ویلچرهای ساده برخلاف ویلچرهای برقی، از امکانات خاصی برخوردار نیستند
ویلچرهای ساده برخلاف ویلچرهای برقی، از امکانات خاصی برخوردار نیستند

ویلچرهای ساده برخلاف ویلچرهای برقی، از امکانات خاصی برخوردار نیستند و از جریان برق برای حرکت دادن آن ها استفاده نمی شود بلکه از دست برای حرکت دادن آن ها استفاده می شود. در ادمه تصویر و فیلم چند نمونه ویلچر له رو دستی را می بینید که البته همه انها در ایران موجود نیستند. فروش ، تولید ، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیک ، بالابر فروشگاهی ، بالابر خانگی (بین پله یا حیاط ) ، بالابر فروشگاهی ، بالابر صنعتی ، ویلچربر ( مخصوص معلولین ) ، بالابر مصالح بر ، آسانسور ماشین بر ، خودروبر توسط گروه فنی و مهندس ایران بالابر در سراسر ایران عرضه می گردد. امروزه با توجه به سکونت های اکثرا اپارتمانی ، مشکل عمده ای برای معلولین و افراد کم توان تحرکی به وجود امده است زیرا در برخی از آپارتمان ها شاهد این هستیم که آسانسور های تعبیه شده قابلیت ورود ویلچر ندارند. از این نوع بالابر علاوه بر منازل برای فروشگاه ها، کارخانه ها نیز می توان استفاده کرد.

در ابتدای دوره ششم مدیریت شهری نیز پس از حدود ۱۷ سال از نصب نخستین پل مکانیزه در پایتخت و در سایه بی توجهی سال های گذشته به نگهداشت این پل ها، بسیاری از انها خاموش شده بود که به یکی از گلایه ها و اعتراضات بزرگ شهروندان تهران و دغدغه شورای شهر تبدیل شد. بنا به این گزارش، حالا در مردادماه در بازدیدهای میدانی گوشه و کنار شهر، پله های خاموش دیده می شود از جمله خاموشی پله های پل مکانیزه مقابل شهرداری منطقه ۵ تهران در خیابان کاشانی و.. به گزارش قدس آنلاین، نخستین پل هوایی مجهز به سیستم پله برقی با حضور شهردار وقت تهران در میدان هفت تیر به بهره برداری رسید؛ خبری که در بیست و چهارمین روز فروردین سال ۱۳۸۳ در رأس اخبار شهری کشور قرار گرفت. چشم الکتریکی عملکرد نقطه ای دارد و در صورتی که یک شیء خط واصل بین دو چشم را قطع کند عملکرد آسانسور را متوقف میکند. بسیاری از ورزشکاران پارالمپیک در مسابقات ورزشی از ویلچر های اسپرت استفاده می کند. این ویلچرها برای افرادی که توان حرکت و جابجایی از روی ویلچر بر روی صندلی و یا ماشین را ندارند بسیار مفید و کاربردی است.

کودکان و اطفال از جمله افرادی هستند که وزن کم و جثه ی کوچکی دارند. اما این وعده آقای بابایی با اشاره به دلایلی همچون مشکلات در تامین قطعات و تجهیزات این پل ها به دلیل تحریم ها از سوی شهردار تهران و مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران به پایان تیرماه سال جاری افزایش یافت. از معرفی انواع ویلچرهای مکانیکی می توان به ویلچر ساده، ویلچر ارتوپدی، ویلچر سی پی، ویلچر برانکاردی،ویلچر حمامی، ویلچر اسپرت، ویلچر ام آر آی، ویلچر اطفال اشاره کرد. در اولین اقدام برای پاسخ به این اعتراضات مسئولیت این پل های مکانیزه در سطح شهر تهران از مجموعه معاونت حمل و نقل شهرداری به سازمان زیباسازی در مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری سپرده شد تا شاید با مدیریت بهتر به مطالبات مردمی پاسخ داده شود اما این اعتراضات نسبت به خرابی پله های برقی ادامه پیدا کرد تا جایی که در آخرین روزهای فروردین سال جاری مهدی بابایی؛ عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اعتراضات درباره خراب بودن پل های مکانیزه با اشاره به اینکه پلهای مکانیزه با وضعیت نامناسب تحویل سازمان زیباسازی شده تا به عرصه خدمات دهی بازگردد، گفته بود: ۵۰۲ یونیت تحویل این سازمان شده و از این تعداد ۲۵۰ یونیت به دلیل نقص فنی خاموش بوده و به این ترتیب با ترک فعل مواجه بودیم.

برای اطلاع از قیمت انواع ویلچر و خرید ویلچر برقی پله رو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. با این روش بالا و پایین رفتن از پله ها حسن ها و معایب خاص خود را دارد که اگر بخواهیم آنها را برشمریم به صورت زیر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای این ویلچرها این است که عمل بالا رفتن بهوسیله آن به شکل یکنواختتر و با امنیت بالاتری صورت میگیرد. موتور این نوع ویلچر ها به گونه ای است که بتواند سرعت های مختلف را برای فرد فراهم کند و فرد با استفاده از کنترل اهرمی براحتی سرعت و جهت حرکت را تنظیم می کند و یا دستگاه را نگه می دارد. ویلچر پله رو برقی یک ویلچر برقی است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی از پله ها عبور کند این ویلچرها دارای ساختار جک یا تسمه ای هستند. تنها کافی است تا جلیقه ی دستگاه را به طور صحیح به دور بیمار بسته و اجازه دهید که دستگاه به صورت خودکار بیمار را بلند کند. بالابر بیمار برای بلند کردن و جابجایی بیمارانی که محدودیت تحرک دارند استفاده میشود. علاقه به ورزش کردن در تمامی افراد به خصوص افراد کم توان حرکتی وجود دارد. از این بالابر خانگی جابه جا کردن کالا و افراد استفاده می شود .

https://kooshagroups.ir/stairclimber/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر