باید دوباره ارزیابی شود. به طور خلاصه، طرح ممکن است کاملاً متفاوت از قبل باشد.

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی اصلی جدید (نسخه اصلی دسامبر 2020) را منتشر کرد.

بری شوارتز 3 دسامبر 2020، ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود (به‌روزرسانی دسامبر 2020) منتشر می‌کند. این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که نسخه اول به روز رسانی کرنل ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی هسته مه 2020 است.

در اینجا توییتی از طرف گوگل است که آن را اعلام کرد، جایی که گوگل گفت: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

شروع در ساعت 13:00 گوگل به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را در ساعت 13:00 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه Google اعلام کرد این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، آغاز کرد.

گوگل اضافه کرد: "به‌روزرسانی Core 2020 اکنون در دسترس است. طبق معمول با این به‌روزرسانی‌ها، عرضه کامل آن حدود یک یا دو هفته طول می‌کشد."

به روز رسانی قبلی آخرین به روز رسانی (هسته ای) می 2020 یک به روز رسانی بزرگ و جامع است که راه اندازی کامل آن دو هفته طول می کشد.

قبل از اعلام آپدیت اصلی ژانویه 2020 توسط گوگل، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی در مورد این به روز رسانی داریم.

قبل از این به روز رسانی چه اتفاقی افتاده است؟ این به روز رسانی بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت را ناامید کرد، زیرا بسیاری اظهار داشتند که به اندازه آپدیت قبلی موثر نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به روز رسانی منتشر کرد، اما برای رتبه بندی محلی بود.

این تغییرات به ویژه برای همه وب مسترها اهمیت دارد زیرا تغییرات زیادی در نتایج و رتبه بندی صفحات وب ایجاد می شود.

گوگل به روز رسانی این موارد نامشخص و غیرقابل پیش بینی است. Google مسائل مربوط به این وظایف را به ما نشان می دهد تا بررسی کند که آیا این سایت ها برای مخاطبان خود بهینه شده اند یا برای دریافت رتبه بندی ایجاد شده اند.

تغییرات عمده در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

همچنین به عنوان "قسمت رتبه صفر" و "موقعیت صفر" شناخته می شود، در بین وب سایت ها محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. به این معنی که به جای کلیک بر روی لینک و بازدید از آن، بازدید کننده در صفحه نتایج حضور دارد. جستجو جواب دارد. .

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به روز می کند، یک گام به جلو برمی دارد تا تجربه جستجو را آسان تر و با نیازهای کاربران مرتبط تر کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای کاربران وب همان است که گوگل قبلاً چندین به‌روزرسانی برای الگوریتم اصلی برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحات رتبه‌بندی شده در گوگل اعلام کرده است.

این بدان معناست که سایت‌هایی که علیرغم ارسال محتوای باکیفیت رتبه بالاتری در گوگل کسب نکرده‌اند، تقویت خواهند شد.

با این حال، وب سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند باید علل احتمالی آن را بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن سایت یا محتوای آن نیست. جستجوی عالی به این معنی است که می توان محتوای به روز شده را نوشت یا داده های جدیدی را که کاربران علاقه مند به خواندن آن هستند اضافه کرد.

در آینده بروزرسانی را به تفصیل تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و شما را از نوسانات موجود در ردیاب های آپدیت جدید مطلع خواهیم کرد.

اطلاعیه امروز فقط یک هشدار است و نسخه‌های بیشتری بعداً عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود چندین روز مانند قبل ادامه پیدا کنند.

این می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای کارآمدتر کردن آن باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، تفسیر گوگل از سوالات مخاطبان.

همچنین ممکن است در به‌روزرسانی از کلاس جدیدی از عناصر استفاده شده باشد که قبلاً در نظر گرفته نشده بودند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال گوگل شروع به اعلام (و صحبت در مورد) به روز رسانی های بزرگ گوگل کرده است.

Cad به روز رسانی هسته گوگل است؟

برخلاف سایر راه‌اندازی‌ها، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات مهم و اساسی در الگوریتم موتور جستجو و موتور جستجو است.

 

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با آپدیت جدید گوگل، گوگل نحوه رتبه بندی محتوا را پس از تغییر سایت نسبت به به روز رسانی قبلی مجددا ارزیابی می کند.

سایت هایی که به سختی برای بهبود رتبه خود تلاش می کنند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهینه سازی محتوای خود انجام نمی دهند، می توانند به نتایج عالی دست یابند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به روز رسانی های اصلی در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان ها بسیار قابل مشاهده و موثر هستند.

وب سایت ها به ناچار با شروع به روز رسانی هسته خود، رتبه بندی جستجوی خود را کاهش یا افزایش خواهند داد.

تغییر در رتبه بندی جستجو، چه مثبت یا منفی، نشان دهنده اهمیت محتوا است.

اگر محتوای لیست نسبت به آخرین به روز رسانی بهبود قابل توجهی داشته باشد، می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.تفاوت از آنچه انتظار می رود دور نیست.

افزودن اطلاعات بیشتر به یک محتوا روشی موثر برای ارسال سیگنال به گوگل در مورد ارتباط آن با سوالات مخاطبان است.

اگر تغییری در علاقه پژوهشی در مورد یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا نیز مرتبط‌تر در نظر گرفته شود.

برای اینکه بعد از این به روز رسانی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشیم چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه خود کمک کند.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. شاید چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما پایین بیاید، هیچ چیز نمی تواند تغییر کند." ما می دانیم که صاحبان سایت و دارای افت به دنبال حل مشکل هستند، اما می خواهیم به شما بگوییم که مجبور نیستید خطاها را برطرف کنید. همچنین، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد."

به روز رسانی بومی گوگل وب سایت های خاصی را بررسی نمی کند. به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود روشی که سیستم رتبه‌بندی Google محتوا را ارزیابی می‌کند، عموماً عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است در به‌روزرسانی اصلی کاهش یافته باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییرات با هدف بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی انجام می شود."

اساساً وقتی رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا این محتوا منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت را تامین می کند؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به وب سایت شما متصل نیستند، بخواهید که یک بررسی صادقانه از وب سایت شما انجام دهند. خط‌مشی‌های Google E-A-T (تخصص، صداقت و اعتماد) عموماً اعمال می‌شوند.

3. نحوه انجام آن

اگر می خواهید رتبه بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب ضروری است. ابزارهای تحلیلی موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با نیازهای مخاطبان هماهنگ کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 ابزار برتر بهینه سازی سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی خوب، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

هدف از این تغییرات بهبود محتوا در گوگل است، بنابراین "این ممکن است باعث شود برخی از صفحات برای عملکرد بهتر رتبه پایین تری داشته باشند." ترتیب رتبه بندی تغییر کرده است و برخی از صفحات به سادگی حذف شده و با صفحات ارزشمندتری جایگزین شده اند.

بر ارائه بهترین محتوا تمرکز کنید!

به محتوا امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوا متمرکز است. راهنماها در قالب یک سری سوالات در مورد محتوای شما به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوا حاوی مطالب اصلی، مرتبط، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تخصص: آیا آنها به خوبی مورد تحقیق، تحقیق و مورد اعتماد یک مقام حرفه ای هستند؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد، آیا در دستگاه های مختلف عملکرد خوبی دارد؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی بازدیدکنندگان را فراهم می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به عنوان منبع دیگری برای مشاوره در مورد محتوای عالی به آن اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

گوگل می گوید: اگر عملکرد بهبود یابد - تا به روز رسانی نسخه اصلی بعدی ادامه خواهد داشت. با این حال، پیام "در صورت نیاز به بهبودها" را نیز می توان به عنوان یکی از معدود به روز رسانی های کلیدی که هنوز منتشر می شود بازگرداند.

گوگل اشاره می کند که بهینه سازی توسط وب مسترها نتایج جستجو را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط رتبه بالاتری نسبت به سایر صفحات خواهد داشت.

ادامه پست: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر