آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد دبی مال بیاموزید

 

بسیاری از کسانی که تاکنون به دبی سفر نکردهاند یا مدت زمان کافی را برای گشتوگذار در این شهر سپری نکردهاند، ممکن است تصورات محدود و احتمالاً اشتباهی از جاذبه های دبی داشته باشند. در مقاله بهترین پارک های آبی دبی نیز میتوانید با سایر جاذبههای آبی این شهر آشنا شوید. شما میتوانید تصمیم بگیرید که به کدام بخش سر بزنید و چه مدت در هر جاذبه آن وقت بگذرانید. نکته جالب درباره این موزه این است که برخلاف همه موزه ها که با نمایش آثار تاریخی گذشته سعی در بررسی زمان های پیشین دارند، در این مکان شما به جای گذشته، آینده را خواهید دید. نمای بیرونی موزه جملاتی الهام بخش از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات را به زبان عربی از آینده دبی نمایش می دهد که به وسیله پانل های کامپوزیت ضد حریق شکل گرفته اند. در این مطلب، ۷ تا از بهترین پارک های آبی دبی را به شما معرفی کردیم و اطلاعات لازم از جمله قیمت پارک آبی دبی، شماره تماس و ساعات کاری آن را در اختیار شما قرار دادیم. در صورت خریداری بلیط به صورت آنلاین تا یک ماه فرصت دارید تا به وسیله ی برقراری تماس با هتل روز خود را مشخص نمایید. همانطور که از نام پارک آبی آیسلند مشخص است، این پارک تم یخی دارد و به یکی از جاذبههای دبی تبدیل شده است.

این ساحل را با نام قصر سیاه نیز میشناسند. ضمنا به جرات می توان گفت که هیچ طرح و نمونه ای از طلا وجود ندارد که در جهان طراحی و ساخته شده باشد و شما نتوانید آن را در این بازار پیدا کنید و اینکه شهرت بازار طلا دبی زمانی به اوج خود رسید که در دهه 40 میلادی تمامی بازرگانان و کار آفرینان از کشورهای هند و ایران غرفه های خود را در این بازار برپا و افتتاح کردند . از دیگر پتانسیل های ساحل لامر در امارات می توان به انجام انواع فعالیت های تفریحی در این ساحل زیبا اشاره نمود. زمانیمحبوب و مهریان،1391، ص95) به طور کلی، پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان پدیدهای بزرگ و شگرف، نگاه جهانیان را به پتانسیل دینی و سیاسی عظیم اسلام جلب میکند و رسانهها، اخبار آن را به طور وسیعی در سراسر جهان پخش میکنند. این شهربازی با سرسرههای طولانی و هیجان انگیز و چرخ و فلکهای بزرگ خود شناخته میشود. اما دبی مال این آکواریوم پهناور و زیبا را در خود جای داده و امروز به یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی تبدیل شده است. آکواریوم لاست چمبرز در منطقه لوکس جمیرا قرار دارد. آکواریوم لاست چمبرز طراحی بسیار زیبا و بینظیری دارد. انواع وسایل بازی، آکواریومی جذاب به نام لاست چمبرز و غواصی در آب از ویژگیهای این پارک آبی دبی است. بد نیست اشاره کنیم که در نزدیکی دبی مال به یکی از بهترین رستوران های ایرانی دبی دسترسی خواهید داشت که «دانیال» نام دارد. در مجموع این ساحل برای پیاده روی، بازی های آبی، بازی های ساحلی ، شنا بسیار مناسب است. در کنار کوه برفی این مجموعه نیز پارک برفیای قرار دارد که دارای محوطه بازی به مساحت 3000 هزار متر مربع می باشد.

چگونه طلای نو را از دست دوم تشخیص دهیم. در داخل این پارک زیبا چند رستوران هندی وجود دارد که زیبایی های این شهربازی را چند برابر کرده است . در حقیقت چه به دنبال هیجان و چه به دنبال آرامش باشید، در پارک های آبی دبی میتوانید آن را تجربه کنید. شما میتوانید پس از رزرو تور دبی و سفر به این مقصد دیدنی با قطار متروی دبی به مقصد الراس رفته یا با قایق ابرا (یک قایق سنتی) به ایستگاه دیره اولد سوق (Deir Old Souk abra station) بروید. در حالی که محوطهای برای پیکنیک و باربیکیو برای یک میانوعده آرامشبخش در کنار دریا تدارک میبینید، بچههای شما میتوانند در چندین زمین بازی که در اطراف ساحل قرار دارند، بازی کنند. هاوا هاوا یک زمین بازی به شکل زیر می باشد که می توانید روی آن بالا و پایین بپرید و از هیجان معلق ماندن در هوا برای چند ثانیه، لذت ببرید. تاکسی شماره ۱، به سبک تاکسی های بمبئی طراحی شده اند که با سرعت بالا در خیابان ها حرکت می کنند. در ساحل السیف دبی که منطقه سنتی دبی و محل اتصال دبی قدیم و دبی مدرن است، کشتی ها و قایق های قدیمی مانند: قایق عبره به چشم می خورد. امکانات رفاهی ساحل سانست دبی شامل : حمام، اتاق های تعویض لباس، خدمات اینترنت رایگان، غریق نجات، رستوران و زمین بازی کودکان می باشد. جالب است بدانید که در این ساحل امکانات رفاهی و خدماتی چندانی برای مسافران در نظر نگرفتهاند. این پیست اسکی به سبک واقعی کوهستانی ساخته شده است و تجربه اسکی واقعی را به ماجرا جویان ارائه می دهد و یکی از سرگرم کننده ترین کارهای شبانه در دبی است. خیلی از مغازه ها، طلای مشابهی را با قیمت های گوناگون می فروشند که اینکه شما آن را با چه قیمتی خریداری کنید بسته به چانه زنی خودتان دارد. تا قبل از ساخت چرخ و فلک دبی، چرخ و فلک "های رولر" در لاس وگاس بزرگترین چرخ و فلک جهان بود.

هدف اصلی از تاسیس موزه آینده دبی، ارائه یک تجربه جذاب، علمی و فرهنگی به بازدید کنندگان است. علاوه بر بنای آن، آنچه که در طبقات و داخل موزه آینده دبی به نمایش در آمده است، نشان از دیگر پروژههای جاهطلبانه شهر دارد، تصویری از آینده با اطلاعات و جزئیات فراوان. در یک طبقه هم به کودکان و نحوه تشویق آنها برای حل کردن دشواریهای آینده بشر پرداخته میشود. خور دبی یا دبی کریک یک نهر از آب خلیج فارس است که از میان شهر دبی عبور کرده و بسیاری از دیدنی های دبی را در خود جای داده است. به دنبال سرگرمی های عالی بین شهربازی های دبی هستید؟ به یاد داشته باشید که طلا به وزن فروخته می شود (اگر تصمیمتان جدی است می توانید از طریق روزنامه ها از قیمت بین المللی روز طلا مطلع شوید)، پس تنها می توانید روی تراش و ساخت جواهرات چانه بزنید. همه نمایشگرها با استفاده از مواد بازیافتی و میلیون ها لامپ LED کم مصرف ساخته شده اند. می توانید در هنگام استفاده از تمامی این وسایل گوشی موبایلتان را همراه داشته باشید و یا حتی می توانید یک دوربین را در بند کلاه خود قرار دهید و این لحظات را برای خودتان ثبت کنید. انواع وسایل بازی مانند چرخ فلک، سورتمه سواری، سفینه فضایی، سرسرههای پیچ در پیچ، تونلها و استخرها از امکانات لگولند هستند.

مساحت کلی این پارک آبی ۱۴۱ هکتار است که شامل سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخر های کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، نبرد با کوسه و … در کنار این ساحل برج ها و آسمان خراش های بسیاری نیز به چشم می خورند.در این ساحل می توانید از امکانات مختلفی از قبیل زمین بازی کودکان، رستوران، کافه و کلوب ورزشی دیدن کنید. با انبوهی از رستوران ها، کافه ها، غذاخوری ها، جواهر فروشی ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی، بهعلاوه فضاهای بیرونی برای بازارها و رویدادهای عمومی، در حال حاضر گردشگران را جذب خود می کند. باغ معجزه یا دبی میراکل گاردن از معروفترین مکان های دیدنی دبی است که بهطور معمول هر سال از ماه نوامبر تا آوریل (تقریباً از آذر تا اردیبهشت) پذیرای گردشگران جهان است. اگر با خانواده به دبی سفر میکنید و میخواهید که تمام همراهان شما از تماشای جاهای دیدنی دبی لذت ببرند، بازدید از گاردن گلو را از دست ندهید. زیر مجموعههای گاردن گلو شامل 5 بخش مختلف میشوند و رویهمرفته، در آنها 10 میلیون لامپ ال ای دی در نهایت دقت کنار هم چیده شدهاند تا یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی را بسازند. با توصیفاتی که از این پارک مطرح است، احتمالاً دریافتهاید که گاردن گلو یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب است.

اما از ساعت ۷ و نیم شب به بعد شما نمی توانید بلیط را به صورت حضوری دریافت کنید مگر آنکه قبلا بلیط را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید. بازدید کنندگان می توانند مجموعه تاپ، ژاکت، کفش و موارد دیگر را از این فروشگاه خریداری کنند. پس میتوانید انتظار امکانات آنچنانی همانند مرکز ماساژ را داشته باشید. این پارک آبی بزرگ، امکانات تفریحی و خدماتی بسیاری دارد. در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود دارد که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده است، الهام گرفته شده است. به طوری که در صورت سفر در این فصل می توانید حتی در مکان های غیر از پاساژها و هتل ها به خرید و تفریح و حتی اقامت بپردازید. در این بازار لباس های مختلفی از تمام کشورها دیده می شوند. کسانی که به سفر و همچنین غذاهای لذیذ علاقه مند هستند هرگز نباید به راحتی از دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. کودکان بدون شک با دیدن این همه موجود دریایی زیبا و جذاب به وجد خواهند آمد. میتوانید با ریلکس کردن در این ساحل به تماشای موجودات دریایی مانند کوسهها بپردازید. جالب توجه است که شما با خرید بلیط، میتوانید وارد قاب دبی شوید و از طبقات بالای آن، چشمانداز بیمانندی از شهر را تماشا کنید. این ساحل دارای یک کتابخانه به صورت رایگان است که شما می توانید کتاب قرض بگیرید و هنگامی که بر روی ساحل طلایی رنگ دبی دراز کشیده اید و در حال مطالعه کردن کتاب هستید از این فضا لذت ببرید.

این اطلاعات به روز به ما کمک میکند تا بدانیم طلایی که می خواهیم بخریم چقدر نوسان قیمت داشته است و ما چقدر می توانیم چانه بزنیم. اگر از ایران به دبی سفر کردید، می توانید به بخش های مختلف بازار طلا دبی سر بزنید تا طلایی که با سلیقه شما جور است، را خریداری کنید. به خصوص، باید به این مسئله اهمیت داد که نرخ طلا در امارات و سایر کشور های جهان با دلار آمریکا ارزیابی و نرخ گذاری می شود. در دبنگ(Dabangg )، بیش از هزار طرفدار روی صندلی های چند ردیفی در یک متری صحنه به طور زنده خواهند نشست، که شاهکار عالی با اتومبیل های اختصاصی، حقه های طناب بازی و بیشتر از آن را نشان خواهد داد. پارک بالیوود دبی همراه با انواع بازی ها و سرگرمی های آن که بر اساس دنیای فیلم های هندی و بالیوودی ساخته شده است، مناسب ترین انتخاب برای افرادی که قصد سفر به دبی را دارند می باشد. همچنین در بعضی از اتاق ها یک بالکن نیز در نظر گرفته شده است. این پارک داری امکانای همانند دکههای غذا، بازیهای کامپیوتری، اتاق بازی و سایر امکانات اجاره ماشین در دبی است. ویترینهای این مجموعه در هشت اتاق تقسیم شدهاند و با لمس شیشه هر یک آنها میتوانید اطلاعات جزئی هر سکه را ببینید، یا تصویر آن را بزرگتر کنید. فقط بازدیدکنندگان هشت سال و بالاتر می توانند در شنای دلفین Aquaventure شرکت کنند. فقط به خودتان میآیید و متوجه میشوید که یک نیمروز کامل در پارک آبی آکواونچر حضور داشتهاید. اگر خانواده شما نیز به تفریحات آبی علاقهمند هستند، شکی نیست که بازدید از پارک آبی آتلانتیس Aquaventure با حضور کودکان تجربه رضایتبخشتری است. در ازای هر نفری که به این ساحل وارد می شود باید ورودی دریافت شود؛ این ساحل تفریحات رفاهی متنوعی دارد و همچنین مناظر تماشای ساحل دبی بسیار زیباست و افراد زیادی سالانه از آن دیدن میکنند.

از گذشته تا امروز کویر امارات یکی از زیباترین کویرهای دنیا به حساب میآمد و مسافران اغلب به دیدن صحرای دبی میرفتند. ولی اگر شما هم دوست دارید تا در بازار طلا دبی یک خریدی منحصر به فرد و به یادماندنی را امتحان کنید بهتر است به دبی سفر کنید و به این شهر فوق العاده و زیبا قدم بگذارید و از بازار طلا دبی دیدن کنید.بازار بزرگ طلای دبی که در دیره که در قسمت قدیمی دبی قرار گرفته، می باشد. بلندترین قسمت برج، طبقه 163 آن است، اما بازدید عموم مردم از آن امکانپذیر نیست. علاوه بر تمام اینها، در ساعات صبح میتوانید صبحانه خود را در قاب دبی رزرو کنید و در یک بازه زمانی 45 دقیقهای که به «45 دقیقه طلایی» معروف است، آن را میل کنید. طبق نظرات گردشگران، بهترین زمان برای بازدید از قاب دبی حوالی ساعت 17:00 است، زیرا در این بازه زمانی از روز، منظره غروب خورشید بسیار دلنشین است. زیرا در این شهر تجربههایی خواهید داشت که در گذشته هرگز نداشتهاید. بهترین سواحل دبی را باید بشناسید تا در هنگام سفر به دبی بهترین تفریحات را داشته باشید. در دبی تفریحات زمستانه متعددی وجود دارند. برای افرادی که قدشان بلندتر از 1.10 متر است حدود 336 درهم محاسبه میشود و اگر بلیط پارک آبی وایلد وادی را بصورت آنلاین رزرو کنید، هزینه270 درهم خواهد بود.بلیط برای افرادی با قد پایینتر از 1.10 متر حدود 284 درهم و در صورت خرید آنلاین 220 درهم است. در هنگام بازدید از دبی مال بخشی از آکواریوم را میتوانید به صورت رایگان ببینید. در زیر دبی می توانید در یک آکواریوم 48 متری قدم بزنید و با کوسه ها رو در رو شوید و تجربه ای جالب داشته باشید که آدم را شگفتزده می کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر