طراحی دکوراسیون اداری


دکوراسیون اداری امروزه تنها به عنوان یک عامل زیبایی شناختی و تزئینی در ادارات مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع دکوراسیون اداری می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم روی بسیاری از موارد از جمله نحوه کار کارکنان، نوع ارتباطات درون سازمانی، سطح بهره وری و غیره تاثیر بگذارد. بنابراین استخدام کارشناسانی که دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارند برای طراحی و اجرا بسیار مهم است. روند طراحی دفتر همچنان در حال تکامل است.

تجهیزات باید متناسب با محل کار شما باشد و نحوه طراحی آن نقش مهمی در بهره وری کارکنان و اعتماد به تیم شما دارد. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که محیط کار احساس خوشایندی را برای کارکنان ایجاد می کند و فضای خوبی برای کار و همکاری ایجاد می کند.

بازسازی دفتر اداری

هدف ما از طراحی دکوراسیون داخلی اداری خلق ارزش جدید در قالب یک اثر هنری است. یکی دیگر از خدمات گروه معماری بام بازسازی ادارات و مراکز اداری می باشد. بازسازی قطعا بهتر از جابجایی یا تخریب ساختمان است و مقرون به صرفه تر است.

ویدئویی جداگانه عکس های قبل و بعد از بازسازی دفتر مرکزی آیریس در اندیشه نگار واقع در منطقه سهرابردی تهران را نشان می دهد که توسط کارشناسان با موفقیت به پایان رسید. واضح است که کار نوسازی و نوسازی بر روحیه کارکنان و بهبود عملکرد در محیط کار تاثیر خواهد داشت.

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

یکپارچگی و هماهنگی

یکپارچگی به وجود هماهنگی کلی بین اجزای مبلمان اداری در طراحی اشاره دارد. شکل چیدمان عناصر، متریال عناصر، استفاده از رنگ و نور همه مواردی هستند که می توانند به حفظ این یکپارچگی کمک کنند. دکوراسیون اداری مدرن باید طراحی یکپارچه داشته باشد.

فعالیت شرکت

شاید این مهم ترین سوال در طراحی دکوراسیون داخلی اداری لوکس باشد. موضوع فعالیت های شرکت شما چیست و چه نوع فرهنگ سازمانی را در محیط ایجاد می کند. انتخاب طرح اداری مناسب بسیار مهم است.

افزایش بهره وری و توجه به سلامت کارکنان

یکی از اهداف اصلی طراحی داخلی اداری دکوراتیو بهبود شرایط کاری کارکنان است. مبلمان مناسب و باکیفیت به خصوص در زمینه میز و صندلی اداری برای کیفیت کار و سلامت کارکنان بسیار مهم است. نیمی از زندگی کارگران روی صندلی اداری می گذرد.


بادوام و بودجه

در نهایت با توجه به موضوع ثبات و بودجه ای که کارفرما در نظر خواهد گرفت می تواند اطلاعات مورد نیاز برای شروع برنامه ریزی دکوراسیون اداری را ارائه دهد. نوع استفاده از مبلمان اداری می تواند دوام آن را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین انتخاب محصولات با مقاومت بالا بسته به نوع استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر