ترانسمیتر فشار زیمنس
ترانسمیتر فشار زیمنس



ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین دستگاه های تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان می باشد. انواع واشرهای تحت فشار زیمنس کارکردها و قابلیت های زیادی دارند اما ویژگی جالب و بارز آنها گستردگی مدل های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به دستگاهی با کارکرد خاص نیاز دارید، می توانید به راحتی یکی از مدل های متعدد ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.


انتقال فشار زیمنس خراب می شود

از فرستنده فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آنها به صورت اعداد دیجیتال استفاده می شود و از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و اندازه گیری سطح اشاره کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی زیمنس خود خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از فناوری جدید و پیشرفته برای تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 مدل های مختلف موجود در بازار هستند.


مشخصات فنی ترانسمیترهای فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزار و متعلقات مختلفی هستند که بسته به ظاهر و نوع ابزار قابل تغییر هستند. معمولا فرستنده های فشار زیمنس دارای یک صفحه نمایش LCD هستند که می تواند فشار را در مقیاس های اندازه گیری مختلف نشان دهد. گزارش های فشار و گزارش های شدت جریان نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل های ارتباطی بین المللی و کابل های ارتباطی انجام می شود. فرآیند کار فرستنده فشار زیمنس به این صورت است که دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند متصل می شود. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود، یک مبدل برای تبدیل فشار به جریان وجود دارد که نتیجه نهایی را به عنوان یک عدد دیجیتال برای فشار گزارش می کند.

از اعداد می توان برای نشان دادن سطح مایع در یک مخزن یا در موقعیت های دیگر استفاده کرد، به همین دلیل است که فشار سنج زیمنس بسیار مهم است. به طور معمول برای کالیبره کردن این دستگاه از هارت 475 استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار زیمنس از فولاد و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که توانایی بالایی در تحمل فشار بالا و شرایط خطرناک دارند. دقت فرستنده فشار زیمنس حدود 0.065 درصد فشار گزارش شده است که این پایداری را به مدت 60 ماه حفظ می کند.

به علاوه مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس می توانند فشارهایی را از 1 میلی بار تا 700 بار گزارش کنند که عدد قابل توجهی است. یعنی ترانسمیتر فشار زیمنس در شرایط مختلف قابل استفاده بوده و کارایی آن را تضمین می کند. ترانسمیترهای فشار زیمنس با جریان های 4 تا 20 میلی آمپر کار می کنند و محدوده جریان وسیعی را پوشش می دهند. بنابراین به طور خلاصه می توان این دستگاه ها را به عنوان ابزاری کارآمد و مفید در حوزه های مختلف صنعت و فرآوری معرفی کرد.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیترهای فشار Rosemount یکی از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت می باشد و دارای بالاترین کیفیت می باشد. ترانسمیترهای فشار Rosemount در محدوده اسمی 2000- تا 4000 PSI تولید می شوند.

ترانسمیترهای فشار Rosemount گزینه های زیادی برای رفع نیازهای کاربر با استفاده از قطعات با کیفیت و مطابق با استانداردهای مربوطه دارند. این برند فرستنده فشار Rosemount خود را در انواع مختلف ارائه می دهد.


اطلاعات فنی سنسور فشار روزمونت

شرکت مهندسی روزمونت در سال 1956 برای تامین تجهیزات دقیق برای کاربردهای آمریکایی تاسیس شد. برند امرسون روزمونت بیش از 50 سال تجربه در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار دارد و بیش از 10 میلیون دستگاه اندازه گیری فشار روزمونت (ترانسمیتر فشار روزمونت) در سراسر جهان نصب شده است. اولین نسل از مبدل فشار آنالوگ این شرکت مدل 1151 در سال 1969 عرضه شد. این محصول در رسانه های فن کویل استفاده می شود.

20 سال بعد، نسل دوم و جدید فرستنده فشار Rosemount به نام 3051 که دیجیتالی بود و دارای خروجی های 4 تا 20 میلی آمپر بود، توسط Heart Profibus، Foundation Field Bass و Wireless Heart تولید شد. وزن و اندازه ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 حدود 50 درصد کمتر از نسل قبلی بود. در این نسل جدید یک مدل کاهنده به نام Coplanar وجود دارد که طراحی متفاوتی نسبت به مدل درون خطی دارد و امکان اختلاط محصول اصلی، منیفولدها و دیافراگم اسپلیت را در کارخانه فراهم می کند.



ترانسمیتر فشار Vega

Vega یک تولید کننده جهانی ابزارهای اندازه گیری دقیق است. خط تولید این شرکت از سنسورهای فشار سطح، نقطه و پیوسته مانند ترانسمیتر فشار Vega تا سخت افزار و نرم افزار برای استفاده در سنسورها و سیستم های کنترل فرآیند گسترش می یابد. فرآیندهای تولید هر روز پیچیده تر می شوند. بنابراین، مهم است که تکنیک اندازه گیری مورد استفاده برای نظارت و کنترل فرآیندها کاملاً قابل درک و شهودی باشد. هدف VEGA توسعه فن‌آوری‌های اندازه‌گیری نوآورانه است که نصب و استفاده آسان باشد و حداکثر ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه دهد.

اندازه ترانسمیتر فشار Vega یا ترانسمیتر فشار Vega از چند میلی بار با فشار تا 1000 بار شروع می شود. انواع مختلفی از لودسل ها در این ترانسمیترهای فشار Vega استفاده می شود. روش‌های اندازه‌گیری فشار Vega و فرستنده‌های فشار را می‌توان نه تنها برای اندازه‌گیری فشار فرآیند یا فشار دیفرانسیل، بلکه برای اندازه‌گیری سطح، حجم، چگالی یا جریان جرمی در تمام حوزه‌های فناوری استفاده کرد.



اندازه فرستنده های فشار Vega از چند میلی بار متغیر است و تا فشار 1000 بار ادامه دارد. سلول های اندازه گیری مختلف در این ابزارهای فشار استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار Vega اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهند. چه چیزی را می توان در سوئیچ فشار Vega اندازه گیری کرد:

گاز

پاره کردن

مایعات



فشارسنج های مختلف و ترانسمیترهای فشار Vega

هنگام اندازه گیری فشار دیفرانسیل با ترانسمیتر فشار Vega، فشار دیفرانسیل به دو طرف شمع پر از روغن اعمال می شود تا اختلاف اندازه گیری شود. یک واحد جداگانه فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. فشار، سطح، چگالی و جریان مایعات، سوسپانسیون ها، گازها و بخارات را می توان با استفاده از اصل اختلاف فشار اندازه گیری کرد.

مزایای ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Vega

طیف گسترده ای از کاربردها به دلیل اندازه گیری های مختلف و فناوری های اتصال

ترانسمیترهای فشار دیفرانسیل Vega می توانند فشارهای تفاضلی را تنها چند میلی بار تشخیص دهند

با نصب مهر و موم شیمیایی، حتی نواحی با دمای شدید را می توان با ترانسمیترهای فشار Vega به طور ایمن و مطمئن اندازه گیری کرد.

مشاهده منبع:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290477-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3?pr=1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر