موتور الکتریکی DAF



DAF Wastewater Degreaser Flotation با کمک هوای فشرده (DAF) یکی از مهمترین فرآیندها در تصفیه فاضلاب صنعتی، فاضلاب و تصفیه آب است. با استفاده از این روش برای تصفیه آب و فاضلاب می توان با حذف انواع آلاینده های معلق مانند روغن، گریس، گریس و ذرات کلوئیدی، تأثیر بهتری بر میزان تصفیه آب ایجاد کرد. گروه صنعتی هوفت; تولید کنندگان پک های چربی گیر DAF و انواع پک های چربی گیر، این مقاله هر آنچه که قبل از خرید چربی گیر DAF نیاز دارید را ارائه می دهد. از جمله این مواد می توان به نحوه عملکرد چربی گیر فاضلاب، اجزای چربی گیر و کاربردهای این تجهیزات در صنایع مختلف و استانداردهای مهم در طراحی، ساخت و ساخت تله زباله اشاره کرد.

چربی گیر فاضلاب DAF چیست؟

فرآیند حذف آلاینده ها و ذرات کلوئیدی با تزریق هوای فشرده به فاضلاب را فلوتاسیون هوای محلول یا چربی زدای فاضلاب DAF می گویند. حباب های ریز آزاد شده توسط این مرحله به ذرات کلوئیدی معلق در فاضلاب می چسبند و باعث می شوند که ذرات به سطح شناور شوند و در آنجا توسط یک کفگیر جمع آوری شده و در یک مخزن ذخیره لجن رها می شوند. با توجه به راندمان فوق العاده بالای سیستم چربی گیر DAF، این تجهیزات در صنایع مختلف از جمله پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد فراوانی دارد.

نحوه عملکرد یک چربی گیر DAF

در فرآیند طراحی یک تصفیه خانه فاضلاب DAF، چندین مرحله مهم برای حذف روغن و ذرات کلوئیدی معلق در آب در نظر گرفته شده است، از جمله:

هوای فشرده وارد فاضلاب، مخازن آب و محل های ذخیره شده و حباب هایی در مایع ایجاد می کند.

حباب های کوچک تشکیل شده در مایع به ذرات کلوئیدی می چسبند و تا بالای مایع بالا می روند.

هنگامی که ذرات روغنی و کلوئیدی روی سطح آب قرار می گیرند، با کمک کفگیر جمع آوری می شوند.

البته لازم به ذکر است که برای افزایش کارایی و اثربخشی سیستم تخریب فاضلاب DAF، بهتر است بسته به محتوای مایع و ذرات از منعقد کننده ها استفاده شود. برای این کار کافی است مواد منعقد کننده و پلیمرها را به جریان ورودی اضافه کنید تا ذرات باردار نشوند. برای این منظور از لوله های مارپیچی در یک طرف استفاده می شود که منعقد کننده ها در قسمت های مختلف تزریق می شوند و از طرف دیگر مخلوطی از هوا و مایع تحت فشار در این لوله ها برای اختلاط بهتر تزریق می شود.  چربی گیر فاضلاب به روش DAF و CPI



در سیستم چربی زدایی DAF بخشی از آب تمیز و شفاف شده وارد لوله های لخته ساز می شود و بخشی مستقیماً به واحد جریان منتقل می شود. آب تصفیه شده اضافی نیز از سیستم DAF حذف می شود. شفافیت آب خروجی از واحد DAF یکی از معیارهای کارایی این سیستم است.

در برخی موارد به جای لوله های لخته سازی از مخازن انعقادی و لخته سازی استفاده می شود. در این حالت منعقد کننده به مدت تقریبی 5 دقیقه با فاضلاب مخزن انعقاد مخلوط شده و وارد DAF می شود. این فرآیند در مواردی که فاضلاب ورودی خنثی نبوده و زمان کافی برای خنثی سازی وجود دارد و از طرفی کنترل آن توسط کاربر آسان است، نسبت به لخته سازهای لوله ای برتری دارد.

تصفیه فاضلاب صنعتی را به ارگان گستر بسپارید.



اجزای بسته چربی زدایی DAF

مخزن فشاری که هوا را با فشار کاری 3 تا 5 اتمسفر در آب حل می کند

کمپرسور برای تامین هوای فشار مورد نیاز

مخزن شناور مجهز به اسکیمر

پمپ فاضلاب با فشار لازم

مخازن و تجهیزات مربوط به منعقد کننده ها و واحدهای تزریق پلیمر

لوله، اتصالات و لوازم جانبی

میکسر

لوله حلال هوا

سیستم جمع آوری لجن و سیستم زهکشی برای تخلیه مواد منعقد شده و منعقد شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر