آب و هوای دبی بر اساس فصل
آب و هوای دبی بر اساس فصل

دبی که به عنوان عروس خاورمیانه لقب گرفته، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات عمیق بسیاری شده است. با توجه به این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید و در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آنها بپردازیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

قبل از سفر به دبی، توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر عموماً گرم و خشک است و برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، چنین هوایی آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی بر اساس فصل

از تهران به دبی چند ساعت پرواز داریم؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی دانستن زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو این هتل یکی از مهم ترین موارد قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن دارای بهترین هتل های دنیا برای اقامت مسافران است که در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره را نیز ارائه می دهد.

اوسویت: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در کنار هتل و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی قرار دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.


آدرس: امارات متحده عربی، بر دبی، مرکز خرید وافی، خیابان شیخ رشید

اون هتل دبی

هتل تاج یکی از 5 هتل برتر دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای چندین رستوران است که در آنها غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می شود.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه با ماشین و حدود 30 دقیقه از هتل قرار دارد. اقیانوس دبی با ماشین. همچنین امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد، تجربه خوبی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است که تضاد جالب و منحصر به فردی را با منظره آب در شهر کویری دبی ایجاد کرده است. اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از رفتن به دبی تمامی نکات مهم را برای داشتن یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی نیاز به خودرو داشتید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر