شش درخشان راه‌ها آموزش بینندگان شما درباره جذب فالوور در اینستا
شش درخشان راه‌ها آموزش بینندگان شما درباره جذب فالوور در اینستا

 

سیروان خسروی در اینستاگرام 803 پست را با هوادارانش به اشتراک گذاشته و در آنها عکس ها و کلیپ هایی از آهنگ های جدیدش را منتشر کرده است. اگر فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید، خیلی راحت شما را پیدا خواهند کرد. درج کامنت های مفید و مناسب به افزایش فالوورهای واقعی و هدف کمک خواهد کرد. در صورتی که اگر این کار را برعهده یک ربات اینستاگرامی بگذارید، این ربات می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به شناسایی بهترین مخاطبین هدف نموده و تعداد زیادی از کاربران آقا که در تهران ساکن بوده و ویژگی هایشان متناسب با کسب و کار شماست را تحت نظر داشته و با آن ها تعامل نماید. سوال مهمی که ذهن خیلی ها را این روزها مشغول کرده، این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام واقعا کار درستی است؟ از این جهت کلمه فوری را به کار میبریم که بر اساس تجربهای که در این زمینه داریم، نباید حتی ثانیهای وقت گران بهای خود را از دست بدهید. این برنامه با هر بار آپدیت امکانات و ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا با استفاده از آنها کسبوکار خود را راهاندازی کنند. 4- سفارشیسازی: با داشتن فالوور زیاد، میتوانید پستهای خود را به صورت کاملاً سفارشی و شخصیسازی شده به نمایش بگذارید و با استفاده از ابزارهای اینستاگرامی، موجودیت خود را به روشی منحصربهفرد ارائه دهید. با یک نگاه گذرا به پستهای این بلاگر آرایشی، هر شخصی متوجه رابطه خوب و صمیمی بین فالوورها و پیج ملینا میشود. تعرفه تبلیغات در اینستاگرام، اغلب بر اساس تعداد فالوور و تعامل آنها با پیج تبلیغ گیرنده تعیین میشود. از این رو بهتر است در زمان تبلیغ دادن در اینستاگرام، قبل از هر چیزی، تعداد فالوور و نرخ تعامل پیج تبلیغ گیرنده را با سایر پیجهای مشابه مقایسه کرده و سپس تبلیغ خود را در پیجی که تعرفه مناسبی برای شما دارد، منتشر کنید.

تعرفه تبلیغات در اغلب این پیجها، بسیار پایینتر از تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری است و از این رو اغلب کسب و کارهای نوپا، تبلیغات خود را به این پیجها واگذار میکنند. در مقاله زیر راهنمای طراحی کمپین در اینستاگرام را به شما آموزش دادهایم. در این مقاله ویژگیهای یک پیج خوب برای تبلیغات را توضیح دادیم و چند پیج خوب برای تبلیغات در هر زمینهای را به شما معرفی کردیم. چون طراحی سایت را در خانه هم میتوانید انجام دهید. در این حالت باید چه اقداماتی انجام دهید؟ تعداد مردان در لینکدین بطور قابل توجهی از زنان بیشتر است، اما برای درک آرایش مخاطبان خاص لینکدین خود باید کمی تحقیق کنید. کارمندان شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی لینکدین شما هستند. تیم توسعه دهنده اندرومدا در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام یکی از بهترین برنامه ها را توسعه داده است که در این بخش از مقاله به معرفی این برنامه محبوب که بیش از 50 هزار نصب در مارکت کافه فالوور دارد می پردازیم. برای اینکه بهترین بازخورد را از خرید لایک و خرید ویو استوری بگیرید؛ باید خرید خود را از طریق سایت های معتبر انجام دهید. چرا باید به خریدفالوور.آی آر اعتماد کنم ؟ چگونه تم اینستاگرامم رو در گوشی آیفون تیره کنم ؟ فقط کافی است از روش های افزایش فالوور تردز که در ادامه قصد دارم معرفی کنم استفاده کنید. در ادامه چند پیج جذاب برای تبلیغات اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم. خواه ناخواه بخشی از مخاطبان شما، به جای استفاده از اینستاگرام، چیزی که میخواهند را در گوگل سرچ میکنند تا به یک سایت برسند.

لینکدین قدیمی ترین شبکه اجتماعی بزرگی است که هنوز هم استفاده می شود. طیف وسیعی از ابزارهای لینکدین برای هدفگیری مخاطب به این معنی است که بازدیدهای وبسایتی که از این پلتفرم نشأت میگیرند بیشتر باعث افزایش تبدیل در سایتهای B2B میشوند. از آنجایی که عمده پست و استوریهای این پیجها تبلیغاتی است، فالوورها به سادگی از کنار تبلیغات رد میشوند و توجهی به آن نمیکنند. از آنجایی که مصرف این محصولات در بین خانمها و آقایان زیاد بوده و تنوع زیادی دارند، کسب و کارهای مختلفی در این زمینه در اینستاگرام به وجود آمده است. غول فناوری گوگل با شکست دادن خود آمازون، کنفرانس های TED و لینکدین، به عنوان پرطرفدارترین حساب شرکت در این پلتفرم رتبه بندی می شود. از 185 میلیون عضو آن، کاربران فعال روزانه لینکدین (DAU) 16.2 درصد از آنها را تشکیل می دهند که حدود 29.97 میلیون کاربر روزانه وارد این پلتفرم می شوند. اول اینکه فعالیت شما از دید اینستاگرام غیر طبیعی بوده (چون همش در حال لایک و گذاشتن کامنت هستید) به خاطر همین ممکن است پیج اینستاگرام شما را مسدود کند. محسن یگانه یکی از چهره های محبوب در میان خواننده های جوان پاپ است که همیشه طرفداران خاص خودش را داشته و اگر سری به پیج اینستاگرامش بزنید خواهید دید که با 1800000 فالوور یکی از خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام است. این لیست متشکل از محبوبترین هنرمندان٬ ورزشکاران و پیجهای جهان از دید کاربران شبکه اجتماعی Instagram است. این نوع محتوا معمولاً شامل پیام های نادرست، اطلاعات مضلوم و حتی اشتباه است که با عبارات فریبنده، تهدیداتی، ترسناک یا جادو ها و در برگیرنده های احساست به شکل نیرومند همراه است. 3. از قسمت بالا مطابق شکل آی دی شما نوشته شده است. این نرم افزار همچنین درخواست شما را خیلی سریع پردازش می کند، فقط باید تعداد فالوور مورد نیاز را وارد کنید و تنها پس از چند ساعت فالوور خواهید داشت.

برای نشان دادن این رقم قابل توجه، باید گفت که 4620 درخواست در هر دقیقه، 277200 درخواست در هر ساعت و 6.65 میلیون درخواست شغلی در هر روز ارسال می شود. جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 دنبال کننده استفاده می کند. وقتی بدانید که چگونه اعضای و برندهای لینکدین از کانال استفاده می کنند، بینش ارزشمندی در مورد اینکه چگونه می توانید لینکدین را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید، به دست خواهید آورد. بدین ترتیب، صفحه رسمی سلنا گومز را میتوان پرطرفدارترین پیج اینستاگرام در جهان دانست. رویدادهای ورزشی هم معمولا یک هشتگ رسمی دارند. اما بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ، چه ویژگیهایی دارند؟ سلنا گومز که از چهرههای مشهور عرصه خوانندگی و بازیگری است صاحب بیشترین فالوور در اینستاگرام بوده است، اما در سال 2018 رونالدو از او پیشی گرفت. دواین جانسون، ملقب به صخره (The Rock)، بازیگر و ورزشکار مطرح آمریکایی است که فالوورهای او در اینستاگرام به 96.4 میلیون نفر میرسد. پیج شخصی سلنا گومز (Selena Gomez)، خواننده و بازیگر مطرح آمریکایی، برای دومین سال پیاپی جایگاه اول را در لیست محبوب ترین پیج های اینستاگرام به خود اختصاص داد. بنیامین بهادری در زمره خواننده هایی است که وارد عرصه بازیگری شده و یکی از پرطرفدارترین چهره های دنیای هنر است که اگر سری به پیج اینستاگرام او بزنید 667 پست را در این صفحه مشاهده میکنید. محسن یگانه در صفحه شخصی اینستاگرامش 762 پست را به اشتراک گذاشته و اغلب کلیپ هایی از کنسرت و آهنگهای جدید او است. تبلیغات زمانی نتیجه مطلوب را به شما میدهند که به افرادی که به آن زمینه علاقه دارند نشان داده شوند.

علاوه بر رونالدو و سلنا گومز، ستارههایی مانند دواین جانسون و آریانا گراند جزو 10 ستاره برتر قرار دارند. ستاره تیم ملی ولز که اکنون در باشگاه رئال مادرید بازی میکند و 38.1 میلیون نفر در صفحهی اینستاگرامش @garethbale11 هوادار دارد. فوتبالیست معروف آرژانتینی که برای باشگاه اسپانیایی FC Barcelona بازی میکند، 105 میلیون فالوور در صفحهی خود در اینستاگرام دارد. خواننده و ترانه سرای کانادایی که 39.1 میلیون فالوور در صفحهی اینستاگرامش @shawnmendes دارد. سیروان خسروی سومین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام است که پیج او 1800000 فالوور یا دنبال کننده دارد. هنرپیشه اهل برزیل که 33.7 میلیون نفر در صفحه اینستاگرامش @brumarquezine او را دنبال میکنند. نکته قابل توجه در انتخاب پیج خوب برای تبلیغات این است که، اگر در پیجهایی که صرفا کار تبلیغات انجام میدهند، کسب و کار خود را تبلیغ کنید؛ مطمئنا نتیجه دلخواه شما حاصل نخواهد شد. در قدم بعدی باید پیجهایی که در آن زمینه فعالیت کرده و محتوای به درد بخور تولید میکنند را پیدا کرده و سپس بنر یا ویدیوی تبلیغات خود را همسو با محتوای آنها تولید کنید. احسان خواجه امیری در اینستاگرامش 569 پست را به اشتراک گذاشته که در میان آنها عکس های خانوادگی ، عکس هایی از تمرین در باشگاه و کلیپ هایی از آهنگ هایش را مشاهده میکنید. فرزاد فرزین در اینستاگرامش 695 پست را به اشتراک گذاشته و در آن عکس هایی از خودش و کلیپ هایی از آهنگ هایش را منتشر کرده است. اگر آخرین آمار لینکدین شما را متقاعد نکرد که ارزش حضور قوی در این شبکه را دارد، این یکی باید.

بنابراین ممکن است لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی نباشد، اما با تمرکز تجاری خاص، مخاطبی است که ارزش توجه به آن را دارد. کیم کارداشیان، بازیگر تلویزیونی 37 ساله اهل ایالات متحده است که 105 میلیون دنبالکننده در اینستاگرام عکسهای او را لایک میکنند. حساب اینستاگرام بیبر، خواننده و آهنگساز کانادایی، 94.2 میلیون دنبالکننده دارد. این خواننده و بازیگر اهل ایالات متحده نیز بیش از 108 میلیون کاربر دنبالکننده را در پیج شخصی خود در اینستاگرام دارد. قابلیت های جذاب و کاربردی اینستاگرام آن را به بستری ایده‌آل برای بازاریابی اینترنتی تبدیل کرده است. فیسبوک و توئیتر از دیگر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی استفاده کنید. یکی از مزایا گسترش استفاده از تکنولوژی، امکان مشخص کردن جامعه هدف در تبلیغات است که این ویژگی در تبلیغات سنتی وجود ندارد؛ به همین خاطر تبلیغات در اینستاگرام، مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد. لایک کردن پست ها باعث می شود که نظر لایک شونده به شما جلب شود و حداقل یکبار نام برند شما به چشمش آشنا بیاید. محسن چاوشی خواننده ای که با خوانندگی در فیلم سنتوری مشهور شد در صفحه اینستاگرامش 29 پست به اشتراک گذاشته و از این نظر خاص ترین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام است. خواننده و ترانهسرای کانادایی که به تازگی با خبر ازدواجش بسیار در رسانهها جنجال به پا کرد، در حال حاضر 103 میلیون فالوور دارد. Instagram به تازگی لیستی از برترینهای خود را در سال 2017 منتشر کرده و در آن، پر لایک ترین عکس های اینستاگرام، هشتگ های برتر و پر استفاده ترین فیلترها را معرفی کرده است. جانسون به تازگی فعالیتهای سیاسی خود را نیز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده آغاز کرده و با توجه به تعداد بالای دنبالکنندههایش در شبکههای اجتماعی، شانس خوبی برای رقابت با دونالد ترامپ دارد.

بیش از نیمی از فالوورهای پیجهای بزرگ، هیچ تعاملی با پیج ندارند و فقط محتوای آن را تماشا میکنند. به فالوورهای خود برنامه یک رویداد یا event، یا راه اندازی یک محصول را نشان دهید، و آن را جالب و سرگرم کننده کنید. اگر خودتان برای صفحهتان عکاسی میکنید سعی کنید تکنیکهای عکاسی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. محتوای استوری یا پستهای تبلیغاتی، به دو صورت تهیه میشود؛ در روش اول، فرد تبلیغ دهنده، بنر یا ویدیوی تبلیغاتی خود را به ادمین پیج تبلیغاتی ارسال میکند و در روش دیگر که اغلب اینفلوئنسرها از آن استفاده میکنند، تولید محتوای تبلیغاتی به عهده تبلیغ گیرنده است و اینفلوئنسر با داستان سرایی در رشته استوری، پیج شما را تبلیغ میکند. یکیدیگر از روشهای تبلیغات برای افزایش فالوور سریع تبلیغ توسط اینفلوئنسرها است. تقریباً در 89.73 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU)، این نشان دهنده فرصتی برای بازاریابان برای دسترسی به مجموعه گسترده ای از تصمیم گیرندگان در سراسر کشور است. هند به بازاریابان نشان میدهد که این کشور به عنوان بخشی از استراتژی کمپین جهانی شما نباید نادیده گرفته شود. البته برای دسترسی مجدد به این اطلاعات در فضای ابری بایستی ابتدا به یک شبکه اینترنتی متصل شوید. کافیه روی عکس پروفایلت کلیک کنی و بعد از قسمت پایین سمت چپ یه عکس یا فیلم برای پس زمینه استوری انتخاب کنی. یعنی شما ابتدا مرورگر فایرفاکس را باز کرده و خودتان وارد اکانت اینستاگرام تان میشود (هر اکانتی که خودتان بخواهید) و بعد ربات را راه اندازی میکنید (یعنی عملیات زدن نام کاربری و پسورد توسط خودتان انجام میشود) حال ربات در صفحه اینستاگرام فقط دکمه هایی نظیر لایک را پیدا کرده و جایگاه صحیح آنها را تشخیص میدهد و بر روی شان کلیک میکند؛ همین! تصاویر بزرگتر حتی بهتر عمل می کنند، با 38٪ نرخ کلیک بالاتر از سایر تصاویر.

بنابراین بهتر است به هنگام برگزاری یک کمپین تبلیغاتی، در انتخاب یک پیج مناسب برای تبلیغ، وسواس به خرج دهید. برای صفحه محدودیت میگذارند و گاهی این صفحه دیگر برای کار کردن به درد نمیخورد. شکی نیست که صدها راه برای یادگیری نحوه جذب فالوور در اینستاگرام بدون فالو کردن وجود دارد. در این میان، بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی، پیجهای هم زمینه در این حوزه هستند. در گزارشهای ارائه شده از آنلاینشاپهای اینستاگرامی در dmboard، تقریبا 42 هزار آنلاین شاپ در حوزه آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام فعالیت میکنند. پریسا پورمشکی، معروف به پوربلک، یکی از چهرههای معروف در زمینه طنزهای اینستاگرامی است. پیج پوربلک، از جمله پیجهایی است که برای تبلیغات همه کسب و کارها مناسب بوده و بازدهی خوبی برای آنها دارد. این پیج، از جمله پیجهایی است که هزینه بالایی برای تبلیغات خود دریافت میکند؛ اما تاثیر بینظیر آن در پیشرفت کسب و کار قابل چشم پوشی نیست. همانطور که قبلا اشاره کردیم، بهتر است در یک کمپین تبلیغاتی از پیجهایی کمک بگیرید که در زمینههای مرتبط با کسب و کار شما فعالیت میکنند. به همین دلیل برای بیشتر دیده شدنتان بهتر است با فعالان حوزه کاری خود در ارتباط باشید. بنابراین بهتر است قبل از این که تبلیغات کسب و کار خود را به این افراد بسپارید، از واقعی و فعال بودن فالوورهای آن اطمینان حاصل کنید. ، بیش از 7 میلیون فالوور دارد و پستهای تبلیغاتی را به صورت استوری یا ویدیوهای خلاقانه منتشر میکند. برای اینکه از بازخورد پستهای اینستاگرامی و تعامل کاربران با آن مطلع شوید، میتوانید با توجه به میزان لایک و کامنت یا بازدید ویدیوها به این موضوع پی ببرید. شناخته شدهاند. دسته اول از این پیجها از انیمیشنهای طنز در پستهای خود استفاده میکنند و دسته دوم که به عنوان واینر شناخته میشوند، کلیپهای طنز و کمدی میسازند و خودشان در آن ایفای نقش میکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر