اردو در نوروز چیست؟


در ابتدا ممکن است برای عده ای این سوال پیش بیاید که اردوی نوروزی چیست و یا فکر کنید که اردوی تفریحی است که در ایام نوروز برگزار می شود اما در واقع نام کامل این دوره اردوی تحصیلی نوروزی است که مختص داوطلبان می باشد. کنکور سراسری چون در ایام نوروز که در خانه جایی برای درس خواندن نیست می توانم خوب درس بخوانم و در محیط بهتر شوم.



اردوی یادگیری نوروزی کجا خواهد بود؟

اردوهای تحصیلی نوروزی معمولاً در دانشگاه ها یا مدارس شبانه روزی تحصیلی برگزار می شود و از این رو به آنها مدارس شبانه روزی آیدان یا مدارس شبانه روزی نوروزی نیز می گویند. این رویداد در تهران هر ساله در دانشگاه‌های خواز نصیر و تهران و هر سال در دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف برگزار می‌شود.



در این استراحتگاه ها چه می گذرد؟

در این دوره های آموزشی که اغلب توسط بهترین مراکز امتحانی در تهران برگزار می شود، هر داوطلب برای خود مکانی برای مطالعه دارد، در برخی از رشته ها داوطلبان دارای یک (فقط) صندلی امتحانی هستند و در برخی دیگر چندین نفر در یک صندلی بزرگ درس می خوانند. جدول. ، اما در بهترین کمپ نوروزی هر داوطلب یک میز و صندلی بسیار بزرگ و راحت برای مطالعه دارد و از ساعت 7 صبح تا 22 الی 22 در دانشگاه درس می خوانند و خدمات مشاوره ای و آموزشی زیادی نیز برای آنها تدارک دیده شده است.


چه خدمات مشاوره ای در کمپ نوروزی ارائه می شود؟

در اردوی نوروزی داوطلبان یک مشاور شخصی دارند که قبل از شروع اردو برای هر داوطلب یک برنامه سفارشی در نظر می گیرد و در تمام ایام عید سعید فطر در کنار داوطلبان است تا به آنها کمک کند تا به خوبی یاد بگیرند و روش های یادگیری خود را بهبود بخشند. می تواند یاد بگیرد. در نهایت در پایان 3 ماه با استفاده از بهترین روش، خلاصه خوبی از مطالعات خود دارید.

در این اردوها معلمان کنکور به دانش آموزان می پیوندند که با انجام جمع بندی و اصلاح مشکلات درسی به نیازهای یادگیری آنها پاسخ می دهند.

حضور روانشناس و مشاور انگیزشی از دیگر ویژگی های این اردوهاست.



آیا در این کمپ ها داوطلب می پذیرید؟

اکثر کمپ های نوروزی کامل ترین پذیرایی را ارائه می دهند که شامل صبحانه، میان وعده، ناهار و شام می باشد که از بهترین رستوران های تهران تهیه شده و زیر نظر کارشناس تغذیه ارائه می شود. بنابراین داوطلبان با تغذیه و کیفیت مناسب می توانند انرژی لازم برای مطالعه در ایام حر نوروز را داشته باشند.



کدام اردوی نوروزی در بین برگزارکنندگان اردوهای نوروزی بهترین است؟

با نگاهی به خدمات کمپ های نوروزی می توان دریافت که اکثر مجموعه ها از نظر خدماتی تقریبا برابر هستند و قیمتی در حدود 1.5 تا 3 میلیون در ایام نوروز دارند، اما در این بین داوطلبان باید به دنبال مجموعه ای باشند که بهترین و سازماندهی شده ترین رویداد را ارائه می دهد. انجام دادن. کنکور بدهیم چون به سمت پرداخت می رویم و اگر وقت نوروزی را در جمع آوری بی نظم تلف کنیم، این زمان مهم و مهم به هیچ وجه قابل بازگشت نیست.

به عنوان فردی که سال ها در زمینه آموزش کنکور فعالیت کرده ام و پس از بررسی اردوهای نوروزی به این نتیجه رسیدم که اردوی نوروزی موسسه موفقیت یکی از بهترین هاست.

این اردو طولانی ترین اردوی نوروزی است، یعنی 13 روز و درست قبل از عید شروع می شود و از زمان شلوغ قبل از عید به خوبی استفاده می شود.

همه روزه از ساعت 7 صبح تا 22 شب بیش از 50 مشاور تهرانی و دبیر کنکور از اردو بازدید می کنند. هماهنگی های انجام شده در این کمپ و در دسترس بودن غذای خوب از جمله موارد خاص سرویس اردوی نوروزی مرکز پیروزی است به طوری که غذاهای این کمپ توسط رستوران ایرانی تهیه می شود و حجم آن بسیار زیاد است. آنچه مهم است این است که داوطلب بتواند از شغل انتخابی لذت ببرد و با توجه به خدماتی که دریافت می کند، دستمزد دریافت کند.

مطالعه مقاله کامل:

نظرات شما عزیزان:



نويسنده : چک مارکر