با ویژگی ها و کاربردهای اجاق های داخلی آشنا شوید
با ویژگی ها و کاربردهای اجاق های داخلی آشنا شوید



فر توکار یکی از مدرن ترین انواع فر است که در بسیاری از آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. این نوع فر داخل کابینت و دیوار تعبیه می شود و فضای کابینت را اشغال نمی کند.

طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و پرکاربرد است و به راحتی می تواند با دکور آشپزخانه هماهنگ شود. مدل های این اجاق گاز موجود در بازار استیل، شیشه و ترکیبی از مدل های استیل و شیشه ای می باشد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر عرض دارند. ظرفیت این نوع فر معمولا بین 51 تا 76 لیتر است. متوسط ​​ظرفیت اکثر کوره های فردی 60 لیتر است. مجموع حجم داخلی فر را ظرفیت می گویند و ربطی به ابعاد فر  سناپویان ندارد. گاهی اوقات فر دارای ابعاد بزرگ است، اما ظرفیت آن کمتر از فر کوچکتر است.


کار ساختمانی در فر

دو نوع فر وجود دارد: برقی و گازی، اما فرهای برقی کاربرد بیشتری دارند. در واقع امروزه تولید اجاق گاز توکار محدود است، یافتن این نوع مشکل است، اما با توجه به هزینه، قیمت آن پایین خواهد بود. فرهای گازی در حین پخت به دلیل کمبود اکسیژن و فضای بسته خاموش می شوند، بنابراین بهتر است در حین پخت، ته یا پشت فر را باز یا درب فر را نیمه باز بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای مطلوب برسد. اما اجاق‌های برقی عملکرد بهتری برای پخت کامل‌تر غذا و توزیع حرارت بهتر در داخل مخزن فر دارند. این نوع زمان پخت کمتر از فرهای گازی است، در هنگام پخت می توان درب آن را بست، انرژی گرمایی هدر نمی رود و غذا بو نمی دهد.

فر توکار

برخلاف اجاق گازی که صدا را کم و زیاد می کند، می توان یک فر برقی را با یک لمس درست کرد.

این فر مجهز به سیستم تمیز کننده حرارتی است و هنگامی که دمای داخل فر افزایش می یابد، روغن به خاکستر تبدیل می شود و سرویس فرتوکار بوش تمیز کردن را آسان می کند. این ویژگی استفاده از فر را راحت و ایمن می کند.

فرهای پیشرفته تر دارای قفل کودک هستند که برای کودکان کوچک توصیه می شود.

به طور کلی اگر قصد خرید اجاق گاز توکار را دارید باید به موارد ذکر شده و همچنین اصالت برند سازنده، وجود گارانتی و گارانتی برای محصول توجه کنید و دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید. اجاق گاز قبل از خرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر