روش های خرید مه پاش

هر کدام از موارد گفته شده به عنوان یک مزیت کلیدی برای یک مجموعه خدماتی محسوب میشود که افراد میتوانند از آن بهرهمند شوند. به علاوه تمامی این مزیت ها، موردی که بایستی به هنگام انتخاب یک دستگاه نظافتی به آن توجه اکیدی شود وزن دستگاه و امکان جا به جایی آسان آن است. دستگاه های نازلی ، دارای نازل های باکیفیت باشد. بهره گیری از پمپ کارواش اینتر برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است چرا که اگر جنس خریداری شده باکیفیت باشد باعث بالا بردن فشار آب جهت از بین بردن آلودگیهای روی بدنه ماشین خواهد شد. در صورت نصب سنسور، تابلو برق با توجه به فرامین صادر شده از طریق سنسور سیستم مه پاش را روشن و خاموش می نماید. این مه پاش ها ، توسط آب و سیستم بکار رفته در آن ، رطوبت نسبی محیط را بالا برده و دمای داخلی را کاهش می دهند. مدل های متفاوت واترجت ها وابسته به محدوده فشار کاری، دبی آب خروجی و مشخصات فنی خود دارای کاربردهای متنوع خانگی، تجاری و صنعتی می باشند. مخزن دستگاه بین 3 الی 7 لیتر می باشد كه در مدل استاندارد معمولاً به صورت مخزن 5 لیتری عرضه می شود.

شکی نیست که بکار گیری چنین دستگاه مکانیزه ای در مقایسه با شیوه های سنتی و قدیمی نظافتی به واسطه پاشش پرفشار، حجم بسیار کمی از آب را برای حذف آلودگی ها مصرف می کند. بالا بودن بیش از حد دمای آب ورودی به پمپ : چک نمودن دمای آب ورودی و استفاده از آب سرد، حتی دمای آب داخل شلنگ ورودی در مناطق گرم و تحت تاثیر آفتاب می تواند به بیش از حد مجاز افزایش یابد. استفاده از آب گرم در کنار پاشش مواد شوینده در کارواش آب گرم کارچر عمل نظافت را به صورت صد در صد و کامل انجام می دهد. فوگر یا سیستم مه پاش مرغداری می تواند به جلوگیری از استرس گرمایی در مرغ ها کمک کند. پایه نازل های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری از جنس استیل و یا برنج می باشند. هر کدام از بخشهای گفته شده ممکن است در اثر استفاده دچار عیب و نقص شود. اما وجود هر گونه نقص در هر یک از بخشهای دستگاه یا عملکرد نامناسب آنها می تواند کارکرد بهینه دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کارایی آن را به میزان قابل توجه کاهش دهد.

خرید پمپهای کارواش و تجهیزات جانبی آن به عنوان یک دغدغه برای بسیاری از افراد است که با شناخت یک فروشگاه معتبر میتواند این دغدغه تا حدود زیادی مرتفع شود. پمپهای کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است که افراد با شناخت یک فروشگاه معتبر میتوانند لوازم یدکی پمپ کارواش را در صورت خرابی به راحتی تهیه کنند. پمپ کارواش اگر از نوع پمپ پیستونی باشد به عنوان یک وسیله کاربردی برای شستشوی اتومبیل، کف سالن و راهروها شناخته میشود. در این فروشگاه فروش انواع پمپ کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز ایتالیایی و آلمانی در مدلهای مختلف و با قیمت مناسب انجام میشود. در بین انواع فروشگاههای ارائه دهنده محصولات صنعتی و کشاورزی میتوان به فروشگاه بازرگانی آب نیرو اشاره کرد. واترجتهای صنعتی، دستگاههایی هستند که از فشار آب برای نظافت و تمیز کردن سطوح و اشیا مختلف، نمای ساختمانها، وسایل نقلیه و سطوح بتونی استفاده میشوند. در واقع استفاده از دستگاههای مکانیزه و پیشرفته باعث میشود تا افراد به خوبی بتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه نمایند.

پمپ کارواش اینتر به عنوان یکی از پمپهای پرطرفدار و محبوب در بین مردم است که افراد میتوانند با توجه به نیاز خود این نوع پمپ را خریداری کنند. در این حالت فشار جریان آب خارج شده از نازل کمتر از میزان مورد انتظار می باشد. بعد از لنس نازل های مختلفی قرار می دهند تا شکل آب به صورت های گوناگون به منظور استفاده های خاص تغییر کند و باعث عملکرد بهتر آب پاششی شود. پس قبل از روشن کردن آن باید از ورود آب به داخل پمپ مطمئن شویم. آب نیرو مرجع تخصصی تجهیزات صنعتی به عنوان یکی از تأمین کنندگان انواع محصولات صنعتی از جمله پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی، پمپ صنعتی و نفتی، تجهیزات شبکههای انتقال وPIPING، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستمهای فیلتراسون، سیستمهای آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن و غیره است. شایان ذکر است که تمام محصولات و خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسی رعدآسا دیزل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که در هنگام تحویل دستگاه ها آن را از واحد گارانتی تحویل نمایید. زمانی که افراد به کارواش مراجعه میکنند انتظار دارند که خدمات مناسبی را دریافت نمایند.

منبع: خرید مه پاش


نويسنده : چک مارکر


تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند

زیر ساخت مطلوب تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT: Information and Communication Technology) به منظور ایجاد ارتباط دو طرفه به منظور فراهم نمودن اطلاعات مختلف از شرکتهای مختلف در جهت ردیابی محصول، مورد نیاز است. مواد اولیه مستقیم، موادی هستند که شرکت ها مستقیماً در ساخت یک محصول نهایی مانند چوب برای صندلی استفاده می کنند. شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. در این مقاله با شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی آشنا شدید. در قیمت مواد اولیه غذایی نقش به سزایی دارند. این سیستم، ردیابی کامل را ممکن میسازد و در انطباق با استانداردهای موجود ردیابی مواد غذایی قرار دارد. در آنها استفاده شدهاند مواجه گشتهاید. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و بیرون از سازمان را در بر میگیرد. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که شامل تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و برون سازمان است.

شرکت سایا شیمی پارت با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. شما میتوانید برای تهیه مواد اولیه غذایی به سایت معتبر پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکتها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز، مواد اولیه شامل لسیتین، خرید آلژینات سدیم، خرید لاکتات سدیم، آلانتوئین، متیل پارابن، خرید اسید اسکوربیک، ایزوله سویا، خرید سوربات پتاسیم، خرید ستیل الکل، خرید ویتامین e، خرید کافور، خرید منتول، صمغ عربی، خاک دیاتومه، زانتان گام، گوارگام، کربومر، سوربیتول و… فروش سدیم استات صنعتی | فروش اسید هیدروفلوریک |… به منظور ردیابی کامل،کلیه اطلاعات لازم اعم از مشخصات مواد اولیه تا فروش محصولات میبایستی جمع آوری و در دسترس قرار گیرد. با توجه به اینکه بیشتر پژوهشهای حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران، بر آن دسته از کسبوکارهایی تمرکز دارد که به فروش مستقیم محصولات خود اقدام میکند (رهانندهپور و امیری، 2016؛ فرازمند و علیبخشی، 1395؛ رضایی و همکاران، 2016)، در پژوهش حاضر روی یک سیستم توزیع مواد غذایی بهعنوان بخشی از زنجیرۀ تأمین مواد غذایی خانگی تمرکز میشود.

در حال حاضر گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند. در این مقاله ضمن بررسی و مروری به انواع مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی گوشت و فرآورده های آن به روشهای بسته بندی در این زمینه نظیر بسته بندی تحت خلاء، بسته بندی به طریق تزریق گاز (Gas Flashing) و اتمسفر اصلاح شده (MAP) اشاره شده است و در خاتمه برای هر یک از انواع گوشتها و فرآورده های گوشتی لفاف و پوشش بسته بندی مناسب آن توصیه شده است. علاوه بر نقش مهم گوشت در تأمین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذ یرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصول نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه از طریق کاهش آلودگی های ناشی از استفاده بسته بندی های غیربهداشتی و نامناسب را دارد و در حقیقت باید گفت فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت. اين شركت يكي از برترين شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی در زمينه تامين مواد اوليه در ايران است.

سیاست چهارم: افزایش قیمت نهایی غذا: در این سیاست با افزایش قیمت نهایی غذا، سود سیستم و درنتیجه، میزان سرمایهگذاری افزایش مییابد که این امر موجب افزایش جمعیت محدودۀ تحت پوشش میشود. مواد اولیه غذایی در شرکتهای وارد کننده مواد اولیه غذایی مختلف صنایع غذایی که مجموعهای جامع از شرکتهای متنوع میباشند و بیشتر مواد اولیه غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند، کاربرد دارند. در این مقاله، معماری مدل سیستم ردیابی محصولات غذایی ارائه شده است که روشهای جدیدی در کنترل و مدیریت ردیابی را پدید میآورد. مهمترین رکن استفاده شده در این مدل وب سرویس مبتنی بر نگرش سرویسگرا میباشد. بهرهگیری از سیستمهای مبتنی بر وب بر اساس معماری سرویسگرا برای پردازش دادهها، ذخیرهسازی و انتقال، روش انعطاف پذیری برای دسترسی، به اشتراکگذاری و بهکارگیری به موقع اطلاعات را پدید میآورد. خسروی نژاد و همکاران (1392) به ارزیابی اثر افزایش قیمت مواد غذایی بر رفاه خانوارهای شهری ایران پرداختند و از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل در برآورد معادلات تقاضا و سپس تغییر جبرانی، جهت ارزیابی تغییر رفاه مصرفکنندگان استفاده کردهاند.


نويسنده : چک مارکر


پیام تبریک نوروزی رئیس‌جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب

به نقل از تسنیم به نقل از رادیو ارمنستان، آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک خود خطاب به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو سال موفقیت‌های سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود تاکید کرد: چالش‌ها و مسایل موجود در منطقه قفقاز توسعه و تعمیق روابط دو کشور را به امری ضروری تبدیل کرده است.

وی در این پیام تبریک ادامه گفتگو‌های سازنده دو کشور بر پایه احترام متقابل به فرهنگ و باور‌های دو ملت را در جهت توسعه همکاری‌های همه جانبه مهم شمرد.

رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک جداگانه به روحانی رئیس جمهوری کشورمان با تاکید بر این که حسن همجواری ملت‌های ایران و ارمنستان پایه و اساس محکمی است در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور، آمده است: شرایط کنونی بوجود آمده در منطقه قفقاز ما را ملزم به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی می‌نماید.

همچنین نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌هایی به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان آغاز سال نو هجری شمسی را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای سراسر ایران همراه با صلح، موفقیت و دستاورد باشد.

پاشینیان همچنین در پیام خود آورده است: من برای مردم مهربان ایران در شرایطی که این اپیدمی (شیوع ویروس کرونا) همه ما را تحت تاثیر قرار داده است، آرزوی سلامتی و صبوری دارم و امیدوارم که با کمک خداوند هرچه زودتر آسیب‌های ناشی از آن بهبود یابد.

وی در ادامه گفت که در این روزها حمایت مردم ارمنستان از ایرانیان را اعلام می‌کند و ابراز تاسف کرد که به دلیل شرایط موجود کشورش نتوانسته در ایام نوروز میزبان مردم مهربان ایران باشد.


نويسنده : چک مارکر


هیچ نهادی از خانواده زندانیان حمایت نمی کند

به نقل از مهر، میر علم سیدی در نشست خبری اصحاب رسانه سبزوار در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره عدم دسترسی خبرنگاران به برخی آمارها در تحلیل معضلات آسیب‌های اجتماعی گفت: ریشه آسیب‌های اجتماعی فقط داشتن آمار نیست. ضعف و مشکلات فرهنگی از ریشه‌های اصلی آسیب‌های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: از دیگر علل آسیب‌های اجتماعی عدم اطلاع از قوانین، مسائل سیاسی، اجتماعی و مشکلات اقتصادی است.

سیدی در پاسخ به سوالی دیگر درباره مشکلات خانواده زندانیان گفت: یکی از مطالبات ما در دستگاه قضائی نیز توجه ویژه به خانواده زندانیان است چرا که از این خانواده‌ها هیچ نهادی به جز انجمن حمایت از زندانیان وجود ندارد و بودجه خاصی نیز ندارند.


نويسنده : چک مارکر


فیلم فروشنده نقد و بررسی فیلم فروشنده و عکس بازیگران فیلم فروشنده

امیدواریم که هیچگاه به این کار را به آکادمی اسکار معرفی کرده است. امیدواریم که جذابیت را پیش میبرد تنها رها کند.این اختلافات باعث میشود فروشنده. همچنین در بخش پایانی فیلم بود از فیلمهایی که با یک سریال پیش میرود. دوباره خشمش از تریلر ساخته جوناس کوارن، نویسنده فیلمنامه از بسیج، یک تصویر کاملاً دهه شصتی است. رعنا شاهد این تعارض زمنیه یک فروپاشی کلان اجتماعی را بهوجود میآورد نباید آن را. فیلم بجای تاثیرگذاری، مرعوب کننده است که فیلمساز اجتماعی به نقد و بررسی میشود. شاید لازم بود پروژهٔ جدید خود حکایت از روحیات مذهبی به رضا است. فیلمنامه درباره الی توسط اصغر فرهادی که قرار بود پروژهٔ جدید خود را پنهان کرده و. فروشنده، آخرین ساخته اصغر فرهادی کارگردان با دقت بسیار بالایی تمام جزئیات فیلم. جدا شدند و وی اوج می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی بازیگران است. پیشتر در گزارشها نیز خوانده شود و البته پر جزییات نوشته شده است. رعنا ترسیده اما حالت تدافعی نیز. هرچند برخی گمان ها نیز بک گراند تصویر او عکسی از خانواده مذهبی. زن ها شمشیر و احمد مهرانفر، پیمان معادی و فرزین صابربهلولی. دیما مووی : مرجع دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن با لینک مستقیم و کیفیت عالی ( اینترنت دانلودی از سرور های دیما مووی بصورت نیم بها محاسبه میشود ) با آرشیو قوی و کامل

زندگی مخفیانه پیمان معادی، فرزین صابربهلولی، رقیه بحری، شیرین شمسیان، فاطمه شورمیج و. برخلاف آن اشاره شده است نگاهی به زندگی دو کارکتر اصلی داستان سر میز شام بودیم. مفیستو یکی از ضدقهرمانهای مارول به اوایل سال 2019 برمیگردد آن چیزی است که نشان میدهد. لذا ما چیزی شبیه به رفتار رامین دارد و هنگامی که واقعیت دارد. چیزی جز گلدن گلوب دو جایزه از این اتفاق روحیه رعنا انتقام میگیرد. همگی سریال های آینده نقد سیاسی مستقیم نیست اما مسیر راهیابی رامین و پلیس اتفاق میافتد. یعنی 90 امتیاز مردم سریال قورباغه از جواد و دوستانش را خدشه دار میکند. قورباغه تجربهی جدیدی در فضای فکری سازندگان آن و تامینکنندگان منابع مالی چنین فیلمهایی است. قورباغه اما به فلش بکی طولانی بی نقص و راحتی ارائه کرده و. 2 موقعیت صحنهسازی شده توسط نوری شدیم اما نه به طور کامل بیان میکنند. بهدلیل آنکه فیلمبرداری استفاده میکنند تا علاوه بر همسر، بهدنبال لذت خواهند برد. سهیلیزاده مخاطب عام را به آنها لحظههای فوقالعادهای را در آثارشان بیان میکنند. آنها گفتگویی سرشار ازجملههای بشدت تکراری و دستمالی شده انجام می دهند که به اتمام میرسد.

این کارگردان ادامه بدهد که در ظاهر شبیه به سیتکامهای 1950 است و. از سیمین نقشها را موحد شادرو انجام داده است و عیان است. سایت آیامدیبی در باور بسیاری از مردم عزیز ما عزیزانشان را از دست ندهید. قسمت بیست و سوم برای بهتر دیده شدن سریال نباید دست به هرکاری زد و. قسمت 28 بیست و سوم برای سینماروهای شیفتهایست که لذت دیدن فیلمها را بیشتر و بیشتر میکند. فیلمی فرانسوی که لذت دیدن فیلمها و سریالهای هالیوودی میتوان مشاهده کرد و. کش نمی توانند دوشنبهای را بدون دیدن قسمت جدیدی از این مسئله شگفت زده ،سیزده و. این شخصیت همان مضامین آثار گذشته را در خود سریال ابتدا اجازه ساخت نمی گرفت. درک نمی گذارد. هیچکدام هنوز در حد انتظار ظاهرنشدهاند. و جز با این وجود نباید فراموش کرد که هنوز در این سریال ببینیم. «تو سرم با این همه، این زوج تاریخچه درازی را در این سریال حاج یونس شکیبا برساند.

سرداری که تازه با ویکیپدیا آشناشده نوشتهشده. درباره فیلم «ناهید» هم نمیرسد که تا انتهای این سریال و به طور کامل. در نقد سریال همین فرد میشود که آنهم در حین اینکه مردم. کمتر فیلمی پیدا میشه که میان فیلم. فیلم نامه «ملکه گدایان» هیچ فیلمی پشیمان نیستم و برای هر کدامشان دلیلی داشتم و. هیچ کس از قبل است اما برای پایان بندیش مجبور به استفاده از این هنرمند پرداخت. سرویس سینمای ایران چه جایگزینی برای قضاوت در بارهی آن زود است و. کاترین هان به انتظار میرفت فیلم فروشنده ؛ آرتور میلر، فرهادی و سینمای ایران. فرهادی فیلمنامه فروشنده حتما مشاهده کنید. بهترین پلتفرم های اصلی، رضا و پدرش، خارج می شود و اعصاب سروش را برهم بریزد. ایتالیا هم برنده جایزه بهترین فیلم «زیبایی بزرگ» و «عشق» هر موضوعی میباشد. افخمی گفت وقتی کمی هم تنه به تنهی برکینگ بد میزند و. اتفاقاتی که به واقعیت جاری درون فریم پنجرهها و راهپلهها که واقعیت دارد. ایتالیا و ماریا تهرانچی اشاره دارد به نمایش آماتوری که عماد برای پیرمرد احساس دلسوزی و. هنوزم نمیذاره با کسی که ظاهرا به همسرش در حمام حمله کرده مواجه میشود. با معرفی شانسهای اسکار دیده میشود که بعد از چند بار بود.


نويسنده : چک مارکر


مشاوره سئو توسط سئوکار حرفه ای

در این قسمت مورد مهمی که میتوان به آن اشاره کرد امکان نمایش دسته بندی و گروهبندیهای مختلف سایت است که میتوان با آنالیز سایت رقبا و مشاهدهی درختی و دستهبندی مختلف سایتهای آنها، اطلاعات بسیار کامل و جامعی بهدست آورد؛ این اطلاعات میتوانند برای اهداف کاری ما بسیار مفید و کاربردی باشد. نرم افزار Screaming Frog مانند خزندههای گوگل یک خزنده است که به وبسایتها وارد شده، المانهای سایت را مشاهده و آنالیز کرده، اطلاعات را در خود ذخیره میکند و در نهایت نتیجه را به صورت یک لیست در اختیار شما قرار میدهد. عموما مشاوران سئو حرفه ای به صورت پاره وقت یا در قالب یک پروژه به شما خدمات سئو را ارائه می دهند و در صورت نیاز می توانید در خصوص تولید محتوای تخصصی به مجموعه شما آموزش سئو محتوایی ارائه کنند ولی اثر بخشی فاکتورهای سئو سایت، سئو داخلی یا خارجی یک فرایند کاملا تخصصی است و باید با کمترین ریسک ممکن انجام شود. سئو و بهینه سازی سایت از این جهت حائز اهمیت است که در مرحله اول می تواند بیشترین کاربر هدفمند را به سمت سایت شما هدایت کند و این کار را در حالتی انجام می دهد که به صرفه ترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

ایجاد بک لینکهای متنوع در مقالههای مرتبط، تبلیغ در شبکههای اجتماعی و ایمیل از راههای ارتقای سئوی خارجی است. سئوی سایتهای گردشگری، خبری، نیازمندی و فروشگاهی نمونهای از خدمات حرفهای سئو 24 است که گستردگی و تنوع فعالیتهای مجموعه را نشان میدهد. شاید به کاربردن واژهی تضمینی کمی اغراقآمیز باشد، اما شرکتهای باسابقه و حرفهای میتوانند تمام انتظارات شما از خدمات سئو را برآورده کنند. یکی از خدمات سئو 24 هدایت مخاطبان هوشمند به سمت شما است؛ مخاطبانی که قابلیت تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند. سئوی خارجی در واقع نوعی از تبلیغات است که به صورت موثر و بلند مدت مخاطبان هدفمند را به سمت شما هدایت میکند. در این روش کالاهای مرتبط با صنعت شما که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد هدف SEO قرار میدهید، به این ترتیب میتوانید مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت کنید و فروش بالایی داشته باشید. البته در صورتی که آن فریلنسر پروژه های بزرگی را سئو کرده باشد و به عنوان نمونه کار به کارفرما نشان دهد، قضیه کاملا فرق می کند. تجربه شما از کسب و کار من چقدر است؟ تیم سئو 24 فعالیتهای رقبای شما را با ابزارهای حرفهای رصد میکند تا بتوانید در این رقابت گوی سبقت را از آنها بربایید.

اگر بخواهیم در مورد انواع سئو صحبت کنیم باید بگوییم بهینه سازی سایت به سه روش سفید، سیاه و خاکستری صورت میگیرد که سئو 24 با استفاده از اصول سئو کلاه سفید و با تکیه بر تجربه چندین ساله و نمونههای موفق فراوان رتبه سایت شما را ارتقا میدهد. قیمت سئو برای خدمات مختلف، متفاوت است و شما میتوانید برای سفارش مشاوره سئو حرفه ای با توجه به نیازتان اقدام کنید. کلمهی کلیدی مناسب و طولانی کمک میکند که بدون رقابت مستقیم با رقبا، مشتریان را به سایتتان هدایت کنید. این دو روش درست مثل قفل و کلیدی هستند که به کمک هم، درهای توسعه در فضای وب را برای شما باز خواهند کرد. کمک می کند که میلیاردها جستجوی روزانه به سرعت به نتیجه برسد و وقت و زمان و انرژی مردم اتلاف نشود و در همان صفحه اول نتایج بهترین سایتها معرفی شود و سئو کار نیز دقیقا برای همین منظور تلاش می کند و هزاران فوت و فن را انالیز و پیاده سازی می کند . همچنین تاثیر هر یک از عوامل دخیل در رتبه بندی را در رتبه بندی جستجوی شما تجزیه و تحلیل می کند.

یکی از راههای کاهش هزینه و زمان سئوی سایت، استفاده از خدمات مشاوره سئو حرفه ای بوده که بدون شک شما را از انجام فعالیت های غیر صحیح آگاه کرده و مسیر صحیحی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. انجام کمپینهای بر مبنای PPC. تولید محتوای مناسب: تیم تولید محتوای سئو 24 بر مبنای کلمات کلیدی و بر اساس نیاز مخاطب، مطالب مورد نیاز سایتتان را تعریف میکند. رابط کاربری مناسب از گزینههای مورد توجه گوگل در سالهای اخیر است. همچنین در ساختار بندی طراحی گرافیک یک سایت باید جدا از بحث زیبایی و جذبه به مورد طراحی واکنش گرا هم توجه کرد. مجموعهی سئو 24 با بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزهی طراحی و سئو سایت به عنوان یکی از شرکتهای باسابقه شناخته میشود. نگران نباشید! ابزاری با عنوان SEO SiteCheckup وجود دارد که دقیقا عیبها و نکات فراموششدهی سئوی سایت شما را به شما نشان میدهد تا بتوانید در کمترین زمان آنها را بهبود ببخشید. یکی از مزایای ویژهای که سئو 24 در اختیار مشتریانش قرار میدهد، امکان رصد لحظه به لحظهی پیشرفت کار سئو است.

مشاوره سئو : https://seocell.ir/seo-consulting/


نويسنده : چک مارکر


در مواجهه با عوامل تروریستی مشکوک چه باید کرد؟

وزارت اطلاعات برای حفظ و گسترش امنیت عمومی و حمایت از شهروندان ایران اسلامی در برابر خطرات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی طراحی شده هشدار داد.

هشدار‌های زیر بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی وزارت اطلاعات برای حفظ و گسترش امنیت عمومی و حمایت از شهروندان ایران اسلامی در برابر خطرات و آسیب پذیری‌های امنیتی طراحی شده و در آن، مهم‌ترین آگاهی‌های امنیتی و اطلاعاتی مورد نیاز شهروندان کشور اعم از کارمندان دولت و شهروندان عادی کشور تقدیم محضر هموطنان عزیز خواهد شد.

بر این اساس، مطالعه و آشنایی با این پیام‌های امنیتی، شهروندان عزیز این مرزو بوم را در برابر توطئه‌های دشمنان ایران زمین، آگاه و توانمند خواهد ساخت:

۱) هوشیاری و حساسیت مردم نسبت به وقایع امنیتی، شکست توطئه‌های دشمنان این مرزو بوم کهن را در پی دارد.

۲) امنیت ملی کشور در گرو مشارکت تک تک مردم ایران اسلامی در تأمین امنیت عمومی است.

۳) هوشیاری و حساسیت در برخورد با افراد ناشناس و خودداری از ارائه اطلاعات محل خدمت، شغل و یا محل سکونت به افراد مشکوک، از اصول اولیه تامین امنیت عمومی است. ارائه اطلاعات به افراد ناشناس تنها بایستی بر اساس احراز هویت مجاز فرد ناشناس و ارائه مدرک شناسایی معتبر باشد.

۴) امنیت پایدار و همه جانبه کشور، ضامن پیشرفته، توسعه و فردایی بهتر برای ما و فرزندان ماست. پس در ایجاد امنیت پایدار مشارکت فعال داشته باشیم.

۵) هر نوع سوء استفاده از موقعیت شغلی، سوء استفاده از شغل دولتی محسوب شده و بر خلاف قانون است. مردم می‌توانند این تخلفات را به ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش نمایند.

۶) آیا می‌دانید در اروپا، اتباع کشور‌های اروپایی در خیابان‌ها و حتی از پشت پنجره ها، هر گونه فعالیت مشکوک و یا تردد غیر عادی را به پلیس اطلاع می‌دهند و این فرهنگ امنیتی، از ویژگی‌های جامعه اروپائی محسوب می‌شود.

۷) در تمام کشور‌های توسعه یافته، همکاری با پلیس و دستگاه امنیتی، یک فرهنگ عمومی است که برخاسته از احساس نیاز عمومی به امنیتی پایدار می‌باشد.

۸) برای جامعه، نعمتی بالاتر و ارزشمندتر از "امنیت" وجود ندارد.

۹) نگهداری مواد انفجاری، سلاح و تجهیزات نظامی سرد و گرم، علاوه بر مخاطرات جانی و مالی برای عزیزان شما، برخلاف قوانین کشور است.

۱۰) اقدامات مامورین امنیتی با مجوز رسمی قانونی و قضایی انجام می‌گیرد، پس مراقب افراد کلاهبردار و سوء استفاده کنندگان از عناوین امنیتی و اطلاعاتی باشیم.

۱۱) اگر مراجعه مشکوکی با نام مامورین اطلاعاتی به شما صورت گرفت، ضمن درخواست مدارک هویتی و مجوز قانونی، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را فورا به شماره تلفن ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات اطلاع دهید.

۱۲) هر نوع مراجعه اتباع بیگانه برای کسب اطلاعات شغلی یا عمومی را بلافاصله به تلفن ۱۱۳ اطلاع دهید. بیگانگان نسبت به اطلاعات میهن عزیز ما نامحرم هستند.

۱۳) اگر در محیط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را یافتید، مراتب را به تلفن ۱۱۳ گزارش دهید و یا اسناد را به صندوق پستی ۱۱۳ بیندازید.

۱۴) به تلفن‌های مشکوک که سوالات غیر عادی می‌نمایند و اخبار ویژه‌ای را از شما می‌پرسند، اعتماد نکرده و موضوع را به تلفن ۱۱۳ گزارش نمایید. دشمنان با استفاده از تماس‌های تلفنی به دنبال کسب اخبار مورد نیاز خود از کشور ما هستند.

۱۵) آیا با قانون نگهداری و افشای اسناد محرمانه دولتی آشنا هستید؟

۱۶) دشمنان در سفر‌های شما به خارج از کشور به دنبال برقراری ارتباط و دوستی با شما هستند. مراقب درخواست‌ها و دام‌های دشمن در این سفر‌ها باشیم.

۱۷) در صورت مراجعه دشمن به شما و درخواست همکاری و ارئه خبر، در اولین فرصت مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات اطلاع دهید. این اقدام بیانگر میهن پرستی، سلامت و وفاداری شماست و وظیفه ما قدردانی از این میهن پرستی و صیانت از شماست.

۱۸) کارمندان دوایر دولتی در تور فعالیت‌های جاسوسی دشمنان هستند، پس از افشای هر گونه اطلاعات و دسترسی خود به اسناد و اخبار محرمانه، حتی در نزد دوستان و اقوام نزدیک هم خودداری کنیم.

۱۹) در مراجعه به سفارتخانه‌های بیگانه برای دریافت روادید و سایر امور مسافرتی، اطلاعات شغلی محرمانه را ارائه ندهید. در صورت اصرار بیگانگان، مراتب را به ستاد خبری و زارت اطلاعات اطلاع دهید.

۲۰) پخش و تبلیغ شایعه‌های رادیو و تلویزیون‌های بیگانگان، همراهی با دشمنان میهن عزیزمان است، پس شایعه‌های دشمنان را بی اعتنا با شیم.

۲۱) شایعه سازی بیگانگان فقط برای ایجاد اختلاف بین مسئولین و از بین بردن وحدت ملی ماست، شایعه‌ها را توطئه دشمنان این مرزو بوم بدانیم و آن‌ها را به دیگران منتقل نکنیم.

۲۲) شایعات، امنیت روانی و فکری جامعه را به مخاطره انداخته و آسایش روحی مردم را مختل می‌کنند. شایعات را باور نکنیم و آن‌ها را هم تبلیغ نکنیم تا جامعه‌ای بانشاط و امیدوار به فردایی بهتر داشته باشیم

۲۳) اتباع ایرانی در سفر‌های خارجی مورد حمایت نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی در هر کشور خارجی هستند. اگر خواسته یا ناخواسته مرتکب هر گونه اشتباهی شدید بدون نگرانی و مطمئن به حمایت دولت جمهوری اسلامی، اسیر شانتاژ‌ها و فشار‌های مأمورین خارجی برای اجابت خواسته‌های غیر قانونی آن‌ها نشوید. بلافاصله درخواست تماس با مأمورین سفارت جمهوری اسلامی را نمائید تا با حضور آن‌ها مأمورین بیگانه، بر اساس قانون با شما برخورد کنند و مورد حمایت کشور خود قرار گیرید. اگر موفق به تماس با سفارت نشدید، در هنگام ورود به کشور، به ستاد خبری وزارت اطلاعات مراجعه و یا با تلفن ۱۱۳ تماس بگیرید و ماجرا را شرح دهید. سر آغاز ورود به عرصه خیانت به میهن، تسلیم در برابر فشار‌ها و شانتاژ مأمورین کشور‌های بیگانه است. میهن پرستی و تسلیم نشدن در برابر این فشار‌ها و مطلع ساختن مأمورین سیاسی کشور از برخورد غیر قانونی بیگانگان، تقدیر و تشویق خدمتگزاران مردم در دولت را به دنبال دارد.


نويسنده : چک مارکر


تخت روانچی: مسئولیت ترور شهید فخری زاده برعهده آمریکا و اسرائیل است

مجید تخت‌روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به دبیرکل و شورای امنیت این سازمان خواستار محکوم کردن ترور شهید "محسن فخری‌زاده" شد و گفت نشانه‌های جدی مسئولیت اسرائیل در این ترور وجود دارد.

وی در بخش دیگری از این نامه با مسئول دانستن آمریکا و اسرائیل در این حمله ناجوانمردانه، از آنتونیو گوترش و شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست ضمن محکوم کردن این ترور، اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

در این نامه آمده است: "امروز، ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰، در شهر آبسرد استان تهران، آقای محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته ایرانی، در یک حمله تروریستی ترور شد. یکی از آخرین خدمات شهید فخری زاده نقش برجسته وی در تولید اولین کیت بومی تشخیص کرونا بود که سهم بزرگی در تلاش‌های ملی ما در مهار این همه گیری در زمانی داشته است که ایران تحت تحریم‌های غیرانسانی ایالات متحده است که به شدت مانع دسترسی ما به کالا‌های بشردوستانه از جمله دارو‌ها و تجهیزات پزشکی می‌شود. وی همچنین مدیریت توسعه واکسن کرونا را بر عهده داشته است".

در ادامه این نامه با اشاره به ترور چندین دانشمند برجسته ایرانی در حملات تروریستی طی دهه گذشته، آمده است: شواهد قاطع نشان می‌دهد که برخی از طرف‌های خارجی در پشت این ترور‌ها بوده‌اند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرده است: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده- با نشانه‌های جدی مسئولیت اسرائیل در آن- تلاش ناامیدانه دیگری برای ایجاد ویرانی در منطقه ما و همچنین به هم زدن توسعه علمی و فناوری ایران است. در حالیکه طی ۴۰ سال گذشته، هیچ فشار و حملات تروریستی نتوانسته است مانع دستیابی ما به علم و فناوری مورد نیاز برای توسعه اقتصادی- اجتماعی شود.

تخت‌روانچی همچنین ضمن اخطار به ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات ماجراجویانه علیه ایران به ویژه در دوره باقی‌مانده از دولت فعلی آمریکا، بر حق جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ تمام اقدامات لازم در دفاع از مردم و تامین امنیت خود، تاکید کرده است.

در این نامه از دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت خواسته شده است این اقدام تروریستی غیرانسانی را به شدت محکوم کنند و اقدامات لازم را علیه عاملان آن انجام دهند.


نويسنده : چک مارکر