جستجوی مناسب دبی مال برای شما
جستجوی مناسب دبی مال برای شما

 

شتر شکم پر هم یکی از لوکسترین غذاهای دبی است که پیشنهاد میشود اگر مشکلی با صرف هزینه زیاد برای غذا ندارید، این غذا را میل کنید. رستوران های دبی از همه نظر تنوع زیاد و کیفیت بسیار بالایی دارند، در هتل های لوکس این شهر نیز رستوران هایی وجود دارند که جزء بهترین رستوران ها در جهان به شمار میروند. که از برندهای مختلف می باشد را که در حال حاضر کمی قدیمی شدهاند و به اصطلاح عموم مردم دیگر مد روز به حساب نمی آیند را شما گردشگران با قیمت هایی فوق العاده مناسب و وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کنید . این موزه در مجموع هفت طبقه دارد که تنها پنج طبقه از آن برای عموم در دسترس است. برای درک بزرگی این موزه همین موضوع کافی است که بازدید از طبقه آخر آن به بیش از دو ساعت زمان نیاز دارد. این بخش از موزه به شناخت بیشتر بومشناسی و محیط زیست اختصاص پیدا کرده تا مردم درک بهتری از تغییرات آبوهوایی پیدا کنند و از این طریق، در آینده بتوانند دنیای بهتر و پایدارتری را خلق کنند. هر چند امکان استفاده از پارکینگ برای بازدیدکنندگان موزه وجود دارد، اما از آنجایی که موزه آینده بنایی پایدار و دوستدار محیط زیست به شمار میرود، بهتر است با وسایل حملونقل عمومی به این موزه بروید. شروع بازدید شما به ترتیب از طبقه پنجم با موزه فضایی آغاز میشود و سپس در طبقه چهارم به موسسه شفا میرسید که در آن DNA حدود ۲۴۰۰ گونه جانوری و گیاهی قرار دارد و میتوانید محیط زیست زمین را بهت از هر زمان دیگری بشناسید. ساحل لامر (La Mer Beach) یکی از جدیدترین سواحل دبی است که به خاطر رستورانها و کافههایش، به ویژه بستنی و خوراکیهای خوشمزه دیگری که میفروشد طرفداران زیادی دارد.

یک روز برفی تهران - برف زیبا در پارک نیاوران تهران ازاینرو شما میتوانید پس از رسیدن به ساحل جمیرا، با کمی پیادهروی در مسیر زیبای این پل، به مرتفعترین چرخوفلک جهان برسید. هوای این پارک چند درجه با هوای سایر بخشهای دبی تفاوت دارد. Hilton Dubai Al Habtoor City یکی از مجلل ترین هتل های دبی است که ساختمانی ۴۴ طبقه دارد. از یک منطقه محبوب مانند City Walk، کوتاه ترین سفر به موزه شامل سوار شدن بر اتوبوس 28 به دبی مال، سپس اتوبوس 29 تا مقصد نهایی است. اگر در دبی دوست و آشنایی دارید از او بخواهید تا کسی را برای همراهی شما در سفر به بیابان معرفی کند. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون می­خواهیم درباره مراکز خرید دبی برایتان بگوییم و اطلاعات کامل و جامعی درباره آنها در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد دارید برای خرید به دبی سفر کنید، بتوانید با خیال راحت برنامه­ریزی کنید. برای این که هزینههای سفر به دبی را کاهش دهید، راههای گوناگونی پیش رو دارید. پس از اوج فصل گردشگری، قیمتها کاهش مییابد و ممکن است بتوانید آفر خوبی را به دست آورید. سفر به دبی در هر صورت هزینهبر خواهد بود چرا که این شهر به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری شناخته میشود؛ با این وجود همچنان میتوان تورهای به صرفه و اقتصادی را از آژانسهای هواپیمایی معتبر مثل آریاک سفر تهیه کرد و جاذبههای دیدنی دبی را از دست نداد. نکاتی که قبل از سفر به دبی باید به آنها توجه کنید! به این ترتیب والدین آنها میتوانند با خیال راحت کودکان را به بخش قهرمانان آینده سپرده و به سراغ بازدید از بخشهای دیگر بروند. در طبقه اول، قهرمانان آینده موزه را میتوانید مشاهده کنید. اما قهرمانان آینده فناوری چه کسانی هستند؟ نحوه دسترسی به موزه آینده چگونه است؟ نحوه ساخت موزه آینده دبی چگونه بوده است؟ نحوه دسترسی به موزه آینده: برای بازدید از موزه دبی، باید به مترو خط قرمز و در ایستگاه مترو برج امارات پیاده شوید.

برگزار شده است که شما میتوانید با زمانبندی درست در آنها شرکت کرده و از پیشرفتهای جدید در حوزه هوش مصنوعی و کامپیوتر آگاه شوید. ازآنجاکه لازم بوده هر پنل بهصورت جدا ساخته شود و حروف مرتبط با شعر روی آنها درج شود، چیزی حدود 18 ماه طول کشیده تا این نمای بیرونی تکمیل شود. صعود به بالای برج و رسیدن به طبقه ۱۲۴ تنها یک دقیقه به طول می انجامد و از آن بالا چشم انداز شهر و غروب آفتاب بسیار تماشایی است. چشم دبی تقریباً 820 فوت ارتفاع دارد و با 270 فوت از High Roller لاس وگاس پیشی می گیرد. پارک وی آر دبی که در مساحتی به اندازه 76000 فوت مربع گسترده شده است، بزرگترین پارک جهان در میان قبلیه خود است و مکانی است که هنگام بازدید از دبی مال باید از آن دیدن کرد. امارات و به طور خاص دبی، بزرگترین مراکز خرید دنیا را دارد. همین طور بخار که نمادی از هوا است هم در این فواره دیده می شود و سرانجام عنصر خاک به واسطه سنگ های مرمر و یک سری از سنگ های قیمتی در بخش های مختلف برج قابل مشاهده است. بسیاری از گردشگرانی که به دبی سفر میکنند این فروشگاه را به مسافران معرفی کرده و به آنها پیشنهاد میکنند سری به آن فروشگاه بزنند. غیر از هتلها با انتخاب ایرلاین های ایرانی میتوانید بخشی از هزینه سفر خود را کاهش دهید. در این مدت به علت گرم بودن هوا در کشور امارات متحده عربی، قیمت هتلها و پرواز کاهش پیدا میکند و شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتری به دبی بروید. این چهار شهربازی در دبی با نام های پارک موشن گیت، پارک بالیوود، پارک لگولند و ریور پارک شناخته می شوند و به جرئت می توان گفت که هر کدامشان از آن یکی بهتر است.

به گزارش تا بینهایت، موزه آینده دبی که به عنوان زیباترین ساختمان دنیا شناخته می گردد، روز سه شنبه 22 فوریه سال 2022 با نورپردازی های خیره کننده، افتتاحیه تاریخی خود را به دنیا نشان داد. این موزه که توسط بنیاد آینده دبی تأسیس شد و در 22 فوریه 2022 راه اندازی شد، به بررسی چگونگی تکامل جامعه در دهه های آینده با استفاده از علم و فناوری می پردازد. موزه آینده دبی یکی از مدرنترین و باشکوهترین سازههای جهان است که در سال 2022 در دبی رونمایی شد. موزه آینده دبی، مردم را به تجربه فناوری ها و روندهایی دعوت می نماید که آینده بشریت را با رویکردی پیشگیرانه شکل می دهند. طبقه سوم، واحه: با رفتن به طبقه سوم، وارد فضای آرامشبخشی خواهید شد که واحه نام گرفته و با درگیرکردن حواس مختلف بازدیدکنندگان، آنها را به ارتباط بیشتر با جسم و ذهنشان دعوت میکند. در طبقه سوم به آرامشی عمیق میرسید؛ در این موزه با به کارگیری حواس متفاوت انسان حالات روانی را به سطحی متعادل میرساند. بازدیدنمایندگان تجربه ای از فضا و کهکشان را تجربه خواهند کرد، این تجربه چندحسی با فکر، بدن و روح آنها ارتباط برقرار می نماید که با آخرین فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، تعاملات انسان و ماشین، و هوش مصنوعی فراهم شده است.

املاک “Omniyat” واحد خدمات لوکسی را آماده کرده است که مبله هستند و وسایل مورد استفاده در آنها قرار دارد. قبل از ورود به مجموعه، کیف یا هر بسته یا کیسه ای که همراه داشته باشید، مورد بازدید قرار خواهد گرفت. تورهای هوایی دبی بسته به نوع ایرلاین در فرودگاههای شارجه و فرودگاه بینالمللی دبی فرود میآیند. البته این پیشنهاد تنها از ما نیست و رشد گردشگری این شهر ثابت کرده است که دبی به عنوان یکی از جذابترین مقصدها همواره گردشگرهای بینالمللی را به خود جذب میکند. توسعه برجسته به بشریت بهتر و اقتصاد جهانی قوی تر با نشان دادن اینکه چگونه راه حل های نسل بعدی - شامل همه چیز از هوش مصنوعی گرفته تا واقعیت افزوده - می تواند زندگی ما را بهبود بخشد، کمک خواهد کرد. همچنین در سال ۱۹۹۵ بخشهای جدیدتری به موزه دبی اضافه کردند که شامل نگارخانه و بخش صمعی بصری موزه بود. موزه آینده، چشم انداز ای خیره نماینده را به تماشاگران ارائه می دهد که نشان دهنده نقطه عطفی است که ساخت آن 9 سال به طول انجامید. میهمانان این کابینها میتوانند از میان نوشیدنیهای الکی و غیرالکلی که برایشان سرو میشوند، دو نوشیدنی انتخاب کرده و در طول سفر دلنشین خود میل کنند. به گفته بازدید کنندگان امارات مال باید اولین جایی باشد که هرکس در سفر به دبی به سراغ آن خواهد رفت. ساحل الصفوح یا ساحل راز (به گفته برخی) یک ساحل مخفی با چشماندازی تماشایی است. فاصله این ساحل تا پارک ساحلی جمیرا بسیار کم بوده و برای پیادهروی کاملا مناسب است. از این ایستگاه مترو تا موزه تنها بهاندازه ۵ دقیقه پیادهروی فاصله است.

با اقامت در این هتل، تنها ۱۰ دقیقه (با اتومبیل) از برج خلیفه، دبی مال و موزه آینده فاصله دارید. این موضوع یک اعتبار برای معمار Shaun Killa است که می خواست این سازه نمایانگر چشم انداز آینده دبی باشد. در هنگام استراحت و استفاده از خدمات در این سالن ماساژ می توانید نظاره گر چشم اندازی بسیار زیبایی نیز باشید. نمای بیرونی این سازه بسیار چشم گیر و خلاقانه می باشد. دبی یکی از شهر های توریست پذیر و بسیار زیبا محسوب می شود که در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشم گیری بوده است. دبی شهری که تا کنون محل اجرایی شدن طرح های نوین و خلاقانه معماران متعددی بوده و یکی از بلندترین برج های دنیا را در خود جا داده است شاهد اولین ساختمان اداری ساخته شده توسطچاپگرهای 3 بعدی خواهد بود. وی می افزاید :این اولین گام برای تبدیل شدن امارات به مرکز جهانی استفاده از این پرینترها و خلاقیت ساخت ساختمان های متعدد توسط این دستگاه هاست و طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال های آتی شاهد اجرای پروژه های متعددی در این زمینه خواهیم بود. قطعا استفاده کردن از بلند ترین چرخ و فلک در جهان با ارتفاع باور نکردنی ۲۵۰ متری بسیار ترسناک و خطرناک به نظر می رسد، اما باید به این نکته مهم توجه داشت که این چرخ و فلک در حالی که بزرگ و مرتفع است، یکی از ایمن ترین چرخ و فلک های جهان است و استاندارد های بسیار سطح بالایی را در زمینه مسائل فنی و ایمنی به دست آورده است.

طبقه دوم، آینده در زمان حال: یکی از اهداف اصلی ساخت موزه آینده، نشاندادن نقش تکنولوژی در بهبود زندگی انسان است و این مسئله در طبقه دوم موزه بهروشنی قابل مشاهده است. با این حال مدیران دبی مال برای اینکه گردشگران دستخالی از این مرکز خرید بیرون نروند و خاطرهای خوش از آکواریوم دبی مال داشته باشند، این آکواریوم را به گونهای طراحی کردهاند تا قسمتی از آن از داخل دبی مال قابل مشاهده باشد. مرکز خرید جمیرا پلازا در سال ۱۹۹۴ با استانداردهای دبی افتتاح شد و جزو قدیمیترین مراکز خرید این شهر است، با این حال ارزش بازدید را دارد. اما در حال حاضر، این شهر میزبان اعجابانگیزترین ساختمانهای جهان است و گردشگری در این شهر حسابی رونق دارد. هر تکنولوژیای که در حال تغییر است در این بخش نمایش داده میشود. این ساحل که بین سینماهای ریتز کارلتون و ریل واقع شده است، به عنوان ساحلی شناخته شده است که همه امکانات رفاهی را نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز فراهم میکند. مجموعه اقامتی متنوعی نیز با دارا بودن قیمت های مقرون به صرفه ای برای بازدید کنندگان این ساحل نیز وجود داردکه میتوانید از آنها بهره مند شوید. این هدایای ویژه اشیایی هستند که تقریباً در هیچ جای دیگر مشابه آنها یافت نمیشود. ترکیبی از گوشت سفید یا قرمز گریل شده همراه با نان که در دبی حتما خوشمزهترین شاورماها را خواهید یافت. در بازار طلای دبی هر نوع جواهراتی یافت میشود. قبل از ساخت نهایی پروژه از اسکن لیزی برای مقایسه سازه ساخته شده استفاده شده ست که در نوع خود بی نظیر است. این سازه شگفت انگیز دارای ویژگی های مهمی بوده و فضایی بالغ بر ۳۰۰۰۰ متر مربع دارد. این طبقه که به ایستگاه فضایی هوپ نیز شناخته میشود حدود دو ساعت از وقت شما را به خود اختصاص میدهد. این سازه بیشتر به علت نمایش طرحی از آینده، ساخته شده از فولاد ضدزنگ و شیشه و حکاکی شده با 14000 متر خط عربی که به وسیله هنرمند و مجسمه ساز مشهور اماراتی متاربن لاهج طراحی شده، شناخته می گردد.

امکانات مناسبی در دبی برای شترسواری وجود دارد تا این وسیله نقلیه سابق اهالی دبی، به مسافران و گردشگران هم سواری دهد. از دیگر جاهای تفریحی دبی آکواریوم لاست چمبرز است .این آکواریوم ۶۵ هزار جانور دریایی دارد. قبل از اینکه درباره تفریحات دبی چیزی بگویم، بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ همه جاهای تفریحی دبی آنقدری گران نیست که نتوانید نزدیکشان شوید. پس اگر به موضوعی خاص علاقهمند هستید و یا حرفه کاریتان ایجاب میکند که در جهت پیشرفت شغلی در این جشنوارهها شرکت کنید، حتما از قبل درباره تاریخ برگزاری این رویدادها مطلع شوید تا بتوانید تور دبی خود را همزمان با این مراسمات تنظیم کنید. در واقع عین دبی 48 محفظه دارد که شما می توانید سوار آن ها شوید. یکی از جزایر مصنوعی دبی که اخیرا در سال ۲۰۱۸ به بهره برداری رسیده است، جزیره آبهای آبی نام دارد. در طراحی و ساخت این بنا از اسکن های سه بعدی استفاده شده و یکی از علت های شناخته شده این سازه بنای نامتقارن آن بوده که در مجله نشنال جئوگرافیک به ثبت رسیده است. این موزه به عنوان یکی از ۱۴ موزه مهم دنیا شناخته شده و جوایز زیادی از جهت معماری ویژه خود دریافت کرده است.

همانطور که اشاره کردیم، تعداد زیادی از واحدهای برج، در مالکیت برند آرمانی است و با عنوان شعبهٔ دوم هتل آرمانی شناخته میشود. از ویژگیهای خاص این سازه زیبا میتوان به معماری و نمای خاص آن اشاره کرد. در این تورهای لحظه آخری، ممکن است پرواز به قیمت ارزانتری به فروش برسد و یا حتی هتل، تخفیف خورده باشد و ارزانتر حساب شود. البته پیشنهاد پرشین هتل به شما عزیزانی که اغلب از مراکز خرید دبی بازدید میکنند؛ تهیه یک کارت تخفیف است. Mammoet پیشنهاد کرد که بزرگترین عناصر، پایه ها و کابل ها را مستقیماً از بارجی که با دو جرثقیل بالابر فوق سنگین خود وارد آن شده بودند، روی پایه ها نصب کنند. این فودکورت، بزرگترین مرکز غذاخوری دبی محسوب میشود. این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. همه ی مبلمان و پارچه ای که ۲۱۵ اتاق و سوئیت هتل و ۱۶۹ اقامتگاه را زینت می دهد، توسط خانه ورساچه به طور انحصاری برای هتل Palazzo Versace در دبی طراحی و ساخته شده است. بعلاوه اینکه تمام مبلمان مصرفی در این ساختمان ها توسط چاپگرهای 3 بعدی ساخته می شوند. گفتنی است این ساختمان که مساحتی به اندازه 186 متر مربع خواهد داشت طی چند هفته نصب و راه اندازی می شود. این ساختمان اداری هیچ شباهتی به ساختمان های موجود در فیلم های علمی تخیلی که در گذشته ساخته می شد نخواهد داشت و طبق برنامه ریزی های انجام شده این مجموعه برای اولین بار به عنوان مرکز کنترل و اجرای نمایشگاه "موزه آینده" که در ابتدای سال آینده برگزار می شود مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر