100 میلیارد بنز در تهران توقیف شد
100 میلیارد بنز در تهران توقیف شد


به گزارش پارت نیوز؛ سرهنگ مهدی افشاری درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشراف بالای خود از وجود یک دستگاه خودرو بنز قاچاق در یکی از کارگاه های تهران مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. .

وی افزود: مامور پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از صحت گزارش واصله از مراجع قضایی مجوز گرفت و با حضور مدیر کارگاه از محل کار بازدید کرد. در نتیجه این اقدام یک دستگاه خودرو بنز با پلاک جعلی که فاقد مدارک معتبر گمرکی بود، کشف و ضبط و به تهران منتقل شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی  و اجتماعی تهران، کارشناسان ارزش ریالی آن خودرو را 100 هزار میلیون ریال برآورد کردند و گفتند: در نهایت خودروی مذکور توقیف و مالک آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین گفت که چگونه پلیس متولی اقتصاد تهران منجر به دستگیری مردی شد که برای فرار از پرداخت 190 میلیارد تومان مالیات، نامه رئیس یکی از شرکت های شمال تهران را جعل کرده بود. وی مدعی شد علیرغم اینکه شرکت خصوصی وی فعالیت اقتصادی ندارد، اما با 190 میلیارد تومان وصول مالیات مواجه است که مسئولان امر موضوع را در دستور کار قرار داده و در حال انجام تحقیقات و بررسی اولیه هستند. مبلغ مالیات اظهار شده صحیح و مطابق با مدارک صادره و ابلاغیه شرکت می باشد.

افشاری ادامه می دهد: اما پس از بررسی های بیشتر پلیس، مشخص شد تمامی فاکتورهای صادر شده جعلی بوده و شرکت مذکور اقدام به انجام چنین معاملاتی نکرده است. این سرنخ برای پیش بینی اینکه کارمندان شرکت فاکتورهای جعلی صادر می کنند کافی بود. در این رابطه ماموران تحقیقات ویژه پلیسی را آغاز کردند تا اینکه یکی از کارکنان شرکت، صادرکننده فاکتور جعلی و سربرگ شرکت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: وی در بازجویی از متهم به فروش فاکتور و بروشور شرکتی اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده تشکیل و برای تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر