توسط Dubois Examiner تاسیس شد


ایسوس یکی از شرکت هایی است که مانیتورهای باکیفیت و مقرون به صرفه در بازار تولید می کند. این شرکت به لطف تولید محصولات باکیفیت توانسته است کاربران زیادی را به خرید و استفاده از مانیتور متقاعد کند. مانیتور نیز مانند دیگر محصولات این شرکت (موس، کیبورد، کارت گرافیک، مادربرد، صندلی و ...) توانسته رضایت اکثر کاربران را برانگیخته و رضایت آنها را تا حد زیادی افزایش دهد. مانیتورهای ایسوس به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردشان، علاوه بر افزایش تجربه بصری کاربر، مقرون به صرفه هستند. در این مقاله به بررسی یکی از مانیتورهای کمپانی ایسوس با نام VA279HAE می پردازیم! این مدل مانیتور مانند سایر محصولات ساخت ایسوس علاوه بر کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای روز دنیا از قابلیت ها و امکانات فراوانی نیز بهره می برد! نمونه هایی از ویژگی های استفاده شده در مانیتور VA279HAE شامل فناوری های امنیتی، پل های ارتباطی متعدد، زاویه دید گسترده، وضوح تصویر فول اچ دی، نرخ به روز رسانی مناسب و غیره می باشد. ویژگی های ذکر شده کیفیت و وضوح بسیار خوبی به تصاویر نمایش داده شده در این مدل مانیتور می دهد. طراحی ارگونومیک بدنه و پایه نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانیتور محسوب می شود. پایه ارگونومیک به کاربر این امکان را می دهد که زاویه مناسبی را برای نمایشگر تنظیم کند و از نمایشگر لذت ببرد. در مقاله پیش رو بیشتر و بیشتر به مانیتورهای ویژه ایسوس VA279HAE می پردازیم، پس تا پایان مقاله با دیجی چه همراه باشید!

مجهز به VA و زاویه دید!

مانیتور ایسوس VA279HAE دارای روشنایی 300 cd/m2 است که به شما این امکان را می دهد تا بدون افت کیفیت در محیط های معمولی از بالاترین کیفیت تصاویر لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای نور پس زمینه LED است که نقش مهمی در بهبود کیفیت تصاویر خواهد داشت. مانیتور ایسوس VA279HAE از پنل VA-27 برای عملکرد دوگانه استفاده می کند. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از مشاهده تصاویر با پیکسل های (1920x1080) و FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور 16:9 است که قادر است طیف وسیعی از تصاویر را به نمایش بگذارد تا در هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم، کوچکترین جزئیات را از دست ندهید. به لطف نمایشگر مانیتور ایسوس VA279HAE در 6 میلی ثانیه می توانید سرعتی را که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود با وضوح بالا و بدون وقفه مشاهده کنید.

با توجه به نرخ نوسازی 60 هرتز، مانیتور به شما این امکان را می دهد که در حین انجام فعالیت های روزانه و یا حتی هنگام انجام بازی های ویدیویی، تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی های این مدل مانیتور امکان پخش روان تصاویر گرفته شده را فراهم می کند تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های بازی را مشاهده کند. علاوه بر این، با توجه به این ویژگی، کاربر می تواند در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، تیراندازی اول شخص، بازی های مسابقه ای و غیره برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود کسب کند! از دیگر ویژگی های مانیتور VA279HAE می توان به زاویه دید 178 درجه اشاره کرد.زاویه دید این مدل مانیتور امکان مشاهده تصویر را از هر زاویه ای به شما می دهد!

طراحی ارگونومیک و تکنولوژی های پیشرفته!

طراحان مانیتور asus هنگام توسعه مانیتور VA279HAE از طراحی ارگونومیک استفاده کردند. به لطف این نوع طراحی، این مدل مانیتور می تواند علاوه بر احساس استفاده از مانیتور با عرض مناسب و غوطه ور شدن در محتوای نمایش داده شده، امکان تنظیم شیب را از 20+ تا 5- به کاربر بدهد. درجه.. با وجود این عملکرد، کاربر می تواند مانیتور را با توجه به موقعیت دید و میز خود تنظیم کند و بهترین زاویه دید را ایجاد کند. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل مانیتور می توان به ابعاد 622.6 x 430.55 x 194.94 میلی متر (با پایه) و وزن 4.6 کیلوگرم (با پایه) اشاره کرد. ایسوس برای اتصال مانیتور VA279HAE به سایر دستگاه های دیجیتال از کانکتورهای متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت های استفاده شده در ساخت این مدل مانیتور شامل یک پورت HDMI 1.4 و یک پورت VGA می باشد. از آنجایی که به پورت HDMI مجهز است، می توانید این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و سایر دستگاه های سازگار با این پورت نیز متصل کنید. با استفاده از پورت VGA می توانید به دستگاه های دیجیتالی که از این پورت پشتیبانی می کنند نیز متصل شوید.


یکی از ویژگی های دیگر این مدل مانیتور که به لطف فناوری های متعدد و کاربردی خود به آن دست یافت، گواهینامه TUV Rheinland است! کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی سیاه را با عمق زیاد و مناطق روشن را با وضوح بالا نمایش می دهد. ایسوس هنگام تولید مانیتور VA279HAE از حالت های مختلف نمایشگر و فناوری های مدرن نیز بهره برد تا کاربر بتواند برای مدت طولانی بدون نگرانی از خستگی و صدمات چشمی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل مانیتور عبارتند از Low Blue Light، Flicker-Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، SPLENDID و Trace Free Technology!

Flicker Free: فناوری هوشمند دیگری که در این مدل مانیتور استفاده شده است برای جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری می تواند با از بین بردن لرزش قسمت های روشن مانیتور از خستگی چشم کاربر جلوگیری کند.

نور آبی کم: فناوری Low Blue Light همچنین نورهای آبی را حذف می کند و از سوسو زدن تصاویر جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد ساعت ها بدون خستگی یا آسیب به چشم بازی کنید.

GamePlus: این فناوری برای دسترسی سریع در شرایط خاص اضافه شده است و به شما این امکان را می دهد که از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی مانند نمایشگر FPS، اهداف، نمایشگرها و تایمرها بهره ببرید!

SPLENDID: این فناوری منحصرا توسط مهندسان ایسوس طراحی شده است و با افزودن آن به مانیتور، می تواند تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های تکنولوژیکی اضافه شده می توان به افزایش کنتراست، رنگ و وضوح تصویر، ایجاد تصاویر با وضوح بسیار بالا اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر