فیلم درباره کارآفرینی

3 اشتباه در حاکمیت شرکتی کسب و کار که شما را احمق نشان می‌دهد

وقتی سرمایه کمی داریم، اولین فکری که به ذهنمان میرسد افزایش آن از طریق قرض یا وام گرفتن است. این نکته را در ذهن داشته باشید که به علت این که سرمایه گذاران زمان بسیار اندکی به منظور مطالعه طرح های کسب و کار طولانی دارند، یک طرح تک صفحه ای اکثرا تاکتیک بهتری به منظور گرفتن وقت از یک سرمایه گذار برای نخستید جلسه رسمی و دیدار نخست خواهد بود. مثلا فریلنسری در زمینههای مختلف، افیلیت مارکتینگ، تولید محتوا و درآمدزایی از طریق تبلیغات یا گرفتن حق اشتراک (چه در وبسایت و چه در شبکههای اجتماعی)، آموزش آنلاین مهارتها به صورت پکیج یا کلاس آنلاین، مشاوره دادن در زمینههای مختلف (مالی، آموزشی و خلاصه هر زمینهای که در آن تخصص دارید.) و غیره. وظایف مختلف را به کارمندانتان بسپارید. جایگاه یابی بدین معنی است که شما چگونه شرکت خود را به مشتریان معرفی میکنید. راه پیشرویتان طولانی و سرشار از ماجراهای گوناگون است. انسان ذاتاً راحت طلبه (تنبل) ، پس اگه راهی جلوی پاش بزاری که راحت تر از راه های دیگه باشه چرا انتخابت نکنه . همچنین رویکردهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند با توجه به وضعیت و موقعیت کسب وکارتان بهترین استراتژی های بازاریابی را شناسایی کنید و با اجرای تاکتیک های بازاریابی و فروش بتوانید میزان فروش را افزایش داده و مشتریان وفادار خود را حفظ کنید.

رهبران و نظریه پردازان کسب و کار برای سال های بسیاری استراتژی را مورد مطالعه قرار داده اند. برنامه شما باید تصمیمات فعلی و استراتژی آینده شما را با تشریح مناسب بودن ایده های شما برای مشتری ایده آل ترسیم کند. تعریف فهرست خاص خروجیهای تحلیل کسب و کار، این فهرست باید ضمن پوشش کامل دامنه، ذینفعان را نیز شناسایی کند. این استانداردها به فرایندهایی که یک تحلیلگر کسب و کار از لحظه شروع شناسایی مشکلات و فرصتها تا لحظهای که اطمینان یابد راه حل انتخاب شده برای حل مشکل و یا استفاده از فرصت به خوبی و درستی کار میکند میپردازد و آن را پوشش میدهد. شرکت بزرگی که به سطح واحد کسب و کاری نگاه میکند، از ماتریس GE/McKinsey استفاده میکند. تمام اعضای هیئت مدیره باید در یک سطح قرار بگیرند و یک چشم انداز مشابه برای آینده شرکت داشته باشند. اهمیت دو مورد بالا در یک سطح هستند اما به کسب و کار هایی که تصمیم به نوآوری دارند پیشنهاد می شود از نوآوری در فرایندهای داخلی خود شروع کنندتا زودتر به موفقیت برسند.

فراتر از ایده، پیاده سازی و اجرای ایده توسعه مشاغل و نتایج نهایی بیشترین اهمیت را دارند. کسانی که سرمایه مالی کم اما سرمایه درونی بالایی دارند. کسانی که سرمایه مالی زیاد اما سرمایه درونی کمی دارند. افرادی که قصد تاسیس کسب و کار دارند یا میخواهند یک کسب و کار موجود را گسترش دهند. مرکزملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار موظف است حداکثر ظرف سه روز کاری پس از تکمیل ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور، مجوز بههمراه شناسه یکتای صادره برای شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی به شکل برخط را صادر کند و مراتب را بهاطلاع نهادهای نظارتی، اتاقهای ایران، تعاون و اصناف، اتحادیههای صنفی، تشکلهای ذیربط و دستگاههای اجرائی مربوط از جمله سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان تأمین اجتماعی برساند و مجوزهای صادره را به صورت عمومی منتشر کند. بازار کسب و کار ایران قدرت این را دارد که بازار منطقه را در دست بگیرد به طور مثال، امروز برخی از برندهای مطرح تلفن همراه در چین تولید می شوند اما با ماشین آلات پیشرفته آمریکایی- اروپایی، با تولید این تلفنها ارزش افزوده و اشتغال برای چینیها ایجاد می شود و نفوذ آنها را در بازارهای جهانی بیشتر می کند.

میدانستم که سریعاً چیزی باید تغییر کند … راه درست این است که هم در دورههای باکیفیت و معتبر شرکت کنید و هم از فرصت خواندن کتابهای خوب غافل نشوید. مثلا فقط خودشان را به کتابها محدود میکنند و از فهمیدن تجربههای عملی که تنها با شرکت در دورههای آموزشی امکانپذیر است، محروم میشوند. گاهی کارآفرینهای جوان، درگیر یک اشتباه کوچک اما بسیار اثرگذار در زمینه افزایش مهارتهایشان میشوند. به ویژه اگر روی افزایش مهارتهای مالیتان، مثل حسابداری یا سرمایهگذاری کار کنید. به قول «این رند» (Ayn Rand)، نویسنده و فیلسوف آمریکایی، پول فقط یک ابزار است؛ مثل یک اتومبیل پر قدرت. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک اقدام جانانه برای افزایش این دو سرمایه است. افزایش مهارت در زمینههای بازاریابی و مدیریت هم بخشی جدایی ناپذیر از روند آموزشی شما به شمار میرود. چون اگر دانش مدیریت و افزایش سرمایهتان را نداشته باشید، خیلی زود آن را دست خواهید داد. راهاندازی کسب و کار با سرمایه کم - به ویژه اگر آن سرمایه اندک، درونی باشد - نیازمند برداشتن قدمهایی حساب شده است. افزودن قابلیتهای جدید و برطرف کردن نیازهای متنوع مشتریان، از اهداف این رویکرد به حساب میآید. در جمع کردن کولهپشتی سفرتان به شما کمک خواهیم کرد.


https://www.narbonbd.com/entrepreneurs-films/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر