همه چیز درباره بیت کوین
همه چیز درباره بیت کوین



امروزه بیت کوین را یک انقلاب مالی می نامند. ارز دیجیتالی که علاوه بر استفاده روزانه، می تواند به عنوان سرمایه گذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما بیت کوین چیست و چگونه اقتصاد جهان را تغییر داده است؟

بیت کوین چیست؟

بیت کوین شکلی از ارز دیجیتال است که از طریق محاسبات پیچیده ریاضی ایجاد می شود. ذخیره سازی داده های تراکنش بیت کوین از طریق فناوری بلاک چین امکان پذیر شده است. بیت کوین هیچ گونه پشتوانه ای مانند طلا یا کالاهای قابل مبادله ندارد. و ارزش آن به اعتماد مردم بستگی دارد. به یاد داشته باشید که ارزهای فیات پشتوانه واقعی ندارند و بر اساس قرارداد معامله می شوند.

مزایای ویژه بیت کوین

بیت کوین را می توان بدون کنترل دولتی یا سیستم اقتصادی در سراسر جهان استفاده کرد. از آنجایی که تمامی تراکنش های بیت کوین بر روی بلاک چین انجام می شود، می توان گفت که تراکنش های این ارز در یک لایه امنیتی پیچیده انجام می شود و قابل دستکاری نیست.

شبکه غیرمتمرکز بیت کوین با شفافیت کامل و سرعت بالای تراکنش ها، توجه بسیاری را به این صنعت جلب کرده است. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که بیت کوین مکان مناسبی برای دارایی های آنهاست. زیرا آنها می توانند دارایی های خود را بدون پرداخت هیچ گونه مالیات یا هزینه اضافی افزایش دهند.

تعداد کل بیت کوین هایی که می توانند وارد گردش شوند 21 میلیون واحد است که تضمینی بر ضد تورم بودن پروتکل پادشاه رمزارزها است.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از کیف پول های دیجیتال برای انتقال دارایی های مورد نظر خود به کیف پول های دیگر استفاده می کنند. کیف پول های کریپتوکارنسی Hayes نرم افزاری است که به عنوان رابط بین شما و بلاک چین های مختلف عمل می کند و انتقال آنها را ممکن می کند.

ویژگی های بیت کوین

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند ویژگی های بیت کوین این ارز را بیشتر از سایر ارزها می سازد. بیت کوین دارای ویژگی های زیر است: تماس با بیت ارز

طبقه بندی:

تمرکززدایی ارزهای دیجیتال به این معنی است که آنها توسط هیچ دولت یا سازمانی کنترل نمی شوند و نیازی به واسطه یا شخص ثالث برای انجام معاملات ندارند.

امنیت بالا:

در واقع بیت کوین از کدهای دیجیتالی تشکیل شده و مشابه فیزیکی ندارد. در بازارهای دیجیتال، افراد می توانند فعالیت های مالی خود را با وارد کردن کد انجام دهند، در بازار ارز دیجیتال نمی توان تقلب کرد و یا معاملات مکرر انجام داد، زیرا استخراج ارزهای دیجیتال بسیار دشوار و پیچیده است و دسترسی به کدهای آنها تقریبا غیرممکن است.

راحتی فرآیند معامله:

با توجه به عدم وجود قوانین سخت و پیچیده برای تراکنش توسط مراجع نظارتی، شفافیت کامل بازار و اطلاعات آن و همچنین اینکه هیچ دولتی حق انجام تراکنش را ندارد، بازار ارزهای دیجیتال از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در دسترس است. . فرآیند معامله آسان تر از بازار واقعی است.

هویت نامعلوم:

یکی از مهم ترین ویژگی های بیت کوین ناشناس بودن افراد در هر دو طرف معامله است. این ویژگی ردیابی افراد در هر دو طرف معامله را تقریبا غیرممکن می کند.

مالیات اخذ نشده:

دولت ها نمی دانند چگونه با این ارزها برخورد کنند، بنابراین هیچ کشوری هنوز آنها را به طور کامل به رسمیت نشناخته است. با توجه به این مشکل، هیچ دولتی فعالیت های این بازار را کنترل نکرده و به همین دلیل مالیاتی دریافت نمی شود.

حمل و نقل آسان:

از آنجایی که بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است و وجود فیزیکی ندارد، حمل و نقل آن راحت تر از ارزهای معمولی است.

رویداد غیر قابل برگشت:

هویت افراد شرکت کننده در تراکنش های بیت کوین کاملاً ناشناس است و در نتیجه پس از ثبت تراکنش دیگر قابل بازیابی یا تغییر نیست. بنابراین، لطفاً هنگام انجام تراکنش‌ها دقت بیشتری داشته باشید و از صحت اطلاعات کیف پول طرف مقابل مطمئن شوید. زیرا امکان بازپرداخت وجه به دلیل خطا وجود ندارد.

بیت کوین، فرصتی برای ریسک پذیران

شبکه غیرمتمرکز بیت کوین توسط هیچ سازمانی کنترل نمی شود، به این معنی که هر فردی مسئول حفظ امنیت دارایی های خود است. از آنجایی که تراکنش ها بر روی بلاک چین انجام می شود، مشخص است که تراکنش ها برگشت پذیر هستند و اگر فردی اشتباه کند، سرمایه او برگردانده نمی شود.

بیت کوین یک سیستم جدید در نظر گرفته می شود و فرد برای بهره مندی از مزایای آن باید مفاهیم اولیه این تجارت را بیاموزد. در هر کجای دنیا می توانید با دانش کافی از نوسانات قیمت بیت کوین سرمایه گذاری موفقی انجام دهید.

ایمنی؛ یک کلمه کلیشه ای، اما مهم

حفظ امنیت در دنیای  صرافی بیت ارز های دیجیتال مهم است و انتخاب پلتفرم مناسب برای معاملات ارزهای دیجیتال در واقع می تواند منجر به دو راه کسب یا از دست دادن دارایی شود. واضح است که موفقیت در تجارت دیجیتال مستلزم حفظ امنیت دارایی ها و تراکنش های شماست. یک معامله گر با انتخاب یک کیف پول ایمن و مطمئن می تواند امنیت سرمایه خود را تضمین کند و با خیال راحت معامله کند.

با توجه به محدودیت های ارزی، بهترین گزینه برای علاقه مندان ایرانی ثبت نام در سایت های امن و مطمئن داخلی است که در صورت بروز مشکلات احتمالی به حفظ دارایی های خود کمک می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر