بهترین ایران مال کجاست؟
بهترین ایران مال کجاست؟

 

Riomaggiore , Cinque Terre ????????سفر ایتالیا ، یکی از دهکده های ساحلی خیلی زیبا ????❣️ یکی دیگر از شگفت انگیز ترین قسمت های مجموعه تفریحی توچال زیپ لاین می باشد. یکی از برتری های درند برای ورزشکاران و علاقه مندان به صعود، سرسبزی و هوای خوب موجود در این ناحیه می باشد که در کنار جاذبه هایی همانند تله سیژ دربند، بالا رفتن از کوه های البرز به خصوص قله توچال را هیجان انگیز تر کرده اند و به طور ویژه ای تبدیل به پاتوق گروه های مختلفی در تهران شده است. علی رغم آن که این ورزش جزو سرگرمی های مفرّح و هیجان انگیز است، تاکنون کمتر در ایران شاهد رونق آن بوده ایم که دلایل آن طبیعت کشور، دشواری طراحی و ساخت و ساز و دشواری تجهیز و نگهداری تجهیزات است. از همان ابتدای ساخت نهرکشی و درست کردن نهر برای آب دادن به چنارهای کاشته شده در دو طرف خیابان انجام شد. لذا اگر شما نیز جز طرفداران ورزش اسکیت هستید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را امتحان کرده و از انجام آن لذت ببرید. اولین رستوران در فودکورت طبقه سوم، رستوران قریشی است که کیفیت غذای آن را می توان از بوی مطبوع پیچیده در سالن حدس زد. عکاس: مجید مددیدر نگاه اول، نمای بیرونی رستوران باغ بهشت است که خیلیها را جذب خود میکند؛ اما این همه ماجرا نیست و فضا، دکوراسیون عالی و محیط زیبا و دوستداشتنی مزید بر علت هستند تا برای غذایی باکیفیت و دلپذیر، هزینه نسبتا بالایی بپردازید. این نمایشگاه همه ساله در شهر CANNES فرانسه برگزار شده و عرضه کنندگان و صاحبان تقاضا در صنعت ساخت مراکز تجاری را گرد هم می آورد.

ایوان بلور با نورپردازی بی نظیر و جذاب همچون کریستال های طلایی است که در زمین فرو رفته اند و فضایی فوق زیبا را برای ارائه ی نمایشگاه های چشمگیر و جذاب را فراهم می آورد. پیست اسکیت روی یخ (پاتیناژ) این مجموعه که در ایران یگانه و بی بدیل است امکان ورزش و تفریح را یکجا فراهم می آورد. بی شک تفریح در پیست یخ ایران مال به یکی از خاطره انگیزترین تجربیات شما تبدیل خواهد شد، پس خود را از آن بی بهره نکنید. پس از قاجار بی اعتنایی به عمارت و دست به دست شدن آن را به شدت فرسود تا این که دولت پهلوی از آن به عنوان وزارت معارف و صنایع مستظرفه استفاده کرد. پس از انقلاب اسلامی نیز این باغ برای مدتی در اختیار صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود تا این که در سال 1381 باغ فردوس به موزه سینمای ایران تبدیل شد. و یکی از اتاق های عمارت به محل نگهداری اشیا ارزشمند وعتیقه های باستانی که از نقاط گوناگون کشور جمع آوری شده بود تبدیل شد. تصمیم بر این بود که در این مجموعه که بعدها با اسمهایی مانند «موزه پول» یا «موزه تماشاگه پول» نیز شناخته شد، تعدادی از سکهها و اسکناسهای قدیمی ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته شود تا راه و رسم دادوستد در زمانهای قدیم برای ما نیز روشن شود. این بخش در واقع یک بازارچه سنتی است که با احیای معماری و فرهنگ ایرانی اصیل در درون یک مجموعه مدرن، مانند یک مروارید سفید میدرخشد.

این قانون در تاریخ ۳۰ امرداد ۱۳۴۶ به توشیح محمدرضا شاه پهلوی رسید. معمار این پارک استاد حسین محجوبی بوده است که پس از یک دهه تلاش های وی، این سازه در سال 1352 به اتمام رسید. دشمن شما تلاش میکند با انواع ترفندها یکپارچگی شما را از بین ببرد. همچنین اتاق جلسات، رستوران های ارائه دهنده منوهای سنتی ایرانی و بین المللی، کافی شاپ های مدرن و به روز، سالن های ماساژ و زیبایی، مراکز آب درمانی به همراه حمام ترکی، سونا و جکوزی، استخرهای مجزا، سالن های ورزشی، سالن های آمفی تئاتر و کنفرانس، سالن های مجهز برای برگزاری انواع مراسم و میهمانی ها و سایر خدمات، از امکانات هتل بازار بزرگ ایران است. برای شناخت بیشتر خیابان ولیعصر و به دست آوردن اطلاعات جامع در خصوص امکانات و دیدنیهای این خیابان با ما همراه شوید. البته چنین لباس هایی امروزه ممکن است چندان خریدار نداشته باشند و به همین دلیل، سرای ابریشم بیشتر حالت نمایشی دارد، ولی خرید برای عموم آزاد است. با علی انصاری بیشتر آشنا شوید». گالری فیروزه از جمله اماکنی است که در تیمچه حاج علی اکبر قرارگرفته است. این کتابخانه در تالاری به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع قرارگرفته و با الهام از کتابخانه موجود در دانشگاه آکسفورد انگلستان بناشده است. این تالار، تالاری مدرن و زیبا برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودرویی دنیا و ارائه ی خودروهای مجلل می باشد. در وسط این باغ بزرگ که پر از چنارهای قطور و بلند است قصر ناتمامیدیده میشود که در شرف خراب شدن میباشد داخل عمارت تالاری وجود دارد ازاره های تالار، به شکل نوارهای عقیق مانند رنگ شده و درها از جنس چوب سدر به نظر می رسد و با عاج، خاتم کاری شده است، کف اتاق ها را با خاک پر کرده اند و کوبیده اند و حتی با آجرهای معمولی هم فرش نکرده اند به نظر میاید که کف پوش های ان را کنده اند و دزدیده اند.

در این آگهی بانک آینده در نظر دارد ۱۰۰ درصد سهام شرکت ایران مال (مالک پروژه بازار بزرگ ایران) را از طریق مزایده به شکل نقد و اقساط واگذار نماید. سقف این تالار خودرو لوکس نیز شکل هندسی خاص و نیمه گنیدی زیبایی دارد که تمام شیشه با سازه های فولادی است. سازه فولادی نما یه صورت Polygonal در پلان و Curved در مقطع طراحی گردیده است و پانل های آلومینیومی بر روی آن قرار می گیرند. در هر جایی از تهران که بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی با نقشه به مقصد برسانید کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کرده و اینترنت همراه و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید. وارد سرای زمرد که بشوید، خواهید دید که دور تا دور آن با فرش های بسیار زیبا پوشانده شده که هم برای نمایش و هم برای فروش هستند، البته خرید فرش ایران مال از سرای زمرد هم کار هر کسی نیست. در کفِ تالار، یک فرش دستباف ۱۲۸ متری پهن شده که محصول هنرمندانِ زحمت کش نیشابوری است. طبقه اول محل تجمع افراد و برگزاری ملاقات ها و جلسات ارائه مشخصات محصول و طبقه دوم محل سالن اصلی با ارتفاع ۲۳ متر احداث شده است.

در این مجموعه بین المللی فضایی به مساحت ۳۶۰۰۰ متر مربع به برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی اختصاص داده شده است. از جمله نمایشگاه های برگزار شده تا به حال می توان به نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری و همچنین نمایشگاه توسعه صنعت ساختمان (Cidex 2018) اشاره کرد. تاریخچه ساخت این مجموعه به دوران قاجار باز می گردد، در آن زمان از این کاخ به عنوان مکانی برای ییلاق شاهان استفاده می کرده اند، لازم به ذکر است که برخی بخش های این مجموعه تاریخی در دوران پهلوی ساخته شده است. از چوب است. در ساخت دیوارها و نمای تالار آیینه (که همگی از جنس شیشه هستند) بیش از ۴۰ میلیون قطعه شیشه ای استفاده شده و ساخت آن چیزی حدود دوسال و نیم طول کشیده است. در حال حاضر، بین ۳۰ تا ۴۰ قطعه فرش در سرا وجود دارد که ابعاد آن از دو متر و نیم شروع شده و تا ۷۰ مترمربع می رود. همچنین یک آبشار در بین دو راسته درخت های پالم وجود دارد که از طبقه سوم شروع می شود و بعد از ریخته شدن از چهار سکوی مرمری، تا انتهای سالن به صورت یک رودخانه کوچک ادامه پیدا می کند.

این کافه دقیقا در کنار ورودی های سالن های سینمایی ساخته شده و اگر تا شروع فیلم تان زمان زیادی مانده، می توانید کمی در این کافه استراحت کرده و یک نوشیدنی میل کنید. کافه کتاب یکی از کافه های محبوب ایران مال تهران است چرا که داخل باغ کتاب (کتابخانه جندی شاپور) قرار دارد و می توانید در حین میل کردن نوشیدنی خود، از کتاب های کتابخانه هم استفاده کنید. نمای داخلی تالار خودرو Car Showroom ایران مال در سه طبقه و پنج هزار متر مربع به گونه ای قرار گرفته است که طبقات در توالی یکدیگر ایجاد فرم هندسی خاصی را می کنند. بازار بزرگ ایران افتخاری است برای تمام دست اندرکاران این مجموعه که با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد گردش مالی در کشور دست همبستگی به هم فشردند تا شاهد راه اندازی مجموعه ای باشیم که چشم انداز مراکز تجاری در ایران را دگرگون خواهد کرد. اخذ جوایز معتبر بین المللی از سایر دستاوردهای این مجموعه عظیم است که از جمله آن ها می توان به شاخص ترین مجتمع تجاری و چند منظوره منطقه خاورمیانه از سوی ارزیابی کننده مجموعه های تجاری جهان از جمله RLI طی سه سال متوالی و همچنین جایزه برتزین مال در حال افتتاح Most Anticipated Opening در سال ۲۰۱۷ از RLI اشاره کرد. گر به دنبال مکانی مهیج برای پاتیناژ(اسکیت روی یخ)هستید، ما شما را به پیست یخ ایران مال دعوت می کنیم.

پیست یخ بازار بزرگ ایران در ضلع شرقی مجموعه با مساحت ۳۶۰۰ مترمربع (منطبق با استانداردهای جهانی)، فضایی فراهم می نماید تا ضمن فراگیری رشته های ورزشی مرتبط نظیر پاتیناژ و هاکی روی یخ به همراه دوستان و خانواده از آن لذت ببرند در پیست یخ ایران مال با پوشیدن کفش های مخصوص بر روی زمینی همچون یخ سفید و سرد به اسکیت کردن می پردازید و همچون پروانه ای آزاد و رها به گردش مشغول می شوید. کنترل کیفیت این پروژه با شرکت کیسون بوده که شرکتی به نام در عرصه عمران می باشد و پروژه ی باغ کتاب تهران را نیز در دست اشته است. در این بخش علاوه بر مدیریت هوشمند لحظه به لحظه پرسنل،تمامی اطلاعات پرسنل اعم از اطلاعات فردی و پرونده کامل کاری که شامل فعالیت ها و تیکت های ارسالی و دریافتی است در دسترس خواهد بود. همچنین ساعات کاری این مجموعه در روزهای عادی به جز روزهای سوگواری و شنبه از ساعت 10 تا 18 میباشد. هوای فوقالعاده و امکانات کافی و بینظیر این منطقه، این گردش را دلپذیرتر خواهد کرد. امکانات تیراندازی با کمان و دارت بهصورت تفریحی برای آقایان و بانوان در هر ردۀ سنی در این مجموعه فراهم شده است و نیز این باشگاه برای علاقهمندان به فعالیت در این رشتهها بهصورت حرفهای زیر نظر مربیان باتجربه کلاسهای آموزشی برگزار میکند. نکته جالب توجه در فضاهای تجاری ایران مال این است که هر طبقه به یک گروه کالایی خاص اختصاص یافته است تا باعث هم افزایی بین بخش های مختلف گردد. مأموران پس از مدتی آنها را یافته به زندان انداختند. نظرات و خاطرات خود را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید. در سال 1290 ظلّ السّلطان باغ را خرید و چنانچه در خاطرات سال 1292 می نویسد این باغ به مسعودیّه ملقب شد.

این عمارت چشمنواز به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شد و بعد از گذشت سالیان هنوز هم ابهت و زیبایی خودش را حفظ کرده است. دربند تهران از مکانهای تکرار نشدنی این شهر است که با طبیعت چشمنواز و جشنوارههای مزه متعدد، این امکان را به شما میدهد که برای چند ساعت از صمیم قلب خوشحال بوده و از دغدغههای روزمره دور شوید. البته ارجاعاتی نیز وجود دارند که زمان ساخت این بنا را به دوره شاه سلیمان صفوی نسبت میدهد. دکوراسیون داخلی آن هم مورد تحسین خیلیها قرار گرفته است و محیط دنج آن جان میدهد برای جمعهای خانوادگی. محیط این کافه نسبت به سایر کافه های ایران مال کمی دنج تر و خلوت تر بوده و حدود ۴۰ نفر ظرفیت دارد. آیا می توان گفت که سرانه مطالعه در ایران پایین است؛ به این علت که مردم نمی توانند به کتاب دسترسی داشته باشند؟ و از معروفترین و قدیمیترین بناهای تهران به شمار می رود. در وسط مجموعه، در کنار بناهای سنتی، باغ دیدار است که با معماری فوق العاده مدرن و زیبا، یکی از اصلی ترین جاذبه های ایران مال است. این عمارت یکی از قدیمی ترین بناهای کاخ گلستان است، این بنا در ضلع جنوبی مجموعه قرار داشته و وجه تسمیه بنا به نام عمارت بادگیر به علت وجود برجهای بادگیر آن است. یک سکه آماده کنید و یکی از آرزوهای مهم تان را به خاطر بیاورید و زمانی که وارد بازارچه شدید، سکه را در فنجان آرزوها انداخته و شما هم یک سکه به این «فنجان آرزوها» اضافه کنید. در این گالری، آثار تزیینی و نمایشی ایرانی گذاشته شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر