قدیمیترین و معتبرترین تولید کنندگان مکمل بدنسازی ایرانی
قدیمیترین و معتبرترین تولید کنندگان مکمل بدنسازی ایرانی


در صورتی که برنامه غذایی کاملی ندارید باید در قدم اول این برنامه را اصلاح کنید اما میدانید به چه صورت باید این کار را انجام داد؟ خوب است بدانید که فلج خواب به هیچ وجه خطرناک نبوده ولی اگر این علائم در شما تکرار شد به یک دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید تا با ارائه برنامه تنظیم خواب و یا تجویز دارو، خواب شب را برای شما آسان سازد. این شرایط باعث ضعف و کاهش استقامت شده و نهایتا منجر به کاهش فعالیت های فیزیکی می گردد. لازم به ذکر است که بعضی از ارزانترین مکملهای بدنسازی موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند و منجر به بروز مشکلاتی برای مصرفکنندگان میشوند. توصیه میشود در مصرف مکملهای حاوی تستوسترون که به صورت قرص و پودر موجود است حتما با پزشک مشورت کنید. به عبارت دیگر هر یک از مکملهای بدنسازی دارای خواص و عملکرد متفاوتی هستند. با توجه به سطح مقاومت بدن شما و همچنین نوع مکملی که مصرف میکنید، ممکن است عوارض متفاوتی را تجربه کنید، از تعریق بیش از اندازه و افزایش حرارت بدن گرفته، تا دل پیچه و یا اسهال. 

با توجه به اینکه شرکتهای مختلفی اقدام به ساخت مکملهای بدنسازی نمودهاند، تهیه مکملهای اصل و با کیفیت کار دشواری است. در اصل این نوشیدنی ها جایگزین کننده اون سدیم و گلوکزی هستند که در تعریق کردن بعد از تمرین های طولانی از دست می دهید. با کمک این مکمل ها علاوه بر اینکه می توانید حجم عضلات را افزایش دهید، لازم نیست نگران چربی های اضافه باشید زیرا با کمک این مکمل ها در طول دوره بدون افزایش حجم چربی، حجم عضلات خود را افزایش می دهید. این مکمل ها به دلیل حجم زیادی از پروتئین ها و مواد مغزی به شما کمک می کنند تا سرعت رشد و ترمیم بافت های عضلانی را افزایش دهید. مکمل باید دارای قیمت معقول و به ازای هر سروینگ دارای ارزش بالایی باشد. به همین سبب در زمان خرید مکمل بدنسازی با تخفیف باید شناخت کلی درباره انواع مکمل داشته باشید. خوب حالا که با بی سی ای ای ها آشنا شدیم باید ببینیم این مواد چه مزایایی برایمان دارند. پودر گلوتامین، گینر، پروتئین وی، کراتین و کربوهیدرات از جمله محصولات پگاه هستند که در بین بدنسازان ایرانی طرفداران زیادی دارند.

شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس که با نام تجاری دوبیس شناخته میشود یکی از قدیمیترین و معتبرترین تولید کنندگان مکمل بدنسازی ایرانی است. ما در این مقاله سعی میکنیم با معرفی بهترین مارک مکمل بدنسازی موجود در بازار ایران به شما کمک کنیم تا گزینههای مناسب نیاز خود را پیدا کنید. در هنگام خرید مکمل بدنسازی به چه نکاتی توجه کنیم؟ شرکتهای مطرح و معتبر زیادی هستند که در ایران اقدام به تولید مکملهای بدنسازی میکنند. از بین برندهای معتبر خارجی، ما فقط آنهایی که به صورت قانونی مجوز ورود به ایران گرفتهاند و در ایران عرضه می شوند را معرفی میکنیم. سعی کنید از مسیر بدنسازی خود لذت ببرید و هر قدمی را بهدرستی بردارید تا در عین سلامتی به اندامی متناسب و زیبا برسید همچنین از عوارض مکمل بدنسازی در امان بمانید. کارن از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه تولید مکملهای غذایی و ورزشی آغاز کرده است.

چربی سوز ترموژن به چربی سوزی گفته می شود که متابولیسم پایه را در بدن بالا برده و موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شوند و نتیجه این تاثیر نیز به صورت افزایش محسوس دمای بدن دیده می شود و افزایش دمای بدن نیز به نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند.امروزه چربی سوزهای ترموژن با استفاده از کافئین، Synephrine HCL ، Yohimbeو غیره تولید و عرضه می شود و وجود ماده ممنوعه افدرین در چربی سوزهای مجاز هرگز دیده نمی شود. شما ممکن است بتوانید با یک رژیم غذایی مناسب تمام مواد مغذی، ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید، اما در اکثر موارد این اتفاق رخ نمی دهد. با خرید آنلاین مکمل بدنسازی می توانید در زمان و با هزینه مشخص بهترین برند کامل کننده مواد غذایی را انتخاب نمایید. وجود برند Nutrend روی یک مکمل میتواند کیفیت بالا و اثر گذاری آن را تضمین کند. در این راستا ارزان ترین مکمل های بدنسازی موجود در بازار با تأمین مواد ضروری بدن، موجب افزایش حجم عضلات و ساختن ماهیچههای جدید در بدن میشود.

رفرنس: مکمل پلاس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر