لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی چیست؟

 

رابطه لابیاپلاستی با بارداری و زایمان طبیعی

زایمان طبیعی تنها رویداد مرتبط با بارداری نیست که می تواند بر اندازه و ظاهر لب ها تأثیر بگذارد. برعکس، در مراحل بعدی بارداری، بدن زن مملو از هورمون هایی است که می توانند باعث بزرگ شدن چشمگیر لب شوند. این امر در مورد زنانی که بخش بزرگی از لابیا مینور را از طریق جراحی لابیاپلاستی برداشته اند نیز صادق است. به همین دلیل، بسیاری از زنانی که در گذشته لابیاپلاستی انجام داده‌اند، پس از هر بارداری و زایمان طبیعی، دوباره آن را انجام می‌دهند.

خوشبختانه در صورت لزوم تا زمانی که بافت برای پاکسازی مناسب باشد و سلامت کاندوم ثابت بماند، قادر به بازسازی در این ناحیه خواهد بود. در این حالت ممکن است جراحی بعد از بارداری برای انجام لابیاپلاستی زیبایی انجام شود تا فقط بافت اضافی هورمون که به طور طبیعی وجود دارد برداشته شود.

لابیاپلاستی، قبل یا بعد از بارداری

تصمیم گیری در مورد زمان انجام لابیاپلاستی به بیمار بستگی دارد. اما اغلب به خانم ها توصیه می شود که تا بعد از زایمان و بارداری منتظر لابیاپلاستی باشند تا دیگر مجبور به انجام آن نشوند. با این اوصاف، بسیاری از خانم‌های جوان می‌خواهند در اسرع وقت لابیاپلاستی انجام دهند تا حتی پس از سال‌ها بارداری و زایمان احساس سیری و راحتی بیشتری داشته باشند.

نکته اصلی در مورد ارتباط لابیاپلاستی با زایمان طبیعی و بارداری این است که هیچ خطر ذاتی در ارتباط با بارداری پس از لابیاپلاستی وجود ندارد. علاوه بر این، لابیاپلاستی از باردار شدن بیماران جلوگیری نمی کند و باردار شدن یا زایمان طبیعی را دشوار نمی کند. با این حال، بیماران باید درک کنند که حاملگی بعد از جراحی لابیا ممکن است نتایج مهم و اولیه جراحی آنها را به خطر بیندازد و ممکن است نیاز به جراحی دیگر لابیا یا ترمیم لابیا داشته باشد. در واقع بارداری و زایمان دو دلیل برای بزرگ شدن لابیا و دلیلی برای لابیاپلاستی هستند.

لابیاپلاستی و باکرگی

برخی افراد معتقدند که لابیاپلاستی می تواند به پرده بکارت دختر آسیب برساند. اما همانطور که اشاره کردیم، لابیاپلاستی فقط شامل جراحی لابیا بزرگ یا لابیا مینور است و ربطی به پرده بکارت ندارد، بنابراین به او آسیبی نمی رساند.

برخی ممکن است فکر کنند که لابیاپلاستی برای بازگرداندن باکرگی و تقویت واژن انجام می شود که باز هم یک تصور اشتباه است. از سوی دیگر، واژینوپلاستی عملی برای تقویت اندام زنانه است که در اثر زایمان طبیعی یا افزایش سن سست یا ضعیف شده است.

اگرچه این درست است که بافت‌های زن خاصیت ارتجاعی دارند، اما این بافت‌ها و عمل‌ها به تنهایی نمی‌توانند افزایش میل و نتایج جنسی را تضمین کنند، زیرا میل به رابطه جنسی و ارگاسم بسیار پیچیده است و رفتار فردی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. لابیاپلاستی را می توان به تنهایی یا همراه با واژینوپلاستی انجام داد.

 

مزایا و معایب آزمایشگاه

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است که بدون توجه به بیهوشی یا بیهوشی در حین عمل، یک تا دو ساعت طول می کشد. پنج مهم ترین فایده ای که می توانید از عمل زیبایی لابیاپلاستی خود به دست آورید عبارتند از:

احساس زیباتر شدن

در حالی که چیزی به نام "لابیا استاندارد" وجود ندارد، برخی از زنان متوجه می شوند که لابیاهای آنها به طور غیر طبیعی طولانی بعد از لابیاپلاستی است و لابیا و واژن آنها زیباتر است. بنابراین با انجام این جراحی به ظاهر ایده آل واژن نزدیک می شوند.

راحتی بیشتر

گاهی اوقات داشتن لابیای بزرگ باعث محدود شدن فعالیت های خاصی در زنان می شود. به عنوان مثال، لابیای بزرگ ممکن است هنگام دوچرخه سواری باعث درد و ناراحتی شما شود. اما بعد از جراحی لابیاپلاستی این نوع عمل ها آسان تر می شود.

اعتماد به نفس بیشتر

وقتی چیزی در درون شما وجود دارد که باعث می شود به خودتان شک کنید، سخت است که اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین، پس از لابیاپلاستی، اعتماد به نفس ناشی از یافتن قدرت لازم برای حل مشکلی که قبلاً شما را آزار می داد، خواهید دید.

لذت بیشتر در حین رابطه جنسی

آلت تناسلی بزرگ گاهی اوقات می تواند باعث ناراحتی یا درد در حین رابطه جنسی شود. بنابراین، پس از بهبودی از لابیاپلاستی، افزایش لذت جنسی را تجربه خواهید کرد.

بیشتر لباس بپوش

اگر لابیای شما کمی بزرگ است، پوشیدن لباس های تنگ می تواند برای شما سخت و استرس زا باشد. اما بعد از عمل لابیا دیگر این مشکل را نخواهید داشت و می توانید از پوشیدن انواع مایو، شلوار یوگا، شلوار کش دار و تنگ و ... لذت ببرید.

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر