مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد
مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد

 

شما می توانید در خانه اسیدی ضعیف تر مانند مخلوط سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. سپس نصف فنجان جوش شیرین را داخل کاسه ی توالت فرنگی بریزید و بعد مخلوط سرکه و آب را به آن اضافه کنید؛ اجازه بدهید حدود 20-30 دقیقه باقی بماند. نصف فنجان سرکه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. ایده تولید شیر اهرمی ظرفشویی، استفاده از یک اهرم به جای دو دستگیره پیچی جهت قطع و وصل و تنظیم فشار و دمای آب خروجی از شیرآلات ظرفشویی است. البرز روز شیر توالا اسپیرال را متناسب با هر سلیقه در رنگ کروم ،لدن راد ( زیتونی ) ،طلایی ،طلا مات ، جنس بدنه برنج و دستگیره زاماک طراحی و تولید نموده است. گروه تولیدی البرز روز فعالیت خود را در سال 1388 با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی ، طبق استانداردهای بین المللی آغاز نمود و هم اکنون توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و تلاش های روز افزون ، بازار داخلی را از آن خود سازد و توجه بسیاری را به سوی خود جلب نماید . آبکاری با کیفیت و تنه ی تماما برنجی به این شیر دوام و قوام خاصی بخشیده است. کارخانه شیرآلات قهرمان با داشتن ۳۵ سال تجربه در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و لوازم و تجهیزات آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، شیرآلات الکترونیک و بیمارستانی از پیشتازان این صنعت بوده است. 

کارخانه شیرآلات بهداشتی ویسپرد ، یکی از تولید کنندگان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص ، دستگاهها و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی را داراست. شیرظرفشویی یکی از پرکاربردترین شیرآلات در منزل میباشد. استفاده از شمش برنج بجای ریخته گری علاوه بر انتخاب روشی پیشرفته در تولید ، که سختی ها ،مشکلات و آلودگی های زیست محیطی روش ریخته گری را به شدت کاهش می دهد ،ایرادات ناشی از ریخته گری های نامطلوب را هم از میان می برد .سنگینی این نوع از شیرآلات کلار بابت شمش برنج یکپارچه ای است که در آن بکار رفته است و همچنین تهیه این شمش ها مجتمع شهید با هنر کرمان و به روش اکستروژن باعث استحکام بیشتر شمش،و دارا بودن سطح مقطعی صاف و یکپارچه میگردد.

شیر توالت قهرمان مدل آرکو علاوه بر طراحی زیبایی که دارد باعث نما دادن به محیط شما می شود.این شیر با آبکاری کروم رنگ در دسته شیرآلات اهرمی قرار گرفته میگیرد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع شیرآلات این می باشد که لکه های خشک شده بر روی این شیرآلات با استفاده از این روکش بسیار کم در معرض دید می باشد . همانطور که از اسم شیرآلات کلاسیک پیداست، این نوع شیرآلات نسل قدیمی شیرآلات هستند. اما هنوز در انتخاب برند و مدل های شیرآلات کسری . به یاد داشته باشید در انتخاب شیرآلات از برندهای معتبر با گارانتی بالا استفاده کنید. یکی از این لوازم ضروری، شیر توالت می باشد که انتخاب صحیح آن می تواند در زیبایی و بالا بردن کارایی محیط تأثیر گذار باشد. این شیر دارای کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار می باشد که سبب افزایش عمر آن می شود. حالت چرخشی: شما می توانید شیر آبی تهیه نمائید که گردنی آن 180 درجه یا حتی 360 درجه می چرخد.این نوع شیرهای آب به شما این کمک را می کند تا به راحتی بتوانید سینک ظرفشویی را بشورید.

متاسفانه مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد. ضمانتنامه در واقع به شما نشان می دهد، تولید کننده چقدر به کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در مورد خرابی های احتمالی مسئولیت پذیر است. ممکن است فرآیند خرید برای شما چالش برانگیز باشد چرا که در فروش شیرآلات بهداشتی و ساختمانی من جمله شیر توالت، همواره شاهد تنوع در مدل، طرح، سبک و کیفیت بوده ایم و این موضوع به خودی خود سبب ایجاد وسواس در خرید شده و سردرگمی را به همراه دارد. آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند.سطح براق شیر آلات کلار تحت فرآیند پوشش دهی مخصوص به خود توسط پرسنل متخصص در سایت آبکاری شرکت کلار انجام می پذیرد.شیر آلات کروم رنگ ، تحت آبکاری بسیار با کیفیت و قوی (پوشش آبکاری آن ۳۵ تا ۴۰ میکرون می باشد) نسبت به شیر آلات مشابه خارجی قرار میگیرند.شیر آلات سفید رنگ با روش الکترو استاتیک به جهت نوع خاص پوشش و دقت بیشتری که لازم دارند بعد از پاشش مواد در محیط مخصوص به خودشان در کوره پخت قرار میگیرند تا با گذر کردن از مسیر تولید و قرار گرفتن در دستان مشتری لبخند رضایت را برای آنان به ارمغان بیاورند.آن دسته از شیرآلات کلار که در رنگهای طلایی،طلایی مات،کروم مات تولید میشوند علاوه بر آبکاری،تحت روش PVD پوشش رنگی خود را کامل میکنند.روش مورد نظر یا (Physical Vapor Deposition)از جمله روشهای پوشش دهی به شیر آلات می باشد که مقاوت بیشتری را در برابر سایش ایجاد ،و پوشش سخت تری را به وجود می آورند.

خرید شیرآلات:

https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر