معرفی بهترین دیزل ژنراتور
معرفی بهترین دیزل ژنراتور


دیزل ژنراتور دستگاهی است که انرژی شیمیایی سوخت دیزل را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. دیزل ژنراتورها اغلب به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در مناطقی که برق شبکه غیرقابل اعتماد یا در دسترس نیست استفاده می شود.

دیزل ژنراتورها همچنین برای ردیابی بار و بهبود کیفیت توان در برنامه های متصل به شبکه استفاده می شوند. در ادامه این مقاله به توضیح دیزل ژنراتور و سپس معرفی دیزل ژنراتور ولوو و بادوین می پردازیم.



آشنایی با دیزل ژنراتورها

دیزل ژنراتورها یک منبع انرژی پشتیبان و اضطراری مهم برای بسیاری از صنایع مانند بیمارستان ها، مراکز داده، مخابرات، ساخت و ساز، معدن، کشاورزی، ارتش و امداد رسانی در بلایای طبیعی هستند. همچنین می توان از آن برای کاربردهای خارج از شبکه در مناطق دورافتاده که برق شبکه در دسترس یا امکان پذیر نیست استفاده کرد.

با این حال، دیزل ژنراتورها دارای معایبی نیز هستند که باید قبل از انتخاب آنها به عنوان راه حل قدرت مورد توجه قرار گیرند. بنابراین، مقایسه انواع ژنراتورها از نظر عملکرد، هزینه، اثرات زیست محیطی و مناسب بودن برای کاربری مورد نظر توصیه می شود.



توضیحات دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند: موتور دیزل و ژنراتور. یک موتور دیزل سوخت دیزل را برای تولید انرژی مکانیکی می سوزاند که ژنراتور را برای تولید برق به حرکت در می آورد. ژنراتور معمولاً یک ژنراتور AC سنکرون است که یک خروجی جریان متناوب تک فاز یا سه فاز (AC) تولید می کند.

بسته به طراحی و کاربرد، موتورهای دیزلی می توانند از نظر اندازه، قدرت، مصرف سوخت، سطح صدا و آلایندگی متفاوت باشند. آنها را می توان بر اساس سرعت به چهار نوع تقسیم کرد: سرعت کم (600-300 دور در دقیقه)، سرعت متوسط ​​(600-1200 دور در دقیقه)، سرعت بالا (1200-1800 دور در دقیقه) و سرعت بسیار بالا (بیش از 1800 دور در دقیقه). . چرخش در دقیقه). دیزل ژنراتورهای پرسرعت و پرسرعت عموماً برای تولید برق پیوسته و در مقیاس بزرگ استفاده می شوند، در حالی که دیزل ژنراتورهای پرسرعت و پرسرعت برای تولید برق کوچک و متناوب مناسب هستند.


مزایا و معایب دیزل ژنراتورها

دیزل ژنراتورها دارای مزایا و معایب متعددی نسبت به انواع دیگر ژنراتورها هستند. برخی از مزایای کلیدی دیزل ژنراتورها عبارتند از:

هزینه تعمیر و نگهداری: دیزل ژنراتورها قدرتمند و بادوام هستند و نسبت به سایر ژنراتورهای مشابه نیاز به نگهداری کمتری دارند.

بهره وری سوخت: سوخت دیزل چگالی انرژی بالاتری نسبت به بنزین یا گاز طبیعی دارد، به این معنی که دیزل ژنراتورها می توانند در هر واحد سوخت، توان بیشتری تولید کنند.

عمر طولانی: دیزل ژنراتورها تا زمانی که به درستی نگهداری و نگهداری شوند می توانند برای مدت طولانی بدون ساییدگی و پارگی عمده کار کنند.

سهولت در دسترس بودن: سوخت دیزل در اکثر نقاط جهان به طور گسترده در دسترس و نسبتا ارزان است.

ایمنی: سوخت دیزل نسبت به بنزین یا گاز طبیعی کمتر قابل اشتعال و انفجار است و خطرات آتش سوزی و انفجار را کاهش می دهد.



برخی از معایب اصلی دیزل ژنراتورها عبارتند از:

صدای نسبتاً زیاد: موتورهای دیزلی بلندتر از موتورهای گازسوز هستند و باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای ساکنان اطراف و حیات وحش می شوند.

انتشار آلاینده ها: موتورهای دیزلی آلاینده های مضر بیشتری نسبت به موتورهای گازی مانند اکسیدهای نیتروژن (NOx)، اکسیدهای گوگرد (SOx)، ذرات معلق (PM)، مونوکسید کربن (CO) و هیدروکربن ها (HC) منتشر می کنند. این انتشارات دیزل ژنراتور می تواند باعث آلودگی هوا، تغییرات آب و هوا، باران اسیدی، مه دود و مشکلات سلامتی شود.

ذخیره سازی سوخت: سوخت دیزل برای جلوگیری از آلودگی، تخریب، نشت و سرقت نیاز به نگهداری و جابجایی مناسب دارد. سوخت دیزل می تواند تحت تأثیر هوای سرد قرار گیرد که می تواند ژل یا موم شود و سیستم سوخت را مسدود کند.

هزینه اولیه: ژنراتورهای دیزلی اغلب بیشتر از ژنراتورهای گازی با اندازه و توان خروجی یکسان قیمت دارند.



دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو یکی از محصولات باکیفیت و محبوب ولوو پنتا است که در زمینه تولید موتورهای دیزلی صنعتی و دریایی فعالیت می کند. دیزل ژنراتور ولوو با موتورهای دیزلی ولوو و دینام های قابل اعتماد مانند استمفورد، مارلی، لروی سامر و غیره تولید می شود. و قابلیت تامین برق اضطراری و پشتیبان را دارد. دیزل ژنراتور ولوو بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده و دارای راندمان بالا، راندمان بالا، مصرف سوخت پایین، سطح صدای کم، عمر طولانی و نگهداری آسان است. این دیزل ژنراتور برای تامین برق برخی از محصولات مانند داکت اسپلیت جنرال استفاده می شود.

دیزل ژنراتورهای ولوو یکی از بهترین گزینه ها برای تامین برق اضطراری در زمان قطع برق هستند. دیزل ژنراتور ولوو با استفاده از موتورهای دیزلی ولوو پنتا با کارایی بالا و قدرتمند قادر به تولید برق با راندمان بالا، راندمان بالا و مصرف سوخت کم است. در این مقاله به معرفی دیزل ژنراتور Volvo TAD531GE با قدرت 110 اسب بخار می پردازیم.

 

دیزل ژنراتور ولوو TAD531GE


دیزل ژنراتور Volvo TAD531GE یک دستگاه قابل اعتماد و بادوام است که با آخرین فناوری Volvo Penta توسعه یافته است. این دستگاه دارای مشخصات فنی زیر می باشد:

قدرت پایه: 100 قهوه

برق اضطراری: 110 کاوا

برند موتور: Volvo Penta

مدل موتور: TAD531GE

کشور سازنده موتور: سوئد; آلمان

قدرت موتور: 101 اسب بخار

حداکثر قدرت موتور: 113 اسب بخار

حجم موتور: 4.76 لیتر

تعداد سیلندر: 4 عدد

ژنراتور دیزل بالدوین



اگر به دنبال یک مجموعه دیزل ژنراتور مطمئن و بادوام برای نیازهای صنعتی خود هستید، برند بادوین را در نظر بگیرید. Baudwin یک شرکت فرانسوی است که از سال 1918 موتورهای دیزلی و ژنراتورهای دیزلی تولید می کند. آنها طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند که می توانند کاربردهای مختلف و نیازهای برق را برآورده کنند. این بدان معنی است که انواع مختلفی از دیزل ژنراتور بادوین برای استفاده در صنایع مختلف وجود دارد.

Badwin یک نام قابل اعتماد در صنعت دیزل ژنراتور با بیش از یک قرن تجربه و نوآوری است. اگر به دنبال دیزل ژنراتوری هستید که نیازها و انتظارات تجاری شما را برآورده کند، باید Badwin را به عنوان اولین انتخاب خود در نظر بگیرید.



اخرین حرف

دیزل ژنراتور کاشانی شرکتی است که در زمینه طراحی، ساخت و عرضه انواع دیزل ژنراتور فعالیت می کند. دیزل ژنراتور کاشانی ارائه دهنده خدمات پس از فروش می باشد. این خدمات شامل نصب می باشد. تعمیر و نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور. دیزل ژنراتور کاشانی نیز در زمینه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب با نیاز مشتری مشاوره می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت دیزل ژنراتور کاشانی می توانید به وب سایت مراجعه نمایید. kashanico.com

مشاهده متن کامل: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887254-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر