سرویس مشاوره اینستاگرام نشونت مناسب چه کاربرانی هست؟

شما یک پیج آموزشی دارید و خدمات آموزش در زمینه ای خاص را ارائه میدهید . اگر به صورت انفرادی خدمات کاشت ناخن یا میکروپیگمنتشن ارائه میدهید یا یک آرایشگاه و مرکز زیبایی را مدیریت میکنید و مایل هستید که در صفحه اینستاگرام خود قویتر ظاهر شوید، بهتر است تجربه های آرایشگران موفق را در ادامۀ مطلب بهدقت به کار ببرید. به خاطر داشته باشید که نمیتوانید انتظار داشته باشید فالوئرهای شما در اولین ارتباط، به ارایشگاه شما بیایند! 6. برای افزایش فالوئر و جذب مشتری ارایشگاه بهتر است برندها و مشتریان را تگ کنید. گزینه Language را انتخاب کنید. گزینه Privacy و سپس Location Services را انتخاب کنید. سپس گزینه Phone Language را انتخاب کنید. حتما ادامه مقاله را بخوانید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. هر سایت فریلنسینگ، کمیسیون، سیاست ها و مقررات خاص خودش را دارد، پیشنهاد میکنیم قبل از شروع کار با سایت ها، قوانین و مقررات آن سایت را با دقت بخوانید. همچنین برخی از این سایت ها، قابلیت تعریف ادمین ها با سطوح دسترسی مختلف دارند که میتواند ادمین را از انجام بعضی کارها بازدارد؛ مثلا ادمین قابلیت حذف یا ادیت پست ها را نداشته باشند و فقط بتواند به دایرکت ها پاسخ دهد یا تنها اجازه داشته باشد پست بگذارد.

این موضوع به برنامه ریزی نیاز دارد؛ اما بهتر است بدانید که پلتفرمهایی وجود دارد که به شما کمک میکند پستها را از قبل تعیین کنید. به دلیل اینکه ربات ها قادر به پردازش موضوع تصویر نیستند، نمی توانند تشخیص دهند که کدام یک از کامنت های از پیش تعریف شده را ارسال کنند و این می تواند نتیجه معکوسی در افزایش فالوور داشته باشد. بهره ببرید. این موضوع را در نظر داشته باشید که جنبه سرگرمی اینستاگرام برای بسیاری از افراد ارجحیت دارد. جذب و افزایش فالوور اینستاگرام از فالوورهای پیجهای اینستاگرامی انجام میشود که شما در پنل مدیریت فالووریاب تعیین میکنید و به این ترتیب فالوورها و افرادی جذب پیج اینستاگرام شما میشوند که به موضوع پیج اینستاگرام شما علاقه مند هستند. فالووریاب با فعالیت اتوماتیک برای پیج اینستاگرام شما و انجام فالو برای افرادی که به موضوع فعالیت و صفحه شما علاقه دارند، به طور شبانه روزی برای پیج اینستاگرام شما فالوور اینستاگرام هدفمند جذب میکند. حقوق ماهیانه او چقدر است و یک ادمین باید دارای چه مهارت یا مهارت هایی باشد تا بتواند یک پیج را تحویل بگیرد. گزینه Save Original Photos را انتخاب کنید.

سرویس مشاوره اینستاگرام نشونت مناسب کاربرانی هست که قصد دارن کسب و کارشون رو در اینستاگرام شروع کنن یا ارتقا بدن. در طی مشاوره در مورد موارد مختلفی صحبت خواهد شد و این مشاوره مطابق با بررسی های موضوع کسب و کار شما به شما ارائه میشه. به این صورت که موضوع فعالیت شما در ابتدا توسط شما اعلام میشه و کارشناسان و مشاورین نشونت با بررسی حوزه کاری شما، بهترین و موثرترین مشاوره رو خدمتتون ارائه میدن. به همین خاطر هست که سرویس مشاوره نشونت با بسیاری از دوره های آموزشی با موضوع ثابت متفاوت هست و محتوای مشاوره در نشونت برای هر کاربر منحصر به فرد و مختص همون کاربر هست. به عبارت بهتر، مشاوره اینستاگرام در نشونت کاملاً اختصاصی انجام خواهد شد.

گزینه Push Notifications را انتخاب کنید و نهایتا تنظیمات مورد نظر خود را برای هشدارهای برنامه اینستاگرام اعمال نمایید. دقت داشته باشید که اگر پس از غیر فعال کردن نوتیفیکیشنهای اکانت اینستاگرام خود تمایل داشتید که از سوی فرد خاصی نوتیفیکیشن دریافت کنید، کافیست که وارد پروفایل وی شده و سپس با انتخاب آیکون “سه نقطه” به لیست تنظیمات آن مراجعه نمایید. به شما حق میدهیم اگر دغدغۀ ذهنیتان جذب مشتری از طریق اینستاگرام باشد. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و موضوعات مرتبط با مدیریت اکانت اینستاگرام نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، میتوانید از طریق شمارههای موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آنها راهنمایی دقیقتری بخواهید. در یک ساعت با استفاده از همین روش ساده، نزدیک به پانصد فالوور جذب می کرد. مطمئناً اگر تصاویر زیبایی از کار خود را پست کنید و این کار را بهطور مستمر انجام دهید، ارتباط بهتری با کاربران برقرار خواهید کرد. 

بطور کلی اینستاگرام برای وقت گذرانی و سرگرمی مردم استفاده میشه پس باید جوری محتوا سازی کرد که در زمان ها یی که فرد برای استراحت به اینستاگرام وارد شده بتوانید فرد با وجود اینکه سرگرم میکنید بازاریابی هم بکنید و بتوانید خدما و محصول خود را به آن بفروشید . چگونه در آیفونها دسترسی به سرویسهای موقعیت مکانی (Location Services) اپلیکیشن اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟ چگونه عکسهای اکانت اینستاگرام خود را در حافظه گوشی ذخیره کنیم؟ اگر بخواهیم بررسی دقیق تری در خصوص ادمین اینستاگرام و میزان درآمدش داشته باشیم باید آن را به دو بخش پاره وقت و تمام وقت تقسیم کنیم. تمامی خدمات تولید محتوا، طراحی کمپین و استراتژی تبلیغاتی، جذب مخاطب و فالور واقعی و تبلیغات در اینستاگرام توسط این مراکز تبلیغاتی ارائه می شوند. البته نه هر نوع تبلیغاتی، بلکه تبلیغ اصولی. اگر دارای پیج اینستاگرام هستید و قصد دارید پیج یا برند یا محصول خود را تبلیغ کنید در کنار تولید محتوای مناسب و تعامل سازنده با فالوورها و مخاطبین خود، نیاز به خرید فالوور اینستاگرام واقعی دارید تا به این شکل اعتبار و محبوبیت و شهرت بیشتری کسب کنید و رشد سریعتری را در اینستاگرام تجربه کنید. همین تاخیر در پاسخگویی به سوال مشتری، میتواند موجب شود که مشتری خود را از دست بدهید و مشتری از رقیب شمار، خدمت یا محصول را خریداری کند. 


نويسنده : چک مارکر


لینک دانلود آهنگ های متین نوشاد

از لینک زیر به صورت مستقیم آهنگ های متین نوشاد را دانلود کنید:

https://parsiamusic.ir/artist/matin-noshad/


نويسنده : چک مارکر


۷ شهر چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی قرار دارند

۲۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به آخرین وضعیت پاندمی کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: هفت شهرستان استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اردل، بروجن، سامان، شهرکرد، فارسان، کیار و لردگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: سه شهرستان خانمیرزا، بن و کوهرنگ در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.


نويسنده : چک مارکر


مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد

 

شما می توانید در خانه اسیدی ضعیف تر مانند مخلوط سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. سپس نصف فنجان جوش شیرین را داخل کاسه ی توالت فرنگی بریزید و بعد مخلوط سرکه و آب را به آن اضافه کنید؛ اجازه بدهید حدود 20-30 دقیقه باقی بماند. نصف فنجان سرکه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. ایده تولید شیر اهرمی ظرفشویی، استفاده از یک اهرم به جای دو دستگیره پیچی جهت قطع و وصل و تنظیم فشار و دمای آب خروجی از شیرآلات ظرفشویی است. البرز روز شیر توالا اسپیرال را متناسب با هر سلیقه در رنگ کروم ،لدن راد ( زیتونی ) ،طلایی ،طلا مات ، جنس بدنه برنج و دستگیره زاماک طراحی و تولید نموده است. گروه تولیدی البرز روز فعالیت خود را در سال 1388 با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی ، طبق استانداردهای بین المللی آغاز نمود و هم اکنون توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و تلاش های روز افزون ، بازار داخلی را از آن خود سازد و توجه بسیاری را به سوی خود جلب نماید . آبکاری با کیفیت و تنه ی تماما برنجی به این شیر دوام و قوام خاصی بخشیده است. کارخانه شیرآلات قهرمان با داشتن ۳۵ سال تجربه در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و لوازم و تجهیزات آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، شیرآلات الکترونیک و بیمارستانی از پیشتازان این صنعت بوده است. 

کارخانه شیرآلات بهداشتی ویسپرد ، یکی از تولید کنندگان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص ، دستگاهها و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی را داراست. شیرظرفشویی یکی از پرکاربردترین شیرآلات در منزل میباشد. استفاده از شمش برنج بجای ریخته گری علاوه بر انتخاب روشی پیشرفته در تولید ، که سختی ها ،مشکلات و آلودگی های زیست محیطی روش ریخته گری را به شدت کاهش می دهد ،ایرادات ناشی از ریخته گری های نامطلوب را هم از میان می برد .سنگینی این نوع از شیرآلات کلار بابت شمش برنج یکپارچه ای است که در آن بکار رفته است و همچنین تهیه این شمش ها مجتمع شهید با هنر کرمان و به روش اکستروژن باعث استحکام بیشتر شمش،و دارا بودن سطح مقطعی صاف و یکپارچه میگردد.

شیر توالت قهرمان مدل آرکو علاوه بر طراحی زیبایی که دارد باعث نما دادن به محیط شما می شود.این شیر با آبکاری کروم رنگ در دسته شیرآلات اهرمی قرار گرفته میگیرد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع شیرآلات این می باشد که لکه های خشک شده بر روی این شیرآلات با استفاده از این روکش بسیار کم در معرض دید می باشد . همانطور که از اسم شیرآلات کلاسیک پیداست، این نوع شیرآلات نسل قدیمی شیرآلات هستند. اما هنوز در انتخاب برند و مدل های شیرآلات کسری . به یاد داشته باشید در انتخاب شیرآلات از برندهای معتبر با گارانتی بالا استفاده کنید. یکی از این لوازم ضروری، شیر توالت می باشد که انتخاب صحیح آن می تواند در زیبایی و بالا بردن کارایی محیط تأثیر گذار باشد. این شیر دارای کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار می باشد که سبب افزایش عمر آن می شود. حالت چرخشی: شما می توانید شیر آبی تهیه نمائید که گردنی آن 180 درجه یا حتی 360 درجه می چرخد.این نوع شیرهای آب به شما این کمک را می کند تا به راحتی بتوانید سینک ظرفشویی را بشورید.

متاسفانه مشاهده ظاهر شیرآلات توالت و حتی دانستن وزن دقیق آن نمی تواند به طور قطعی کیفیت را نشان دهد. ضمانتنامه در واقع به شما نشان می دهد، تولید کننده چقدر به کیفیت محصول خود اطمینان دارد و در مورد خرابی های احتمالی مسئولیت پذیر است. ممکن است فرآیند خرید برای شما چالش برانگیز باشد چرا که در فروش شیرآلات بهداشتی و ساختمانی من جمله شیر توالت، همواره شاهد تنوع در مدل، طرح، سبک و کیفیت بوده ایم و این موضوع به خودی خود سبب ایجاد وسواس در خرید شده و سردرگمی را به همراه دارد. آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند.سطح براق شیر آلات کلار تحت فرآیند پوشش دهی مخصوص به خود توسط پرسنل متخصص در سایت آبکاری شرکت کلار انجام می پذیرد.شیر آلات کروم رنگ ، تحت آبکاری بسیار با کیفیت و قوی (پوشش آبکاری آن ۳۵ تا ۴۰ میکرون می باشد) نسبت به شیر آلات مشابه خارجی قرار میگیرند.شیر آلات سفید رنگ با روش الکترو استاتیک به جهت نوع خاص پوشش و دقت بیشتری که لازم دارند بعد از پاشش مواد در محیط مخصوص به خودشان در کوره پخت قرار میگیرند تا با گذر کردن از مسیر تولید و قرار گرفتن در دستان مشتری لبخند رضایت را برای آنان به ارمغان بیاورند.آن دسته از شیرآلات کلار که در رنگهای طلایی،طلایی مات،کروم مات تولید میشوند علاوه بر آبکاری،تحت روش PVD پوشش رنگی خود را کامل میکنند.روش مورد نظر یا (Physical Vapor Deposition)از جمله روشهای پوشش دهی به شیر آلات می باشد که مقاوت بیشتری را در برابر سایش ایجاد ،و پوشش سخت تری را به وجود می آورند.

خرید شیرآلات:

https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/


نويسنده : چک مارکر


واکنش داوطلب ۸۰ ساله به مصوبه اخیر شورای نگهبان

اصلاح و ابلاغ آیین نامه جدید شرایط ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان با واکنش‌های مختلفی رو به رو شده است. بر این اساس بازه سنی تعریف شده توسط شورای نگهبان بین ۴۰ تا ۷۵ سال تعریف شده است. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که در بین چهره‌های مطرح برای انتخابات و کاندیداهای فعلی، محمد جواد آذری جهرمی به دلیل صغر سن و محمد غرضی و اسدالله بادامچیان به دلیل سن بیشتر از ۷۵ سال در صورت ثبت‌نام، صلاحیت آنها احراز نمی‌شود.

محمد غرضی، فعال سیاسی و یکی از کسانی که برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده بود، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این تصمیم گفت: من ۸۰ سال سن دارم و آنچه از سوی شورای نگهبان ابلاغ شده، قانون است. اگرچه ممکن است بعضا برخی از قوانین نیز عاری از بی‌عدالتی نباشد.

وی ادامه داد: به این تصمیم اعتراض نمی‌کنم؛ به دلیل این‌که اعتراض باید ازجانب حزب و تشکیلات باشد و کسی که اعتراض می‌کند، باید این موارد را داشته باشد تا پیگیری کند اما من نه به حزب و نه به تشکیلات اعتقاد ندارم فلذا تنها به صورت طرح مطلب مسائل را بیان کرده و پیگیری دیگری نمی‌کنم.

غرضی با بیان این که انتخابات در اختیار شورای نگهبان است و می‌تواند درباره آن تصمیم بگیرد، تاکید کرد: تشخیص شورای نگهبان این است، پیش از این آقای کدخدایی گفته بودند که این مجلس هم به دنبال گرفتن اختیارات شورای نگهبان همچون مجلس دهم است.

وی با بیان این که «شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد اختیاراتش گرفته شود»، ادامه داد: البته این تصمیمات بخشی از جامعه را از شرکت در انتخابات محروم می‌کند و طبیعی است که عده ای دلسرد شوند اما مجری قانون خود مسئولیت این کار را دارد.

غرضی همچنین خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در سال ۹۲ ما را تایید کرد و در سال ۹۶ هم تایید نکرد. حالا هم من اعلام کرده بودم که می‌آیم تا تورم را صفر، ارزش پول ملی را تثبیت و فقر را از جامعه ریشه کنم. لازمه همه این موارد ممانعت از رانت خواری دولت و مجلس است.

وی همچنین تاکید کرد که چهار هزار میلیارد دلار بعد از انقلاب درآمد دولت‌ها بوده است و رانت‌خواری بیش از دو تا سه هزار میلیارد را از بین برده است.

غرضی خاطرنشان کرد: علت اصلی رانت‌خواری در قوانین تبعیض‌آمیز است؛ این که اجازه می‌دهند نرخ ارز چند نرخی باشد یا نرخ وام بانکی چند نرخی باشد و مسائلی از این دست عوامل اصلی رانت‌خواری است. این موارد را در طی مدتی که وزیر بودم در دولت و مجلس بارها گفته‌ام.

وی همچنین گفت: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که من بین ۳۰ تا ۴۰ ساله بودم و در آن زمان ۵ مرتبه حضرت امام(ره) بنده را به عنوان نخست‌وزیر معرفی کردند اما بقیه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های ستادی مخالف بودند. جوان که بودم می‌گفتند جوان است و نمی‌شود و حالا هم می‌گویند پیر است و نمی‌شود.


نويسنده : چک مارکر


روش های خرید مه پاش

هر کدام از موارد گفته شده به عنوان یک مزیت کلیدی برای یک مجموعه خدماتی محسوب میشود که افراد میتوانند از آن بهرهمند شوند. به علاوه تمامی این مزیت ها، موردی که بایستی به هنگام انتخاب یک دستگاه نظافتی به آن توجه اکیدی شود وزن دستگاه و امکان جا به جایی آسان آن است. دستگاه های نازلی ، دارای نازل های باکیفیت باشد. بهره گیری از پمپ کارواش اینتر برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است چرا که اگر جنس خریداری شده باکیفیت باشد باعث بالا بردن فشار آب جهت از بین بردن آلودگیهای روی بدنه ماشین خواهد شد. در صورت نصب سنسور، تابلو برق با توجه به فرامین صادر شده از طریق سنسور سیستم مه پاش را روشن و خاموش می نماید. این مه پاش ها ، توسط آب و سیستم بکار رفته در آن ، رطوبت نسبی محیط را بالا برده و دمای داخلی را کاهش می دهند. مدل های متفاوت واترجت ها وابسته به محدوده فشار کاری، دبی آب خروجی و مشخصات فنی خود دارای کاربردهای متنوع خانگی، تجاری و صنعتی می باشند. مخزن دستگاه بین 3 الی 7 لیتر می باشد كه در مدل استاندارد معمولاً به صورت مخزن 5 لیتری عرضه می شود.

شکی نیست که بکار گیری چنین دستگاه مکانیزه ای در مقایسه با شیوه های سنتی و قدیمی نظافتی به واسطه پاشش پرفشار، حجم بسیار کمی از آب را برای حذف آلودگی ها مصرف می کند. بالا بودن بیش از حد دمای آب ورودی به پمپ : چک نمودن دمای آب ورودی و استفاده از آب سرد، حتی دمای آب داخل شلنگ ورودی در مناطق گرم و تحت تاثیر آفتاب می تواند به بیش از حد مجاز افزایش یابد. استفاده از آب گرم در کنار پاشش مواد شوینده در کارواش آب گرم کارچر عمل نظافت را به صورت صد در صد و کامل انجام می دهد. فوگر یا سیستم مه پاش مرغداری می تواند به جلوگیری از استرس گرمایی در مرغ ها کمک کند. پایه نازل های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری از جنس استیل و یا برنج می باشند. هر کدام از بخشهای گفته شده ممکن است در اثر استفاده دچار عیب و نقص شود. اما وجود هر گونه نقص در هر یک از بخشهای دستگاه یا عملکرد نامناسب آنها می تواند کارکرد بهینه دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کارایی آن را به میزان قابل توجه کاهش دهد.

خرید پمپهای کارواش و تجهیزات جانبی آن به عنوان یک دغدغه برای بسیاری از افراد است که با شناخت یک فروشگاه معتبر میتواند این دغدغه تا حدود زیادی مرتفع شود. پمپهای کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است که افراد با شناخت یک فروشگاه معتبر میتوانند لوازم یدکی پمپ کارواش را در صورت خرابی به راحتی تهیه کنند. پمپ کارواش اگر از نوع پمپ پیستونی باشد به عنوان یک وسیله کاربردی برای شستشوی اتومبیل، کف سالن و راهروها شناخته میشود. در این فروشگاه فروش انواع پمپ کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز ایتالیایی و آلمانی در مدلهای مختلف و با قیمت مناسب انجام میشود. در بین انواع فروشگاههای ارائه دهنده محصولات صنعتی و کشاورزی میتوان به فروشگاه بازرگانی آب نیرو اشاره کرد. واترجتهای صنعتی، دستگاههایی هستند که از فشار آب برای نظافت و تمیز کردن سطوح و اشیا مختلف، نمای ساختمانها، وسایل نقلیه و سطوح بتونی استفاده میشوند. در واقع استفاده از دستگاههای مکانیزه و پیشرفته باعث میشود تا افراد به خوبی بتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه نمایند.

پمپ کارواش اینتر به عنوان یکی از پمپهای پرطرفدار و محبوب در بین مردم است که افراد میتوانند با توجه به نیاز خود این نوع پمپ را خریداری کنند. در این حالت فشار جریان آب خارج شده از نازل کمتر از میزان مورد انتظار می باشد. بعد از لنس نازل های مختلفی قرار می دهند تا شکل آب به صورت های گوناگون به منظور استفاده های خاص تغییر کند و باعث عملکرد بهتر آب پاششی شود. پس قبل از روشن کردن آن باید از ورود آب به داخل پمپ مطمئن شویم. آب نیرو مرجع تخصصی تجهیزات صنعتی به عنوان یکی از تأمین کنندگان انواع محصولات صنعتی از جمله پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی، پمپ صنعتی و نفتی، تجهیزات شبکههای انتقال وPIPING، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستمهای فیلتراسون، سیستمهای آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن و غیره است. شایان ذکر است که تمام محصولات و خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسی رعدآسا دیزل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که در هنگام تحویل دستگاه ها آن را از واحد گارانتی تحویل نمایید. زمانی که افراد به کارواش مراجعه میکنند انتظار دارند که خدمات مناسبی را دریافت نمایند.

منبع: خرید مه پاش


نويسنده : چک مارکر


تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


تلفات کرونا در آمریکا به ۵۶۷ هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جان هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۳۲۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۵۶۷ هزار و ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۴۰ هزار و ۸۳۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.


نويسنده : چک مارکر


گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند

زیر ساخت مطلوب تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT: Information and Communication Technology) به منظور ایجاد ارتباط دو طرفه به منظور فراهم نمودن اطلاعات مختلف از شرکتهای مختلف در جهت ردیابی محصول، مورد نیاز است. مواد اولیه مستقیم، موادی هستند که شرکت ها مستقیماً در ساخت یک محصول نهایی مانند چوب برای صندلی استفاده می کنند. شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. در این مقاله با شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی آشنا شدید. در قیمت مواد اولیه غذایی نقش به سزایی دارند. این سیستم، ردیابی کامل را ممکن میسازد و در انطباق با استانداردهای موجود ردیابی مواد غذایی قرار دارد. در آنها استفاده شدهاند مواجه گشتهاید. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و بیرون از سازمان را در بر میگیرد. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که شامل تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و برون سازمان است.

شرکت سایا شیمی پارت با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. شما میتوانید برای تهیه مواد اولیه غذایی به سایت معتبر پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکتها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز، مواد اولیه شامل لسیتین، خرید آلژینات سدیم، خرید لاکتات سدیم، آلانتوئین، متیل پارابن، خرید اسید اسکوربیک، ایزوله سویا، خرید سوربات پتاسیم، خرید ستیل الکل، خرید ویتامین e، خرید کافور، خرید منتول، صمغ عربی، خاک دیاتومه، زانتان گام، گوارگام، کربومر، سوربیتول و… فروش سدیم استات صنعتی | فروش اسید هیدروفلوریک |… به منظور ردیابی کامل،کلیه اطلاعات لازم اعم از مشخصات مواد اولیه تا فروش محصولات میبایستی جمع آوری و در دسترس قرار گیرد. با توجه به اینکه بیشتر پژوهشهای حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران، بر آن دسته از کسبوکارهایی تمرکز دارد که به فروش مستقیم محصولات خود اقدام میکند (رهانندهپور و امیری، 2016؛ فرازمند و علیبخشی، 1395؛ رضایی و همکاران، 2016)، در پژوهش حاضر روی یک سیستم توزیع مواد غذایی بهعنوان بخشی از زنجیرۀ تأمین مواد غذایی خانگی تمرکز میشود.

در حال حاضر گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند. در این مقاله ضمن بررسی و مروری به انواع مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی گوشت و فرآورده های آن به روشهای بسته بندی در این زمینه نظیر بسته بندی تحت خلاء، بسته بندی به طریق تزریق گاز (Gas Flashing) و اتمسفر اصلاح شده (MAP) اشاره شده است و در خاتمه برای هر یک از انواع گوشتها و فرآورده های گوشتی لفاف و پوشش بسته بندی مناسب آن توصیه شده است. علاوه بر نقش مهم گوشت در تأمین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذ یرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصول نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه از طریق کاهش آلودگی های ناشی از استفاده بسته بندی های غیربهداشتی و نامناسب را دارد و در حقیقت باید گفت فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت. اين شركت يكي از برترين شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی در زمينه تامين مواد اوليه در ايران است.

سیاست چهارم: افزایش قیمت نهایی غذا: در این سیاست با افزایش قیمت نهایی غذا، سود سیستم و درنتیجه، میزان سرمایهگذاری افزایش مییابد که این امر موجب افزایش جمعیت محدودۀ تحت پوشش میشود. مواد اولیه غذایی در شرکتهای وارد کننده مواد اولیه غذایی مختلف صنایع غذایی که مجموعهای جامع از شرکتهای متنوع میباشند و بیشتر مواد اولیه غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند، کاربرد دارند. در این مقاله، معماری مدل سیستم ردیابی محصولات غذایی ارائه شده است که روشهای جدیدی در کنترل و مدیریت ردیابی را پدید میآورد. مهمترین رکن استفاده شده در این مدل وب سرویس مبتنی بر نگرش سرویسگرا میباشد. بهرهگیری از سیستمهای مبتنی بر وب بر اساس معماری سرویسگرا برای پردازش دادهها، ذخیرهسازی و انتقال، روش انعطاف پذیری برای دسترسی، به اشتراکگذاری و بهکارگیری به موقع اطلاعات را پدید میآورد. خسروی نژاد و همکاران (1392) به ارزیابی اثر افزایش قیمت مواد غذایی بر رفاه خانوارهای شهری ایران پرداختند و از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل در برآورد معادلات تقاضا و سپس تغییر جبرانی، جهت ارزیابی تغییر رفاه مصرفکنندگان استفاده کردهاند.


نويسنده : چک مارکر


پیام تبریک نوروزی رئیس‌جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب

به نقل از تسنیم به نقل از رادیو ارمنستان، آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک خود خطاب به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو سال موفقیت‌های سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود تاکید کرد: چالش‌ها و مسایل موجود در منطقه قفقاز توسعه و تعمیق روابط دو کشور را به امری ضروری تبدیل کرده است.

وی در این پیام تبریک ادامه گفتگو‌های سازنده دو کشور بر پایه احترام متقابل به فرهنگ و باور‌های دو ملت را در جهت توسعه همکاری‌های همه جانبه مهم شمرد.

رئیس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک جداگانه به روحانی رئیس جمهوری کشورمان با تاکید بر این که حسن همجواری ملت‌های ایران و ارمنستان پایه و اساس محکمی است در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور، آمده است: شرایط کنونی بوجود آمده در منطقه قفقاز ما را ملزم به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی می‌نماید.

همچنین نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌هایی به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان آغاز سال نو هجری شمسی را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای سراسر ایران همراه با صلح، موفقیت و دستاورد باشد.

پاشینیان همچنین در پیام خود آورده است: من برای مردم مهربان ایران در شرایطی که این اپیدمی (شیوع ویروس کرونا) همه ما را تحت تاثیر قرار داده است، آرزوی سلامتی و صبوری دارم و امیدوارم که با کمک خداوند هرچه زودتر آسیب‌های ناشی از آن بهبود یابد.

وی در ادامه گفت که در این روزها حمایت مردم ارمنستان از ایرانیان را اعلام می‌کند و ابراز تاسف کرد که به دلیل شرایط موجود کشورش نتوانسته در ایام نوروز میزبان مردم مهربان ایران باشد.


نويسنده : چک مارکر