این تغییر روش پنجره UPVC شما
این تغییر روش پنجره UPVC شما

 

حال با ورود به دوره ای که به علت رقابت شدید برندها شروع به مفهوم سازی و جایگاه یابی در ذهن مخاطب کرده اند چنین شعارهایی جز خسران چیزی به همراه ندارند. امروزه UPVC یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده توسط تولید کنندگان در و پنجره ها یا به عنوان مثال کاشی های پلاستیکی سقف های پلاستیکی را نشان می دهد. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کند و از موارد ضمانت نامه ی پروفیل ها ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب می باشد. پروفیل های uPVC ویستابست ، دارای ضمانت نامه 10 ساله در مورد تغییر شکل و رنگ با همکاری بیمه نامه آسیا میباشد. محصولات ویستابست عبارت اند از ، پروفیل 3 محفظه ای ، پروفیل 5 محفظه ای ، پروفیل های کشویی ، پروفیل بازسازی ، مولیون استاتیک ، لمینت ، قطعات جانبی و پروفیل های مخصوص بازسازی. پروفیل های uPVC بازسازی ویستابست هم به گونه ای طراحی شده اند تا شرایط تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب و ایجاد مشکلات برای ساکنین فراهم بیاورد. لایههای اضافی پنجره این فرصت را برای عایق بهتر فراهم میکنند. در ضمن یو پی وی سی به عنوان عایق الکتریسیته هم کاربرد دارد.

 

این نوع پنجره یو پی وی سی تک حالته هنگام باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشدو با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند. پنجره های قدیم به دیلیل عایق نبودن باعث از بین رفتن ذخایر انرژی می شود و به همین خاطر روز به روز جای خود را به پنجره های یو پی وی سی دادند . که دو حالت وجود دارد پنجره دوجداره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی را می توانید انتخاب کنید. پروفیل3 محفظه ای با عرض 60 میلیمتر در ساخت انواع پنجره یو پی وی سی استفاده می شوند ، در پروفیل های رده اول (Grade A) ضخامت 3 میلیمتر در دواره های پروفیل ، رعایت شده است. پروفیل یو پی وی سی وینتک ، متعلق به کارخانجات WINTECH است که در ایران و سایر کشورها (آلمان،تونس،ترکیه،روسیه،هندوستان، و اکراین) فعالیت دارند.گروه شرکتهای ADO که در شهر آنتالیا ترکیه مستقر است ، هولدینگ این کارخانجات ، محسوب می شود. 

 

فعالیت این شرکت از سال 1965 میلادی در زمنیه صنایع پلاستیک آغاز شده و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان موفق پروفیل uPVC در ایران است. همان گونه که گفته شد این قطعه در قطعات تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن در این شرایط بسیار مطلوب است. همچنین برای درک بهتر زاماک و کاربرد آن بهتر است نکاتی درباره اسپانولیت را بدانید: اسپانیولت نوعی یراق است که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می کند و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره به طور محکم به چهارچوب می چسبد. به گزارش ایسنا به نقل از هوم وین، پنجره UPVC به عنوان یک عایق باعث میشود تا انرژی کمتری برای گرم یا سرد کردن خانه مصرف شود. پنجرههای دوجداره عایق بندی فوق العادهای دارند. رنگ پایه و خام پروفیلهای یوپیویسی، به دلیل فرمولاسیون مواداولیه سفید رنگ میباشد با این حال پروفیلهای رنگی برای معماران و گروههای عمرانی یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجرههای قدیمی منزل خود با پنجره یوپیویسی اقدام میکنند از اهمیت ویژهای برخوردار است.

شرکت بوتیا ظاهرا اولین شرکت ثبت شده برای تولید پروفیل Upvc در ایران است. یکی از تولیدکنندگان برتر پروفیل uPVC می باشد که در سال 1382 ثبت شده و در زمینه پلیمر فعالیت خود را آغاز کرده است ، در حال حاضر یکی از باکیفیت ترین پروفیل های uPVC را در ایران تولید می کند. محصولات این شرکت در ایران با نام سیندژ شناخته می شوند ، دفتر مرکزی سیندژ در تهران و کارخانه سیندژ در سنندج واقع شده است ، با ظرفیت اسمی تولید 9.000 تن در سال. پروفیل وینتک دارای ضمانت نامه 10 ساله بیمه ایران است که پس از نصب پنجره و با تکمیل فرم مربوطه به مشتریان نحویل خواهد شد. پروفیل upvc سری بوتیا ، دارای قاب بازسازی ، برای تعویض پنجره می باشد. کارشناسان و متخصصان ما در مجموعه هافمن ابتدا محل مورد نظر شما را بصورت کامل بررسی می کنند و پس از یک مشاوره کامل به شما برای خرید و انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول، اقدام به اندازه گیری دقیق و صحیح از محل می نمایند. در این مقاله قصد داریم، به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده درب و پنجره های upvc بپردازیم. که در اصل، 90 درصد این بخش کاربردی از فلز روی تشکیل شده است.

᠎Post has be​en creat᠎ed wi th the he​lp of G SA C onte nt Gene​ra᠎tor  DEMO​!



نظرات شما عزیزان:



نويسنده : چک مارکر