عمل بینی معمولی
عمل بینی معمولی


زیبایی چیزی است که همه دوست دارند داشته باشند. به همین دلیل اکثر افراد وقتی از هیچ ویژگی صورت یا بدن خود راضی نیستند، تصمیم می گیرند برای بهبود این ویژگی ناخوشایند و تبدیل آن به یک ویژگی زیبا، جراحی زیبایی انجام دهند. یکی از آن اعمال است.

با توجه به اینکه بینی در موقعیت مرکزی صورت قرار می گیرد، اندازه و شکل آن تاثیر بسزایی در چهره فرد دارد. گاهی این اندام به قدری در صورت ظاهر می شود که گاهی دیگر ویژگی های صورت که گاهی بسیار زیبا هستند تحت تأثیر قرار می گیرد و زیبایی آن ها دیده نمی شود. این باریک شدن چیزی است که معمولا با جراحی بینی درمان می شود. رینوپلاستی طبیعی که معمولاً به آن رینوپلاستی می گویند، یک روش درمانی ایمن و روشی بسیار دقیق برای بهبود چهره هر فردی است که از بدن خود ناراضی است.



رینوپلاستی ساده چیست؟

رینوپلاستی طبیعی فرآیندی است که با انجام آن توسط جراحان مجرب و خوب بینی طبیعی در تهران می تواند چهره ای هماهنگ با تمام ویژگی های صورت ایجاد کند. این ویژگی ها با در نظر گرفتن ترجیحات قومیتی، جنسیت و آناتومی طبیعی در نظر گرفته می شوند. هنگامی که فردی تحت عمل جراحی بینی معمولی قرار می گیرد، احساس تنفس طبیعی است و بیمار احساس انسداد یا سختی در تنفس از طریق بینی ندارد. خطوط و گوشه های بینی نیز ساخته می شود.

تمام تغییرات ساختاری و اصلاحات ایجاد شده در جراحی بینی طبیعی باعث ایجاد یکپارچگی طبیعی بینی می شود. این تضمین می کند که ساختارهای بینی در طول زندگی زیبای جو به طور کامل محافظت می شوند و فرد پس از عمل بینی مشکلی برای تنفس ندارد. گاهی اوقات اصلاحات و درمان های انجام شده در حین عمل بینی طبیعی به قدری موثر است که تنفس از طریق این اندام حتی پس از عمل نیز آسان می شود.

طبیعت یکی از مهم ترین عواملی است که جراحان هنگام انجام یک عمل در نظر می گیرند. دکتر. ضیغمی بر ایجاد هارمونی تمرکز دارد و گاهی این موضوع را از ایجاد یک بینی بی عیب و نقص در اولویت قرار می دهد. برخلاف نظر بسیاری که فکر می کنند جراحی زیبایی بینی به معنای ایجاد یک بینی کامل است، هدف اصلی از جراحی زیبایی بینی ایجاد بینی ای است که ویژگی های آن برابر و هماهنگ با سایر ویژگی های صورت باشد، زیرا گاهی اوقات فقط بینی به عنوان یک بینی شناخته می شود. بینی بی عیب و نقص ، اما وقتی در کنار سایر ویژگی های صورت قرار می گیرد، اصلا برازنده نیست و به این چهره نمی آید. به همین دلیل هدف اصلی بهترین پزشک طبیعی بینی در تهران ایجاد هماهنگی بین بینی و سایر قسمت های صورت می باشد. بینی جدید شما در مقایسه با بقیه صورت شما بی عیب و نقص خواهد بود.



چرا افراد زیبایی زیبایی بینی را انتخاب می کنند؟

در بین انواع جراحی های بینی، بهترین دلیل برای کسانی که می خواهند جراحی بینی طبیعی را ترجیح دهند، ظاهر طبیعی و ظاهر متناسب و ظریف آن است. بسیاری از افراد زیبایی پس از جراحی بینی می خواهند بینی خود را انجام دهند تا دیگران ندانند که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و در عین حال هیچ نقصی در این اندام وجود ندارد که اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار داده و باعث خجالت یا تمسخر آنها می شود. . به آنها.

به همین دلیل بسیاری از محققین زیبایی وقتی به بهترین پزشک بینی در تهران مراجعه می کنند، از او می خواهند که در حین جراحی بینی و نارضایتی از بزرگی، شکل یا سایر عیوب بینی برایشان بینی طبیعی بسازد. حمل کردن آنها بسیاری از اینها زیبا هستند، در عین حال می خواهند بدی و بدشکلی بینی خود را از بین ببرند و حمل کنند، نمی خواهند تغییرات ایجاد شده در بینی آنها نمایان شود تا توسط دیگران دیده شود. جراحی زیبایی بینی این احساس در مردان بیشتر از زنان است. بنابراین، آنها تحت یک عمل جراحی طبیعی بینی قرار می گیرند.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنیک های جراحی، یکی از دغدغه های جراحی اسکار، کاهش جای زخم های باقی مانده پس از جراحی است. بنابراین مشکل اسکارهای حاصل از عمل جراحی بینی از بین می رود همچنین می توان انتظار بزرگتر بینی را داشت. همانطور که در ابتدای این بخش ذکر شد. علاقه مندان به زیبایی دلایل زیادی را به عنوان انگیزه تصمیم گیری برای انجام جراحی بینی ذکر می کنند.

یکی از مهمترین عوامل مشکلات مادرزادی است. چند نفر دیگر نیز پس از تصادفات شدید از ناحیه بینی مجروح شدند. برخی از زیبایی ها با مشکلات تنفسی مانند گرفتگی بینی مواجه هستند و برخی پیش از این در تهران جراحی بینی معمولی انجام داده اند، اما از آنجایی که این عمل به یک جراح کم تجربه سپرده شد، نتیجه نامطلوب بوده و اکنون در تلاش برای رفع مشکلات هستند. که در نتیجه جراحی بینی اولیه به دست می آیند، باید تحت عمل جراحی بینی ثانویه یا ترمیمی قرار گیرند.

 

رینوپلاستی طبیعی برای انواع بینی

رینوپلاستی طبیعی استخوانی: بینی که از استخوان های سخت و بافت غضروفی تشکیل شده است، می تواند تحت تاثیر تغییرات مختلفی قرار گیرد. نتیجه جراحی بینی استخوانی طبیعی طبیعی و رضایت بخش خواهد بود، البته در برخی موارد نمی توان عملکرد بینی را تعیین کرد.

رینوپلاستی طبیعی گوشتی: برخلاف بینی های استخوانی، بینی های گوشتی از بافت های نرم و ضعیف تری ساخته شده اند. بنابراین انجام تغییرات زیادی در بافت ها در حین جراحی بینی توصیه نمی شود. بنابراین می توان گفت رینوپلاستی طبیعی بهترین روش برای این نوع بینی خواهد بود. زیرا با حفظ ساختار اولیه، عیوب و بی نظمی های موجود برطرف می شود.

 

 

چگونه برای یک جراحی بینی معمولی آماده می شوید؟

برای دستیابی به بهترین نتیجه از این نوع جراحی، مراحل خاصی از زمان منتهی به روز جراحی بینی طبیعی وجود دارد. وقتی صحبت از دستورالعمل های آماده سازی قبل از عمل در زمان مشاوره می شود، پزشکان مصرف آسپرین، ایبوپروفن، ویتامین E، مکمل ها و هر نوع رقیق کننده خون را توصیه می کنند. .

او همچنین در توصیه های دیگر خود تاکید می کند که اگر سیگار می کشیم، حداقل دو هفته قبل از عمل باید آن را ترک کنیم. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C، مواد معدنی و آهن دو هفته قبل از جراحی بینی طبیعی از دیگر توصیه های یک پزشک خوب جراحی بینی طبیعی تهران به بیمار است. حدود 8 ساعت قبل از جراحی نباید چیزی بخورید یا بنوشید. دلیل نخوردن یا ننوشیدن، جلوگیری از ناراحتی است که ممکن است در حین بیهوشی ایجاد شود. اگر این نکته را رعایت نکنید، پزشک جراحی شما را لغو می کند.



مشاوره قبل از جراحی منظم بینی

جلسه مشاوره توسط بسیاری از جراحان طبیعی بینی با تجربه و با تجربه از جمله دکتر دکتر برگزار می شود. آتوسا ضیغمی برترین جراح بینی طبیعی در تهران جلسه ارزشمندی را در نظر گرفت. از جمله عواملی که این جلسه را مهم می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پزشک جراح بینی طبیعی در تهران با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار و انجام یک ارزیابی جامع، به شناسایی و مدیریت بهتر خطرات ناشی از جراحی بینی طبیعی کمک می کند.

متخصص جراحی بینی طبیعی در تهران نتایج مورد نظر را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و بهترین راه را برای دستیابی به آنها پیشنهاد می کند. او با استفاده از تکنیک های مختلف یا پیشنهاد استفاده از ایمپلنت، بهترین برنامه را برای دستیابی به بهترین نتیجه مورد نظر شما ایجاد می کند.

در طول مشاوره، هزینه ها و گزینه های پرداخت مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در برخی موارد، فرآیند جراحی بینی تاثیر روانی بر روی بیمار می گذارد. صحبت با یک جراح بینی با تجربه می تواند وضعیت روانی بیمار را بهبود بخشد و به او کمک کند تا با ترس های مرتبط با این روند مقابله کند. در واقع در این شرایط پزشک با همراهی بیمار در فرآیند، نقش یک همراه را طی تجربه ای جدید برای بیمار ایفا می کند.

تکنیک های جراحی بینی

رینوپلاستی معمولی را می توان در بیمارستان یا کلینیک انجام داد و یک درمان قطعی محسوب می شود. پزشک برای انجام این عمل از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده می کند. اگر اصلاحات روی بینی جزئی باشد، جراحی اغلب با بی حسی موضعی انجام می شود. اگر عمل پیچیده باشد، این عمل با بیهوشی عمومی انجام می شود. پس از این مرحله، جراح بین دو سوراخ بینی و داخل بینی برشی ایجاد می کند. پوست مورچه یا استخوان را جدا می کند و آن را دور می اندازد. سپس شروع به شکل دادن به بینی می کند. اگر به غضروفی برای بینی جدید خود نیاز دارید تا ساختار را محکم کند، یک جراح بینی خوب از سایر قسمت های بدن مانند گوش یا دنده برای انتقال غضروف به بینی یا به دیگری استفاده می کند. البته غضروف دنده بر غضروف گوش ارجحیت دارد. غضروف گوش خمیده و انعطاف پذیرتر از غضروف است.

گاهی اوقات از ایمپلنت و پیوند استخوان استفاده می شود. هر آنچه که مربوط به نیازهای بینی باشد، توسط بهترین جراح بینی طبیعی در تهران نشان داده می شود و برای هر کدام با نظر پزشک از روش های خاصی استفاده می شود. عمل جراحی بینی معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد. اگر فرآیند پیچیده باشد، فرآیند طولانی تر خواهد بود. در حالی که شما در حال نقاهت پس از جراحی بینی معمولی هستید، پزشک یک ایمپلنت فلزی یا پلاستیکی را در بینی شما قرار می دهد. این به بینی کمک می کند تا شکل جدید خود را در حین بهبودی حفظ کند. گاهی کیسه های بینی در داخل بینی قرار می گیرند. هدف از کاشت بینی تثبیت سپتوم، بخشی از بینی بین سینوس ها است.

مطالعه از منبع: https://cliniczibayi.com/عمل-بینی/عمل-بینی-شیراز-بهترین-جراح-بینی-شیراز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر