پمپ کارواش صنعتی


پمپ شستشوی صنعتی نوعی سیستم شستشوی بسیار قدرتمند است که برای شستشوی انواع سطوح، ابزارآلات صنعتی و قطعات ریز مورد استفاده قرار می گیرد. فشار بالای آب انواع پمپ های شستشوی صنعتی، امکان انجام موفقیت آمیز فرآیندهای شستشو و حذف توده های بزرگ از سطوح را فراهم کرده است. این تجهیزات به انواع مختلفی تقسیم می شوند

ساخته می شوند اما به طور کلی باید بدانید که مهمترین پارامترهایی که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کرد «دبی آب» و «فشار خروجی آب» است.

نوع پمپ کارواش صنعتی

چنین دستگاه هایی را می توان بر اساس پارامترهای زیر طبقه بندی کرد:

فشار: به دو نوع کم فشار (فشار کمتر از 110 بار) و پمپ فشار قوی (بیش از 110 بار) تقسیم می شوند.

نوع سوخت موتور: بر اساس نوع سوخت مصرفی موتور، این تجهیزات به دو نوع «برقی» و «سوخت فسیلی» طبقه بندی خواهند شد.

نوع برق: خروجی الکتروموتور پمپ بستگی به اتصال آن به برق تک فاز یا سه فاز دارد.

البته با توجه به تنوع قطعات و ساخت، این تجهیزات را می توان از جنبه های دیگر نیز دسته بندی کرد.

کاربرد پمپ های ماشین لباسشویی صنعتی

پمپ کارواش از آنجایی که مزایای گسترده ای مانند: پایداری بالا، قدرت عمل ویژه، قیمت مقرون به صرفه، کار آسان با این تجهیزات و ... دارند، کاربردهای فراوانی دارد. برخی از کاربردهای اصلی این پمپ ها عبارتند از:

ساخت کارواش: برای راه اندازی کارواش قطعا به یک یا چند سیستم کارواش صنعتی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که این دستگاه ها برای مدت طولانی و به طور مداوم در شستشوی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، توصیه می شود پمپ های مخصوصی را انتخاب کنید که تحمل استفاده های سنگین را داشته باشند.

تمیز کردن صورت با پمپ کارواش: نقاط مرتفع ساختمان ها را باید با نصب کوهنورد، کوهنوردی یا استفاده از طناب ایمنی مضاعف تمیز کرد. اما به لطف وجود این پمپ ها، اکنون می توان آب را به مناطق کثیف روی صورت هدایت کرد و با فشار بالا تمیز کرد.

شستشوی مبلمان در مکان های عمومی: همه شهرها دارای مبلمان پارکینگ و غیر پارکینگ هستند. البته برای شستشوی آنها کارواش واتر جت بهترین گزینه است.

ماشین آلات سنگین و نظافت رزمی: این پمپ ها کاربردهای ویژه ای برای شستشوی انواع ماشین آلات مسافربری و بارهای سنگین و همچنین تجهیزات جنگی دارند.

تجهیزات شستشو و قطعات صنعتی کوچک: هم ماشین آلات تولیدی بزرگ و هم قطعات صنعتی کوچک را می توان با این پمپ ها برای زدودن گرد و غبار حرفه ای شستشو داد.

یکی دیگر از کاربردهای این جت ها حذف لجن از شبکه های آب و فاضلاب است. زیرا با استفاده از آنها و اعمال فشار زیاد، مجاری پر از توده های رسوبی سخت شده باز می شود.

بهترین مدل های پمپ کارواش

پمپ های کارواش توسط سازندگان بسیاری در سراسر جهان طراحی و تولید می شوند. با توجه به کیفیت عالی و مناسب برای واردات به کشور، 3 مدل زیر را می توان بهترین پمپ های تولیدی حال حاضر بازار ایران نامید.

پمپ بین کارواش

برند بوش

پمپ کارواش برتولینی.

اما هر یک از مدل های فوق چه ویژگی های قابل توجهی دارند؟ naghshnews.ir/?p=36734

پمپ برند بوش

چنین ابزارهای برند بوش دارای پمپ های بسیار خاص و قدرتمند با حداکثر فشار 500 بار می باشد. با توجه به استحکام قابل توجه این سیستم ها از شیر فشار شکن مخصوص استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که از این ابزار قدرتمند برای شستشوی مناطق بزرگ پر از فاضلاب و همچنین سطح ظرف استفاده می شود. واتر جت پمپ های کارواش بوش به قدری شدید است که اگر 2 نفر از آنها استفاده نکنند می توانند فردی که پمپ را در دست دارند چندین متر پرتاب کنند!

پمپ کارواش

اغلب، فشار در نظر گرفته شده برای محصولات مختلف از شرکت معروف اینتر ایتالیا بین 98 تا 500 بار است. بنابراین کاربردهای بسیار متنوعی دارند. لطفاً توجه داشته باشید که محصولات اینتر اغلب در مواقعی که فشار آب بالا مورد نیاز است استفاده می شود. پمپ واشر اینتر ظاهری زیبا دارد و با توجه به اینکه برنده جایزه بهترین سیستم مدیریت استاندارد ایتالیا شده است، واضح است که کیفیت بی نظیری ارائه می دهد.

در عین حال از فناوری پیشرفته ای برای ساخت این تجهیزات استفاده شده است. به طور کلی لرزش کم، سهولت کار با ابزار، دوام کافی و ... از دیگر مزایای پمپ می باشد.

پمپ های کارواش صنعتی برتولینی

ویژگی اصلی انواع پمپ کارواش برتولینی این است که می توان آنها را با فشارهای کاری متفاوت و حجم آب متفاوت تولید کرد. بنابراین با توجه به طراحی می توان فشار آب خروجی این دستگاه را بین 110 تا 1000 بار در نظر گرفت. برای تعمیر پمپ کارواش برتولینی خود مشکلی نخواهید داشت زیرا بازار ایران دارای انبار زیادی از قطعات این برند می باشد. به طور معمول، این دستگاه ها عمر عملکردی بسیار طولانی و حداقل لرزش در حین کار دارند.

بهترین پمپ های کارواش را از بهترین تولید کنندگان خریداری کنید.

شرکت بازرگانی آب نیرو یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی مرتبط با آب همواره تولید کننده انواع محصولات صنعتی از قبیل: پمپ کارواش، جعبه ظروف صنعتی، کف پاش، دستگاه مه پاش، کمپرسور هوا، کلیه تجهیزات آبیاری می باشد. موتورهای دیزل، موتورهای ضایعات نقدی، موتورهای آب و بسیاری از محصولات دیگر. دستیابی به بالاترین رضایت مشتری همواره بازتابی از کیفیت بالای محصولات و سیستم مقاومتی تجهیزات تولیدی گروه آب نیرو است. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع موتور کارواش و سایر محصولات می توانید با کارشناسان این شرکت مورد اعتماد تماس حاصل فرمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر