طراحی ویلا چیست؟
طراحی ویلا چیست؟


برای دستیابی به درک عمیق تری از طراحی ویلا، دانستن معنای کلمه ویلا و تجزیه و تحلیل معنای آن مهم است.

واژه ویلا که ریشه در زبان فرانسوی از زمان های قدیم دارد، به خانه ها و اقامتگاه هایی اطلاق می شود که عموماً بزرگ و منزوی، با آسایش زندگی بالا، با طراحی های منحصر به فرد، غیر معمول و تا حدودی پیچیده و دارای محوطه مجزا هستند. یک قطعه زمین ساخته شده از اطراف، با فضای باز از چهار طرف.

بنابراین، ویلاها اغلب با طراحی باغ و مسیرهای گیاهی سبز احاطه شده اند.

همچنین چیدمان هوشمند فضاهای داخلی و خارجی و انتخاب متریال مرغوب برای این خانه ها که به آنها ویلا می گوییم، آنها را به فضاهای زندگی خصوصی منحصربفرد تبدیل می کند. طراحی ویلا در واقع طراحی چنین اقامتگاهی با ویژگی های ذکر شده است، همچنین باید گفت که ویلاها مرز بین محل سکونت انسان و طبیعت را کم رنگ و کوتاه می کنند و در واقع ارتباطی بین انسان و طبیعت ایجاد می کنند، بنابراین بیشتر ویلاها داخل و خارج از طبیعت هستند. آنها خارج از جاده های شهر و در مناطق خوش آب و هوا ساخته شده اند، زیرا ویلا مکانی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته شاد و تعطیلات آرام برای تفریح ​​در کنار خانواده و عزیزان، به دور از هیاهوی شهر است.

طراحی ویلا سریع شامل: یک اتاق نشیمن، چند اتاق خواب، یک باغ و یک استخر با فضای خصوصی است. طراحی ویلا بنا به درخواست کارفرما می تواند در انواع مختلف ویلایی مدرن، ویلایی کلاسیک، تک طبقه یا بنام آپارتمانی، دو طبقه با توجه به ایده آل کارفرما و میزان بودجه ای که برای ساخت ویلا صرف می شود، باشد.


10 قدم تا ویلای رویایی شما

1- هدف از طراحی و ساخت ویلا چیست؟

مهم ترین مرحله قبل از هر اقدامی تعیین هدف از داشتن ویلا و ساخت آن است.

امروزه استفاده از ویلای شخصی در فضایی سرسبز و به دور از هیاهوی شهر آرزوی همه است. بنابراین باید مشخص شود که ما به دنبال چه هستیم. بنابراین در طراحی ویلا باید سلیقه، اهداف، میزان بودجه و متراژ ساخت را به درستی تحلیل کرد.

2- یافتن جای خوب

این موضوع همیشه یکی از مهمترین مشکلات در طراحی و ساخت ویلا است اما جای نگرانی نیست. شرکت مدرن ویلا دارای بهترین طراحان و مشاوران معماری ویلا آماده مشاوره و همکاری با شما می باشد.

3- مدیریت منابع مالی (هزینه های ساخت ویلا)

طراحی و ساخت خانه تک خانواده به صورت شخصی مستلزم هزینه زیادی است، اما سپردن ساخت و ساز به افراد با دانش و تجربه حرفه ای می تواند هزینه ساخت خانه یک خانواده را تا 40 درصد و زمان ساخت را تا 60 درصد کاهش دهد.

4- یک طراح و مشاور متخصص بیابید

علیرغم وجود شرکت های مختلف در این زمینه، تعداد کمی هستند که به طور همزمان به مشاوره، ساخت و طراحی ویلا مشغول هستند، یافتن این شرکت ها دشوار و نیازمند جستجوی فراوان است و پس از یافتن این گونه شرکت ها، مهم است. سوال اعتماد به عملکرد شرکت است. ویلا مدرن با پشتوانه تجربه و مدیریت قوی و آخرین دانش کارشناسان خود بهترین انتخاب برای سپردن کار از صفر تا صد ویلاهای شماست.

5- با طراح ویلا در ارتباط باشید

موضوع اصلی تعامل مالک و شرکت طراحی، مشاور و سازنده است. پیشنهاد ما شروع کار با مدرن ویلا از مراحل مشاوره و طراحی است. مالک ایده های خود را در یک یا دو جلسه با طراحان شرکت در میان می گذارد، سپس ایده هایی که طراح می پزد در اسرع وقت به مالک ارائه می شود و مالک در صورت لزوم پلان ویلا و طراحی ویلا را بهبود می بخشد. طرح به مرحله بعد می رود

6- یافتن بهترین راه برای ساخت ویلا

اکثر کارآفرینانی که اولین تجربه خود را در ساخت خانه دارند ترجیح می دهند تمام مشاوره، طراحی و ساخت خانه را به یک شرکت برون سپاری کنند. تا در حین ساخت دغدغه کمتری داشته باشند.

این مشکل باعث شده است که برخی استارت آپ ها زیاده روی کنند و کار بی کیفیت را به کارفرما بسپارند. پیشنهاد ما در این زمینه تعامل کارفرما با این شرکت است.

در صورتی که کارفرما بتواند هر یک از قسمت های طراحی و اجرا را با هزینه کم انجام دهد، این شرکت می تواند به صورت بسته و نظارت برون سپاری و خدمات را به کارفرما ارائه دهد.

7- اخذ پروانه ساختمانی و امضای قرارداد اجرای برای بازسازی ویلا

قبل از شروع کار ساختمانی، کارفرما باید کلیه مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه اخذ نماید.

قدم بعدی یافتن بهترین پیمانکار برای اجراست. پیمانکارانی که دارای سابقه کاری مشابه و همچنین اجرای کارهای امنیتی بالا هستند.

8- آماده سازی زمین (زمین) برای ساخت ویلا

اولین قدم سازماندهی جلسه بر اساس توافقات است. کلیه پیمانکاران باید طبق قانون کار و سازمان تامین اجتماعی و همچنین ماده 12 قوانین کشور اقدامات ایمنی را رعایت کنند. به طوری که پروژه در حین ساخت با کمی دردسر انجام شود.

کارفرما موظف است به منظور کاهش خسارات مادی در صورت بروز حادثه، کارگاه و اشخاص ثالث را بیمه کند.

9- آغاز ساخت روستاها

ساختار و طراحی ساختمان می تواند از آجر و بلوک و یا با استفاده از سازه های فلزی، بتنی یا چوبی باشد.

تمام فعالیت های ساخت و ساز روستا در پنج فاز یکپارچه شده است. فونداسیون، اجرای اسکلت، سفت کاری، نجاری، نما و محوطه سازی از بخش های مهم ساخت و ساز روستا هستند. زیبایی خاصی به کار می بخشد.

شرکت مدرن ویلا با کمک کارشناسان فضای سبز زیباترین منظره را برای شما ایجاد می کند.

10- مرحله آخر: لذت ببرید

با اتمام تمامی مراحل ساخت ویلا نوبت به عقد قرارداد با خدمات نگهداری فضای سبز، آبنما و استخر می رسد. شرکت مدرن ویلا مفتخر به ارائه خدمات نگهداری و زیبایی با قیمت های بسیار مناسب می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر